Niculina

22 03 2015

Numele meu este Nina,locuiesc in Statele Unite dar familia mea in Romania.Sora mea s-a sinucis pe data de 11 februarie 2015,s-a aruncat de pe terasa blocului de la etajul 10,inainte sa se sinucida mi-a trimes 2 text mesage pe care le-am citit cind m-am sculat,mi-a spus ca ma iubeste,adio si sa nu uit si o lumanare pentru ea .mama a murit anul trecut in martie,deci numai necazuri,sunt la limita puterilor si mi-o tot inchipui cum s-a lovit de ceva :streasina sau asa ceva inainte sa atinga pamantul,sunt terminata,nu stiu ce sa mai fac.
Sper sa gasesc linistea sufleteasca.

Acțiuni

Information

4 responses

22 03 2015
florin

Buna Niculina!Trebuie sa te inarmezi cu rabdare si sa iti pui increderea in Dumnezeu.Numai El poate sa ne redea linistea sufleteasca.Si eu mi-am pierdut baiatul de 24 de ani anul trecut in noiembrie cand s-a sinucis.Nu stiu daca asta suna incurajator dar acum dupa 4 luni este un pic mai bine totusi traiesc inca intens drama vietii mele.Ma mangaie un gand ca sunt alti oameni mai nenorociti decat noi.Cunosc o femeie care la intervale scurte de timp si-a pierdut doi fii,unul otravit cu ciuperci celalalt spanzurat si fiica sa a fost accidentata grav de o masina ramanand cu un usor handicap mintal.Deci cum spuneam sunt altii mai nenorociti ca noi.Noi daca gandim bine atat timp cat avem sanatate,avem de toate asa ca sa luam partea buna si sa mergem mai departe!

25 09 2015
Nina

Multumesc Florin,m-am rugat la Dumnezeu sa-mi dea putere de a razbate si aceasta nenorocire si m-a ajutata,numai plang dar in fiecare zi ma gandesc la ea.

1 04 2015
delia

Buna,inteleg perfect….in luna martie 2012 mi-am pierdut cumnatul in varsta de 25ani,s-a intoxicat cu monoxid de carbon,in martie 2013soacra mea moare de dor,de tristete,de viata searbada ce traia fara fiul ei….a urmat o perioada f grea..sotul meu (fratele decedatului)era pe zi ce trecea mai nefericit.in octombrie2013 Dumnezeu ne-a oferit un cadou,cel mai de pret..
Un baietel frumos s-a cuibarit in sufletele noastre umplandu-le cu bucurie si pofta de viata…s-a nascut pt.a ne arata ca viata trebuie sa continue.incearca sa gasesti acel ceva care iti da putere pentru a depasi aceasta nefericita perioada.credinta in Dumnezeu!!!!El da viata ,e un mare pacat sa te sinucizi,alegand calea asta nu iti vei revedea sora si mama,viata merge mai departe….cu greu!

25 09 2015
Nina

Multumesc Delia,cu ajutorul lui Dumnezeu de cate ori cad am puterea de a ma ridica din nou.Numai sanatate si fericire si sa-ti traiasca cel mic.

Lasă un răspuns

