Mihaizz

4 01 2015

Va salut, eu din 1986 traiesc in lumea asta si cu trecerea timpului tot
mai plictisitoare devine viata, eu nu am suferit in dragoste ca alte persoane
nici nu am datorii sau alte pierderi care sa ma faca sa ma sinucid si totusi.
Uneori simt dorinta de a pleca, nu ma leaga nimic de lumea asta,
m-am gandit de multe ori sa incerc o metoda usoara, sa […moderat…] pentru a ma electrocuta rapid, cunosc cat de periculoase pot fi efectele curentului electric asupra corpului uman,
sau sa […moderat…] fie ceva rapid si sigur…
Mie nu imi este frica de moarte, daca ma voi sinucide este alegerea mea.
Inca ma mai gandesc, eu chiar nu simt nevoia sa mai traiesc.

Acțiuni

Information

11 responses

4 01 2015
Stefan

Salut Mihai,te-ai gandit ca trebuie sa cauti si un motiv pt care sa traiesti?- aici vei primi cateva sfaturi de la cateva persoane….unele dintre aceste persoane au incercat sinuciderea….eu fac parte dintre unele persoane. Nu e nicio smecherie Mihai,nu te duci nicaieri. Sti cine a fost langa mine??? Doar familia. Doar familia. Mama,surorile si un cumnat,in rest ….prieteni nu ,fosta iubita nu….doare tare cand esti parasit dar te bucuri cand vezi ca totusi familia….e langa tine. Cauta si trebuie sa gasesti un motiv pt care sa traiesti,fie doar si pt atmosfera placuta din familie. Chiar daca nu ai o atmosfera placuta in familie,lupta pt a crea tu o atmosfera placuta si uite asa ai un motiv sa traiesti.

5 01 2015
mihaizz

Ce frumos ar fi daca as avea un motiv
ceva care sa ma impinga de la spate
am cautat si inca caut.
Familia mea este departe prin europa
si prin alte orase din tara, ocupata.
Iti multumesc pentru timpul acordat.

4 01 2015
florin

Buna Mihai,eu zic ca esti depresiv,baiatul meu a fost depresiv si daca si-a pus in minte sa faca ce a facut pana la urma a si reusit.Ce am sa-i reprosez ar fi doua lucruri si anume unul ar fi ca nu s-a increzut in Dumnezeu.Al doilea ca nu s-a dus la un medic,noi nici nu ar fi trebuit sa stim neaparat ca a cerut ajutor medical.Ar mai fi multe de discutat pentru ca in cazul sinucigasilor niciodata nu este vorba de lucruri simple.Totusi asi fi de parere sa te gandesti foarte bine la ce vrei sa faci,sa nu fie o hotarare de moment sau nefondata solid.Un lucru pot sa-ti spun,baiatul nostru la 24 de ani a parasit aceasta lume citez „de cacat”pe usa din dos si ne-a lasat pe mine si pe mama sa distrusi pentru tot restul vietii noastre.

5 01 2015
mihaizz

Da, in ultimul timp am unele stari
de depresie, nu sunt genu vorbaret
si din cauza asta nu m-am dus la medic
psiholog, poate ma incurc in vorbe
si omu intelege alceva…
Imi pare rau sa aflu drama familiei
dumneavoastra. Va multumesc.

4 01 2015
Maria Dana

Mihai,tu ai 28 de ani,nu?Ai spus ca nu-ti este frica de moarte, si ca decizia este a ta daca vrei sa te sinucizi,dar deocamdata te mai gandesti!Si stand asa si gandindu-te ai intrat pe acest site!De ce ?Sa te facem sa renunti la viata sau moarte……..,sau sa-ti spunem niste metode de sinucidere??? Ca de frate,noi suntem niste sinucigasi!Nu,asta nu!Este bine ca ai luat legatura cu noi,si dorim sa te ajutam sa treci peste depresia asta, dar avem nevoie de niste informatii despre tine!Poveste-ne despre tine.Ce te determina sa nu mai simti nevoia de a trai?Spui ca nu ai avut deceptii,datorii……….atunci plictiseala?
Uite, trebuie sa comunici cu noi pentru ca tu de fapt vrei sa fi ajutat!!

4 01 2015
"Totul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este"

Doamna Maria Dana nu fiti asa de dura….si chiar asa sa fi fost ….el sa fi intrat aici doar pentru a il face sa isi schimbe intentia….are nevoie de ajutor si de cuvinte frumoase de blandete,nu de judecati sau cuvinte aspre,anumite ganduri nu le putem controla deci nu putem sa certam pe nimeni pentru ca le are…noi ne bucuram ca a intrat si ca nu a actionat.

Buna Mihai,eu am 26 ani,am avut si eu ganduri de sinucidere…si am fost surprins de ceva…aceste ganduri nu vin de la noi ci de la satan ,mi se spunea ca suntem ispititi dar eu nu credeam , eu spuneam:gandesc ceea ce gandesc si numai eu pot opri aceste ganduri cand vreau…dar nu a fost asa.
Cineva se spanzurase ,un vecin,si ma gandeam :ce a simtit el oare in momentul ala ?,si incercam sa imi dau seama cum e sa te stranga ceva in jurul gatului…..si gandindu ma eu am zis
Doamne fereste de asa ceva ,auzisem ca cei ce se sinucid ajung in iad,si voiam sa imi iau gandul de la asa ceva,dar am observat ca nu pot ,am vazut ca ramaneam in gandul asta desi aveam o discutie cu altcineva,nu stiam ce se intampla…si ma gandeam de ce nu uit de ce nu imi pot vedea de treba (eu imi vedeam de treaba dar cu oricine as vorbi orice as fi facut pe „fundal” era in minea mea moartea prin sinucidere”)si am zis Doamene ce se intampla? ma lua transpiratiile ca nu intelegeam ce este.apoi dupa un timp intervenise cateva necazuri(eu tot asta aveam in minte)si pentru cateva secunde am gandit ca vreau sa mor in felul asta ..ma gandem :nimeni nu ma place, nimeni nu are nevoie de mine….dar pentru 3, 4 secunde, de atunci mai tare era in mintea mea sinuciderea, desi, iasrasi spun ,imi alungam din gand vointa de moarte ,eram fericit asa cum eram ,faceam ce se face …atat ca aveam probleme cu prietenii.

Este o senzatie foarte foarte ciudata si prin asta mi am dat seama ca diavolul ma preseza(ceea ce auzisem si la preot)….stiam de iad dar cumva diavolul imi acoperea gandul asta facand neimportant faptul ca exista iad…apoi am auzit ca un prieten avusese o tentativa si mersese la manastire si acolo i a spus sa se roage lui Dumnezeu si sa faca matanii dupa fiecare rugaciune…asa am facut si eu si multumesc lui Dumnezeu am scapat…eram tinerel aveam 16 ani.
Din acest motiv spun tie si celor ce vor citi ca aceste ganduri nu le putem controla,ne este acoperita partea aia:”unde ajungem? cum va fi dupa moarte? exista sau nu viata dupa moarte?sun oameni care marturisesc ca exista viata dupa moarte …sunt care spun ca au vazut un tunel …o lumina si unii care spun ca au vazut iadul pentru cei pacatosi….noi spunem in mintea noastra”o venit cineva inapoi din morti ca sa stim?”uite ca au venit si credem ?
E alegerea ta daca crezi pe ei sau nu,avand in fata ta cerul pamantul apele si toata viata de pe pamant cum ai putea sa spui ca am aparut singuri?…asa cum spun cei ce sunt cercetatori…ei cred teorii ,teorii care sunt mari minciuni,viata in complexitatea ei nu se poate crea singura,este ceva mai prea sus de noi.
Apa sfintita este dovada existente lui Dumnezeu,duhurile rele din casele celor sinucisi reprezinta o dovada,(se misca obiecte prin casa ,cerceteaza, oameni mai inteligenti ca noi au cercetat si nu au gasit explicatii logice,raspunsul este in biblie),nu te arunca in mana diavolului…daca vei face asta vei regreta o eternitate iti poti imagina asta???viata pe pamant este cam de 100 ani ….apoi vine eternitatea alaturi de Dumnezeu sau in chinul chinurilor…deci uite ce mare risc iti asumi ,sa mori pentru totdeauna si daca este adevarat(eu cred ca este adevarat) vei fi pedepsit pentru totdeauna arzand in foc…in iad este mania lui Dumnezeu cea negraita..dovada ca exista Dumnezeu sunt absolut toate lucrurile din jurul tau dar mai ales omul in complexitatea lui….
Numai Dumnezeu te poate ajuta incepe si studiaza biblia, citeste o data biblia vei intelege multe ,nu fa greseala asta te rog..citeste biblia, vezi cine este Dumnezeu,El insusi spune:”Eu sunt alfa si omega inceputul si sfarsitul a tot si a toate”

Acesta este un mesaj in numele Dumnezeului nostru Cel prea Inalt,Dumnezeul veacurilor si al timpului,Dumnezeului celui infricosat de care toata faptura se cutremura,El iti porunceste sa te intorci la Dansul,sa mergi pe calea Lui.El este Domnul.
Cauta oameni care au vazut iadul,citeste biblia,roaga te ,spovedeste te,si te mai gandeste o data ….ca dupa moarte nu te asteapta bucurii sau pasuni verzi…ci te asteapta prapadul un prapad asa mare cum nu vei putea vreo data sa iti imaginezi,vei sta in fata Lui Dumnezu si te va judeca…si nu vei putea suporta parerea de rau pentru ceea ce ai facut.

Citeste biblia,IIsus a murit pentru noi ,ca sa fim salvati,poate nu intelegi asta asa bine,daca citesti biblia vei intelege…..

Iti doresc ca tu sa treci usor peste aceste lucruri,sa intelegi sa te luminezi.

Dumnezeu sa ne binecuvinteze pe toti.

5 01 2015
mihaizz

Iti respect convingerile chiar daca…
In trecut eu gandeam alfel,
in prezent nu mai stiu ce sa cred
cand aud de satana si iad, aaa
nu vreau sa fiu ironic dar
ma bufneste rasul, stiu ca sunt
forte ale binelui si raului in
jurul nostru totul este caun joc
al mintii plin de capcane.
Dumnezu este in mine in tine
in toti, problema este ca noi
il consideram a fi in exterior,
eu sunt strain cu mine insumi
nu stiu ca timp voi ramane astfel.
Multumesc mult pentru gandurile bune.

5 01 2015
mihaizz

Da am 28, intr-o forma sau alta simteam
nevoia sa povestesc putin despre starea mea,
in prezent sunt in acelas loc in care
am fost si acum 3, 4 ani…
Simt nevoia sa ma descarc…
Eu sunt un strain si nu reusesc
sa ma adaptez in lumea asta
eu doar exist nu traiesc, nu stiu,
visele, dorinte, nevoile altor oameni
nu le am, oameni cu care sa impart
unele idei teori nu cunosc personal
ma simt de parca as fi o piatra in desert
Va multumesc.

5 01 2015
mihaizz

Oamenii care cresc fara iubire si atentie
din partea familie si celor din jur cauta
aceste sentimente la atii pana le gasesc
drumul este lung si unii obosesc.
Eu sunt obisnuit sa traiesc fara aceste
emoti, sentimente, din nefericire
am crescut ignorat de multi.
Tatal meu a murit cand aveam un an
mama era tot timpu la serviciu
familia mea era cu ocupata cu treburile lor
prietenii care ii aveam si ii am sunt
de treaba dar sunt cu ideile lor
viata lor, gandurile lor,
eu sunt partial singuratic,
ironic este faptul ca nu simt nevoia
de companie, mai demult simteam
nu stiu cum sa ma autodescriu,
dorintele si visele mele de demult
nu sunt ceva in care sa ma regasesc
in prezent nici eu nu stiu ce vreau ce caut
imi schimb gandurile, convingerile cu anii
chiar cu lunile, lipsa de incredere in mine
este groapa in care ma aflu,
trec deseori de la o stare la alta,
nu sunt un pericol pentru mine insumi,
da, m-am gandit sa ma sinucid
nu o data ci de mai multe ori
dar de la un gand la fapta
pentru mine este cam mult,
nu sunt o persoana comunicativa
cu cei din jurul meu pentru ca
toti cei care ii cunosc sunt cu
ideile lor convingerile lor
eu nu ma asociez cu asta.
Mai demult ma imbatam ma drogam
pentru placerea aia de moment,
acum imi economisesc bani
incerc sa imi gasesc un rost
in viata dar parca e degiaba
nu ma atrage nimic in mod special
parca sunt din alta lume!
si pot sa ma obisnuiesc cu asta.
Mai demult ma rugam la D-zeu
am incercat sa meditez merkaba
yoga kundalini am incercat
tot felul de idei sa fiu in echilibru
cu mine insumi corp minte suflet.
Acum nu mai simt nevoia,
parca ma aflu intr-un strop de apa
suspendat in aer.

5 01 2015
Stefan

Mihai,la cum gandesti as putea sa cred ca te joci cu noi. Sti ce ne aduce pe noi in starea asta? Lipsa de comunicare sau proasta comunicare. Cand vb despre comunicare nu te trimit la doctor,din punctul meu de vedere doctorul nu are ce cauta in mintea mea,eu te sfatuiesc sa stai de vorba cu cu cineva din familie si spune ce te macina. Hai sa iti dau un motiv de viata. Casatoria. Nasterea unui copil,al tau,grijile pe care ti le vei face ca maine nu ai lapte pt copil,bucuria cand rade in somn,sunt multe bucurii si griji pe care ti le aduce un copil. Nici nu ii dai seama cum va trece timpul.

5 01 2015
Maria Dana

Se spune ca speranta moare ultima,la tine este invers…..ti-a murit speranta!Esti intr-un fel de letargie,fara emotii, fara regrete, fara……nimic, parca esti un robot!Starea ta este de „mare lehamite”Eu chiar nu stiu ce sfat sa-ti dau,il rog pe Adrian sa intervina…eu ma retrag din acest subiect pt.ca ma depaseste ,este greu de dat un sfat unui om care de fapt nu mai doreste nimic!

Lasă un răspuns

