Gap

7 03 2015

Buna seara dragi oameni minunati! Ma intorc din nou aici fiindca situatia in sine nu o mai pot duce la final. Au trecut 2 ani de cand baiatul pe care il iubesc a ales sa se sinucida, lasandu-ma pe mine sa zac intr-un ocean de durere, neputinta si tristete. Am avut momente in care imi revenisem.. apoi cadeam iar in tristete, in dor. Am mai avut ceva relatii in astia 2 ani.. dar niciunul din baieti nu a fost capabil sa ma faca sa il uit. Mi se taie aerul pe zi ce trece.. cat sa mai pot rezista fara el? M-am gandit de multe ori sa ajung unde e si el.. prin diferite metode.. dar apoi m-am gandit la parintii mei si la ce las in urma.. dar in acelasi timp ma doare si faptul ca nu voi avea o viata alaturi de el, nu o sa am copii cu zambetul lui, nu o sa impart greutatile cu el. Am momente in care simt ca imi pierd mintile, ca nu mai gandesc logic si ca oricand pot sa recurg la gestul pe care l-a facut si el. Am zile in care colind strazile pe unde stiu ca, candva era si el.. incercand si sperand ca poate il gasesc pe undeva. E o durere imensa in sufletul meu.. pe care nu stiu cum sa o mai estompez. Am incercat cu psihologul o perioada.. n-a mers. Pur si simplu nu pot sa il uit.. imi urla sufletul de durere. Am stiu ca el e sufletul meu pereche din prima clipa.. pur si simplu stii cand asa e.. si il urasc si pe el pentru ca nu m-a lasat sa il ajut in ciuda insistentelor mele.. si pe mine ca il iubesc asa de tare, ca ma infund in amintiri si ca orice as face nu pot lasa trecutul in spate. Va multumesc ca mi-ati citit si mie prostiile din cap.

Acțiuni

Information

20 responses

7 03 2015
Stef

Gap,
Este important sa te cunosti pe tine, dar in special sa iti doresti sa mergi mai departe. Numai tu poti face asta, nu exista psiholog sau vraci sau medic care sa te determine sa faci asta.
Tocmai pt ca acea relatie nu a mers mai departe in viitor, probabil ca este perfecta. Tocmai pt ca el nu mai este a ramas undeva static, ca o amprenta lasata pe retina undeva. Acea imagine statica (o amintire) nu te poate rani, nu se cearta cu tine si se afla acolo atunci cand tie ti-e greu. Este necesar ca tu sa vrei sa cunosti pe altcineva, este important sa iti deschizi sufletul catre viitor si sa iti doresti sa fii de folos cuiva, sa sprijini pe cineva, sa traiesti alaturi de cineva.
Orice nereusita te va intoarce la imaginea lui, la amintirile cu el. Sigur, durerrea este rala si nu te astepta sa treaca atat de usor mai ales ca nu ai gasit o persoana care sa te completeze. Tocmai asta face din cel care nu mai este…un ideal. Dincolo de moarte lucrurile nu se rezolva, insa aici, in viata situatiile au solutii.
Este o alegere: alegerea ta!
Nu il vei uita neaparat prin formarea unei rlatii frumoase, ci este de dorit sa inchei acest capitol cu tine, tu inauntrul tau. Dezvoltarea personala si introspectia te vor ajuta. Nu stiu cat ai mers la psihoterapeut (ce perioada de timp) insa problema nu este faptul ca el a plecat, ci faptul ca tu nu reusesti sa te descurci cu tine si sa gestionezi emotiile. Altundeva se afla radacinile. Mergi la terapie si cauta adanc in copilaria ta. Daca nu alegi mersul la terapie, incearca sa te analizezi si sa te cunosti din ce in ce mai bine, din ce in ce mai adanc, invata cum anume functionezi si care este sistemul tau de interactiune cu lumea.
Numai bine!

8 03 2015
andi

buna gap, pot spune ca si eu trec printr-un moment delicat din viata mea cu o poveste asemanatoare, daca nu te deranjeaza mi-ar face placere sa mai conversam.

8 03 2015
Gap

Buna Andi, de ce nu? O vorba buna cand ai nevoie e mereu binevenita..

9 03 2015
andi

[…moderat…] aceasta este adresa mea de messenger, da mi un add te rog. merci!

11 03 2015
Gap

Se pare ca ti-au moderat adresa ..

12 03 2015
Adrian

Desigur! Va rog sa revedeți regulile site-ului, prezentate in partea dreapta a paginii.

14 03 2015
andimmc

adresa e […moderat…], poate totusi reusim sa vb

14 03 2015
Adrian

Va rog sa recititi regulile site-ului, in coloana aflata in partea dreapta a paginii. Daca doriti sa intrati in legatura cu cineva, va rog sa faceti lucrul acesta fie aici, pe site, fie telefonic, apeland numarul verde european 116123.

Cu multumiri pentru intelegere,
Adrian

PS Am moderat ultimul comentariu, cu acelasi subiect.

22 03 2015
Gap

Sper ca esti bine. „vremea vine, vremea trece”

8 03 2015
"totul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este"

Buna .nu vreau sa te intristez mai tare decat esti dar sa stii ca prietenul tau prin alegerea lui este in iad… a facut ce este rau inaintea lui Dumnezeu si nu mai are scapare …nu se poate sa vrei sa fii si tu acolo.

Citeste biblia afla unde merg cei pacatosi.

Daca vrei sa vb pe tema asta te astept..scuze ca ti am zis asa direct dar acolo merg toti cei sinucisi.ai grija tu sa nu faci asta.

Drept dovada ca cei sinucisi merg acolo, casa in care a murit pana sa fie sfintita de preot se va intampla lucruri necurate…este adevarat??daca da, te rog sa scrii aici sa vada toti…ai ajuta pe multi.

Dumnezeu sa ne binecuvinteze.

8 03 2015
Gap

Buna! Probabil ca asa e, o fi ajuns in iad.. dar stiu ca sta in mainile mele sa ii salvez sufletul dupa astia 7 ani. Cel putin asa mi-au zis cativa preoti, ca se poate. Cat despre casa.. nu stiu… n-am pastrat legatura cu nimeni din familia lui.. atat ei, cat si eu ne-am schimbat dupa moartea lui.

9 03 2015
Stef

Gap,
Am inteles. Nu esti pregatita sa renunti….
Succes si toate cele bune!

9 03 2015
°toul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este°

Buna din nou

O sa atasez mai jos o marturisire a unui calugar pe nume Andrei…..care suferea pentru cele 7 neamuri ale lui din iad.dar nu cu voia lui …el se intreba de ce sufera si Dumnezeu i a raspuns prin ingerul sau.

Prin sinucidere. inteleg sfintii parinti si calugari.ca omul isi da sufletul diavolului pentru ca a deznadajduit si nu a ascultat de Dumnezeu.de cuvantul Lui °nicidecum nu am sa te las in nici un chim nu te voi parasi° ei ar fi blestemati in vecii vecilor.

Orice este cu putinta lui Dumnezeu.nimic nu este prea greu PENTRU EL …..dar mai intai sa luam aminte ce spune biblia…ca in iad vor sta cei nedrepti in vecii vecilor.

Tu daca vrei sa faci asta va trebui intai sa te salvezi pe tine…..si astfel de jertfe se fac prin calugarie adica cel mai inalt nivel de jertfa pe care omul il poate face Domnului DOAR ASA SE POATE INDURA DOMNUL DE EL.TREBUIE SA FII TU INTAI DREAPTA.

SPUSA DE PATINTELE CLEOPA.

°°Iată, am să vă spun despre gheena şi despre veşnicia iadului printr-o minune care se găseşte scrisă într-o carte veche.

În Sfântul Munte al Atonului trăia un călugăr cu numele Andrei. Şi acesta ducea o viaţă sfântă, în feciorie, asceză, post, rugăciune şi priveghere; în meditaţii sfinte şi în cugetarea Sfintelor Scripturi. Dar s-a îmbolnăvit când era aproape de treizeci de ani şi a zăcut unsprezece ani şi nu mai murea.

Atunci, după dreptate, acest călugăr cu numele Andrei şi-a pus întrebarea: „De ce sufăr eu?” Pentru că nu se ştia cu păcate aşa de grele, ca să sufere pe pământ atât de groaznică boală. Şi a început săracul, ca tot omul care nu mai poate răbda, să se roage aşa la Dumnezeu:
„Doamne, cer de la Tine un singur lucru şi anume: sau să mor sau să mă fac sănătos, că nu mai pot răbda! Mi-au rămas numai oasele şi pielea!”

Rugându-se el aşa, într-una din nopţi, a strălucit o lumină uimitoare în chilia lui. El s-a temut să nu fie de la draci, căci şi diavolul se face în chipul lui Hristos, în chip de înger, în chip de sfînt ce străluceşte ca soarele şi poate să te înşele.

Este ceea ce spune Sfântul Apostol Pavel: Nu-i de mirare că însuşi satana se preface în chip de înger de lumină şi slujitor al dreptăţii. Adică, dracii se prefac în chip de slujitori ai dreptăţii.

Deci s-a temut călugărul şi a început să facă cruce. Şi înadată a văzut că intră pe uşa lui un tânăr foarte frumos la chip, foarte luminat, cu un toiag de aur în mână, cu o cunună de aur pe cap şi o cruce de aur pe frunte şi i-a zis:
– Nu te teme, părinte, nu-s diavol. eu sunt îngerul păzitor al vieţii tale şi m-a trimis Dumnezeu să-ţi spun un lucru. Eu totdeauna sunt cu tine; toate suspinele tale, toate lacrimile, toate oftările, toate durerile, toate necazurile tale eu le ştiu. Că tu dormi, eu nu dorm niciodată; tu mănânci, eu nu mănânc; tu bei, eu nu beau.

Adu-ţi aminte ce spune psalmistul: Tăbărî-va îngerul Domnului împrejurul celor ce se tem de dânsul şi-l va izbăvi pe el; şi …nici să dormiteze cel ce te păzeşte.

Deci, părinte, eu ştiu necazurile tale. Dar iată, tu ai început să te rogi lui Dumnezeu aşa de la o vreme: „Doamne, sau să mor, sau să mă fac sănătos, că nu mai pot răbda!” Şi Dumnezeu m-a trimis să-ţi spun ţie două lucruri:
– Care?
– Iată ce spune Dumnezeu prin mine: „Vrei să mai rabzi boala un an pe pământ sau să stai trei ceasuri în iad?”

Dar el când a auzit, a zis:
– Doamne, îngerul Domnului, tu care ştii necazurile mele, să mai zac eu un an pe pământ? Nu ştii că o noapte îmi pare un an şi că toate bolile mai cu seamă noaptea sunt grele? Deci cum am să mai rabd eu un an această groaznică boală? Şi pentru ce rabd eu? Că eu ştiu ca om, că m-am silit, de când am venit aici în Sfântul Munte, să fac voia lui Dumnezeu.

Şi a zis îngerul Domnului:
– Tu nu suferi pentru tine. Tu suferi pentru neamurile tale, care sunt în iad şi Dumnezeu te-a găsit pe tine şi voieşte prin osteneala şi suferinţa ta să scoată din neamul tău, până la al nouălea neam din iad”. Că aşa se întâmplă dacă un călugăr bun îşi face datoria, mulţi din neamul lui se mântuiesc prin el.

Nu ai auzit ce zice proorocul Ieremia? Dumnezeu răsplăteşte păcatele părinţilor asupra copiilor până la al patrulea neam.

Deci, tu suferi pentru strămoşii tăi. Dar dacă vrei să ieşi şi tu din iad şi ei, să mai zaci un an pe pământ sau trei ceasuri în iad. dar ia seama ce spui, i-a spus îngerul, că în clipa aceasta ţi-am şi luat sufletul!

A stat el şi s-a gândit.
– Gândeşte-te bine! i-a spus îngerul.
– Trei ceasuri în iad!

Cînd a zis aceste cuvinte, i-a şi luat sufletul. Şi unde l-a dus? L-a dus în gheena, de care v-am amintit înainte, cel mai greu loc din iad, de care se tem şi dracii.

Şi când l-a dus acolo şi l-a băgat în focul cel negru şi de miliarde de ori mai fierbinte ca acesta, a fost cuprins de întunericul ce domnea pretutindeni şi a început a răcni şi a geme de durere, căci balaurii de foc au început să-l muşte şi să-l chinuiască; el, când s-a văzut acolo şi a văzut atâta deznădejde şi atâta strigăt şi atâta durere şi atâta spaimă şi atâta foc, a început să strige cât putea: „Doamne, miluieşte-mă! Doamne, iartă-mă!”

După trei minute, o lumină a despicat întunericul şi a apărut îngerul Domnului. Când l-a văzut, a început a bate din palme şi a striga aşa:
– Vai mie! Vai mie! Vai mie! Toate le-am crezut, dar una ca asta n-am crezut!
– Ce n-ai crezut, părinte Andrei?
– N-am crezut că un înger al Domnului poate să mintă!
– Cum se poate una ca asta, ca să spun eu minciuni? Eu nu sunt om păcătos, eu nu sunt duh rău, diavol. Eu nu pot face păcat, eu nu pot minţi. Cum pot eu să mint, dacă sunt rază de dumnezeire, sunt lumina a doua din lumina cea dintâi? Cum aş putea eu să spun minciuni?
– Dar cum ne-a fost vorba în chilie la mine?
– Cum? – N-a fost vorba că mă vei scoate de aici după trei ceasuri? Iată, au trecut mai mult de trei sutr de ani de când mă chinuiesc aici!

Îngerul i-a spus:
Adevărul este Hristos. De-abia a trecut o oră şi mai ai două ore de stat.
– Două ore? a strigat monahul cu groază. Este oare cu putinţă să fi trecut numai o oră până acum?
– Eu am venit să văd dacă poţi răbda.

Atunci a zis călugărul Andrei:
– Doamne, dacă acesta este adevărul, că de-abia a trecut un ceas de când mă chinuiesc aici în iad, du-mă înapoi în trupul meu cel rănit şi bolnav şi să sufăr acolo, nu un an, ci sute de ani, ba chiar până la ziua venirii lui Hristos, numai să nu mai stau o clipă aici în focul cel nestins!

Şi îndată, cu iuţeala gândului, l-a luat îngerul şi l-a dus înapoi în trup.

Cine a ştiut că a fost mort un ceas? Când a înviat a început a striga:
– Miluiţi-mă! Miluiţi-mă!

Şi a venit călugărul care îl îngrijea şi a întrebat:
– Ce este, părinte? De ce strigi?
– Să se adune tot soborul mânăstirii.

Erau trei sute de călugări acolo. Şi l-au pus într-un cerdac înalt şi le-a spus la toţi minunea care s-a petrecut cu el; că el a stat un ceas în iad şi i s-au părut mai mult de trei sute de ani. Atâta de greu a trecut timpul.

Să ne ferească mila şi îndurarea lui Dumnezeu şi a Maicii Domnului pe toţi din câţi sunt aici să nu îngăduie Dumnezeu vreunul să încerce durerile şi chinurile iadului în vreun fel. Şi toţi, cu darul Mântuitorului şi cu mijlocirea Maicii Domnului, a Sfântului Ioan Botezătorul şi a tuturor sfinţilor să ne mântuim, să ne uşurăm înainte de a ne duce din lumea aceasta şi să ne întâlnim cu toţii în veacul viitor la bucuria cea veşnică.°°

14 03 2015
Bogdan

Gap, singura solutie buna pt tine e sa mergi inainte. Nu asculta de cacaturi gen ” .nu vreau sa te intristez mai tare decat esti dar sa stii ca prietenul tau prin alegerea lui este in iad…” Religia e cred singura stiinta care nu tine cont de factori, numai de alegeri personale. Religia ca insititutie si ca stiinta e o aberatie inventata pt a tine oamenii prosti sub control. Pt asta a fost inventata, puteti cauta in istorie. Prin existenta spiritului si a constiintei si apoi a familiei, s-a inventat religia ca sa manipuleze oamenii care au ceva de pierdut. Era perioada aia cand incepea sa evolueze omul, sa se intrebe ce cauta aici si au venit niste businesmani primitivi si au inventat religia. Si uite ca, acum in prezent, in loc de un sfat bun ti se spune ca prietenul tau o sa ajunga in iad. Asta e religia. Ii da omului nesimtita idee ca poate judeca. De asta suntem asa de batuti in cap toti, ca ne e frica de judecata umana din prezent.

Revenind la subiect, mergand pe ideea logica, trebuie sa privesti lucrurile scurt. Nu ajuti cu nimic pe nimeni facandu-ti tie rau. Avem o existenta in fata si tocmai cunoscandu-i mortalitatea ar trebui sa ne manifestam la maximul posibil. Sa incercam sa dam maximul pt ca e singura noastra sansa. Sa ne amintim sa zambim, sa radem, sa fim veseli. Nu o sa mai avem sansa asta. Cred ca trebuie profitat, caci trecutul chiar daca am fi suparati si depresivi nu se schimba. De aia i se si zice trecutului trecut.

22 03 2015
Gap

Multumesc mult pentru cuvinte, Bogdan!

15 03 2015
Miss

Gap,

Cu siguranta sufletul prietenului tau va vibra la actiunile tale bune pentru el! Nu te gandi unde este (conform religiei, a traditiilor etc), gandeste-te ca ii alina sufletul si te alina si pe tine.

Nici eu nu sunt intru totul de acord cu faptul ca religia spune ca sufletul unui sinucigas merge in iad. Eu cred ca e o forma de a descuraja astfel de acte; daca ar spune in felul urmator: de cele mai multe ori omul care ajunge la un astfel de gest din disperare, e haituit, e in mare suferinta; merge dincolo si in sfarsit isi gaseste pacea, ar fi ca si o incuviintare pentru un astfel de sfarsit; dar prin amenintarea cu iadul,religia mai opreste din oamenii care cred in astfel de doctrine.(din acest punct de vedere e o actiune benefica).

Sa luam un exemplu abstract: personajul Ana din romanul Ion al lui Rebreanu. Aceasta , o fata sensibila, cu suflet bun, si harnica, se casatoreste cu barbarul Ion, care o maltrateaza (adica o BATE), Ana nu mai rezista si se intoarce la „tatal” ei, care incepe sa o bata si el, reprosandu-i esecul in casatorie. Fata nu mai rezista si se spanzura!! E foarte dramatic, tragic chiar. Marea victima a romanului Ion, e de fapt biata Ana. Si dupa asa nenorociri, un crestin se poate gandi ca Ana a ajuns in iad? Terorizata pe pamant, nu primeste alinare nici de la Dumnezeu?

Cum am mai zis de multe ori: pentru multi, viata de aici e o adevarata vale a plangerii!!

22 03 2015
Gap

Buna Miss! As vrea sa cred cu adevarat ca sufletul lui „vibreaza” la actiunile mele pentru el, si chiar sper ca asa si este. De multe ori am senzatia ca ma linisteste intradevar si ca se simte bine si iubit atunci cand eu merg si ma rog pentru el sau chestii de genu. Mersi mult 🙂

15 03 2015
Miss

Erata : fara a in sintagma „a traditiilor”
+ „religia mai opreste din oamenii care cred in astfel de doctrine” sa se sinucida, sau macar sa amane si in final sa se schimbe ceva in viata lor si sa nu mai faca gestul sinucigas!

7 04 2015
Exodus

Prietenul tau nu e nici in rai nici in iad. Pentru ca raiul si iadul nu prea exista. Exista doar evolutie si stagnare. El nu a evoluat asa ca sufletul lui se va reincarna si va incepe procesul de la capat. Asta este pedeapsa pentru sinucigasi. RESTART LIFE. Scuze ca am intrat in detalii de astea care nu prea te ajuta in momentan, dar nu m-am putut abtine vazand ce a postat colegu nostru credincios. sper ca el nu isi freaca portofelul de raclele sfintilor ca restul credinciosilor. Revenind la subiect, incearca sa fii tare si sa iei fiecare zi ca pe o ultima zi. Incearca sa te pui pe tine pe primul loc si lasa trecutul in spate. Cineva are nevoie de tine si daca inca nu l-ai intalnit sunt sigur ca o vei face. O zi super iti doresc!

9 04 2015
Gap

Mersi, Exodus! 🙂

Lasă un răspuns

