Elena Roxana

30 03 2015

Buna tuturor! Ma numesc Roxana și curand voi implini 22 de ani. Am intrat pe acest site din frecventul gand de a imi incheia socotelile cu viața asta crudă și greu pentru mine una…. Ca sa intelegeti mai bine de ce am ajuns la o astfel de decizie , va voi povesti puțin din” viața mea,, :/ De copila am avut o copilărie dura, mama sa despărțit de tatăl meu cand aveam eu 7-8 ani apoi sa căsătorit cu altul … Acest tată vitreg îmi aplica foarte des bătăi și mie cât și lui mama aproape 7 ani viata mea a fost numai în bătăi, la școală nu am reușit sa fac decât 3 clase și clasa a patra am repetato de prea multe ori ca-sa mai continui … Am hotarat sa merg la cerșit sa o pot ajuta intrun fel cu bani pe mama, deși aveam doar 9 ani. .. școală am lăsat departe deoarece mereu ne mutam în alt oraș, sat, sau județ și eu eram deja prea mare sa mai pot merge în clasa a patra , aveam 14 ani. Tatăl meu bun a murit pe când eu aveam 10 ani, la 14 ani mama sa despărțit de iubitul ei și sa luat cu un altul , și acesta de altfel mereu ne bătea și sărbătorile în fiecare an îl petreceam pe la vecini sau chiar pe afară chiar și când era iarna .. În sfârșit am ajuns la vârsta de 16 ani , am ajuns sa mă bat cu iubitul mamei , mereu mă facea în tot felul, mă bătea și mă jignea în ultimul hal . Asa că am preferat sa o iau pe drumul meu unde mă ajuta dumnezeu , mi-am găsit de lucru ca bona în același sat unde muncea mama , nu avem prea mult contact cu ea . Că să nu o mai lungesc de la 16 ani incerc sa supraviețuiasc singură , din nefericire pentru mine mama a ales intre mine și barbatul ei pe barbat. Am avut ghinionul sa dau doar peste oameni perverși care doar au profitat , prieteni nu am dwoarece simt ca nu mă integrez deloc în societatea … Am avut un iubit timp de un an dar sa terminat din cauza familiei lui nu mă vroiau sub nici o forma pe motiv ca ei au o alta fata pentru el iar el fiind băiatul mamei a fugit la fusta ei. Deci sunt foarte singură mă simt doborâta,nu am prieteni , cu mama vb rar la telefon 5 minute ca mai mult nu are ce sa îmi spună și nu o lasă barbatul .. vorbește pe ascuns cu mine.. momentan am grija de doi bătrâni stau închisă în casa am doar o zi libera pe săptămână și nu mai rezist , nu îmi mai suport viața … mam saturat sa lupt pentru nimic ! Nu am nimic în viața nici măcar o școală și plus de ăsta am o sora la stat și nu am putere sa o ajut cumva sa o iau cu mine sa nu mai fie la stat ! Nu mai suport singurătatea și lupta ăsta continuă 😦 😦 Chiar nu am pe nimeni … ce rost are sa mai trăiesc ?Oricum nimeni nu îmi simte lipsa !

Acțiuni

Information

11 responses

30 03 2015
zuzulet

Ce nume frumos ai!
Bineinteles ca are rost sa traiesti! Dumnezeu ne-a randuit fiecaruia un rost si o motivatie pentru a trai. Acum nu o vezi, dar va veni cu siguranta. Capul sus si vei reusi!

10 04 2015
NoWayOuT

Eu unul sa stii ca sunt de acord cu tine, ce rost are sa traiesti o astfel de viata, asta nu e viata, e doar chin….pe mine nu ma mai incanta nimic de la viata,m-am plictisit, nu mai am nici un chef, nicio satisfactie plus ca ma roade tare curiozitatea sa descopar ce se intampla dupa moarte, exista rai, iad sau sunt doar mituri si nimic mai mult,Inca ma gandesc la o metoda de suicid, cand o sa ma hotarasc o sa va impartasesc si voua alegerea facuta daca nu o sa fie prea tarziu…..

10 04 2015
Adrian

Draga NoWayOuT,

De ce nu ne spui mai multe despre tine si problema cu care te confrunti? Trebuie sa admit ca primul meu impuls a fost sa iti creez si tie o casuta in coloana din partea dreapta… Cred ca putem invata unii de la ceilalti! SI mai cred ca o problema impartasita devine macar suportabila…

Cu prietenie,
Adrian

30 03 2015
Irinel

Draga Roxana sfaturi ne pricepem toți sa iti dam si eu am trecut prin momente dificile,de unde esti?daca crezi ca te pot ajuta cu ceva suna-ma sau trimite-mi un mesaj pe numarul […moderat…]

30 03 2015
Claudiu

Bună Roxana. Viața e o luptă, după cum prea bine stii. Tu ai luptat de mică, te cred că ai obosit si singurătatea te apasă. Roagă -te mai mult, spovedește -te. Si pe mine ma termină singurătatea, dar tb să avem răbdare. Legat de școală, nu te poti inscrie la seral la un liceu? Intreb si eu, nu stiu mai multe. Să-ti dea Dumnezeu putere si mângâiere! Doamne ajută!

2 04 2015
marcel

Sa nu te lasi batuta niciodata pentru ca dmnz a pregătit si pentru tine cv si e pus deoparte…are grija de toti…daca vrei sa vb mă gasesti pe […moderat…] si vb ca si eu sunt o pers aproape ca tine

6 04 2015
Lucia

Buna dimneata(ziua) Roxana-depinde cand citesti mesajul meu, fiindca eu l-am scris dimineata. Oricum asta e doar un detaliu care prea putin conteaza acum. Numele meu este Lucia, imi pare bine sa te cunosc.
Nici nu stiu cum sa incep. Cand scriu cuiva aici, recitesc abea la sfarsit, ca sa inteleg si eu daca ceea ce transmit prin cuvintele mele este ceea ce are nevoie persoana care este „aici” sa auda. Scriu din suflet si sper sa nu gresesc.
La tine recitesc fiecare cuvant pentru ca insasi cuvintele tale mi-au transmis o emotie mare.
Plang dar nu pentru ca imi pare rau pentru ceea ce ti se intampla ci pentru ca RAR sau deloc am vazut oameni cu un caracter puternic ca al tau.
Stii, poate o sa spui ca gresesc si ai tot dreptul, dar nici nu mai conteaza cat ai reusit sa inveti, cat de greu a fost pana acum, Roxana, pentru ca de acum inainte VA FI BINE!
Iti promit, ai incredere, in tine, in DUMNEZEU, daca nu poti sa ai incredere in mine sau in oameni.
EL EXISTA SI EL ESTE TATAL tau, cel pe care ti-l doresti.
Crede-ma, nu esti singura.
Stii, eu am 24 de ani, suntem aproape de aceeasi varsta, povesti diferite, asa e dar ne uneste site-ul acesta si sper ca incepand de acum si o prietenie.
Stii ce inseamna pentru mine o prietenie?
Poate gresesc dar atunci cand ai un prieten, problemele nu mai sunt pe cont propriu, astfel ca problemele tale sunt si ale mele asa cum ale mele devin si ale tale.
Sper sa ne raspunzi, cand poti tu, cand ai timp.
Te rog sa ramai aceeasi persoana minunata pe care am regasit-o in cuvintele tale, sa nu te schimbi, omdiferent daca o sa mai vorbesti cu noi cei de aici sau nu.
Chiar ma intreb acum, daca o sa apuci sa citesti din ce ti-am raspuns cu totii.
Viata este grea uneori, prea grea, avem incredere in oamenii care ne dezamagesc, suntem abandonati, neintelesi.
Cred ca te inteleg sau cel putin iti inteleg lacrimile, durerea.
Singura nu o sa fii niciodata.
Nu am avut o sora, sunt singura la parinti. Dar nu stiu de ce, simt o afectiune
imensa pentru tine, desi nu te cunosc.
Imi esti ca o sora. Nu stiu sa explic, am inceput sa nu imi mai explic unele lucruri, doar le simt.
Sper ca esti bine, surioara.
Te asteptam oricand sa ne scrii.
Va fii bine!
Iti promit, nu te lasa, niciodata!
Cu drag,
Lucia.

27 12 2016
Elena roxana

Iti multumesc pentru deosebitele tale cuvinte , nu sti cat iti sunt de recunoscatoare pentru sprijinul pe care ai reusit sa il oferi ,iti multumesc din suflet . Dealtfel va multumesc tuturor pentru tot sprijinul vostru pe care il oferiti 😊

7 04 2015
Exodus

Draga Roxana, scrii mai corect gramatical decat 90 la suta dintre jurnalistii si bloggerii „de succes” si asta ma surprinde avand in vedere ca nu ti-ai terminat inca studiile. Asta denota faptul ca esti o persoana foarte inteligenta. Crede-ma ca cineva pe care inca nu l-ai intalnit poate, are mare nevoie de tine. Lumea in sine are nevoie de tine. Stiu ca probabil esti plictisita de batranii aia si stiu cat de greu e sa iti gasesti un serviciu decent din care sa te descurci singura, dar nu abandona inca. Fii tare si incearca sa vezi viata ca pe o misiune de cativa ani. Nu o lua chiar asa in serios si nu te supara pe ea. Toata lumea stie ca viata uneori este o gluma proasta. Sa razi de ea sau sa plangi e alegerea ta. Eu prefer sa rad decat sa plang. Fii barbata !!!!

15 04 2015
ana

Salut Roxana. Nu dispera, tu esti o persoana foarte valoroasa. Dumnezeu te iubeste necontenit de mult. Te rog sa crezi asta, nu e o minciuna. El te’a creat intr,un mod asa de perfect si frumos. Si are un plan mininat cu tine, chiar daca ti’e greu sa crezi asta. Mi’ar placea sa vb mai multe. […moderat…]

23 04 2015
Cosma

Ai 22, invata o lb straina! Pleaca la munca in afara ! Iti va fi mult mai bine ! E o alta viata! 🙂 dc vrei , poti reusi ! Nu am voie sa imi dau date de contact , dar fii sigura ca Cineva te sprijina ! Vb cu El !

Lasă un răspuns

