Alex 20

10 04 2015

Salut , ma numesc Alex am 20 de ani si de vreo 2 ani incoace ma chinuie gandul sinuciderii . Am citit carti despre asta si am avut intotdeauna o pasiune morbida pentru lucrul asta . Cred ca sunt cea mai trista persoana care exista pe pamantul asta . Simt ca nimeni nu ma intelege , stai defapt nimeni chiar nu ma intelege . Paranitii nu au fost niciodata interesati de modul in care gandesc , ei sunt ceva de genul „Uite asa trebuie sa gandesti , nu exista alta optiune ” . Nu le-am spus niciodata ca ii iubesc sau chestii de genul ” esti cea mai tare mama / tata” . Am avut luni / ani in care schimbam cu ei doar cateva cuvinte in fiecare zi . Evident ei vorbeau cu mine , dar eu nu ii bagam in seama pur si simplu . Indiferenta doare cel mai tare si imi facea placere sa ii vad suferind . Eu sunt o fire foarte sensibila dar ce inseamna lucrul asta mai exact ? Inseamna ca simti totul la superlativ . Poti sa fii fericit din nimic dar poti sa fii si trist din nimic . Mi-am petrecut ore cu cutitul la gat , am perioade de timp in care merg pe strada si imi pun ostensiv o singura intrebare ” Si deci sa ma sinucid astazi sau sa o las pe maine ? ” . Sunt o persoana foarte sincera si intotdeauna lumea si-a batut joc de lucrul asta , mai ales ai mei . Stiti cum e , cand esti bun esti luat de prost , dar ce faci atunci cand tu nu ai alta optiune in afara de a fii bun ? Incerci sa-ti schimbi fiinta , sa traiesti in dezacord cu propria ta persoana toata viata sau preferi sa fii luat de prost cu zambetul pe buze? Eu am ales a doua optiune . De cativa ani de zile plang aproape in fiecare zi , pur si simplu stau la calculator si imi curg lacrimi din ochi . Sunt atat de trist ca nu am pe nimeni cu care sa schimb o vorba , care sa inteleaga felul in care gandesc. As da orice pe lumea asta sa numai gandesc deloc , sa fiu si eu ca toata lumea , sa rad cu ei , sa fiu chiar acolo . Colegii mei ma considera o persoana foarte amuzanta dar in realitate lucrurile stau cu totul altfel . Am ajuns la facultate si am intalnit o fata , cea mai tare fata pe care am vazut-o in viata mea . Din pacate mi-am petrecut atat de mult timp departe de oameni incat pana si gandul de a socializa imi provoaca spaima . Nu sunt o persoana stabila , pot sa trec de la tristete la fericire instant , acum ma simt foarte trist . Pentru ca fata pe care o iubesc stiu ca simte si ea ceva pentru mine si a incercat de foarte mult ori sa se aproprie de mine , iar eu intodeauna am inderpartat-o si sunt convins ca in curand va renunta la mine si o sa zica ceva de genul ” e un retardat” . Nu stiu ce inseamna sa fii cu adevarat fericit , nu am fost niciodata cu adevarat fericit . Nu stiu ce inseamna iubire , dragoste . In opinia mea asta este singurul lucru care conteaza cu adevarat , sa fii fericit . Chiar daca esti o persoana foarte tare , inteligenta etc daca nu esti fericit pentru mine esti egal cu 0 , iar eu sunt un zerou foarte mare . Nu cred ca o sa intelegeti mare lucru din ce am scris eu aici pentru ca exista foarte multe informatii lipsa . Mi-a facut bine sa scriu aici ce gandesc . Mda nu cred ca o sa ma sinucid astazi , probabil o s-o las pe maine . Ceau .

Acțiuni

Information

6 responses

10 04 2015
florin

Salut!Alex,tu gandesti foarte asemanator cu baiatul meu ce s-a sinucis anul trecut in noiembrie.Daca vrei sa te indrepti neaparat in aceasta directie nimeni afara de Dumnezeu,nu te poate convinge ca viata este un dar de la Dumnezeu si nu merita sa o irosesti.Ai grije ce iti doresti ca pana la urma o sa se implineasca ce iti doresti.Ar fi pacat!

29 07 2015
eliza

Imi pare rau ! 😦 deacord cu dvs 😦

15 04 2015
Stef

Alex,
Tu esti singurul care isi poate da o sansa.
Daca spui ca si fata te place….ce pierzi daca vorbesti cu ea? Spui ca esti sincer… Atunci fii sincer pana la capat. Invita fata la o cafea si apoi nu ramane decat sa fii sincer.
Sigur, ai un sistem de aparare foarte puternic care ar spune „fugi, fato, nu sunt pentru tine, eu nu te pot face fericita pentru ca nu stiu sa fiu fericit”. Dar ai incrcat ? :))
Succes, Alex! Te asteot cu vesti. Inima in dinti si lanseaza invitatia fara sa te gandesti ce ai sa faci dupa….

24 05 2015
IN MEMORIAM

SUPER sfatul lui STEF…
L -ai pus in aplicare?
Te inseli daca crezi ca nu te intelege nimeni….poate asa crezi tu…sau poate nu ai permis sa te cunoasca cei ce conteaza…..desigur nu te pot intelege toti…dar exista si exceptii…e pacat sa te consumi/framinti de unul singur ……….
Chiar si pe acest site poti intilni oameni care au gindit sau poate mai gindesc la fel…ar fi util sa iti impartaseasca din propria experienta sau a celor dragi lor…..despre calea ce au urmat-o sau consecintele pasivitatii….INCRINCENARII…

Nu te IROSI…esti un om INTERESANT…. DIN PACATE PORTI O MARE POVARA SI O MASCA ….LASA -O JOS…..CURAJ….
SUCCES…
Da-ne un SEMN ca esti mai bine !!!!
.

7 06 2015
IN MEMORIAM

SPERAM CA NU AI LASAT-O ”pe maine” ci pe niciodata…
LA CE FACULTATE ESTI..?Esti in sesiune?
Nu te lasa coplesit….si maine e o zi…
Am cunoscut persoane care au gindit similar pe alocuri…………prea bune /nobile pentru superficialii/oportunistii/meschinii /indiferentii /nesimtitii din jur………..vrei sa stii mai multe……./???

17 10 2015
IN MEMORIAM

Sper ca esti mai bine,,,,,,,,,ca vezi viata ALTFEL……….!!!!

Lasă un răspuns

