Danyel

22 04 2015

Salut sunt Daniel si viata mea a fost trista decand eram mic la 9 ani mia murit tatal cu astea am fost dat la o scoala speciala timp de 2 ani ptr ca am probleme cu vorbirea noroc ca sa desfintat scoala si am venit acasa si am continuat scoala la mine in oras pana am terminat 13 clase in timpu scoli eu am muncit lucram la un servis auto si cand nu aveam de lucru lucram constructi infine mam angajat la 21 de ani la un depozit de mat de constructi si am lucrat timp de 2 ani si 7 luni in care am lucrat pe salar de 700 lei si am muncit de toate acolo si dupa un an am intrat la program de 24 cu 24 si munka si paza seara infine am avut o viata de chin pe urma mam dus la o firma de paza la un complex de porci si acolo am lucrat 9 luni si am fost trecut la 2 ore pe contract fara sa stiu am lucrat pe un salar de 450 lei si la 2 ore trecut ca eram la unchiu de al meu care era sef acolo la complex adica director complexului infine acum lucrez tot la o firma de paza si sofer si paza pe 750 lei e greu ce sa zici da asta e mai ales in orasu asta in care sunt eu in care nu sunt locuri de munka e un oras mort infine anu trecut am loat si eu permisu de conducere si acuma dau de c e de care vreau sa ma las ca ma pierd la volan si mam experinta necesara sa continui nici bani sa fac suplementara infine cu toate astea sunt un ratat si un nimic si creca o sa ma sunucid pentru ca sunt un ratat si am aj un nimic mie frica sa plec din oras ca nu mai incredere in nimeni toti iti bat joc de mine cu problemele mele cu vorbitu cat de curand gata ma sunucid ptr ce sa mai traiesc sa ma chinui ca oricum mam ratat mentionez ca am 25 ani asta vreau sa las poate mai apuc sa mai intru sa vad comentari

Acțiuni

Information

6 responses

22 04 2015
Irinel

Stii cum e,toți vor spune nu o fa esti prea tânăr,ai toata viața înainte si ca nu ai decât o viața,eu unu te-aș sfătui sa faci ce crezi mai bine dar nu te gândi prima data la sinucidere si stii de ce?e ceva ireversibil,sper sa imi dai un raspuns si sa nu faci prostii,bafta

25 04 2015
Alina E.

Buna seara! Ma numesc Alina… am 20 de ani si in momentul de fata sunt foarte trista… sunt intr-o relatie de aproape 5 ani… nu stiu ce sa fac, eu il iubesc enorm, nu imi vad viata fara el insa in aceasta cearta ne-an certat din nimic cum s-ar spune si mi-a zis ca daca nu imi convine pot sa plec oricand, sunt libera… Nu ma mai iubeste…. simt ca vreau sa mor… atat sunt de trista… Acum nu imi vad viata altfel… si simt ca decat sa stau langa el fiind atat de trista incat simt ca mor pe dinauntru mai bine ma duc….

25 04 2015
Alina E.

In aceasta seara am vrut sa scriu pe randul al doilea… am gresit din cauza ca nu prea vad ecranul laptopului de lacrimi… as vrea sa mor…

25 04 2015
Alina E.

De ce nu ma iubeste? El spune ca ma iubeste enorm… insa eu simt din tot sufletul exact contrariul… Cum poate sa nu ii pese daca ne-am separa? Cum??

25 04 2015
Adrian

Draga Alina,

Bun venit aici. E ok sa plangi uneori, te ajuta sa te descarci atunci cand ai mare nevoie de lucrul acesta. Ti-am moderat numele, pentru a-ti asigura confidentialitatea, si ti-am facut o „casuta” numai a ta, in coloana din partea dreapta.

Momentan, ce poti face este sa mergi sa iti pregatesti un ceai caldut (musai sa nu fie ceai negru sau verde… daca ai de plante, eventual sunatoare, lavanda, tei sau macar musetel este perfect), apoi, in timp ce il bei, sa intri in acea casuta despre care ti-am povestit, pe care am numit-o „Alina E.” si sa ne povestesti mai multe, pentru a incerca sa intelegem cu ce te confrunti, ce simti si care ar putea fi cauzele…

Asteptam sa ne scrii, si apoi stii deja cum functioneaza site-ul… Membrii acestui grup virtual de suport vor interveni!

Cu prietenie,
Adrian

12 05 2015
°toul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este°

Buna

Nu lua in seama pe cei care te fac sa te simti rau…crezi ca numai tu esti in situatia asta?toti suntem …mereu vor fi oameni care se vor crede mai sus ca altii si vor rade …nu fa asta pentru astfel de oameni …Dumnezeu e drept si iti va da alt loc e munca mai bun si alti oameni te va inconjura ,oameni prietenosi…nu iti pierde increderea in Dumnezeu.

Nu poti sa iti alegi tu momentul cand vei muri numai Dumnezeu face asta …daca vei face asta vei fi pedepsit.

In bibblie scrie tot ce trebuie sa stii…citeste o

Lasă un răspuns

