Maria 99

31 12 2014

si eu vreau sa mor repede si usor! nu mai suport singuratatea si nu mai vreau sa traiesc degeaba. va rooooog sa ma ajutati!

pur si simplu nu mai vreau sa traiesc asa. sunt singura, am o varsta la care ar fi trebuit sa am un sot, sa am copii, sa fiu realizata din aproape toate punctele de vedere… nu am nimic din toate astea cu toate ca mi le doresc din tot sufletul 😦 de 6 ani iubesc un om care la randul lui este insurat. il iubesc si stiu ca ma iubeste… nu mai suport situatia asta, nu mai am putere sa fac nimic, iar solutia ar fi una singura, de aceea am si intrat pe site….

de ce sa caut solutii “miraculoase” care poate vor da gres cand e mult mai simplu sa termin cu toate…!!??

Acțiuni

Information

48 responses

31 12 2014
Adrian

Draga Maria,

Bun venit aici! Si multumim pentru increderea pe care ne-ai aratat-o scriindu-ne aceste randuri, care ne ajuta sa ne facem o idee despre motivele tale.

As vrea sa incerc sa ma refer, pe rand, la cele scrise de tine aici.

Incepi prin a spune ca nu mai suporti singuratatea, si este perfect de inteles. Inca de la inceputul creatiei, Dumnezeu a constatat ca „nu este bine ca omul sa fie singur”… Ce ma nedumereste insa este continuarea ta – faptul ca iti imaginezi ca moartea iti va rezolva problema cu singuratatea… Incearca, te rog, sa faci un exercitiu de imaginatie impreuna cu mine…

Incearca sa te linistesti… citeste cu atentie si incearca sa te imaginezi in ipostazele pe care le descriu… Ia-ti timp, nu te grabi, daca e nevoie, reciteste, apoi gandeste-te la lucrurile acestea!

Imagineaza-ti ca ai murit, ca cei dragi tie te-au condus pe ultimul drum… lacrimi, plansete de deznadeje ale celor care te-au iubit (desi poate nu ti-au aratat-o intotdeauna asa cum ti-ai fi dorit…)… Tu esti asezata in sicriu, vezi toate acestea, doar ca nu mai poti nici sa vorbesti, nici sa comunici cu ei… cu nimeni! Intr-un final, dupa ce se termina slujba de inmormantare, groparii iti aseaza capacul deasupra… si brusc se face intuneric… auzi sunetul cuielor care tintuiesc capacul de sicriu… apoi simti cum te ridica, te coboara incet in groapa… apoi auzi bulgării de pamant cazand pe capac… si se face liniste… o liniste care nu degeaba se numeste „de mormant”… Pentru cateva clipe te bucuri ca e liniste… ca nu te mai tulbura nimic… Apoi insa observi ca problema ta, singuratatea, nu s-a rezolvat acolo unde esti acum… Iti doresti sa poti da timpul inapoi, insa nu mai poti… poti trece din viata spre moarte, insa din moarte spre viata au fost doar cateva exceptii… Iisus a fost una dintre ele… insa tu nu poti!…

Acum insa, te trezesti si iti dai seama ca a fost doar un vis… Un vis urat, un cosmar… si te bucuri ca nu esti in ACEL sicriu… ci ca esti in viata… si ca INCA mai poti face ceva pentru ca acea singuratate sa dispara… Nu stii inca pasii concreti pentru a obtine lucrul acesta, insa nu-i nici o problema… Cata vreme esti in viata, daca vei reusi sa te mobilizezi, poti invata!…

Hai sa mergem putin mai departe si sa ne uitam la ce ai scris in continuare… Scrii ca „pur si simplu nu mai vreau sa traiesc asa”. Abia acum ai dreptate! Tu, de fapt, nu vrei sa mori, ci doar nu mai vrei sa traiesti ASA! Insa nu moartea e solutia, dupa cum ai sesizat… Trebuie doar sa cautam impreuna varianta corecta, nu moartea…. Moartea nu a rezolvat niciodata nimic! Este doar o „falsa solutie permanenta la o problema TEMPORARA”. Care este de fapt problema ta? Pai o descrii foarte bine: „sunt singura, am o varsta la care ar fi trebuit sa am un sot, sa am copii, sa fiu realizata din aproape toate punctele de vedere… nu am nimic din toate astea cu toate ca mi le doresc din tot sufletul 😦 de 6 ani iubesc un om care la randul lui este insurat. il iubesc si stiu ca ma iubeste…”

Ei, acum urmeaza mai multe intrebari, la care e important sa iti raspunzi in primul rand tu, tie insati, la modul cel mai sincer… Si apoi, eventual, sa ne scrii si noua…

Te-as intreba daca acel om stie ca tu il iubesti… I-ai marturisit vreodata, la modul serios si sincer?… El ti-a marturisit lucrul ca te iubeste?

De ce nu sunteti impreuna? Adica, daca de 6 ani il iubesti, ce tip de relatie exista intre voi?… Exista vreo relatie?…

Se spune ca suntem suma alegerilor noastre… Doi oameni pe care ii cunosc au o problema asemanatoare… Unul din ei era casatorit, celalalt nu. Cel casatorit si-a marturisit dragostea, celalalt insa a spus ca nu isi va putea construi fericirea pe nefericirea altcuiva, si asta desi partenerul casatorit o iubea atat de mult incat i-a marturisit ca ar fi dispus sa renunte la TOT de dragul sau… Relatia lor s-a rupt insa, iar cel casatorit, desi parea a fi ok, a murit in interiorul sau in ziua in care relatia lor s-a rupt… Mi-a marturisit ca lucrul care il doare cel mai mult este ca nici pana in ziua de azi nu stie daca persoana pe care a iubit-o atat de mult a fost intr-adevar indragostita ori a fost doar un foc de paie… I-am raspuns ca suntem suma alegerilor noastre! Chiar si a iubi sau a nu iubi pe cineva poate fi o alegere… insa cum ne raportam la acea dragoste este, cu siguranta, o alegere! A noastra!

Deci, de ce nu sunteti impreuna? A fost alegerea ta? Daca da, de ce regreti?… A fost alegerea lui? Daca da, de ce regreti?…

Nu putem controla totul… de fapt, sunt putine, foarte putine lucrurile pe care le avem sub controlul nostru… Iar inima altcuiva, oricine ar fi acea persoana, din pacate nu se afla pe aceasta lista… a lucrurilor pe care sa le putem controla…

Ce e de facut, deci, dupa ce ti-ai raspuns la aceste intrebari? Cu siguranta, NU moartea este raspunsul pe care il cauti! Inainte de a discuta daca e moral sau nu, daca e etic sau nu, gandeste-te la modul sincer CE si, mai ales, DE CE iti doresti ceea ce iti doresti – si nu ma refer la moarte, asa ca sa fie clar!… Spui ca iubesti si ca STII ca te iubeste… Atunci, exact din aceste motive, ar trebui sa te gandesti si la el… Chiar daca, din varii motive, ATI ALES sa nu fiti impreuna (sau, cel putin, sa nu fiti impreuna in acest moment!), te asigur suta la suta ca i-ai zdrobi sufletul iremediabil, i-ai calca in picioare inima daca ar sti ca ai murit… Nu mai vorbesc despre parintii tai, despre mama ta, despre rudele care te iubesc la randul lor neconditionat…

Inchei cu intrebarea ta: „de ce sa caut solutii “miraculoase” care poate vor da gres cand e mult mai simplu sa termin cu toate…!!??”

Pentru cel putin doua motive: dupa cum ai vazut, nu e deloc mult mai simplu sa termini cu toate! Pentru ca si atunci cand zici ca ai terminat cu toate, in realitate nu termini cu toate… nu ai absolut nici o garantie ca vei termina cu toate, ci dimpotriva!… Iar al doilea motiv este legat de prima parte a intrebarii tale – de ce sa caut solutii “miraculoase” care poate vor da gres? Pentru simplul motiv ca nu ai absolut nici o garantie ca vor da gres! Si pentru ca, de cele mai multe ori, abia dupa multa truda si perseverenta se intampla lucruri bune… Edison, cel care a inventat becul, a avut MII de esecuri inainte de reusita care l-a consacrat… Daca ar fi renuntat din prima, sau dupa ce a esuat primele dati, doar pentru ca e mult mai comod sa nu faca nimic (doar se spune ca „cine nu munceste nu greseste”, nu-i asa?), poate ca si in ziua de azi am fi scris la lumina opaitului sau a lampii cu gaz…

Capul sus, ok?

Cu prietenie,
Adrian

31 12 2014
Maria

ne-am exprimat sentimentele unul fata de celalalt de mai multe ori, ne vedem oarecum regulat, ne potrivim extraordinar de bine. ne simtim unul pe celalalt ca fiind sufletele pereche, si nu exagerez deloc cand spun asta. intre noi e o legatura care nu se poate exprima in cuvinte. nu suntem impreuna pentru ca la mijloc sunt copiii lui, care probabil ca nu ar intelege o astfel de alegere a lui. si singurul motiv care ma impiedica sa duc la final un „plan de suicid” este, exact cum ai spus, faptul ca i-as distruge sufletul, dar de sufletul meu cine are grija??? in plus simt ca nici eu nu mai pot suporta situatia asta. e normal ca doi oameni care se iubesc sa fie impreuna, nu separat, dar … Ma incearca o multime de sentimente, nici nu stiu daca intelegi ceva ….

31 12 2014
Adrian

Draga Maria,

De sufletul tau trebuie sa ai grija in primul rand TU! E ok, el ii are pe copii, dar e exact asa cum spui… tu sacrifici pentru el cei mai buni ani din viata… Timpul trece, indiferent de alegerile noastre! Singura intrebare este: merita el sacrificiul acesta? Relatia voastra poate avea vreo finalitate? Si, daca nu, merita oare sa continui sa investesti in ea?…

Uneori, cea mai buna dovada a dragostei pe care zicem ca o avem pentru cineva se manifesta prin „a-i da drumul să zboare”… Ma refer in primul rand la el fata de tine… pentru ca, asa cum spui, e normal ca doi oameni care se iubesc sa fie impreuna, nu separat!

Sunt doar ganduri, hrana pentru minte, de rumegat pe indelete… Am vaga senzatie ca, pentru tine, 2015 va fi anul marilor decizii! Acorda-ti timp pentru a te vindeca, pentru sufletul tau, si vei vedea ca, incet-incet, se pot intampla si lucruri bune! Iar noi, fireste, iti vom fi alaturi in tot acest timp!

Cu prietenie,
Adrian

31 12 2014
Ana

Maria,
Nu trebuie sa astepti sa ia el decizii pentru voi, e evident ca este incapabil sa faca asta.
Tu trebuie sa decizi pentru tine.
El a ales varianta comoda in care face sex cu tine si acasa aparent este sot si tata.
Ce nu a rezolvat in 6 ani nu o sa rezolve nici in viitor, deci hotaraste-te cum vrei sa fie viata ta viitoare.
Si daca ai impresia ca trebuie sa faci un bilant acum, muta televizorul de pe stiri pe muzica.
E mai relaxant.
Ganduri bune iti doresc.

31 12 2014
Maria

Am discutat despre relatia noastra de multe ori, stie ca nu sunt fericita asa, sunt constienta ca nici lui nu ii e usor (sau poate ii e comod asa… nici nu mai stiu) si de fiecare data mi-a spus sa iau decizia pe care o consider a fi cea mai buna pentru mine in primul rand si ca, daca renuntand la el ma va face fericita, sa o fac. Ca nu este in ipostaza in care imi poate impune sa ramanem impreuna… Nu stiu daca relatia noastra va avea vreo finalitate, asta depinde in mare masura de el, cert este ca nu pot continua la nesfarsit asa!!! M-am saturat de framantari, ganduri, suferinta si tot ce implica … Simt ca am decazut tot mai mult, ca tot ce se petrece in jurul meu ma pune la pamant. Uneori ma invinovatesc pentru faptul ca am permis sa ne cunoastem, stiind de la inceput situatia lui… oooofffffffffff 😦

31 12 2014
Adrian

Draga Maria,

O vorba înțeleapta spune ca nu îți poți schimba trecutul, însă poți face ceva pentru ca prezentul si viitorul tău sa arate altfel… Sunt însă de acord cu el – decizia in ceea ce privește viitorul relației voastre este in primul rând a ta. Pentru ca, oricum ai da-o, mi se pare ca tu ești cea care câștiga cel mai puțin (ca sa nu zic ca ieși cea mai șifonată) din relația voastră. Si, dacă înțeleg bine, am senzația ca sunteți amândoi conștienți de asta…

Cu prietenie,
Adrian

31 12 2014
Ana

Acum am citit si acest ultim comentariu, confirma raspunsul meu.
Tu, nu el, decizi pentru viata ta.
Nu suntem sufletele pereche ale nimanui, singuri venim, singuri plecam.
Fa-ti viata frumoasa. Reseteaza ce nu merge si ia-o de la capat.

31 12 2014
Maria

Iti multumesc, Ana! E clar ca eu sunt raspunzatoare pentru cum va fi viata mea de aici inainte, numai ca mi se pare atat de greu sa renuntam unul la celalalt…. nu stiu cum naiba va fi …

31 12 2014
Maria

iti multumesc mult ca ma asculti si ca iti faci timp pentru a citi ceea ce iti scriu, in conditiile in care habar nu ai cine sunt… E drept ca trecutul nu il pot schimba, insa viitorul si prezentul da. Dar e extraordinar de greu sa iau o decizie, parca refuz sa imi imaginez cum ar fi viata noastra unul fara celalalt… mi se pare atat de complicat si nu-mi vine sa cred ca eu sunt si situatia asta…

31 12 2014
Stefan

Deocamdata sunt singurul de aici care te intelege perfect Maria. Ma numesc Stefan si crede-ma ca te inteleg perfect si eu sufar de singuratate. E foarte grea in conditiile in care iti doresti sa iubesti neconditionat…. Poate administratorul acestei pagini gasesti o solutie sa iti dea nr meu de telefon,sunt convins ca acest raspuns trece printr-un filtru si nu o sa apara nr meu,ceea ce este foarte bine dar poate la tine v-a ajunge. Am foarte multe de spus si nu psihologie ci evenimente traite….Imi va fi greu sa ti le spun dar poate reusesc in acest an sa ma descarc si sa ii invat pe altii din greselile mele. Daca ajunge nr meu la tine suna-ma la orice ora. Nu vreau sa pozez in salvator vreau doar sa vezi viata in roz….. Se poate daca vrei . […moderat…]

31 12 2014
Maria Dana

Stefane eu te inteleg perfect si pe tine, nu poti primi nr. de tel al Mariei,stiu ca va doriti sa comunicati in „direct” si sunt convinsa ca multe suflete ranite si-ar gasi linistea impreuna, poate chiar ati descoperi ca sunteti facuti unii pentru altii, ca va puteti vindeca de sinucidere,s-ar lega multe prietenii si chiar s-ar intemeia relatii frumoase…….si eu tanjesc sa vorbesc cu cineva in „direct”……..dar sunt niste reguli de repectat……poate Adi se va gandi…….Gata Adi ,nu ma mai certa…….nu mai insist! Ma gandeam………..

1 01 2015
Stefan

Maria Dana,m-ai inteles gresit,eu am experienata unei incercari de sinucidere( cea mai proasta alegere) si sunt convins ca o pot ajuta pe Maria 99. Dar nu aici,cu un posibil sinucigas nu poti face psihologie,nu il poti ajuta asa,experientele traite cu siguranta o vor ajuta. Uite ,sti ceva,citeste te rog Antonio 41. Maria 99 daca citesti asta te rog citeste si tu Antonio 41. E un exemplu….

1 01 2015
Adrian

Dragii mei,

Îmi asum riscul de a părea necooperant si neintelegator (deși voi, de aici, cred ca ma cunoasteti suficient încât sa știți ca nu sunt așa!), însă nu pot trece peste aceste reguli. Sunt pățit, așa ca primează dorința de a va asigura aici, pe site, un cadru relativ sigur si nu pot da curs acestor rugaminti. Pe site, chiar dacă din bunăvoință sau cu intenții bune am sugera anumite lucruri greșite ori nu tocmai potrivite pentru starea emoțională delicata in care ne-am putea afla uneori, aceste lucruri pot fi sesizate si îndreptate in timp util de ceilalți membri ai grupului. In privat însă, răul ramane făcut… Ca sa nu mai vorbesc despre faptul ca mulți alții pot beneficia de pe urma acestor discuții in care se regăsesc, deși poate nu au curajul sa intervină!

Va mulțumesc pentru înțelegere si va asigur de gândurile si intențiile mele bune si curate!

Cu prietenie,
Adrian

1 01 2015
Ana

Buna, Stefan.
Sunt nevoita sa iti raspund in casuta Mariei.
Stii ca exista companii de speed dating?
Poate in Romania conceptul este mai greu digerabil.
Daca esti singur si in grupul tau de prieteni nu ai gasit pe nimeni, trebuie sa iesi putin din zona de comfort si sa faci ceva pentru tine.
Intalnirile astea sunt bazate pe compatibilitati posibile, completezi si tu si fetele care se inscriu niste chestionare.
Ce ai de pierdut?
Nu ranesti pe nimeni. Dupa 3-4 intalniri, daca nu iti place experienta nu poti decat sa razi si sa spui ca ai facut-o si pe asta.
Iti spun asta pentru ca nu cred ca este o solutie sa iti lasi numarul de telefon aici, ca sa cunosti pe cineva.
Dar fata in fata si discutand cu o fata, se poate.
Succes!
Ana

1 01 2015
Stefan

Ana si tu m-ai inteles gresit,nu imi las nr pentru matrimoniale ci pentru simplu fapt pentru ca Maria a cerut ajutoooor iar eu….am o experienta anume….. Iti recomand sa citesti Antonio 41…..imi poti da un raspuns dupa aceea

31 12 2014
sugestie

Citeste „Puterea extraordinara a subconstientului tau” de Joseph Murphy. Exista un capitol ref partener de viata…

31 12 2014
Maria Dana

Maria, tu spui ca iti este foarte greu sa iei o decizie!??Nu-i greu de loc, trebuie doar curaj!Sinuciderea oricum nu-i o solutie, am inteles din mesajul tau ca nu esti mutumita de viata ta de acum,ca nu ai realizat nimic!Inteleg ca in ochii tai te vezi ca o persoana fara valoare…..da, este foarte bine ca ti-ai dat seama ca viata ta nu este perfecta,dar iarta-ma ca-ti spun tu ai gresit foarte mult fata de tine cand te-ai indragostit de un barbat insurat, ai gresit ca ai acceptat situatia asta timp de 6 ani!Spui ca te iubeste!!?Hm, dar ce face pentru asta?Isi paraseste nevasta?Nu!Iti spune vorbe frumoase si te face fericita ….pe moment,apoi pleaca la sotia lui si tu ramai cu dorul si singuratatea!Nu stiu cati ani ai,dar ai ales usa din dos!Pana nu renunti la satutul de amanta…..nu-ti ramane decat USA DIN DOS /BANCA DE REZERVA!Te rog incearca sa ai mai mult respect fata de tine,renunta la gandul sinuciderii si ia viata in piept si realizeaza-te profesional si material !Iar legat de viata personala statutul de amanta nu te avantajeaza,esti in „ilegalitate”iar acest fapt te tine in loc si nu poti evolua nici social,profesional ,material!Iarta-ma ca am fost prea dura, dar eu am fost o sotie inselata, sotul meu si amanta lui isi cladisera fericirea lor pe nefericirea mea!Si crede-ma doare enorm, parca o ghiara iti sfasie sufletul si te invinovatesti ca tu ca sotie poate ai gresit undeva si l-ai aruncat in bratele altei femei!Ganditi-va si la sufletul acelei femei!!!Eu personal am stat de vorba cu sotul meu si mi-a spus ca o iubeste enorm,iar eu iubindu-l mai mult decat viata mea m-am retras din viata lui!Cand iubesti se pot face si asemenea sacrificii!Acum sunt singura ca si tine,nu am copii,dar m-am axat pe nobila mea meserie sunt realizata din acest punct de vedere dar im lipseste „sufletul pereche” si cu toate aceste nu accept adulterul si nici nu incerc sa ma sinucid, doar ca sufletu-mi urla de durere!Daca amantul tau te iubeste si nu poate trai fara tine si nu mai are sentimente fata de sotie va trebui se ia el o hotarare, iar tu daca te respecti cat de putin, nu mai trebuie sa accepti statutul de amanta, nu ar mai trebui sa te multumesti cu faramiturile ramase,si nu cred ca mai poti sta pe banca de rezerva!Viata trece,si gresesti foarte mult fata de tine!Inca o data Iarta-ma daca am” vorbit'”prea dur si te rog ia in considerare tot ce ti-am scris…….. noi cei care suntem aici pentru tine si ceilalti!Ci prietenie,Maria Dana
P.S singuratatea nu-i chiar asa de cumplita, dar singuratatea in doi este cea care ucide!Si nu mai fi atat de dependenta de relatia asta chiar daca iubesti,uita-te in jurul tau si vezi ce frumoasa este viata!

31 12 2014
Maria Dana

Adriane, corecteaza-mi putin mesajul,la singuratate am scris SINGURATE,am pus un i in loc de u…am scris” mai ar” in loc de „ar mai”.

31 12 2014
Maria Dana

Adriane, multumesc!La muti ani tuturor!Sa va gaseasca anul 2015 sanatosi cu ganduri pozitive!Si sa aveti intelepciunea de-a trai frumos si nu o irositi cu necazuri trecatoare!

1 01 2015
Stef

Maria,
Alegerea iti apartine. Spui ca ti se pare greau sa „renuntam unul la celalalt”. Incearca sa te concentrezi pe micile detalii fara a atinge latura paranoica. Nu VOI renuntati, ci tu. Cred eu ca exact asa se pune problema. „si de fiecare data mi-a spus sa iau decizia pe care o consider a fi cea mai buna pentru mine in primul rand si ca, daca renuntand la el ma va face fericita, sa o fac.”
Asadar…..nu doresc sa ma avnt intr-o traducere mot-a-mot, insa nici nu pot nega faptul ca este cat se poate de limpede ca el nu isi asuma aceasta relatie. Crezi ca mai poate fi vorba de..”sa renuntam unul la altil”?
Iti doresc forta si curaj! Toate cele bune!
P.S: nu, nu forteI destinul facand un plan de sinucidere. A renunta la tine inseamna a renunta la ceea ce viata iti ofera, insa alegerile iti apartin. Nu tot ce zboara se mamanca…Este ca si cum ai ameninta viata, sau poate chiar forta divina, spunand ca in cazul in care nu vei obtine ceea ce iti doresti…te vei sinucide. Gandeste-te pt o clipa ca oamenii isi doresc ceea ce cred ei ca este mai bun pt ei in acel moment si nu ceea ce este cu adevarat benefic…
Numai bine!

1 01 2015
Ana

Maria Dana, crezi ca pe Maria a impresionat-o ce ai scris tu?
Pe mine, da. Dar ea gandeste altfel. Ea este cea frumoasa, cea buna, cea compatibila, sufletul pereche. In toate postarile ei vorbeste despre ea, amant si copii lui, care incurca relatia lor. Despre nevasta ceva? Nu.
Sa nu ma intelegi gresit. E ok punctul tau de vedere.

Maria, sunt 100% de acord cu Stef. Nu iti forta destinul pentru ca nu asa obtii ce vrei.
Niciodata nu este prea tarziu sa faci alegeri care sa iti aduca satisfactii. Acum e clar ca tu esti in relatia nepotrivita si tu trebuie sa schimbi ceva.
Ai mai multe raspunsuri.
Alege ce crezi ca e bine pentru tine desi sunt convinsa ca stii ce trebuie sa faci, pentru ca stii ce lipsuri ai.

1 01 2015
Maria Dana

Catre Ana,
Se pare ca ai avut dreptate, am citit mesajul Mariei si mi-am dat seama ca nu a inteles nimic din ce i-am scris!Ba mai mult se pare ca s-a suparat ……..cel putin pe mine!
Catre Maria
Maria, eu nu imi permit sa te judec,si nu citesc printre randuri,am inteles perfect ce ai „dorit” sa scrii!Este adevarat……. cu dragostea nu-i de joaca ,loveste acolo unde poate nu trebuie!Eu iti spun doar ca amantul tau nu-si asuma relatia cu tine,nu va divorta de nevasta lui, nu-si va lasa copii!In felul lui te iubeste,dar nu atat de mult incat sa-si sacrifice familia!Iti faci”mea culpa”,si totusi continui ceva care tie iti face mult rau,relatia asta nu te lasa sa evoluezi!Da, meriti iubire si meriti sa fi fericita, dar nu trecand peste tot cei sfant FAMILIA SI COPII.imi dau seama ca iti doresti o familie, dar incearca sa nu fi tu autorul moral al nefericirii unor copii”care incurca relatia voastra”!Hai sa o lasam pe nevasta…….dar copii???Ceilalti colegi de mediere de pe acest site incearca sa fie blanzi cu tine si apreciez efortul lor!Iarta-ma,te rog,….dar eu nu pot sa te menajez, este spre binele tau,poate asa vei intelege ca nu esti pe drumul cel bun,te distrugi!
Mie personal imi dai sentimentul ca te ineci intr-un egoism dus la extrem!Din nou IARTA-MA dar eu nu pot sa-ti spun:”Maria faci bine, este ok, da-le in cap nevestei si copiilor si atinge-ti scopul!”
Ramai la satutul de amanta si o sa intelegi CANDVA urmatoarea gluma”VAI DE AMANTA CARE ESTE INSELATA CU SOTIA”

1 01 2015
Maria

cred ca am facut o mare greseala sa intru aici, sa-mi deschid sufletul in fata unor oameni pe care nu ii cunosc, care nu ma cunosc, dar care isi permit sa judece si sa citeasca printre randuri… 😦 sunt constienta de greselile pe care le-am facut, sunt constienta de tot ce trebuie sa fac de acum inainte. Ana, in postarile mele am raspuns intrebarilor care mi-au fost puse, dar asta nu inseamna ca nu m-am gandit la tot ce implica relatia asta, inclusiv la cum s-ar simti sotia lui. in fine, sa aveti o viata frumoasa

1 01 2015
Stefan

Maria,eu am facut o schimbare,da eu sunt Antonio 41 iar numele Stefan nu aste ales la intamplare,ma cheama si Stefan. Am ales sa fac o schimbare,ceea ce am facut eu(prostia pe care am facut-o) a fost pe Antonio,am decis sa fiu Stefan…..desi cu numele de Antonio daca citesti ceeepa ce am discutat cu si despre Niko 2 parca, am reusit sa fac ceva bine. Insa cu Niko am discutat la telefon….. Eu am fost inteles gresit cand am spus ca imi las nr de tel pentru a vorbi cu tine,s-a inteles ca ma interesezi matrimonial,nu Maria vreau sa iti impartasesc experienta mea….

1 01 2015
Ana

Vezi, si acum vorbesti de sotia lui la viitor, desi ea a trait un calvar 6 ani.
Eu nu am raspuns decat problemelor tale si am avut puterea sa fac asta fiind de partea cealalta, simplist vorbind.
Nu ai gresit ca ai intrat aici.
Mai multe perspective asupra aceleiasi probleme te ajuta sa infrunti realitatea si sa iei decizii corecte.
Sper ca nu te-au suparat comentariile mele.
Nu mai revin pe subiect.
Ai grija de tine.

1 01 2015
Stefan

Tot citesc si recitesc ceea ce au scris Ana si Maria Dana. Fac asta pentru ca am observat ca nu au inteles de la inceput ce am vrut eu sa spun dar cred ca au inteles justificarea pe care am scris-o. Stimati moderatori poate id-ul de facebook il puteti lasa. Maria ma poti contacta acolo daca moderatorii ne ajuta. […moderat…], acesta este id-ul de facebook. Sincer vreau sa te ajut.

1 01 2015
Adrian

Draga Stefan,

Poti scrie aici, fără nici un fel de problema! Dupa cum ai sesizat, sunt moderate doar contactele personale, metodele explicite de suicid si alte asemenea.

Sunt sigur ca Maria te-a înțeles corect, având in vedere si explicatiile tale ulterioare, si va reveni atunci când se va simți pregătită. Unele răspunsuri probabil ca nu au picat tocmai bine, insa ea si numai ea decide ce i se potrivește si ce nu, la fel cum ea va decide când si dacă îți va răspunde. Apreciez mult intențiile tale bune, si in mod deosebit îți mulțumesc pentru ca ne-ai împărtășit acea experiența (pe care o poate citi si Maria, evident).

Nu trebuie sa ne simțim nicicum. Avem experiențe diferite si abordări diferite. Toate insa ne determina sa privim problema cu care ne confruntam si din alte unghiuri decât cel propriu. Dacă ni se potrivesc sau nu acele lucruri, noi înșine suntem singurii in măsura sa decidă!

Cu prietenie,
Adrian

1 01 2015
Maria Dana

Stefaneeee,nu mai citi si reciti ce am scris eu si Ana!Nu am vrut sa te jignim!Si eu sunt de acord cu tine ca ar fi foarte bine si un alt mod de comunicare,avem nevoie unii de altii si m-am referit la relatii de pura prietenie,de ajutor, de-a ne auzi macar, de-a ne trezi dimineata cu gandul ca poate spre seara putem vorbi asa ca intre prieteni…..doar prieteni!!Dar nu se poate!Am citit Antonio 41!!M-am intristat mult!Vrei sa vorbesti si cu mine??Sau te-am suparat si pe tine?[…moderat…]

1 01 2015
Adrian

Admir perseverenta, motiv pentru care am lăsat comentariul integral.

PPS – Ulterior, din motive obiective (le gasesti in coloana din dreapta, iar pe cele private le stii – ma refer la toate comentariile din 03.01.2015, o parte din ele de asemenea moderate!), am decis sa moderez o parte a mesajului tau. Multumesc pentru intelegere!

1 01 2015
Maria Dana

Sarut mana, boierule!Chiar ma pregateam sa vad ca ma „moderezi”Dar simt ca te-am suparat…..promit ca nu mai fac!

1 01 2015
Stefan

Maria Dana,cred ca ai inteles ca eu sunt acel Antonio 41, daca ai citit cu atentie am reusit sa intorc gandurile id-ului Niko 2 desi eram intr-o situatie aproape identica numai ca Niko avea si 2 copii.Gandurile mele nu puteau fi intoarse de nimeni pt ca pur si simplu raspundeam mecanic la orice comentariu,nimeni si nimic nu imi gasea o motavitie. Pana la urma…..ai citit….nu are rost sa reiau.Asta se intampla cu noi,nimeni nu ne gaseste o motivatie,nimeni nu ne intelege,noi avem ceva ….acel ceva in cap,stim ca avem nevoie de un ajutor dar nu il gasim la nimeni,stim ca discutiile lungi si poate obositoare nu ne ajuta,dar asteptam o minune,o minune care nu vine,o minune pt linistea noastra iar acum cand scriu imi dau seama ca defapt suntem egoisti,vrem ceva pt linistea noastra si atat nu ne intereseaza altceva sau cei din jurul nostru. Am scris mai sus ca sufar pt ca sunt singur,prefer aceasta suferinta acum si nu stiu cata vreme incolo dar daca pot ajuta pe cineva din experienta mea proasta….o fac cu draga inima. Nu voi spune niciodata traieste viata ca e scurta sau nu merita sa te sinucizi pt el sau ea insa voi spune ca dupa o experienta ca asta ajungi intr-un final sa iti fie rusine de tine insuti,sa te gandesti ca ai fi putut sa stai linistit si sa te rogi la Bunul Dumnezeu. Dumnezeu exista,minunile le face cand considera El ca trebuie si le face. Incurajati oamenii sa mearga catre rugaciune cu exemple clare de minuni. Daca ai citit pana la final Antonio 41, pt mine a facut o minune Dumnezeu,sunt sigur ca a facut o minune. Daca vreau sa vorbesc in particular cu Maria 99,vreau pt ca stiu ce simte,daca nu sti ce simte cineva nu ai cum sa ii dai un sfat,nimeni nu va spune tot despre el daca stie ca vor citi toti despre ceea ce scrie. Nu vreau sa par psiholog pentru ca nu sunt,sunt doar un amarat de sofer care apropo si-a pierdut si locul de munca din prostia mea evident,insa Maria Dana ,cand un om scrie ceva aici,vrea sa ii fie citit exact ceea ce scrie si atat,e convins ca nu poate fi ajutat. Ti-am spus asta cu cititul pentru ca daca ai fi citit tot Antonio 41 te-ai fi bucurat nu intristat. Maria 99 are dreptate citesti printre randuri

1 01 2015
Maria Dana

Stefane,nu am citit printre randuri!Am spus ca m-am intristat cand am citit prin ce suferinta ai trecut,am citit si am inteles ca intr-o oarecare masura ti-ai mai revenit,durerea a ramas ,dar cu ajutorul lui Dumnezeu vei trece peste toate! Nu este cazul sa imi „vorbesti” dur!Incercati sa apreciati si eforturile noastre de a va ajuta, chiar daca uneori va suparam si nu va dam raspunsurile dorite!Nimeni nu ne obliga sa stam pe site si sa incercam cu ajutorul vostru sa gasim o solutie!Stefane,eu cred foarte mult in puterea lui Dumnezeu si am convingerea ca el este alaturi de noi,doar ca unii uita uneori de EL si isi aduc aminte doar la necaz!Tu ai reusit prin vointa ta si cu ajutorul DOMNULUI nostru sa invingi intunericul care devenise stapan al sufletului tau!Apreciez si respect,eu ti-am scris un mesaj in care iti dadeam niste indicii de a lua legatura cu Maria99,iar Andrian a inteles si mi-a lasat comentariul integral!Am incalcat si eu si Adrian o regula a sit-ului,am riscat doar ca tu sa poti vorbi cu Maria99,sa o ajuti si pe ea,are mare nevoie de ajutor!Ajut-o!
Dar se vede ca te-am suparat si pe tine si pe Maria99 si ca atare am luat si eu hotararea Anei de-a nu mai interveni pe acest subiect!NU PUTEM FACE BINE CU FORTA!
Un singur lucru mai spun,DACA ATI HOTARAT SA NE CERETI SFATUL,atunci acceptati-l sau nu ………..dar ..NU NE MAI JIGNITI!!Nu mai aruncati cu pietre in noi, cei care va spunem realitatea chiar daca voi nu o acceptati si va complaceti in autocompatimire!!
Spui ca”nimeni nu ne intelege”….gresesti!Voi nu ne intelegeti pe noi sau nu vreti! Ce sa zic …….suntem toti niste genii neantelese!
Stefane, imi cer scuze daca am suparat si iti doresc sa reusesti sa ai o viata frumoasa.Eu nu mai intervin pe acest subiect.RESPECTUL MEU!

2 01 2015
Stefan

Imi cer scuze daca am jignit,chiear nu am avut aceasta intentie,tot ce vreau sa spun este ,ca nu poti interveni cu succes daca nu ai o experienta cat de cat similara….. In conditiile in care eu am avut aceasta experienta si Bunul Dumnezeu m-a trimis pe acest site,desi eu oricum nu acceptam nicun sfat pentru ca nu vedeam pe nimeni cu experienta similara ci doar psihologi eram convins ca nu pot fi ajutat. Noi cei cu probleme trebuie sa citim printre randuri…. Noi trebuie sa ne facem singuri bine dar ne trebuie un ajutor cat de mic. Consideram ca scriind aici cateva randuri gasim acel mic ajutor insa nu putem scrie tot,avem si micile noastre secrete ca in fiecare relatie…. Le putem discuta cu cineva dar sa fie o singura persoana,vrem sa plangem pe umarul cuiva…..dar sa fie o singura persoana. Aseara,dupa atattea luni…am recitit si eu toate comentariile pe Antonio41,tot ce am scris eu…..nu avea nicio noima. Au fost doua persoane care m-au inteles Adrian si Stef insa eu nu puteam accepta sfaturi pentru ca nu simteam experienta lor similara. A fost si Ana. Ana sunt sigur ca citea doar ultimul comentariu si atat,nu putea face legatura discutiilor. Ana daca citesti asta,te rog citeste si comentariile de la NIKO 2 si cele de la mine care au legatura cu Niko 2 si vei putea realiza ce era cu omuletul de 8 ani si cum am ajuns eu sa iau legatura cu Niko si sa reusesc sa fac ceva pt ea. Pentru mine a fost foarte important ca am ajutat-o. In cele 2 zile in care am vorbit cu ea incercand sa o ajut m-am simtit extraordinar dar totul s-a intrerupt brusc si nu am mai reusit sa vb cu ea sa ma ajut si pe mine….. Oamenii cu probleme similare se pot ajuta reciproc… Cu Stef si Adrian as vrea sa ma intalnesc,eu ii simt ca pot face ceva pentru oricine dar le trebuiesc intalniri cu oameni cu probleme….hai sa le spunem rezolvate!!!!!

3 01 2015
Ana

Stefan, sa stii ca am citit tot ce ai scris tu si ce a scris Niko. Si acum ti-as spune acelasi lucru, chiar daca nu iti place.
E alegerea ta sa accepti mesajele care ti se potrivesc.
Evident ca intentia mea nu este sa provoc suferinta cuiva, am citit regulile, iar cei care scriu aici au destule probleme.
In toate situatiile am scris ceea ce eu am crezut ca poate ajuta pe cel de la capatul virtual al firului.
Si inca ceva: nu am ajuns pe blogul asta tastand „vacante de vis”…
Numai bine!

3 01 2015
Stefan

Ana,scumpa,poti spune ce vrei,te voi asculta si poate intelege,ideea e ca ma bucur ca traiesc…. Si inca ceva,ceea ce facem noi aici e o frectie la picor de lemn pentru ca noi nu avem probleme,noi suntem egoisti,am mai scris asta,noi vrem ca cineva sa vada ce scriem aici si poatereusim sa intelegem ceva dar in egoismul nostru….nu intelegem,astea nu sunt probleme. Am citit cateva incepuri de „probleme”,aleatoriu,vreo 7sau 8,nimeni nu a scris ca are vreo problema pt ca i-a murit cineva drag,nimeni nu a scris ca are vreo problema ca sufera de vreo boala incurabila,disabilitati sau altceva….toti avem probleme egoiste,il vrem sau o vrem inapoi. Ce mai faci cu el sau ea daca se intoarcedin mila?- Doar Dumnezeu trebuie sa aibe mila de noi,in rest…..a fost,sunt atatia oameni buni pe acest pamant….

2 01 2015
Maria Dana

Stefane,tu de crezi ca eu am intrat pe acest site????Incerc sa ma ajut pe mine, ajutandu-va pe voi!Nu stiu cat sunteti voi de sinucigasi dar eu …….am fost ….. !Dar acum incerc prin vointa, prin Dumnezeu si prin voi sa ma conving ca asta nu este o solutie!Nu am spus pana acum,am intrat pe site fara sa va spun povestea mea,am citit in schimb povestile voastre de viata,nu cer compasiune si nici ajutor,repet ma ajut ajutandu-va pe voi,de asta sunt asa de dura si va supar,nu pot sa mai accept ca cineva sa se sinucida dintro prostie facuta de altul!Sunt singura si stiu al naibii de bine cat doare!Mi-am pierdut parintii,moartea mamei m-a aruncat in depresie,si colac peste pupaza sotul meu imi spune ca iubeste o femeie si nu poate trai fara ea,erau amantii de 15 ani si eu eram casatorita cu el de 12 ani……..eram 3 intr-o barca!Atunci am picat intr-o depresie ca a am ingitit o gramada de somnifere, doua zile am fost in coma,m-a salvat nepoata mea!Sotului meu i-am respectat dorinta si am plecat din viata lui! In felul meu l-am respectat pentru discretia de care a dat dovada 12 ani, cu toate ca simteam eu ceva!Imi pare rau ca nu am reusit sa-l fac sa ma iubeasca mai mult,daca stiam ca sufera atat ma retrageam eu,pentru fericirea lui!Suntem divortati de 2 ani, si imi pare rau pentru el ca nu a reusit inca sa-si convinga amanta sa renunte la sotul ei si sa se casatoreasca cu el!Imi pare rau ca este inca singur, a” scuipat” pe iubirea mea,m-a sacrificat pe mine …..pentru ce???!!Sunt profesoara, nu am copii mei, am o multime de copii fata de care am obligatia sa-i fac sa ajunga cineva de care eu sa fiu mandra!Am reusit pana acum si ma agat de viata prin meseria mea……dar refuz sa mai am vreo relatie, despartirea de sotul meu m-a facut sa cred ca pe plan sentimental sunt o RATATA si nu pot sa fac pe nimeni sa ma iubeasca, ca nu merit iubire,incerc sa ma iubesc eu mai mult, sa ma respect…..dar nu reusesc tot timpul!De asta am fost asa dura cu Maria99, nu accept adulterul….distruge suflete!!!Cu toate ca bravez in fata voastra si incerc sa va ajut(SA VA SUPAR), eu inca. am…..un tub cu somnifere in geanta!Asa ca Stefane …..eu am trecut pe acolo…….si inteleg!
P.S si eu sunt de acord cu tine ca ar trebui niste intalniri cu oamenii …..vindecati, dar Adrian ne-a explicat de multe ori ca deocamdata nu este bine!

2 01 2015
Stefan

Daca ai citi povestea mea(Antonio41)ai observat ca SI EU AM TRECUT PE ACOLO,deci…. Maria,nu trebuie sa fim rai cu cei care ajung in situatiile noastre disperate. Noi am fost acolo,eu stiu ca nu am facut bine,tu inca nu ai realizat(inca ai in geanta somnifere). Maria,avem nevoie de cineva care sa ne iubeasca si atat. Trbuie sa uitam trecutul. Chiar daca inca mai suferim,trebuie sa luptam si sa ne gasim pe cineva sa ne iubeasca,iar lucrul asta este posibil daca ne deschidem inima si sufletul in primul rand in fata Bunului Dumnezeu si apoi in fata unei persoane care o vezi ca te vrea langa el. Daca vom pune accent pe aspectul fizic….ne va parea rau probabil ca am dat cu piciorul unui sufletist. Arunca te rog somniferele,alea sunt pentru persoane cu probleme,tu nu ai asa ceva,tu esti doar rece fata de cei din jurul tau,Maria 99,daca te iubea acel om ar fi fost langa tine,sunt sigur ca in acesti ani cat ai fost cu el ai avut un roi de bondari langa tine. Macar unul te-ar fi iubit cu adevarat,dar ai dat cu piciorul…. Sunt oameni carora le pasa de tine,sunt oameni care vor sa lupte sa iti indeplineasca dorintele,deschide usa inimii si ai sa vezi ca te vei simtii altfel. In ceea ce ma priveste pe mine,am spus ca sufar de singuratate,adevarul e ca eu mi-am deschis inima si sufletul dar inca nimeni nu vrea sa intre….

2 01 2015
Stefan

Si inca ceva despre mine. Am 41 de ani,am o fata in varsta de 15 ani din prima casatorie,nu este langa mine,inca imi doresc un alt copil….. Vreau sa traiesc pt ceva,sa lupt pt ceva….

2 01 2015
Maria Dana

Stefane ,o sa traiesti frumos,simt din ce scrii ca esti „incrancenat”de hotarat sa iti
refaci viata!Noi suntem rezulatul gandurilor noastre care rezoneaza cu universul!Asa ca trebuie sa fim atenti la ce ne dorim!Trebuie sa avem intelepciunea de a gasi drumul cel care duce la destinatie!Eu oricum ma tin scai de BUNUL DUMNEZEU!Spun:DOAMNE,UNDE ESTI TU SUNT SI EU!
STEFANE,tu chiar lupti pentru ceva…esti pe drumul cel bun…continua!

2 01 2015
Maria Dana

Multumesc Stefane…..!Dupa 12 ani de casnicie am aflat ca s-a insurat cu mine pentru a o face pe amanta sa sufere ca ea nu divorteaza de sotul ei,nu spun ca nu m-a iubit in felul lui, existenta mea era confortabila pentru el,provin dintr-o familie foarte buna(parintii nu mai sunt), am bani,nu sunt urata am si o pozitie sociala buna, iar el are o functie mare in oras,asa ca avea nevoie de o nevasta „RESPECTABILA”!Aici ma invinuiesc ca am fost……oarba!Doamne, aveam atatea indicii si eu totusi in prostia mea credeam in el!!
Culmea este ca sunt in continuare „ilegal de proasta”,cand este deprimat si baut tot pe mine ma suna, iar eu raspund si asta imi face rau,zile in sir incerc sa-mi echilibrez sufletul……..Spui ca sunt oameni carora le pasa de mine?Nu am intalnit inca!Eu trec drept o persoana puternica,stapana pe ganduri si fapte asa ca de multe ori sunt invidiata…..dar sufletul meu urla!Mi-am costruit o platosa de protectie si poate trec o persoana dura,dar nu sunt asa!Si eu incerc sa-mi deschid inima si sufletul…dar nu reusesc tot timpul!Ma izolez in casuta mea si ma rog la BUNUL DUMNEZEU,uneori ma si cert cu EL,dar tot prieteni ramanem!!Caut iubirea dar nu cred ca o voi gasi!Poate trebuie sa platesc niste pacate dintr-o alta viata sau pacatele strabunilor mei!Poate ca eu nu merit sa fiu iubita,…….nu stiu!Apropo,nu arunc somniferele alea………ele imi amintesc de ce am facut!Si acum gata cu povestea mea ca imi este rusine!Eu trebuie sa fiu puternica!Am zis!

2 01 2015
Maria Dana

Catre Stefan,
Te provoc!Las rolul de „mediator”si pentru o perioada sunt”mediata”Poti sa ma ajuti???Ai curajul???Am sa-ti scriu fragmente din viata mea,vreau sa vad daca poti sa-mi scoti”gargaunii”din cap!Apropo, pe fostul meu sot tot Stefan il cheama!Culmea ironiei, un Stefan ma distruge……altul poate ma ajuta cu vreun sfat!

2 01 2015
Adrian

Draga Maria Dana,

Excelenta decizie! Pana mâine vei găsi o „căsuța” cu pseudonimul tău in coloana din dreapta!

Sa știi ca toți avem voie sa fim oameni, măcar din când in când, chiar dacă, in rest, trebuie sa fim „puternici” inclusiv atunci când interiorul nostru este țăndări…

Cu prietenie,
Adrian

2 01 2015
Maria Dana

Adriane iti multumesc ,dar mi-e rusine!Eu ar trebui sa fiu mediator!

2 01 2015
Adrian

Draga Maria Dana,

Ai fost, ești si vei mai fi! Nu știu dacă ai sesizat, dar prin simplul fapt ca o persoana își relatează aici pățaniile, se ajută atât pe sine, cât si pe alții! Deci, curaj, si lasă rușinea la o parte. Aici ești doar una din miile de Maria Dana de pe acest pământ – iată de ce țin atât de mult la confidențialitate… 🙂

Cu prietenie,
Adrian

2 01 2015
Adrian

Draga Maria Dana,

Am copiat aceste comentarii in „casuta” ta, intitulata „Maria Dana”, pe care o gasesti in partea dreapta.

Te asteptam acolo cu detaliile despre care vorbeai – inclusiv despre episodul cu somniferele!

Cu prietenie,
Adrian

2 01 2015
Stefan

Buna raza de soare!!!! Faptu ca iti este rusine de ceea ce ai facut este un pas inainte. Eu Stefan,am renuntat la Antonio41,pt ca imi este rusine,imi este rusine si ca am renuntat la acel id dar m-am hotarart sa intru acolo sa imi cer scuze fata de toti cei care au incercat sa ma ajute si intamplator am vazut Maria 99, am crezut si cred ca pot ajuta din experienta….proasta e adevarat. Uite vezi,ne pasa de altii…. Nu crezi ca e un pas inainte de a uita ce prostii am facut???? Crezi ca traind in trecut avansam in viata asta? Eu acum am musafiri in casa,m-am scuzat 10 minute…..am verificat raspunsurile pe pagina asta…..si am considerat ca trebuie sa raspund. Musafirii mei sunt prieteni noi,i-am cunoscut de revelion,sot si sotie. Am renuntat la toti prietenii vechi pentru ca niciunul nu mi-a fost alaturi…. Imi pasa de tot ce misca in jurul meu pentru ca sufletul meu este deschis. Daca te pot media pe tine???- pot doar sa iti spun ca imi pasa si ca nu vreau sa mai aud ca oamenii fac prostiile pe ca si eu si tu le-am facut. Spui ca sotul tau e persoana publica,te ajuta cu ceva din punct de vedere al sufletului? Nu cred. Sti ce,eu am puterea de a rade cu biletul de iesire din spital in mana,nu pot face asta de fata cu familia mea,dar tare as vrea sa ma intalnesc cu cineva care a facut aceeasi prostie si sa radem de ceea ce am facut

2 01 2015
Maria Dana

CATRE STEFAN
Sa stii ca Adrian mi-a facut si mie „casuta din dreapta”cu id-ul Maria Dana, asa ca poti sa raspunzi acolo la „provocarile mele”!Ai grija, trebuie sa ma „mediezi”!Ti-am mai lasat un mesaj in noua mea „casuta”!,specific asta in scopul de a nu-l mai pune pe Adrian sa tot mute mesajele de la Maria99,cu care am fost dura dar raman la convingerea mea!Fii atent ca astept raspunsurile la intrebarile 3 si 4,Adrian a raspuns!

4 01 2015
"Totul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este"

Buna,nimic nu este mai important pe lumea asta decat imparatia lui Dumnezeu,in numele Dumnezeului Tata si a Domnului nostru IIsus Hristos si a Duhului Sfant adica mangaietorul,lasati tot ce tine de lumea asta si nu va murdariti cu lucruri murdare,lasa ura mandria orgoliu ,lacomia invidia ,intoarce te catre IIsus,El este Cel ce te va ajuta si asculta,numai Lui ii pasa de dvs,El spun ca cine va crede in El se va lepada de pacat si acel pacat in veac nu il va mai face si daca nu il va mai face va fi iertat.
Nu vreau sa va judec vreau va reamintesc,eu consider ca stiti deja,ca cineva daca traieste fara sa fie cununat ,face mari greseli in fata Dumnezeului Nostru,aceste sunt pacatele cele ce supara cel mai tare pe Dumnezeu ,prin acestea ii aducem mari insulte…este alegerea fiecaruia eu nu va judec ci incerc sa va ajut ,de aici inainte este numai alegerea Dvs ce veti face in continuare.
Lasati tot ce tine de lumea asta si concentrati va asupra Tatalui ceresc,trebuie sa facem voia lui, Dumnezeu va porunceste.
Nu ne am nascut sa ramanem aici pe pamant ,nimeni nu ramane aici,ne inselam zicand”ca mai am mul;t de trait”dar oare cei care au murit de tineri 20 30 50??nu au zis si ei ca mai au de trait??si uite ca un accident i-a luat de pe pamant.
Chiar sa traim cat ne inchipuim noi,tot vine o data si o data momentul cand vom muri si atunci ce va fi?ce fa vi cu sufletul nostru?in biblie scrie ca omului ii este dat sa moara o singura data, deci nu va mai avea alta sansa de a reface raul facut pe pamant,nu va mai avea sansa sa devina sfant in fata lui Dumnezeu,o data plecati de pe pamant va fi pentru totdeauna si ne asteapta eternitatea sufletului la bine sau la rau cum va vrea Dumnezeu.
Cati din cei care au murit nu vor inca o sansa sa refaca raul facut??cati nu vor macar un minut sa se mantuiasaca??dar noi care inca suntem ce facem pentru mantuirea noastra??.
Biblia ne spune clar ca exista un rai si un iad,iar cei pacatosi vor merge acolo,deci si cei sinucigasi,ei vor primi o mai mare pedeapsa,gandurile de sinucidere nu vin de la noi ,drept dovada ca este adevarat o sa observati a nu veti putea sa uitati acest gand indiferent daca vreti sa muriti sau nu mai vreti.
Si ca sa va convingeti ca ceea ce spun nu sunt basme ,de ce in casele in care se sinucide o persoana ,cei care locuiesc in acea casa nu mai pot dormi nu se mai pot odihni simt ca ii pandeste cineva??,dar nu numai, ci se aprind lumini singure se deschid usi si daca sfinteste preotul nu se mai intampla nimic??
ASta e dovada ca diavolul locuieste in casa respectiva si nu face decat ceea ce ii permite Dumnezeu,deci asta e dovada ca noi ne aruncam sufletul in mainile lui,nu uitati ceea ce se intampla prin case cu activitati anormale a fost studiat de oameni mai inteligenti ca noi si nu exista explicatie stiintica..apa sfintita este tot o dovada ,ea nu se strica tot timpul anului.

Va doresc ca sa vedeti lucrurile intr-o alta lumina,sa va ajute Dumnezeu sa treceti peste tot,sa va gasiti perechea mult iubita,sa nu incercati sa despartiti o familie nu este bine.

Dumnezeu sa ne binecuvinteze.

Lasă un răspuns

