Dumitrascu

20 12 2014

Te rog lasa si tu un nr de telefon ca toti de altfel. Eu sint un om ce a incercat de citeva ori sa ma omor dar am ratat. Am sa fac primul pas si am sa imi dau nr de telefon. Apropo daca nevasta ti-a facut asa ceva, uraste-o din tot sufletul tau si atit. Femeile nu ne inteleg pe noi asa cum trebuie si cred ca suntem specii diferite citeodata. Nr meu e […moderat…]. Poate ma sunati si pe mine careva. Sunt bagat in mocirla pina la git , viata nu e dreapta. Sufera multi oameni buni ,din pacate. Sint credincios si imi voi accepta soarta cu credinta, dar sincer sint foarte revoltat. Totul din jurul nostru, pare sa o ia razna si tot ce am construit poate sa se naruie intr-o secunda. Te rog, nu te sinucide, sau daca o faci, te rog ajuta-ma pe mine sa ma omor, mai intîi. Stiu sint egoist, te rog sa ma ierti pt asta. Hai sa luam legatura unii cu ceilalti si sa ne vindecam unii pe ceilalti sau sa ne ajutam sa sfirsim usor. Dumnezeu sa va binecuvinteze pe toti!

Acțiuni

Information

15 responses

20 12 2014
Adrian

––––––––––––––––––––––––––
Adrian a răspuns:
––––––––––––––––––––––––––

Draga Dumitrascu,

Poti discuta cu cineva sunand la 116123. Sau scriindu-ne din nou aici. Chiar asa, de ce nu ne-ai spune mai multe despre tine, daca tot ai inceput sa scrii? Suntem aici si pentru tine!

Cu prietenie,
Adrian

––––––––––––––––––––––––––
Dumitrascu a scris:
––––––––––––––––––––––––––

Ce pot sa mai spun, cred ca luni va fi ultima mea zi in viata. Cu bine prieteni, incercati sa va ajutati singuri!

20 12 2014
Adrian

Dragă Dumitrașcu,

Sincer să iti spun, imi este foarte greu sa te inteleg. Ne scrii „hai sa luam legatura unii cu ceilalti si sa ne vindecam unii pe ceilalti”, dar in acelasi timp, când îți propun să faci ceva concret – să ne dai mai multe detalii pentru a întelege mai bine situatia ta si, asa cum obisnuim, pentru a-ti putea face o categorie a ta, ne scrii sa ne spui ca luni va fi ultima ta zi de viata… Cum vrei sa incercam sa te intelegem, dacă nu vrei sa dialogam?

Vrei sa dialogam, dar nu vrei sa faci nici un pas inainte!… Oare chiar vrei sa dialogăm?…

Scrii apoi că „sint credincios si imi voi accepta soarta cu credinta”, dar in acelasi timp actionezi ca si cum nu ai fi credincios si ca si cum nu ti-ai accepta soarta cu credinta… Nimeni nu spune sa nu fii revoltat, sa consideri ca tot ceea ce ni se intampla este drept, pentru ca ar insemna sa fim de-a dreptul idioti… Viata, intr-adevar, este nedreapta uneori cu fiecare dintre noi. Si, parca, unii au parte de mai multe nedreptati decat altii! Dar, sincer, este acesta un motiv serios sa te omori? Oare nu cumva raspunsul se gaseste exact in observatia ta – sau ar trebui cautat acolo – scrii: „totul din jurul nostru, pare sa o ia razna si tot ce am construit poate sa se naruie intr-o secunda”. Daca se năruie într-o secundă, sau dacă într-o secundă TOTUL se poate schimba atât de dramatic, oare de ce nu am accepta că este la fel de posibil ca, tot într-o secundă, să se și remedieze? Sau să o ia în direcția cea bună? Doar pentru că ACUM îți pare imposibil? Însă oare nu tot imposibil îți părea, cu ceva timp în urmă, și ca toate lucrurile frumoase pe care le regreți acum să se năruie?

Îmi place, în schimb, cum închei: „Dumnezeu sa va binecuvinteze pe toti!”. Eu însă închei mai concret: „Dumnezeu să NE binecuvânteze pe toți”. Și pe tine! Și mă rog să îți dea gândul cel bun, și să îți acorzi șansa de a trăi suficient de mult încât să poți vedea că lucrurile se pot schimba și în bine! Nu va fi ușor, cu siguranță, va fi nevoie de multă muncă, perseverență și, uneori, lacrimi și suspine… Însă te asigur că nu este imposibil! Eu cred într-un Dumnezeu care poate face ca imposibilul să devină posibil!

Cu prietenie,
Adrian

20 12 2014
Ana

Dumitrascu, ce te-a dezamagit pe tine asa rau?
De ce spui ca femeile nu va inteleg pe voi?
Eu nu stiu daca despre intelegere vorbesti. Poate despre rezonanta si compatibilitate.
Sau spune-ne tu de ce crezi asta si de ce esti in mocirla pana la gat.
Cred ca esti suparat, se intelege asta din postarile tale, dar de ce?

21 12 2014
Maria Dana

Dumitrascu are dreptate,ar trebui ca toti sa se cunoasca macar pe facebook,asa cred ca pot sa se vindece mai repede!La teorie toti suntem buni si cu intentii marete,dar este greu practic!Hai sa ne cunoastem macar pe fb,sa comunicam si altfel, sa ne vedem sa ne auzim, sa ne vindecam…….cumva.Poate asa imposibilul devine posibil!Adrian te rog gandeste-te si la varianta asta!

21 12 2014
Adrian

Draga Maria,

Crede-ma ca m-am gandit suficient de mult!… Si continuu sa cred ca este EXTREM de periculos sa pui in acelasi loc chiar si doi oameni care se gandesc la modul serios sa se sinucida!… In public, respectiv aici, pe site, lucrurile sunt monitorizate, si tot mai pot aparea derapaje… Scopul nostru, al tuturor, este sa ii ajutam pe prietenii nostri sa ramana in viata, nu sa le oferim modalitati de suicid sau alte idei de felul acesta, si nici sa le oferim ocazia sa planifice sinucideri in grup!…

Aici, pe site, sunt oameni care au trecut prin asta, care locuiesc peste tot in lumea asta si pot citi si ei, si intervin atunci cand pot!… In privat, discutiile se desfasoara doar intre doi oameni cu probleme si atat…

Multumesc pentru intelegere – acestea sunt regulile site-ului, am ajuns la ele dupa multi ani de moderat mii de comentarii si dupa ce am intalnit sute de cazuri, asa ca mi le asum!

Cu prietenie,
Adrian

21 12 2014
Bogdan

halloo, sincer expresia „Femeile nu ne inteleg pe noi asa cum trebuie si cred ca suntem specii diferite citeodata” e una dintre cele mai mari aberatii din istorie. Ca barbati gresim mult mai mult decat femeile, dar am reusit cumva sa ne convingem pe noi insine ca greselile noastre au o alta simbolistica, dar cand femeie te inseala, ca poate cauta fericirea sau normalitatea e automat curva. Frate Dumitrascu, numai pe baza faptului ca iti cauti linistea incercand sa sa ii faci pe altii sa fie dupa placul tau, imi dau seama ca tu esti greseala. Nicio femeie din lume nu ajunge sa te insele daca tu ii oferi ce isi doreste. Nu e un animal sa il faci sa creada si sa traiasca dupa aberatiile tale, pe principiul ca tu ii dai sa manance si ai pretentia sa iti fie loial, lucrul asta nu se aplica la oameni, poate doar la caini. Tu esti problema, nu altii! Intelege asta! 🙂

21 12 2014
Stef

Maria Dana,
Cu tot respectul, insa nu vrei sa facem si un grup de distractie pt cei cu idei suicidare? Poate isi mai schimba idelile sau poate vin altele….
Cel care cere ajutor aici este luat in serios. Nu este un site de socializare si de vizualizare a fotografiilor, etc. Oamenii au vieti private si dreptul la intimitate. Sper ca stii despre ce vorbesc. Este un drept legal.
Lasand asta la o parte, nu este deloc oportun sa imbratisam ideea de a cunoaste ceva dincolo de ceea ce se scrie aici. Multi au pseudonime si chiar daca folosesc numele real, le este protejata identitatea. De ce? Am sa te las sa te gandesti la asta si poate vei vedea dincolo de socializare.
Poti folosi chat-ul pentru socializare sau Fb, de ce nu? :))
Numai bine.

22 12 2014
Maria Dana

Stef,eu am inteles perfect ce spui tu si Adrian!Departe de mine gandul de a…….”socializa”pe acest site!Doar ca am facut o propunere!Se pare ca nu este cea mai potrivita!Eu va urmaresc de mult timp eforturile pe care le faceti pentru ai ajuta pe cei care au depus armele si pentru asta va respect!Daca imi permiteti o sa ma alatur voua!

22 12 2014
Adrian

Draga Maria Dana,

Esti binevenita! Stii deja ce e de facut!… 🙂 Cu cât mai mulți în lupta pentru viață, cu atât mai bine!

Cu prietenie,
Adrian

21 12 2014
Maria Dana

Adrian, am inteles!Eu sunt de mult inscrisa pe site-ul acesta,dar nu am intervenit pana acum!Am citit toate povestile de viata ale celor care au renuntat sa lupte,am urmarit cu atentie si sfaturile pe care le-au primit!Ai remarcat ca multi dintre cei care doresc sa nu mai traiasca dupa ce au primit sfaturi……. nu mai raspund?Oare au renuntat la gandul sinuciderii?Oare unii mai traiesc?Au invins gandul asta egoist de-a termina cu viata?Oameni buni, am citit mesajele voastre,si va rog sa ma credeti ca ma doare cand citesc cu cata usurinta doriti sa renuntati la viata pentru ceva ce poate fi reparat!Si eu am trecut prin situatii cumplite,mi-am pierdut familia,dar lupt…..nu vreau sa mor inca…… chiar daca sunt singura, si nu mai am decat meseria mea, o meserie nobila.Acum astept craciunul singura, sufletu-mi plange dar …..ma pregatesc de sarbatori cu speranta.Oameni buni, va rog luptati pentru viata voastra , totul este raparabil,mai putin moartea!
Adrian, si totusi nu putem sa organizam macar niste seminarii cu toti cei care nu mai doresc sa lupte,o tabara de vara, de iarna……de ceva.Te inteleg ca ti-e teama de o nenorocire daca se aduna mai multi oameni care se gandesc la sinucidere,dar hai sa le acordam increderea noastra.De fapt ei chiar ar dori sa traiasca,altfel nu ar scrie mesaje prin care de fapt cer ajutor. Stiu ca astea sunt regulile site-ului, dar este vorba de cei care striga dupa ajutor……

21 12 2014
Adrian

Draga Maria Dana,

Sper ca ai remarcat si faptul ca multi dintre cei care aleg sa „taca” dupa ce primesc anumite raspunsuri aici revin ulterior. Unii dupa mai multe luni, altii dupa un an, altii dupa mai mult timp… Uneori, „no news means good news”, cum spune chinezul… Aici invatam sa le respectam oamenilor si tacerea, nu doar cuvintele…

Ne dorim sa facem mai mult, sa nu crezi ca nu ne dorim asta! De fapt, am si inceput ceva in Bucuresti, insa dureaza pana cand ne putem organiza asa cum trebuie. Speram sa putem da vestea cea buna cat mai curand, insa nu este un lucru pe care sa il poti face pripit… Este un domeniu in care, daca gresim, nu putem spune „imi cer scuze, imi pare rau, am gresit”, pentru ca discutam de vietile oamenilor. Momentan, acesta este cel mai bun mod de a le fi alaturi celor care au cea mai multa nevoie de noi! Apoi, exista si variante de dupa – pot suna la telverdele pe care l-am infiintat impreuna cu alti entuziasti in domeniu, pot sa discute cu un psiholog, cu un psihiatru, pot urma diverse forme de terapie… Sunt de acord cu tine ca o terapie de grup reala, nu doar virtuala, ar fi benefica, insa sunt multe aspecte care trebuie avute in vedere INAINTE de a ne aventura intr-un asemenea demers… Si sunt aici, pe site, oameni deosebiti care au lucrul acesta pe suflet si, impreuna, IL VOM FACE!

Pana atunci, contam pe contributia TUTUROR, aici, pe site, locul unde putem fi impreuna indiferent de locatia geografica, unde ne putem pastra dreptul la intimitate si, de ce nu, la anonimat!

Apreciez contributiile tale si empatizez cu durerea ta. Si sunt sigur ca, la momentul potrivit, ai putea fi, cu siguranta, una dintre multele persoane de aici care ar fi dispuse sa puna umarul la un asemenea demers. Pana atunci insa, noi ne pregatim intens… mental, academic, profesional si… spiritual. Poti face si tu asta! O modalitate concreta o gasesti aici: https://suicid.wordpress.com/vreau-sa-ajut/

Cu prietenie,
Adrian

21 12 2014
Maria Dana

Si inca ceva…….oameni buni nu-L uitati pe Dumnezeu,el exista!Poate va ganditi ca nu L-ati vazut,….si atunci nu exista!!!Va intreb:Aerul il vedeti?NU?Atunci nu exista?Si totusi il respirati!!!Adrian, cred ca tu ai adresa mea de fb,te rog lasa-ma sa ajut si daca doresti poti lua legatura cu mine.Va doresc tuturor liniste in suflet si incercati sa nu muriti,oricum nimeni nu scapa de moarte,hai sa mai traim un pic.

21 12 2014
Maria Dana

Dumitrascu, de ce nu spui nimic?Vorbeste cu noi, te rog!Uite din clipa asta astept sa-mi scrii ceva,iar maine adica luni cand tu vei vrea sa fugi ca un las din viata asta sa te gandesti ca eu astept sa-mi scrii, sa te gandesti ca cineva asteapta un mesaj de la tine si care doreste sa te ajute( si sa se ajute)!De fapt asta fac ,incerc sa ma ajut pe mine , prin tine!Doresti sa ma ajuti?Te rog amana hotararea si hai sa ne ajutam……

28 12 2014
"Totul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este"

Buna.

Ai spus ca esti credincios,este foarte bine,dar nu te mai gandi la sinucidere ca vei mania pe Dumnezeu,daca acceptam binele in viata trebuie sa acceptam si raul,asta este voia Dumnezeului nostru.
Crezi ca daca te vei sinucide vei vedea pe Dumnezeu ??nicidecum,ci vei fi pedepsit pentru asta,nu vei vedea nici o verdeata sau ce iti inchipui tu ca o sa vezi….crezi ca iti va fi bine???citeste biblia..biblia este o carte care a rezistat 2000 de ani este ea adevarata??da.in ea se gaseste facerea lumii scopul existentei noastre si modul cum sa traim ca sa vedem pe Dumnezeu.
Esti suparat stiu …te inteleg foarte bine…iti este inima plina de tristete si nimeni nu pare sa te inteleaga …..singurului care ii pasa de tine mai mult decat toti celalti la un loc este Dumnezul veacurilor ,El asteapta sa ii ceri ajutorul,nu stii ca viata noastra pe pamant este un test si este un razboi impotriva iadului??vei face tu voia satanei de a te duce in iad cu el??El te vrea in iad,atat de frumos este in rai incat, el stie ca a fost inger de lumina si nu vrea sa lase pe nimeni sa ajunga langa Dumnezeu,gandurile tale de sinucidere nu sunt ale tale ,drept dovada ca nu sunt ale tale …..cand vei vrea sa le uiti nu vei putea…..dar nu le vei putea uita nici cand nu vei mai vrea sa mori aminteste ti de asta….satana este amagitorul tuturor,este cel a inselat pe toti oameni si ingeri…a treia parte din ingerii din cer a insel;at si a intaratat impotriva lui Dumnezeu atat de mare influenta a avut ,deci tu singur nu ai nici o sansa …insusi Domnul nostru IIsus Hristos a intrat in iad si a calcat puterea lui si a eliberat pe multi,la El trebuie sa apelam pentru a scapa de gandurile de sinucidere,a intrat in iad si a scapat pe multi din iad,pana si pe primul om Adam.
Mai important ,cand te vei gandi din nou la moartea prin sinucidere sa te gandesti care este destinatia ta dupa moarte, este asa cum iti imaginezi??vei fi mai bine ?,vei fi intru-un loc mai bun??in biblie se afla adevarul ,cum trebuie sa traiesti ca sa fii un un om placut lui Dumnezeu….trebuie sa fim sfinti pentru ca sfant este Domnu Dumnezeul nostru.
Pedeapsa pentru sinucidere este iadul etern in flacari…daca nu crezi asta risti ceva enorm,risti ca de acum inainte fara sa se fi numarat anii zilele veacurile sa stai departe de Dumnezeu si mai ales in foc…cum ar fi sa stii ca te va durea o masea toata viata??rau nu??dar in foc pentru totdeauna??
Acesta este un mesaj pentru indreptare…lasa totul pentru Dumnezeu..lasa ura ,lasa certurile ,lasa lacomiile, lasa injuraturie, minciuna..nimic nu conteza ,decat modul cum iti traiesti viata pe acest pamant…Domnul iti poruncete sa le lasi si sa te intorci la El,pentru ca El este viata.
Citeste biblia,spovedeste te roaga te seara, chiar din momentul in care citesti aest mesaj…diavolul face tot ce poate si lupta din toata puterea ca sa nu te rogi …vei observa ca ceva nu te lasa sa te rogi vei simti asta…dar totusi tu roaga te ..orice rugaciune.

Sa treci peste toate usor ,sa iti arate Dumnezeu calea,sa ia supararea si tristetea de la tine.

Dumnezeu sa ne binecuvinteze pe toti.

30 12 2014
Maria Dana

Dumitrascu prietene, tu nu mai dai nici un semn de viata!??Ce-i cu tine?Vorbeste cu noi, spune ceva,Ana are dreptate, scrie-ne povestea ta, ca sa intelegem si noi si sa te ajutam!Stiu si te inteleg ca ai dori sa vorbesti cu noi la telefon, dar sunt reguli care nu permit……..poate……candva!Uite, eu te rog mult sa vorbesti cu mine, scrie-mi despre tine,simt ca te cunosc de o viata si te rog,te implor sa ma lasi sa te ajut!Dana

Lasă un răspuns

