Cosmin9

29 12 2014

buna,sunt cosmin,am 15 ani,as dori sa va povestesc despre incercarile mele sa ma sinucid,totul a inceput acum 9 ani,cand am inceput clasa 1,era prima zi de scoala,dar eu simteam ca nu ma pot acomoda,au mai trecut vreo 2 ani si am inceput sa vorbesc si sa stau cu o colega pe nume mihaela,era draguta si vorbeam in fiecare zi,am stat in fiecare zi unul cu altul timp de 6 ani si eram foarte apropiati,eu credeam ca ea ma place si ca vrea sa fie cu mine,dar m-am inselat foarte tare,eu ma gandeam la un viitor cu ea dar ea ma insela pe la spate,eu nu am stiut pana in ultima zi in care am stat cu ea,atunci ea mi-a zis ca va pleca in italia si am zis cu lacrimi in ochi ca macar o voi astepta la aeroport,cand am ajuns acolo,am vazut-o cum se urca in avion,dar nu era singura,era cu un baiat,alt baiat,si apoi s-au sarutat in fata mea,ea m-a intrebat:ce ai patit?eu nu i-am raspuns,am plecat,am aruncat florile ce i l-e luasem ;a gunoi si nu am mai vrut sa o vad de atunci.
apoi eu m-am mutat la o noua scoala,credeam ca va fi bine pentru ca fostii colegi ma bateau injurau si umileau in cele mai rle feluri,anii au trecut si am ajuns in clasa a 7-a in aceasi situatie,colegii ma umileau si bateau si amenintau,am inceput sa ma tai si sa imi fac rani,nimeni nu a observat pana in clasa a 8-a cand am inceput sa ma tai la scoala cu compasul,colegele incercau sa ma opreasca,dar eu continuam,pana intr-o zi cand mi-am zis,gata ,pana aici,m-am aruncat in fata masinii,am inchis ochii,cand i-am deschis din nou,eram sub masina,am supravietuit,fara nicio zgarietura,apoi am mai incercat inca o data in alta zi,tot la fel am supravietuit.

Acțiuni

Information

5 responses

29 12 2014
florin

Copile stii ca exista Dumnezeu?Vezi ca daca nu iti revizuiesti imaginea despre viata o sa sfarsesti prin a reusi ce iti tot propui ca si copilul meu care a „reusit” cu 10 zile inainte de a implini 24 de ani,sa paraseasca scena vietii pe usa din dos.Apeleaza cu incredere la parinti,medic,bunici oricine poate sa te ajute,daca nu crezi in Dumnezeu.Eu o sa ma rog pentru tine si pentru toti aceia ce vor sa distruga cu un gest parinti si alte persoane care poate nu isi manifesta prea pregnant dragostea totusi sunt acolo.

30 12 2014
Ana

Cosmin draga, sunt multe fete in jurul tau, nu doar una, pe care ai cunoscut-o in clasa I.
Tu ti-ai dorit o sora si nu ai avut?
Nu-i nimic. Sunt multi tineri in situatia ta.
Sigur ai vecini sau colegi care vor sa te asculte daca vorbesti cu ei.
In scoala ta este un psiholog? Ai materii optionale de dezvoltare personala?
Ramai dupa ore si vorbeste putin despre supararile tale. O sa vezi ca exista solutii, trebuie doar sa incepi de undeva.
Deja primul pas l-ai facut, scriind aici.
Poti sa spui cateva cuvinte despre familia ta?
Sigur poti.
Astept.
Salut si sa fii bine.
Ana

29 12 2014
Maria Dana

Cosmine,decizia ta de a te sinucide este gresita!!Eu sunt profesoara si de 23 de ani traiesc doar printre adolescenti…..asa ca te rog frumos sa ma „asculti” cu atentie,si daca nu intelegi ceva …intreaba-ma!Te-a parasit iubita??Care-i problema???Nu esti singurul parasit de iubita,te-a parasit pentru ca nu te mai iubeste!!!Uita de ea!!!Sunt atatea fete frumoase care ar dori sa fie iubitele tale!Crede-ma!!!Priveste mai atent in jurul tau si o vei gasi pe cea care te merita!Acum hai sa vorbim de colegii tai care te umilesc!Normal ar fi ca parintii tai, diriginta si directorul scolii sa cunoasca prin ce treci……dar nu-i decat o solutie de moment!Hai,sa-ti spun eu ceva despre acesti colegii ai tai!Compatimeste-i, pentru ca de fapt sunt niste nefericiti,dezorientati si …… au convingerea ca prin violenta se pot impune, si mai cred in prostia lor ca asa pot sa uite de propria lor nefericire facand rau altui coleg!!!Sfatul meu este sa-i tratezi cu indiferenta,cu mult curaj sa nu vada ca ti-e frica de ei !Incearca sa te impui in fata lor printr-un comportament civilizat si prin invatatura!Invata mult si depaseste-i pe toti!!Imbraca-te „cool”, incearca sa-ti faci prieteni in clasa si in scoala, atrage fetele din clasa de partea ta,fetele stiu sa se impuna in fata baietilor, deci vei avea ajutoare de nadejde!Nu stii cum sa le atragi pe fete???Te invat:vorbeste frumos cu ele, fa-le sa creada ca sunt cele mai frumoase si destepte,fa-ti provizii de dulciuri la tine si serveste-le, fa-le din cand in cand cate o surpriza pe placul lor,al fiecareia in parte!Ti-am dat doar cateva exemple!Si acum despre tendintele tale de sinucidere!Te rog scoate-ti din cap prostia asta, si nu face din asta un gest de onoare!Eu te sfatuiesc sa te gandesti la sinucidere peste 30 de ani si fac pariu cu tine ca o sa razi atunci de prostiile care ti-au trecut prin cap la 15 ani!Cosmine,crede-ma este atat de frumoasa viata, cu experiente frumoase, dureroase, tumultuoase!Dar e „cooool”!!!!Si daca nu te descurci la mate, intreaba si-ti voi raspunde!Apropo, iti place matematica????

3 01 2015
"Totul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este"

Buna,nu suntem toti la fel ,asa ne a lasat Dumnezeu diferiti,ai un caracter frumos,nu poti face rau nimanui,nu poti raspunde cu agresivitate la agresivitate,esti un baiat curat in fata luiDumnezeu,din aceasta cauza nici nu ai murit in cele 2 tentative,Dumnezeu are planuri cu tine Cosmin.
Tot ce privim la tv ne afecteaza…cate o data facem pe curajosii si ne spunem in mintea noastra „ce are daca privesc un film peste varsta mea??si e tare misto cand incalci o asa zisa „regula” dar filmele ne afecteaza emotional …daca suntem suparati si privim un film cu scene de tristete tristetea noastra se accentuiaza.daca privim un film cu scene de sinucidere ,vom vrea si noi sa ne sinucidem ca in film.
Cosmin asculta aici si acum …..Dumnezeu nu poate fi mereu cu tine ,iadul este real,Dumnezeu este real,o data ce poti face diferenta dintre bine si rau poti fi si pedepsit,deci sa stii ca cei ce se sinucid ajung in iad acolo unde sunt ingerii cei rai adica diavolii….
Ca sa iti faci o idee si sa deschizi ochii uite in jurul tau cosmin ce vezi ??ceva normal??aparent da, dar toate astea din jurul tau cum a ajuns a fie asa ??apa pamantul aerul cerul universul?suntem ca puii de pasare din cuiburi ne nastem in locul asta pe pamant si trebuie sa ne si gandim cum de exista totul,biblia spune ca exista Dumnezeu si ca El a facu tot ce se vede,Dumnezeu spune”Eu sunt alfa si omega inceputul si sfarsitul a tot si a toate”
Te rog cerceteaza un pic toate chestiile astea ..citeste biblia,in ea vei gasi multe raspunsuri.
Esti destul de mare sa constientizezi lucrurile astea,aveam aceeasi varsta cand ma gandeam si eu la asemenea lucruri…si stiu cum e ….dar cosmin tu trebuuie sa stii cum sacapi de aceste ganduri….trebuie sa te rogi si sa faci cateva matanii dupa rugaciune,incepe sa te rogi chiar de cand citesti acest mesaj,te va ajuta Dumnezeu sa scapi de aceste ganduri dar tu rebuie sa iti doresti sa traiesti.
Pentru asta trebuie sa stii ca Dumnezeu pedepseste aspru pe sinucigasi si nu mai pot repara greseala in vecii vecilor…stiu ca esti destul de capabil sa intelegi aceste lucruri.Ei nu vor avea liniste in vecii vecilor si vor fi ca marea involburata mereu se vor zvarcoli in iazul de foc asa scrie in biblie..aceste lucruri sunt adevarate,acesta este un mesaj in numele Domnului ,tu trebuie sa fii constient de ce ti se poate intampla daca continui sa iti doresti moarte in modul asta murdar.

Citeste biblia roaga te si mergi si vorbeste cu un preot si poate te si spovedesti…prin rugaciune vei scapa de aceste ganduri.

Dumnezeu sa ne binecuvinteze pe toti.

20 06 2015
IN MEMORIAM

BUNA COSMINE,
NU ai dat nici un semn………..sper ca esti ok……..Esti in vacanta ?
Ai parinti,frati,prieteni ?LE IMPARTASESTI FRAMINTARILE TALE ?
FACI MISCARE,,,SPORT ?
Vreau sa te ajut !!!! Sunt sigura ca poti trece peste starile critice,,,,,,,,,,Ai fost la psiholog ? As vrea sa iti fac o surpriza placuta !!!! CE spui ??
VEZI ? LUCRURILE BUNE POT APAREA CIND SI DE LA CINE NU TE ASTEPTI……….

Lasă un răspuns

