Alexandra I.

10 04 2015

Bună,de cateva zile imi trec prin cap ganduri sinucigase din cauza uneiu despartiri…unei relatii…il iubesc enorm de mult iar el imi spune ca nu se poate impaca cu trecutul meu …in care am facut niste greseli…am stat cu o persoana care era un baiat de cartier un interlop…iar actualul tot asta imi spune ca de ce mi-a trebuit mie asa om…si de cateva zile sunt certuri foarte mari intre mine si el. I-am explicat ca eu am avut acea relatie in trecut ..de ce nu lasa la oparte si sa vada cu ochii sufletului cat de mult il iubesc si cate fac pentru el 😦 dar nu intelege…nu ma intelege…il iubesc enorm si sufar foarte mult …tin sa specific ca am trecut printr-o depresie si sufar de anxietate generalizata …si ma ingrijorez din cauza gandurilor sinucigase …imi trece prin cap sa iau un pumn de pastile si sa ma pun la somn sa nu ma mai trezesc:-(( de cateva zile imi trece gandul asta prin cap va rog sfatuitima ce sa fac?sa nu fac vre-o prostie:-((

Acțiuni

Information

2 responses

10 04 2015
Denisa

Draga mea, Alexandra, Ma bucur ca ti-ai facut timp sa scrii inseamna ca esti gata si sa primesti sfaturi.
In primul rand te asigur ca am trectu pe unde esti tu, si de fapt am trecut prin foarte multe experiente , si m-am gandit foarte bine, si profund care este sau a fost cauza suferintelor.
Greselile „din tinerete” se platesc scump.
Te asigur ca este spre binele tau sa te desparti si sa uiti definitiv de acest baiat.Nu te mira ca nu poate sa accepte sa traiasca cu ganduri despre ce ai facut inainte, si sa se multumeasca cu ceea ce esti tu astazi. Barbatii nu sunt fiinte atat de sentimentale, ei sunt construiti altfel si un aspect important pentru ei este respectul de sine.Daca acceptand ca sotie sau partenera o persoana cu un trecut murdar- nu vorbesc de tine ci in principiu- le reduce respectul de sine , comportamentyul, lupta de a face fata unei astfel de rusini ii poate crea mari probleme. Un barbat poate fi literalmente chinuit de gelozie. Si poate sa isi chinuiasca partenerul e viat pe care poate nu il abandoneaza- din iubire cuarat- dar daca este o cale de a iesi di asa ceva, daca este o cale de a nu intra in asa ceva, e spre binele tau. Concentreaza-te sa fii o femeie demna si respectaila, canalizeaza-ti energia sa devii un bun orofesionist sau urmeaza-ti o pasiune care nu implica relatii de genul asta, si cand esti deplin intarita, incearca sa iti gasesti,sau mai bine lasa ca sotul pe care Dumnezeu il are pentru tine, sa apara. Lasa emotiile deoparte. Emotiile sunt cel mai mare rau care ni se intampla, atunci cand ne stapanesc, fie cas sunt bune fie ca sunt rele.

27 04 2015
°toul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este°

Buna.

Citeste biblia Alexandra,roaga te seara.

Ai incercat sa faci asta??

Lasă un răspuns

