Cristian 34

20 01 2015

Buna !Ma numesc Cristi am 34 de ani si da am avut si am ganguri sinucigase.Poate necazul meu poate parea nesemnificativ pentru uni dar pentru mine ie o durere peste care nu pot sa trec.Eu am avut o relatie cu o fata timp de 5 ani jumate , relatie cu bune si cu rele insa iubirea pt ea ie de nedescris.Nu stiu daca ma poate intelege cineva,ne-am despartit de ajunul craciunului ea sa mutat cu fetita iei de la minesi sat tot langa mine in chirie.Problema ie ca ea are deja pe cineva si asta mia pus capac sa zic asa.Nu mai pot sa duc toate astea sunt coplesit de durere si tristete.si sincer ma gandesc tot mai serios la ce nu ar trebui sa ma gandesc, la sinucidere.

Acțiuni

Information

6 responses

20 01 2015
Maria Dana

Cristian, necazul tau este semnificativ pentru noi ,sa nu te indoiesti de asta!
Este bine ca ne-ai scris, si asta inseamna mult pentru noi!Prin ce treci tu multi dintre noi am trecut si am invins gandul sinuciderii!
Da ,este adevarat ca ce ti-a facut ea este cumplit dar trebuie sa intelegi ca nu te mai iubeste, mai ales ca are pe altul,iar dragoste cu forta nu se poate!
Tu esti ranit in orgoliul tau masculin si prin sinucidere crezi ca o vei face sa se simta vinovata.Gandesti gresit!Tu vei muri iar ea o sa-si continue viata fara sa se simta vinovata.Ati fost impreuna peste 5 ani si te-a parasit fara regrete,crezi ca daca tu mori o sa aiba regrete??NU, te asigur eu!
Sfatul meu este sa-ti pui ordine in viata sa incerci daca poti sa te muti de acolo daca asta iti face rau,sau daca nu poti sa te muit de acolo TREBUIE sa uiti ca ea exista!Ea a uitat de tine!La inceput o sa fie greu dar cu ceva vointa vei reusi!UITA DE EA,FA-TI VIATA FRUMOASA SI RENUNTA LA GANDUL SINUCIDERII!Cautati o alta partenera de viata,cea care te-a parasit nu merita sa mori pentru ea ,nu merita sa suferi !Si eu si altii am trecut prin asa ceva si acum suntem foarte bine chiar de invidiat!Asa trebuie sa fi si tu!Curaj!

20 01 2015
°toul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este°

Buna.nu mai poti intorce ce ai facut.ce e facut e bun facut.dar nu te gandi la sinucidere… esti la varsta in care esti responsabil de viata ta.si vei da socoteala in fata lui Dumnezeu pentru ca n-ai crezut in El.
Nu stii ca sinucigasii ajung in iad si primesc cea mai mare pedeapsa???poate nu crezi sau poate te pufneste rasul cand auzi de iad si de Dumnezeu dar acestea sunt reale si o sa iti dovedesc.
Tu crezi ca daca te sinucizi vei scapa de necazuri???da. vei scapa de astea..dar altele mai ingrozitoare iti vor aparea……ororile iadului sunt in spatele imaginatiei oricarui om si vei chinui in vecii vecilor.
Crezi ca vei ajunge pe pasuni verzi?sau in locuri frumoase??sau tu crezi ca vei disparea pur si simplu asa cum erai inainte sa te nasti???daca te gandesti la una dintre ele gandesti gresit ..exact dupa moarte vei observa ca tu inca traiesti si vei sta in fata lui Dumnezeu…vei realiza cat de mult ai gresit luandu-ti viata dar nu vei putea niciodata sa refaci raul facut…..pentru ca este scris°omului ii este dat o data sa moara°nu de 2 ori….daca vei muri va fi pentru totdeauna in iadul cel mai fierbinte de care si demonii se tem.
Crede in Dumnezeul nostru. crede in Cel ce este Atottiitor.Dumnezeu spune:°Eu sunt Cel ce sunt .Eu sunt Cel ce este.Eu sunt alfa si omega .inceputul si sfarsitul. a tot si a toate°.iarasi spune:°Eu sunt Cel dintai si Cel din urma si cel ce este viata°.

Daca nu crezi totusi in Dumnezeu cum iti explici ca apa sfintita sta nestricata tot timpul anului.?
Cum iti explici ca in casele in care se spanzura cineva se petrec lucruri inexplicabile….se aprinde lumina singura se misca obiecte temperatura scade cu cateva grate…..cum iti explici asta???cauta cerceteaza….multe persoane vorbesc despre asta..unul din 10 oameni daca ar fi sa intrebi pe strada sigur a auzit de la cineva sau a patit chiar el un asemenea eveniment

Divolul locuieste in casa pentru ca respectivul si a dat viata in maineile lui de bunavoie .daca vei proceda si tu la fel. il vei vedea si atunci nimeni si nimic nu te va mai scapa……Diavolii ne ar omora pe loc daca ar avea ingaduinta de la Dumnezeu..dar in iad au si vei fi omorat incontinuu si niciodata cu adevarat omorat pentru ca nu vei putea muri pentru ca sufletul este nemuritor.

Cteste biblia afla cauta pe Dumnezeu….nu stii ca gandurile noastre de sinucidere nu sunt ale noastre?diavolul ne ispiteste de Dimineata pana seara doar doar vom ceda si ne-om pune capat. iar el sa ne Duca in iad sa chinuim impreuna cu El in vecii vecilor.
iisus a murit pentru noi .noi suntem salvati dar trebuie sa credem in El.

Citind acest mesaj te faci raspunzator si nu vei avea cuvat de dezvinovatire.daca te vei sinucide vei fi judecat pentru ca ai stiut adevarul si ai ales minciua…ai ales sa asculti de satana si nu de Dumnezeu care este tatal a tot.n-ai mers in legea Lui .n-ai facut lucrarile Lui si n-ai iubit pe El Cel ce ti-a dat fiinta .mai mult decat orice.

iti doresc sa te luminezi sa realizezi ce gresit ai gandit .sa te indrepti catre Dumenzeu si sa ai liniste.

sunt multi oameni in moarte clinica pe internet care au vazut iadul ..internetul poate fi folosit si in mod util.

TE rog sa citesti biblia .putin cate putin.

Dumnezeu sa ne binecuvinteze

21 01 2015
Lucia

Buna Cristian 34! Numele meu este Lucia si ma bucur ca ne scrii!
Bine ai venit aici.
Curaj, nu ai cum sa nu treci peste asta, acum ca suntem toti langa tine.
Scrie-ne tot ce simti, nu conteaza cat de rau suna.
E ceea ce simti tu si noi intelegem pentru ca si noi am trecut prin asta.
Ai rabdare cu tine, da-ti putin timp.
In primul rand, te rog linisteste-te!
Respira, calmeaza-te.
E atat de multa suferinta in cuvintele tale incat m-a coplesit si pe mine.
Nu stii daca te poate intelege cineva, ai spus.
Pai…toti te intelegem, crede-ma.
Si toti suntem langa tine, asa cum putem.
Stiu din experienta, ca uneori durerea te inraieste, nu mai poti sa vezi lucrurile la fel si te simti neputincios.
Exista o singura solutie…nu te ascunde de ceea ce simti, accepta si mergi mai departe.
Totul e trecator in viata, asta e vestea buna si rea in acelas timp.
E greu acum, dar va fi si usor.
Te doare acum, dar va veni si ziua in care nu o sa mai doara.
Plangi acum, dar o sa razi.
Te rog, sa ne scrii in continuare, indiferent cum te simti, ajute-ne sa te ajutam, cum putem.
A cere ajutor nu este o rusine, din contra trebuie sa fii curajos sa accepti ca ai nevoie de ajutor.
Si apoi, toti suntem oameni, trebuie sa ne ajutam intre noi.
Hai, te rog incearca, capul sus, calmeaza-te, va trece, incer, dar va trece si asta!
Te imbratisam cu totii!
Cu respect,
Lucia

22 01 2015
Dan

Salut!Sunt Dan,am 21 de ani si mi-ar placea sa impartasesc cu voi povestea mea,poate voi primi o vorba buna sau un sfat,in acest moment orice ar fi de ajutor… Sunt student la medicina, in Cluj,anul doi; de mic mi-a placut sa invat,orice,aveam o curiozitate pentru tot ce exista in jur,fiind insa pasionat de doua domenii arta si stiinta. Ulterior la liceu am fost pasionat de biologie,si pentru ca toata lumea,de la familie la profesori si colegi mi-au spus ca este cariera ideala pentru mine,eu fiind si foarte altruist (imi place sa ajut cu orice pe orice cand pot),toti spunandu-mi ca e pacat sa-mi irosesc mintea pe altceva…Cu toate astea,pe tot parcursul liceului am fost de-a dreptul pasionat de arta:am scris,am pictat,sculptat si citit si vazut enorm,dar mi-am inhibat mereu latura creativa pentru a invata pentru bac,admitere etc. si n-am dus niciodata nimic concret in sensul asta…imi doresc enorm sa fac ceva stimulant,creativ si dinamic precum designul(interior,vestimentar) sau advertising,partea creativa intr-o companie,ceva din aceasta sfera,dar mi-a lispit mereu indrumarea in acest sens.
In acest moment ma simt mai la pamant ca niciodata…am tot avut momente depresive pe parcursul liceului,dar mereu am reusit sa trec peste,alungandu-mi gandurile de sinucidere…speram ca incepand un episod nou al vietii mele,medicinist intr-un nou oras,totul va fi bine…dar nu s-a intamplat asa. Medicina e facultate care cere mult,enorm de mult,si m-am tot inhibat si negat ca persoana sa invat,sa invat,sa multumesc familia,fiind singurul copil. Am acumulat enorm de multe frustrari. Imi e greu sa-mi adun gandurile acum,ma simt „terminat” psihologic si ratat ca individ. Nu mai pot continua asa,in plina sesiune am lipsit deja la un examen pentru ca pur si simplu nu ma puteam opri din plans.
Imi e rusine fata de colegi,fata de mine si fata de familie,ma consider un las ca nu pot continua,dar aspiratiile mele nu au fost niciodata acestea…am incercat cu facultatea asta dar nu e ceea ce caut,in primul rand nu ma pot „repara” pe mine,cum pot avea grija de altii pe viitor? Sa renunt acum nu stiu sa fac altceva,doar am invatat prosteste si continuu pentru asta,pentru ceva ce simt ca nu e visul meu,acela pentru care pot munci neintrerupt fara sa simt oboseala,si pentru care as putea umbla oriunde…pentru a incepe ceva in domeniul artei as avea un handicap imens:n-am mai desenat de ani buni,nu stiu sa cos sau nimic practic,nici macar sa folosesc vreun program de editare pentru proiecte,dar simt in mine o nevoie uriasa de a ma exprima,de a lasa ideile sa iasa,sa spun povesti si sa schimb ceva…dar peste tot este acum un nor negru imens…ma simt ratat,simt ca e prea tarziu pentru mine si ca mai bine mor…Sentimental nu stau prea bine,n-am putut avea niciodata o prietena,relatie serioasa fiindca eram mereu ocupat cu facultatea,nimeni nu era dispus sa stea langa mine altfel,si nicio prietena nu m-a incurajat sa imi urmez visurile,toate imi spuneau sa continui cu medicina,si eu le ascultam din orgoliu…acum sunt singur,foarte singur si toti „prietenii „mei s-au departat de mine…acum toti ma privesc si ma judeca deoarece vreau sa renunt la facultatea asta
Familia mea nu are venituri substantiale,mai degraba modeste spre joase,si recent tata a fost dat in somaj…mereu mi s-a spus ca cu arta mor de foame si ca medicina e de viitor,dar gandul ca voi fi mereu un parazit pana la 30 de ani cand imi voi putea permite sa fiu independent,stiind cat de greu le e si cate sacrificii fac pentru mine;nu mai vreau sa-i vad cum se chinuie pentru mine… ma simt ajuns la capatul puterilor:sunt frustrat cand vad ca altii pot face medicina si eu ma simt depasit,cand n-am nicio sursa de venit si accept numai compromisuri,cand fac ceva ce nu-mi place si las o latura uriasa din mine sa moara,ca nu stiu de unde si cum sa incep de la zero pentru o cariera pe care mi-o doresc si n-am curaj sa o iau de la capat. Sunt deprimat pentru ca pe de o parte am atatea lipsuri:bani,prieteni,fericire,dar in acelasi timp simt ca am enorm de mult de oferit si cum imi „colcaie” ideile in cap,dar totul e paralizat de in fel de durere.S-au adunat prea multe si imi trec in ficare ora ganduri sa ma arunc de pe un bloc sau sa ma spanzur…ma mai retin doar cateva momente fericite din viata mea dar a caror amintire sigur se va estompa in timp…si apoi? simt ca am nevoie de cineva sa ma ajute…

22 01 2015
Adrian

Draga Dan,

Bun venit aici! Ti-am moderat o parte din nume, pentru a-ti proteja identitatea. In coloana din dreapta vei gasi o „casuta” cu numele pe care ti l-ai ales, la care am adaugat varsta pe care o ai – „Dan 21”. Stii deja, probabil, cum functioneaza site-ul, asa ca te asteptam acolo, unde cat de curand vei gasi si comentariile membrilor grupului virtual de suport.

Cu prietenie,
Adrian

10 02 2015
liliana

Buna Cristian ,esti atat de tanar si ai toata viata inainte . si e frumoasa daca ai cu cine sa o petreci , dar cu cei care te merita si te apreciaza , e pacat ca acea fata ti-a frant inima dar trebuie sa accepti ca nu te mai iubea si poate ca e bine ca a facut ea acest pas . tu ai fi acceptat multe de la ea si ai fi iertat multe si daca tot o iubesti atat de mult ti-ar fi calcat demnitatea in picioare .Dumnezeu spune ca trebuie sa iertam persoanele care ne fac rau ,dar cu siguranta nu ii vom uita . Nu iti face rau ca esti prea tanar , fete vei mai gasi si o vei uita si pe cea care ti-a facut mult rau .Fiecare cuplu are urcusuri si coborasuri , daca ai sti cat de multi trecem prin situatii similare cu necazul tau ,ai fi uimit sa afli . numai ca cei curajosi au puterea sa ceara un sfat pe cand noi ceilalti nu avem curajul asta . Te rog sa ne tii la curent si sa ne spui ca esti bine ,deja ai prieteni care sa gandesc acum la tine si la fericirea ta . Viata e atat de scurta ,hai sa o facem frumoasa .

Lasă un răspuns

