Bianca P.

5 01 2015

Da, nici eu nu am ajuns din intamplare aici….am trecut prin multe de mica…mama bolnava de cand ma stiu,foame,viol,incercarea mea de a trece peste, parintii au aflat ca nu mai sunt virgina,dar nu stiu ca defapt am fost violata,incercare a de a.mi taia venele, somnifere pumni intregi de pastile, ingrasamant pt flori…..tot degeaba;…pana la urma m.am ridicat mereu ,mereu,mereu…dar pana cand…nu mai am nicio putere , sunt singura,cu ai mei nu pot discuta,incredere nu mai am in nimeni, fostul prieten incearca sa ne impacam,dar chiar daca il iubesc m.a facut sa sufar si nu mai pot..am ajuns iarasi in punctul in care nu mai vreau sa traiesc….

Acțiuni

Information

5 responses

5 01 2015
Stefan

Buna Bianca,bine ai venit intre cei cu experiente negative.

5 01 2015
Claudiu

Bună Bianca! Of Doamne prin câte ai trecut. Ai spus ca te-ai ridicat singură iar si iar. BRAVO, asta trebuie să faci în continuare. Roagă-te la Bunul Dumnezeu să-ți dea răbdare si putere să învingi necazurile si să poți merge mai departe. Si eu am un început de depresie, nu mă pot concentra, tulburări de memorie si mi-e foarte greu la sv si simt că îmi fuge pământul de sub picioare. Mă rog la Dumnezeu si încet – încet merg mai departe. Te rog nu deznădăjdui! Roagă-te, du-te la un preot să te spovedești. Du-te si la un psihiatru să -ti dea un tratament. Luptă cât poți tu de tare! Doamne ajută!!! Mai scrie -ne.

11 01 2015
°totul este prin Dumnezeu si nimic fara El su este°

Buna ….nu ai murit pentru ca Dumnezeu nu a permis asta…si nu a permis pentru ca nu stii ce faci in adevar….si pentru ca ai avut necazuri ….din aceasta cauza Dumnezeu e bun….ai observat????ai incercat sa mori de multe ori si nu ai reusit nu a permis Dumnezeu ca tu sa mori fara sa il cunosti…El porunceste ca tu sa nu mori.El iti porunceste sa il cauti pentru ca numai El iti vine in ajutor si El te iubeste cel mai tare…..si el are grija de tine…cat de adevarat este ca El traieste si este viu..tot atat este de adevarat ca El are grija de tine.
O data ce il cunosti si tot incerci sa faci lucrul asta nu mai ai cuvant de dezvinovatire.
Pentru gandurile tale incearca sa te rogi…desi nu crezi ca te ajuta inceartca numai….rugaciunea te ajuta…este indepartat tot raul prin rugaciune……asta ma salvat pe mine rugaciunea.nu psihologii
iti popun sa citesti biblia…sa afli adevarul sa stii cine este Dumnezeu si cum trebuie sa traim in legea Lui ca sa fim placuti Lui.
Ale Domnului Dumnezeului nostru sunt Cerurile si Cerurile Cerurilor.pamantul si tot ce cuprinde el.si nu cere altceva decat sa faci binele pentru aproapele tau si sa iubesti pe El pentru ca El te a creat si sa traiesti in legea Lui …El este Domnul Dumnezeul nostru.
Mergi si te spovedeste impartaseste citeste biblia si roaga te seara.
Cei sinucisi pierd pentru totdeauna mantuirea…stii sigur ca nu ma e nimic dupa moarte…crezi ca te asteapta binele sau crezi ca vei fi ca atunci dinainte sa te nasti??…e o minciuna asta…daca biblia este adevarata ???asta trebuie sa te preocupe. cauta marturii la alti oameni de prin moarte clinica sa vezi ce convinsi sunt ca exista o lume a lui Dumnezeu..cauta oameni care au vazut iadul pe net.nu e un risc asumat prea mare cand biblia spune ca dupa moarte traim pentru totdeauna??traim dar in iad sau alaturi de Dumnezeu.
Pedeapsa pentru ca am neglijat cuvantul Lui este peste imaginatia noastra nu putem gandi noi dureri si chinuri asa mari …te rog ai grija de tine nu muri in felul asta ..nu te sinucide nu iti da sufletul Diavolului pentru ca ca te va chinui in vecii vecilor.

Tu crezi in Dumnezeul creator a tuturor lucrurilor vazute si nevazute??

Dumnezeu sa ne binecuvinteze pe toti.

16 01 2015
Lalena

Ceea ce ţi se întâmplă, nu este întotdeauna rezultatul propriilor alegeri.
Asta dacă te simţi cumva vinovată. Încerc să mă feresc să dau sfaturi. Există decizii corecte, logice şi perfecte la momentul oportun, dar care apoi, au
urmări total opuse. Cu toate astea, a oferi nişte alternative, noi puncte de vedere şi idei, nu dăunează, atât timp cât poţi trece prin propriul filtru ceea ce
ţi se întâmplă.

A dori să îţi închei socotelile cu viaţa, stă în mulţi dintre noi. Există oameni cu sensibilitate excesivă, care sunt prost înţeleşi sau deloc înţeleşi. Majoritatea oamenilor nu îşi mai dau interesul pentru semenii lor. Nu e vina lor, cum nu e nici vina ta pentru ceea ce ţi s-a întâmplat. Mă bucur că ţi-a eşuat alegerea de a îţi sugruma viaţa.Pentru că ai o şansă, dacă trăieşti şi vrei să se întâmple asta, să mai vezi şi altceva bun şi senin din ea. Trebuie doar să ai răbdare.

Dacă nu ieşi din cutia amintirilor care îţi aduce lacrimi şi nu ai în gând decât să vezi cum ţi se scurge tot sângele din tine, sufletul tău o să conţină mai multă durere şi da, la un moment dat, vei claca, pentru că, oricâtă tărie ai avea, te vei simţi copleşită. Ignoră bucăţile din trecutul vieţii tale care te-au murdărit şi dă-ţi voie să treci peste ele, într-un alt capitol, mai viu, mai colorat, mai plin cu tine şi mai puţin cu ceilalţi care nu au fost acolo când ai avut nevoie sau care
ţi-au pricinuit atâta durere.

Puterea interioară ţi-o oferă lucrurile pe care încă le iubeşti. Crede în asta.
Literatură, natură, flori, animale, cărţi, muzică, simţul umorului, fotografiatul, călătoriile, desenele animate şi alte pasiuni pe care le-ai mai putea avea. Refugiază-te în ceea ce iubeşti şi ţi-e drag, nu în ceea ce te ajută să renunţi.

Şi mie îmi vine să îmi iau la revedere şi să mă tot duc, dar am lucruri şi
persoane la care încă ţin şi care nu şi-au pierdut valoarea în faţa
ochilor mei. Nu îmi întregeşte sufletul, nu pe cât mi-aş dori, însă mă ajută
să mă trezesc fără ca primul gând să fie să mă pun în faţa trenului. Ştiu că sunt
puţine lucruri care compensează o viaţă de chin. Dar ştiu că lucrurile alea există şi pot să le primesc în viaţa mea oricând, pentru a îmi fi mai bine, nu
pentru a nu mai fi deloc.

Încearcă, măcar temporar, să te agăţi de ceea ce încă te atrage în oameni
şi obiecte, nu de ceea ce te reţine sau vrei să respingi cu tot dinadinsul.
Schimbările sunt posibile dacă le laşi loc suficient să devină astfel. Nu vor pica din cer. Şi tu eşti prima persoană cu care eşti nevoită să lupţi. Gândeşte-te că o faci pentru tine. Şi gândeşte-te că meriţi.

Te îmbrăţişez de la distanţă şi îţi trimit numai gânduri bune. Implică-te în viaţa ta, nu în vieţile altora. Ar fi timpul.

14 05 2015
Adrian

–––––––––––––––––-
La 13.05.2015, B1 a răspuns:
–––––––––––––––––-

Of..stiu ce simti..eu am reusit sa ies din dramele din copilarie prin Spovedanie..am reusit sa uit,,dar iti recomand un preot bun.

Lasă un răspuns

