I. 18

24 03 2015

Buna,am 18 ani si desi par a fi o copila,nu sunt…Poate o sa par penibila… Chiar daca las impresia ca sunt o persoana puternica,sunt cea mai slaba.
Am obosit si fizic si psihic,simt ca cedez,sufletul mi se taraie si striga dupa ajutor insa nimeni nu il aude. Parintii mei nu se prea inteleg bine.Mama mereu imi reproseaza ca nu o sa iau bacul,ca nu sunt in stare de nimic. Tata a plecat acum o luna din tara si eu cu mama abia mai avem bani sa luam o paine,iar pe tata nu il intereseaza. Am o afectiune la stomac care in timp daca nu e tratata se poate ajunge la cancer. Nu vreau sa iau tratamentul si nu pentru ca nu pot inghiti pastile asa cum i-am spus mamei mele si pentru ca imi doresc sa mor mai repede fara sa fie nevoie sa o fac cu mana mea.Ma simt inutila,invizibila,degeaba.Fostul meu prieten care am stat 1 an cu el si care jur ca as incasa un glont pentru el,e cu alta acum.Ma dor toate chestiile astea… In jurul meu am doar prieteni falsi,exceptand unul. Simt ca sunt o povara pentru ai mei,mama chiar mi-a spus o data ca nu e mare pierdere daca mor…
Cateodata chiar ma rog sa dea o masina peste mine si daca nu se va intampla asta,atunci nu o sa mai dureze mult pana o sa “plec”. O sa plec curand,oricum nu mi-a prea placut pe pamant ….

Acțiuni

Information

4 responses

24 03 2015
Ana

Fetita draga,
Imagineaza-ti ca eu te strang in brate, atat cat sa mai imi dai mie din necazurile tale.
Eu stiu sa le gestionez si tu ramai linistita si inveti pentru bac. Iti gasesti alt prieten. Si te bucuri de mancarea pe care o aveti.
Armonia iti calmeaza si durerea de stomac.
Iti trimit gandurile mele bune, primeste-le!
Cu bine,
Ana

1 04 2015
Catalina

Draga mea, am citit postarea ta… inteleg prin ce trebuie sa treci si cred ca nu este usor atunci cand nu mai vezi luminita de la capatul tunelului. eu am varsta apropiata varstei parintilor tai, dar nu doresc sa ma categorisesti ca pe o mama, ci mai degraba ca pe o prietena. si as dori sa-ti ofer o varianta care ti-ar putea oferi un sprijin pentru a putea depasi starea ta interioara de moment si sa poti disipa ceata care iti invaluie acum realitatea. te-as intreba cum te simti…trista, fara sprijin? este un exemplu ca sa intelegi la ce ma refer…tu stii raspunsul…si gaseste-l, noteaza-l pe hartie sub forma Eu sunt…
apoi te-as intreba cum ti-ai dori sa fii? vesela, optimista, iarasi exemplu tu stii cum doresti sa fii…apoi scrie pe o alta hartie Eu sunt…. priveste cele doua inscrisuri…focuseasa-te pe cea de a doua! si aminteste-ti o situatie din viata ta cand ai fost intocmai cum scrie pe cea de-a doua hartie ….adu-ti aminte cele mai mici detalii…décor, oameni, peisaj, miros, ce simteai si retraieste cateva momente amintirea…in momentul in care ai schimbat starea ta actuala cu cea noua, optimista…te rog sa arzi prima foaie…si sa lasi starea scrisa in foaie sa se duca odata cu flacarile….stiu ca poti face asta si iti doresc numai bine! te sarut si ingerii tai pazitori sa te ocroteasca si sa te indrume catre lucruri frumoase si oameni valorosi, pentru ca esti minunata! cu drag, Catalina

7 04 2015
Exodus

Nu cred ca mama ta a vorbit serios cand a spus asta. Probabil ea resimte aceasi, sau chiar mai multa suferinta. E greu pana ajungi sa te descurci singura. Dupa aia va fi mai usor. Cu sau fara bac tu esti o persoana la fel de inteligenta. Cu sau fara acel iubit, tu esti la fel de frumoasa. Nu merita sa incasezi un glont pentru nimeni in afara de tine. Capul sus.

7 06 2015
IN MEMORIAM

Buna,
Abia acum am citit mesajul tau…din pacate….
Sper ca esti mai bine………INCEARCA SA te concentrezi sa inveti………sa treci peste toate……….cum se poate……daca nu ies toate asa cum vrei ……trebuie sa iti amintesti ca e si maine o zi……….bacul se poare lua si in sesiunea viitoare…dar mai e putin si cu efort si straduinta…poate reusesti acum///////stiu ca nu e usor…..dar este posibil/……..depinde cel mai mult de tine……..
VORBELE MAMEI TALE AU fost spuse la nervi ,SIGUR nici ea nu doreste asta,……..
VORBESTE CU EA ..DESCHIDE-TI SUFLETUL……..SE VA INMUIA….VETI FI MAI BINE UNA CU CEALALTA….
Numai bine !!!!!!!!!!

Lasă un răspuns

