Alina E.

25 04 2015

Buna seara! Ma numesc Alina… am 20 de ani si in momentul de fata sunt foarte trista… sunt intr-o relatie de aproape 5 ani… nu stiu ce sa fac, eu il iubesc enorm, nu imi vad viata fara el insa in aceasta cearta ne-an certat din nimic cum s-ar spune si mi-a zis ca daca nu imi convine pot sa plec oricand, sunt libera… Nu ma mai iubeste…. simt ca vreau sa mor… atat sunt de trista… Acum nu imi vad viata altfel… si simt ca decat sa stau langa el fiind atat de trista incat simt ca mor pe dinauntru mai bine ma duc….

In aceasta seara am vrut sa scriu pe randul al doilea… am gresit din cauza ca nu prea vad ecranul laptopului de lacrimi… as vrea sa mor…

De ce nu ma iubeste? El spune ca ma iubeste enorm… insa eu simt din tot sufletul exact contrariul… Cum poate sa nu ii pese daca ne-am separa? Cum??

Acțiuni

Information

5 responses

25 04 2015
Adrian

Draga Alina,

Bun venit aici. E ok sa plangi uneori, te ajuta sa te descarci atunci cand ai mare nevoie de lucrul acesta. Ti-am moderat numele, pentru a-ti asigura confidentialitatea, si ti-am facut o „casuta” numai a ta, in coloana din partea dreapta.

Momentan, ce poti face este sa mergi sa iti pregatesti un ceai caldut (musai sa nu fie ceai negru sau verde… daca ai de plante, eventual sunatoare, lavanda, tei sau macar musetel este perfect), apoi, in timp ce il bei, sa intri in acea casuta despre care ti-am povestit, pe care am numit-o „Alina E.” (daca citesti aceste randuri aici, atunci esti in locul potrivit!) si sa ne povestesti mai multe, pentru a incerca sa intelegem cu ce te confrunti, ce simti si care ar putea fi cauzele…

Asteptam sa ne scrii, si apoi stii deja cum functioneaza site-ul… Membrii acestui grup virtual de suport vor interveni!

Cu prietenie,
Adrian

25 04 2015
Ana

Alina, o relatie poate fi intensa la 20 de ani, dar la fel de bine poate sa se termine si sa renasca din nou, cu un alt baiat.
Esti foarte tanara.
Citeste, instruieste-te.
Sunt vorbe care se spun la nervi. Lasa putin timp sa treaca si evaluezi situatia.
Se schimba lucrurile in bine sau in rau.
Dar fii tu cea care detii controlul, nu te aseza in pozitia de victima.
Repet, esti foarte tanara.
Scrie si maine si spune ce simti.
Si de ce ati ajuns la aceasta discutie.
Au mai fost in cei 5 ani de relatie sau este prima data?
Numai bine.

29 04 2015
ion

Numai suporta omu o vorba rea sau o palma ca gata. vrea sa moara da var bate sa dormiti iarna afara sa mai cresti si copilu lui sau ei ce ati face sau sa aveti 60 alergi si proble cauzate din urma acestora sistem nervos lipsa memorie si multe alte hernie de disc dubla daca mananci , sau nu bine tot nu este sa stai cu pete pe tine tot timpu de mai bine de10 ani sa nu te vrea nimeni si totusi sa ajuti neconditionat atunci ce ati face mai vati omari in fiecare clipa si ati invia si iar ati muri cred ca cel mai bine o sa imi fac felu da ma gandesc mai inainte de toate ce raspuns o sa am la intrebarea ce ai facut ma tu in viata pe care ai avuto, si imi iau gindul de la moarte iert de la cel nenascut pana la cei morti si adoua zi o ia de la cap pentru ca asta inseamna sa fi bun cazi de prost si dumnezeu nu te ajuta pentru ca-sa vada cei de linga tine ce insamna sa nu-ti iubesti apropele de vazut vede dar nu ia aminte insa ia tu aminte cei ce nu te vor cand te vor dori maimult este atunici cand vor da de greu dar nu mai le poti fi de nici un ajutor din dragoste omenesca lipsitiva de morte vruta maniativa dar nu gresiti.Sa ai parte de o vita cat mai buna si sanatoasa…………….

1 05 2015
LAURE

Buna Alina, eu am trecut deja prin ceea ce treci tu si am ajuns pana la luarea unei doze fatale de medicamente ;am avut doar o jumatate de ora sa ma decid daca am curajul prin suicid sa ajung in iadul eternal sau sa mai traiesc in aceasta lume;dupa cum observi acest gand mi a salvat viata ;
Te rog frumos sa te gandesti daca cine nu te mai iubeste si isi bate joc inca de viata ta merita acesta oare cel mai mare sacrificiu al tau si acela sa traiesti vesnic in focurile iadului?
Sau incearca sa ti gasesti pe altcineva ca un colac de salvare ,mergi la biserica si vorbeste cu duhovnicul ,crede ma dupa un suicid ratat de simti f rau mai ales ca nici nu m am gandit la tatal meu si fratii mei cat au putut suferii din cauza mea ,Nici nu m am gandit la suferinta lor;
Te rog daca iti iubesti familia gandeste te si la ei
Astept vesti
Laure

2 05 2015
Stef

Alina,
Viata este despre noi si nu despre celalalt. Asa cum tie iti este bine pentru ca il iubesti, pentru ca simti ceea ce simti, etc, asa si celuilalt ii este bine cand emotiile sunt intense.
Daca spune ca te iubeste, iar tu simti ca nu este asa…la tine este cauza. Este cazul sa te analizezi si sa iti dai seama de ce simti asta? Increderea in tine este slaba din moment ce doua, trei cuvinte te zdruncina atat de tare.
Daca te-ai lasa pe tine deoparte si te-ai uita catre el ce ai vedea? Te-ai gandit vreodata ca certurile „pentru nimic” scot din celalalt aceste cuvinte. Cred ca ar fi lesne sa iti dai seama si de ce.
Analizeaza un pic situatia in care se afla celalat: ce anume il streseaza, daca are probleme la munca sau de ordin financiar, daca are scopuri bine stabilite in viata, daca este motivat, etc. Adauga acestor factori si micile „nimicuri” care declanseaza certurile in cuplu si ai sa vezi ca rezultatul este de multe ori un vulcan.
Exista totusi o „reteta” pe care extrem de putini se gandesc sa o utilizeze in astfel de situatii: cand esti disperat, lasa-te pe tine deoparte si ai grija de celalalt! Asta te va face sa il intelegi si il va face sa inteleaga cat de bine ii faci.
Lumea este despre noi, insa daca suntem suficient de atenti la cel de langa noi….partenerul va simti ca lumea este despre el.
Succes!

Lasă un răspuns

