D.B.

6 01 2015

Bună…. Cu ce sa incep… Am o viata dezastru… Daca se poate spune si asa ..la cel mai urat mod de a traii.. Eu am totusi o varsta… Locuiesc cu bunicii intr-un sat … Ca orice fata. Am un iubit… Tatal meu ma parasit pe mine si pe mama mea de mică .. A plecat cu alta .. Mama mea ca orice om sa casatorit cu cineva…nustiu din ce situatie sau despartit… Am trait cu ea pana la varsta de. 14 ani… Intr-o. Zii a venit acasa cu o veste… Era insarcinata … Eu cand am vazut pozele tot tot… Deja stiam … Ma lasa …pleaca … Timp de 9 luni …. Am plans in continu … Stiind. Ce se va intampla…a nascut, am un frayior…sa mutat..ea …copilul si sotul ei… Ea sa recasatorit acum in vara .. Eu locuiesc la bunicii…. Ma iubesc .. Dar degeaba , ma cert ,ma mai bate… Am un iubit … Maicamea nu vrea ss auda de el ..bunici la amentat … Nimeni nu e de acord ….am 4 luni cu el…de relatie… Eu il iubesc….are 19 anii…. Acum nu pot zice ….am avut defapt ,azi sa terminat totul… Ma lasat ca el crede ca inainte sa fiu cu el ,am facut ragoste …cu un baiat… Si nu e adevarat si nu ma crede… Si sa terminat… Vreau ..sa mor… Sa nu mai traiesc Sa nu mai am mii sii mii de probleme .. Sunt satula

Acțiuni

Information

8 responses

6 01 2015
carmen

Draga ai varsta fiicei mele mari asa ca iti spun un lucru . Ia viata asa cum e ea. Daca te gandesti ce bine ar fi fost daca….atunci iti vine sa te iei la palme. Tu ca om te dezvolti in permanenta …fiecare zgarietura sau bataie de dalta defineste mai mult sculptura numita om . Ai suferit …si ? Ai suferit in comparatie cu cine ? Cu idealul tau ? In comparatie cu altii ? Gandeste.te ca n.ai ajuns la fundul sacului de suferinta …se poate intampla si o mai grea suferinta …a te compara cu altii care au o viata mai buna ca a ta iti provoaca suferinta. A te compara te nefericeste. Cea mai buna reteta a fericirii pe care am descoperit.o si eu dupa multi ani de experiente este f simpla . Imi iau viata asa cum e ea. Buna rea ? In comparatie cu a cui viata ? Dc elimini comparatia faci o simplificare radicala si.ti rezulta o suma de probleme mai mica .
Baiatul cu care erai nu te mai iubeste …ei si ? Problema este cand tu nu te mai iubesti pe tine . Ia priveste.te in oglinda pe tine …fata ptr care te.a parasit nu e mai buna ..e noua …si ? Stai la bunici . Mergi si ia..ti un job . Munceste si o sa gasesti o satisfactie extraordinara cand ai banisorii tai si poti sa.ti permiti sa mai dai pe o manichiura sau pe o rochita …la 19 ani este extraordinar sa traiesti …la 45 cat am eu ..la fel …si la 95 am vazut femei care se iubesc …egoism poate zici…e un prost ala care zice ca dc te iubesti pe tine mai mult esti egoist …normal sa te iubesti …pe nimeni nu doare atunci cand te tai sau ai o rana deschisa …tu poti decide dc vrei sa o vindeci sau vrei sa o lasi sa se infecteze si sa mori . Doar tu poti sa te vindeci . Important e sa vrei . Daca o vindeci va ramane o cicatrice …iti vei aminti momentul cand te.ai ranit ..nu ziua nu data …si vei spune …ohooo daca am trecut si peste asta sunt chiar puternica …bravo mie …toti oamenii au necazuri ..nu esti singura cu ele …insa decidem personal cum sa trecem peste ele .

6 01 2015
Stefan

Buna dimineata D.B,pe langa dezamagirile la care te-a supus mama ta,ti- a cazut pe cap si problema cu prietenul. O relatie se construieste pe incredere si respect. Aceste lucruri nu ti le-a aratat prietenul,a intrat cu tine in pat si dupa aceea ti-a spus ca nu are incredere in tine. Ai spus ca esti din provincie de undeva,du-te pana la cocina porcului,daca ii dai mancare va veni langa tine,daca sunt satui nici nu se uita la tine. Acum compara porcul cu prietenul,observi vreo diferenta??? Carmen spune bine ,angajeaza-te,aranjeaza-te si vei vedea porcii cum umbla dupa tine. Esti inca mica,ai toata viata inainte,vei vedea ca acest porc nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor tale. Datorita incercarilor din viata,ai devenit sensibila si vrei sa te agati de cineva care te intelege si care iti spune o vorba frumoasa atunci cand ai nevoie. Acea persoana trebuie sa simta cand tu ai nevoie de o vorba frumoasa,nu trebuie sa ceri tu. E clar ca nu el e acea persoana. Ti-ai mai ridicat singura moralul,mai ridica-l inca odata si ai sa vezi altfel viata dar nu cu un porc uman langa tine. Wow cum suna asta,un porc uman….

6 01 2015
D.B.

Eu nu pot sta fara acest porc uman.. Il iubesc foarte mult.. El insa…nu crede asta.
Vreau sa dispar de pe Pamant pe vecii..

6 01 2015
carmen

Pai si tu crezi ca el vs disparea pe veci cu tine ? El nu e in stare nici sa te iubeasca…

6 01 2015
D.B.

Inteleg…dar il iubesc. .

9 01 2015
Maria Dana

Il iubesti dar nu poti trai cu el.!?……trebuie sa alegi!Ori ramai cu el si suferi pe veci pt. ca il iubesti,ori renunti la el si suferi din dragoste…. o perioada!Totul se vindeca cu timpul ,chiar si de dragoste(pt.el) te poti vindeca,doar ca iti trebuie putina rabdare si vointa!Renunta la „specimen”! Nu alege sloganul”Sa mori ranit din dragoste”

6 01 2015
Stefan

Cati ani ai?- eu am trecut exact prin ceea ce treci tu acum,numai ca la mine relatia era de 8 ani ….nu e singur pe pamant. Ce crezi ca va face dupa ce mori tu?- se va duce la alta. Fi fata desteapta,arata ca esti puternica,te va cauta singur. Atunci cand te va cauta ai sa vezi ca nu il mai vrei tu. Crede-ma,sunt cateva persoane aici care iti pot spune povestea mea. Daca doar m-ar cauta acum nu as mai avea ce sa ii spun,nici macar cat am suferit….nimic,absolut nimic,cred ca nici buna ziua. Fi puternica si in cateva luni vei spune ce spun eu acum.

11 01 2015
°totul este prin Dumnezeu si nimic fara El su este°

Buna …linisteste te D.b…bunicii sunt mai in varsata si iti vrea doar binele asta este….tu inca nu iti poti da seama de acest lucru..baietii sunt inselatori principalul lor scop este de a face sex si pentru asta sunt in stare sa minta sa se dea altcineva doar pentru a ajunge la inima ta…pe buna dreptate te protejeaza bunicii…sa stii ca poate ai o varsta la care chiar nu ar fi trebuit sa ai o reletie sexuala…..nu ìnafara casatoriei…desi stim asta noi incalcam…nu trebuie sa uitam Dumnezeu este Domnul care ne porunceste asta.creatorul nostru.
Nu te gandi la moarte prin sinucidere vei supara pe Domnul Dumnezeul nostru……nu stii ce cei sinucisi ajung in iad si nu mai ies de acolo????
iti propun sa citesti biblia sa afli chiar tu ca ce spun este adevarat…asta te va linisti ….citind biblia te rogi……
Roaga te seara pentru a nu mai avea gandurile astea …spovedeste te.

Dumnezeu sa ne binecuvinteze pe toti.

Lasă un răspuns

