Alexandru 764

8 05 2015

Buna ziua! Ma numesc Alexandru si am 15 ani . O sa incerc sa explic pe scurt trairile mele :
Am o copilarie cu urcusuri si coborasuri in sensul ca am fost rasfatat si alintat mai tot timpul . Aceasta perioada a durat cam pana in clasa a 7-a cand parintii mei s-au despartit . Intr-o seara am vazut , impreuna cu sora mea mai mica cum tata o batea pe mama . Asta m-a marcat …. Notele au inceput sa scada , intarziam la ore, nu mai voiam sa vorbesc cu nimeni. Pe scurt, ma interiorizasem. Putin mai incolo s-au impacat ,mutandu-ne inapoi in vechiul apartament. Acum se apropie examenul si simt ca cei din jurul meu nu imi sunt alaturi deloc. Tata bea si deseori se enerveaza din motive puerile . Nu ne mai loveste pe noi, in schimb se razbuna pe tot ce este in jurul lui . De exemplu, odata a spart peretele din rigips cu pumnul, apoi a trantit usa care a sarit din balamale. Mama imi spune de mult timp ca regreta ca ma are , ca m-ar da oricand la casa de copii, ma insulta, si imi spune ca degeaba exist pe lumea asta. Nu stiu ce se intampla . De multe ori am avut ganduri „intunecate” dar nu am finalizat nimic . As vrea sa imi cer scuze daca am facut greseli gramaticale dar credetima ca scriu asta cu lacrimi in ochi . Multumesc tuturor celor care au acordat timp sa citeasca si sa raspunda.

Acțiuni

Information

7 responses

8 05 2015
Claudiu

Salut Alexandru!
După cum vezi, viața are si urcușuri si coborâșuri. Părinții tăi au parte și ei la fel de coborâșuri, doar că atunci când esti mai în vârstă acestea pot fi mai adânci. De aia reacționează asa si mai aruncă vorbe urâte. Nu te supăra pe ei, iartă-i! La nervi spui mai mult decât trebuie, după care iti pare rău.
Esti mărișor, încearcă să-i înțelegi, vorbește cu ei, dar nu când sunt nervoși sau supărați ci când sunt mai liniștiți.
Du-te la biserică, caută un preot bun si spovedește -te. O să te ajute! Roagă -te la Bunul Dumnezeu! Te rog din tot sufletul nu face ceva necugetat! Dacă vezi că se agravează treaba spune-le alor tăi, la preot , scrie-ne!
Ai grijă de tine! Doamne ajută!

8 05 2015
Cristi

Draga Alexandru,
am un baiat cu trei ani mai mic decat tine. Sunt sigura ca isi duce multe lupte singur si crede in repetate randuri ca nu il inteleg… este doar o perioada mai dificila in viata noastra, cand ajungem la pubertate si suntem in pericol sa o luam pe un drum gresit. Din pacate, parintii care ne iubesc isi fac de multe ori atat de multe griji incat devin poate prea „didactici” (nu ma exclud) Dar ca sa ajungi de la o problema de dezvoltare naturala ( si conflictele obisnuite… in Romania) pana la acest site, este deja o distanta. Este clar ca mediul te influenteaza, dar am sa-ti recomand o melodie, e veche, dar e buna: „Sfarsitul nu-i aici!” cantata de Florian Pitis. Sa asculti asta de cate ori ai imboldul sa pui punct…. Sa te gandesti mereu ca poti incheia orice si oricand, daca vrei, dar merita sa incerci sa vezi ce este inainte de asta…. Iti garantez ca exista multe lucruri frumoase pe care merita sa le cunosti! Amana ideea pentru cativa ani, (nu e niciodata prea tarziu, nu-i asa?) Ai rabdare si ai sa demonstrezi tuturor ca esti un om deosebit. Sunt sigura de asta! Poate ne dai detalii si ceilalti prieteni de aici vor gasi un sfat, o sugestie.
Cu stima, Cristi.

8 05 2015
podo

chill man..si eu am trecut prin asta …si maica-mea tot asa imi zice si asta e ..viata merge inainte …ai doar 15 ani ..esti mic ..ai multe de descoperit..dar totusi la 15 ani nu esti foarte mic..si trebuie usor usor sa-ti descoperi propiile forte sa inveti sa razbati si singur …incearca sa fii mai tare si sa te concentrezi pe ceva pozitiv ..cauta ceva in ionteriorul tau si lasa ceea ce se intampla in jur./..daca nu poti schimba nimic din comportamentul lor atunci ignora..invata cu nu tot trebuie pus la suflet gen , in rest nu are sens sa te retragi din viata sociala. Ca nu mai ai chef sa comunici cu nimeni este doar un semn al depresiei..incearca sa nu te lasi marcat ..si daca ai o sora mai mica ..incearca sa fii un big bro pentru ea…sa o ocrotesti de ce se intampla sa iti iei o razbundere fata de ea si asa ai sa capeti mai multa incredere in tine si in fortele tale ..bafta spor la examen

23 05 2015
IN MEMORIAM

Lasa gindurile intunecate..si treci la treaba….demonstreaza ca esti strong…apuca-te de invatat…vor aparea notele bune….se vor bucura si ei si tu…se vor mindri ca fiul lor a intrat la un liceu bun,etc…
Nu te izola ………este adevarat ca nu poti povesti oricui,….tot …dar nici sa nu ai incredere in nimeni nu este ok……..
Ai rabdare…mai pune mina si tu pe cite ceva prin casa…du gunoiul….fa-ti patul….aranjeaza-ti hainele….iar situatia se va remedia….treptat…

25 05 2015
Stef

Alexandru,
Dupa cum observi….povestea parintilor este despre parinti si nu despre tine. Tu esti „obiectul” lor pentru lupta…de aici si insultele. Orice parinte isi iubeste copilul. Durerea din casnicia lor se rasfrange asupra ta din pacate. Ar fi minunat daca parintii tai ar dori sa indrepte cumva lucrurile. Mai exista si psihoterapeuti care fac parte din asociatii si ofera terapie gratuita pt cupluri si chiar si pentru tine. Tu vei fi nevoit sa inveti sa faci fata tuturor situatiilor si mai mult decat atat sa intelegi ca esti o victima colaterala. Esti prins la mijloc din pacate…:(.
Iti doresc putere.

5 06 2015
IN MEMORIAM

Cuvintele mamei tale vin din dezamagirea,durerea,disperarea care o coplesesc….orice mama isi iubeste puiul…dar nu toate stiu sa arate acest lucru,,,si mai ales nu intotdeauna …..
CU siguranta e greu de suportat auzul reprosurilor sale,regretele ei….DAR nu uita ca sunt spuse la nervi….Incearca sa vorbesti cu ea cind e calma …spune-i cit de mult te doare ce spune…ce se intimpla in jurul tau…..
Nu ai raspuns la nici un mesaj…sper ca esti ok…….

30 09 2015
IN MEMORIAM

TI-am lasat doua mesaje…nu ai raspuns….
Cum este la liceu , BOBOCULE ??

Lasă un răspuns

