George S

23 12 2014

Buna. ma numesc George.in urma cu 1 an si jumatate am cunoscut o fata simpla de la tara cu care am inceput sa discut, ne-am placut si ne-am combinat.ea avea 17 ani eu 22, ea avea o situatie materiala buna pana cand si-a pierdut casa din cauza mamei ei care nu a platit rata la banca si au fost dati afara din aceea casa. s-au mutat intr-o chirie, ea si-a continuat studiile in continuare,si-a dat examenul de BAC iar dupa aceea s-a mutat la mine in oras fiind ca eu stateam singur. intre timp am ajuns si eu sa ma imprumut la banca de 20 000 ron ( 200 milioane vechi ) cu gandul sa imi iau si eu o masina si sa imi fac o afacere cat de cat mica din care sa iasa castig cat sa imi pot plati ratele la banca.masina mi-am luat,mi-am luat diferite obiecte prin casa dar nu am stiut ce sa fac cu restul banilor ramasi.Zilele treceau una dupa alta,la fel si banii incepeau sa se termine fara a face ceva cu ei.eu lucram la un amanet din oras iar ea statea acasa din cauza ca nu isi gasea de lucru nimic.banii imprumutati de la banca s-au terminat si atunci am inceput sa fiu stresat si disperat din cauza ca nu mai aveam cum sa imi platesc ratele la banca si traiam dintr-un salar de 1000 de lei… din cauza mea pt ca ma tot stresam si disperam cum sa fac sa fie bine si pt mine si pt ea si pt banca am ajuns sa ma schimb total fata de ea din cauza ca nu isi gasea de lucru si nu aducea bani in casa.certurile si discutiile pe tema banilor au tot continuat si sincer nu ma mai vedeam in stare sa o pot intretine si pe ea si pe mine.din cauza ca ne tot certam si nu ne intelegeam ea s-a hotarat sa mearga acasa la ai ei . de vreo 2-3 ori s-a dus acasa la tara la ai ei dar eu tot mergeam dupa ea si se intorcea la mine din nou. pana cand in urma cu 2 zile ne-am certat din nou iar azi ea a hotarat ca nu mai vrea sa ne continuam relatia. am ajuns sa imi vand masina sa vand tot ce mi-am luat doar ca sa ne fie bine,dar tot nu era ok pentru noi. am ajuns sa sufar din cauza ei si sincer imi vine sa imi pun capat zilelor,nu pot trai fara ea dar am si o teama pentru moarte. nu vreau sa fac ceva ce m-ar putea costa viata. sunt disperat, ma gandesc si la parintii mei care m-au ajutat si ma ajuta si ei cum pot din putinul pe care il au. nu mai stiu ce sa fac…. o vreau innapoi simpt ca nu pot trai fara ea. motivul plecarii ei de langa mine a fost certurile si racirea relatiei. va rog sa imi dati un sfat ce sa fac sa fie bine. va multumesc.

Acțiuni

Information

3 responses

24 12 2014
Maria Dana

George,ma bucur ca ai fost intelept si ne-ai scris!Dar nu ai fost intelept cu administrarea banilor,acum faptul este consumat si trebuie sa ne gandim cu sa repari ce ai distrus!Nu esti singurul in aceasta situatie, multi romani nu au ce sa puna pe masa la copii,dar ce-i mai dureros este faptul ca din lipsa banilor multe familii se despart, lipsa banilor ducand la reprosuri reciproce si vorbe grele!Exact asta ai facut tu……..ai distrus o relatie pentru ceva de moment si anume lipsa banilor!Cine a spus ca dragostea trece prin stomac….a avut mare dreptate!Acum tot ce poti este sa mergi la iubita ta sa-i ceri iertare pentru tot ce ai spus si mai ales sa-i spui sincer despre situatia ta financiara.Daca te iubeste se va reintoarce la tine si impreuna ve-ti reusi sa iesiti din criza asta!Cu cearta si reprosuri nu vin banii, gasiti impreuna o solutie!O sa fie greu,dar sunt sigura ca o sa treceti peste situatia asta!Sunt multi oameni in situatia ta care mai au si copii de crescut ,ceea ce nu este cazul vostru!Hai curaj, sun-o si ……luati-o de la capat…….fara bani pentru moment!Daca te iubeste o sa fie cu tine!Si incearca sa-ti administrezi mai bine banii de acum, esti tanar si doresti multe,dar incearca sa fi mai chibzuit!Hai curaj, totul se rezolva cu putina vointa!

28 12 2014
"Totul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este"

Buna. Daca crezi ca nu va mai fi ca la ineput relatia voastra si crezi ca s-a racit de tot… trebuie sa te gandesti bine la ce vei face.
Fa orice pentru a iesi din datorii ,pentru a nu mai avea stres,dar nu te sinucide niciodata,si nu te mai gandi la asta…nu stii ca daca te gandesti serios la asta nu iti mai iese din minte asta???niciodata nu te mai gandi la asta,roaga te lui Dumnezeu sa te ajute,din ce am vazut ai avut un gand asa fugitiv de a te sinucide nimic serios,sa nu uiti ca,,,,, cu astfel de ganduri nu te poti juca,diavolul daca vede ca esti suparat si mai ales daca te si gandesti o data la sinucidere… nu vei mai putea sa uiti acest gand, desi nu vrei sa mori ,crede ma asa am patit eu ,nu puteam sa uit ,dar m am gandit asa ca tine fugitiv ,este o senzatie imposibil de descris …..atunci cand vrei sa uiti un gand si nu poti.
In orice caz, ca ai gandit serios sau nu, ca ai persistat sau nu asupra acestui gand,trebuie sa stii ca moartea prin sinucidere te duce direct in iad,pentru ca iti pui capat tuturor sanselor tale pe pamant,sa te pocaiesti ,sa te intorci la Dumnezeu(nu stii ca in casele celor care se sinucid locuieste diavolul pentru o perioada????pana cand este chemat preotul sa sfinteasca ???cauta lucrurile astea pentru a iti dovedi tie ca tot ce spune biblia este adevarat) si in iad este doar foc si chin pentru totdeauna si „totdeauna” nu are sfarsit…cauta pe net oamenii in pragul mortii ..oameni care chiar au vazut iadul…alegerea este a ta daca crezi sau nu.
A crede dar a nu face voia Domnului,este tot pacat ,credinta superficiala nu ajuta pe nimeni,trebuie sa se vada ca noi slujim Domnului Nostru IIsus Hristos,prin fapte bune si prin vorbe bune,indepartand cerurile lacomiile invidiile,pentru ca nimic nu conteaza pe lumea asta ,decat faptele noastre bune si viata in curatenie traita in legea Domnului…trebuie sa fim sfinti ca sfant este Dumnezeul nostru…trebuie sa gandim zi si noate la curatenia noastra.
Citeste Biblia,cauta pe net oameni care au vazut iadul..vei ramane impresinat.

Dumnezeu sa ne binecuvinteze pe toti.

19 01 2015
Lucia

Buna George S!
Numele meu este Lucia! si ma bucur din tot sufletul pentru randurile pe care te-ai hotarat sa ni le scrii si pentru povestea pe care ne-ai impartasit-o.
Ce am vazut in scrisoarea ta si m-a frapat, este faptul ca nu ai intrebat „de ce?”. Nu te-ai intrebat de ce iti este greu, de ce tu, de ce va certati, dimpotriva stii raspunsurile fara sa te intrebi.
Eu, sincer, nu stiu ce este intre voi, nici nu mi-as permite sa imi dau cu parerea, cine a gresit, cine nu.
Mi-ar place doar sa „iti arat” ca la capatul deznagesjdii pe care o simti acum este o luminita.
Niciodata nu va disparea de acolo si intotdeauna va fi aprinsa.
Trebuie doar sa o vezi!
Greutati, sunt, mereu vor fi.
Stiu ca iubirea este una din cela mai grele greutati.
Ai fi surprins sa stii ca uneori cele mai grele probleme, au cele mai simple solutii.
De exemplu eu, am trecut printr-o relatie, prima iubire, 4 ani (in fine…poveste lunga).
Ideea este ca atunci cand ne-am despratit, cred ca a-si fi facut orice sa fim iar impreuna. Stiu, o sa te gandesti ca motivele difera de la relatie la relatie si asa e. Dar iubirea e aceeasi. Durerea e aceeasi.
Atunci cineva intelept mi-a spus ” lasa-l sa plece, daca este pentru tine, se intoarce, daca nu, inseamna ca meriti altceva”.
Poate te ajuta putin experienta mea, poate nu, nu stiu.
sper doar ca data viitoare cand ne scrii, sa fii mai pozitiv, viata merita traita, cu bune, cu rele, asa cum este ea.
Incearca sa te rogi la Dumnezeu, EL ESTE MEREU langa tine.
Stiu ca acum poate parea greu orice si fara sens, simti ca te apasa ceva si uneori nici nu poti sa respiri. Nu poti sa gandesti logic, sau asa simti acum.
Dar trec, toate TREC!
Nu vreau sa fiu nici persoana care „te bate pe umar” si iti spune ca va fi bine, cand tu simti ca lumea ta se destrama.
Vreau si vrem cu totii sa te intelegem, sa te ajutam, sa te sustinem.
Nu stii niciodata ce iti rezerva viata. Totul se poate schimba intr-o singura secunda, crede-ma.
Ai incredere in tine, in primul rand, in Dumnezeu si iar in tine.
Te astepam sa ne scrii, orice simti, orice crezi, orice.
Stii poate ca o sa te superi pe mine, pentru ca ai spus la sfarsitul scrisorii tale, despre un sfat sa fie bine.
George, nu stiu solutia perfecta, si din pacate nimeni nu o stie, (il rog pe Adrian, daca gresesc in ce spun, sa sterga propozitia mea, inainte sa o posteze), pentru ca e nu exista.
Pentru ca din pacate, noi putem sa facem tot ce ne sta in putiinta sa ne fie bine, dar numai Dumnezeu STIE ce aveam nevoie.
Numai EL STIE solutia perfecta, numai EL stie adevarul absolut.
Asta nu inseamna ca trebuie sa ne descurajam, nicidecum, ci trebuie sa traim, sa visam ca si cand am traii pentru totdeauna, si sa traim, ca si cand am muri maine.
Ceea ce te face pe tine sa te simti implinit, linistit, fericit aceea este „solutia perfecta” pentru tine. Difera de la persoana la persoana, pentru ca toti suntem diferiti, din fericire!
Capul sus, privirea dreapta, ai sa vezi, e doar un hop, mai mare, dar e doar o perioada, chiar daca acum simti ca e ceva pentru totdeauna.
Ai grija de tine.
Cu respect,
Lucia.

Lasă un răspuns

