Tereza

21 11 2014

Buna! Ma numesc,Tereza,am 32 de ani si simt ca traiesc degeaba! Nimic nu ma mai multumeste! Ma simt de parca nu este locul meu aici,orice as face nu imi umple golul din inima! Nici famila,nici sotul,nici banii,nici locul de munca,nimic! Sunt goala in interior nu stiu ce sa mai fac! Nu mai dorm noaptea si sunt mereu nelinistita,desi pot sa disimulez foarte bine in jurul altora cum ca nu as avea nici o problema! poate nu pare ceva grav ce spun dar golul din inima si zbuciumul ce-l simt e imens si nu reusesc sa fac nimic impotriva! Este groaznic sa traiesc si sa simt ca nu traiesc si ca nu este locul meu aici! Oriunde m-as duce si orice as face ma simt la fel sau poate mai rau! Sa ma sinucid este un gind prezent mai mereu in capul meu! Nu stiu ce ma opreste sa nu o,fac!

Acțiuni

Information

7 responses

21 11 2014
carmen

Lasa totul si incepe ceva nou…am lasat sot am luat copil am plecat sa incep de la zero. Acum sunt in uk unde m.am pus pe construit o viata noua. E greu dar e fantastic..e ca atunci cand scimbi apa de baut ..de la pet direct de la izvor …simteam ca n.am viitor perspective desi aveam casa job prieteni …aici n.am casa mea am putini prieteni am un copil si am speranta …acolo lipsea speranta…viata noastra ne apartine noua si lui dumnezeu …il aleg pe dumnezeu…

23 11 2014
Stef

Tereza,
Sentimentul inutilitatii. Pe acesta este necesar sa il elimini. Fa-te utila! Cum? Asta numai tu poti stii. Iti plac copiii? Fa gesturi caritabile pt ei. Esti un om talentat sau care detine alte calitati? Mergi si invata-i si pe altii ceea ce stii. Iti plac animalele? Creste unul! Si tit asa. Gaseste ceva ce iti place sa afci, insa ideea principala este: to share. Imparte cu ceillati, investeste in ceilalti, ajuta-i pe ceilalti. Nu traim singuri! Daca am trai singuri si numai pentru noi, ne-am afla toti in starea in care tu te afli acum.
Numai bine!
Povesteste-ne mai multe despre tine.

27 11 2014
Ramona

Buna Tereza. Cu siguranta ca acel lucru care te impedica sa apelezi la un gest suicidar e lucru ce poate imbunatati viata ta. Desi pare de multe ori ca nu mai avem solutii sau ca viata ne pune la incercari mult prea dure, e important sa ceri ajutorul. Exista persoane pe care te pot sprijini, cu care poti vorbi si poti gasi solutii. Poti apela oricand numerele de telefon […moderat…], sau poti trimite un email la adresa […moderat…]. Consilierii helpline sunt disponibili oricand sa va asculte, fie pe telefon, fie pe mail! Ne-am bucura mult daca ne-ai contacta si am incerca impreuna sa reumplem golul pe care il simti!

27 11 2014
Adrian

Draga Ramona,

Din motive legate de political site-lui, numerele de telephone si adresa de mail au fost moderate, singurele care pot aparea sunt cele ale Asociatiei de Suicidologie, respectiv 0800 080 100 si 116 123 (numarul verde european pentru interventie in criza emotionala). Ma bucur insa de intentia si de existenta voastra – de care am aflat acum! – si mi-ar face mare placere daca ati interveni mai des, aici, pe site, si daca am putea lua legatura in privat pentru a vedea ce putem face impreuna in acest domeniu extrem de important!

Daca imi lasi un mesaj, aici, cu un numar de telefon la care te pot contacta, voi fi bucuros sa te sun!

Cu prietenie,
Adrian

4 12 2014
Mause2k

Si eu am cateodata astfel de ganduri. Dar imi aduc aminte ca viata este frumoasa. Eu sunt singur. Dar daca vrei, putem sa vorbim

8 12 2014
°Totul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este°

Buna Tereza.ai spus ca ai un gol in suflet care nu il umple nimeni si nimic .te cred.acel gol exsta pentru ca este posibil sa ne fi indepartat de iisus .acel gol nu il umple decat iisus.nu trebuie sa ne indepartam de El ci sa avem incredere in El si oriunde vom merge sa fie in gandul nostru.
Stii mai bine vad. ca multi ..ca banii chiar nu aduc fericirea. ci modu nostru de viata plin de curatenie in fata lui Dumnezeu aduce fericirea.
Multi bogati se sinucid de ce oare??pentru golul de care ai spus din suflet si pe care nu il poate umple nimic.bogatii au tot ce vor .se gandesc ce sa isi mai doreasca.atat de mult si poot permite.
Robin Williams actorul care s a sinucis.avea multe impliniri in viata .castigase multi bani si multe premii.avea faima si prieteni importanti si__ mari___ce la determinat sa isi puna capat zilelor???a avut o copilarie in care nu i a lipsit nimic.totusi ceva nu i a ajuns. si acel ceva este golul din suflet .nu isi gasea o directie.dar domnul spune ca daca vom crede vom avea o directie.
Daca ai incercat toate modurile de a iti umple golul de care spuneai.incearca sa afli mai mult decat stii …cine este Dumnezeu…afla ce trebuie sa faci ca sa fii in dragostea Lui.cauta in biblie mai multe despre Dumnezeu.increde te in El.tot ce te framanta spune i Lui caci El te asculta.
Nu te sinucide este un mare pacat.stii ce este dincolo de moarte??in viata asta daca iti spune cineva sa te duci sa locuiesti intr-un loc vei intreba__ dar cum este locul unde voi locui___ deci daca aici pe pamant te intrebi si esti preocupata unde vei ajunge. ce va fi la locul respectiv???.in care te vei muta ….drept ar fi sa te intrebi unde ajungi si cand vei muri desi va fi pentru totdeauna..te ai intrebat asta ???crezi ca vei disparea ??sau iti va fi mai bine??nu vei ajunge in nici o pasune verde daca asta iti imaginezi.ci vei fi blestemata in fata lui Dumnezeu pentru ca nu ai ascutat de cuvantul Lui si ai dorit sa mori cand ai vrut tu .dupa propria ta vointa.data mortii este stabilita de Tatal Cel Ceresc.viata ne este data sa fie traita in curatenie si in sfintenie.trebuie sa fim sfinti pentru ca Domnul Dumnezeul nostru este sfant.si orine nu este sfant va fi aruncat in iad pentru totdeauna.
in iad nu este altceva decat foc si si chin.chiar daca nu crezi asta tot nu ar trebui sa te sinucizi .in biblie scrie ca cei pacatosi sunt ca marea involburata.asa se misca in foc. fara odihna .nici ziua nici noaptea.si vermii ii mananca incontinuu.
Sunt pe internet oameni care au vazut iadul cauta daca vrei sa afli.citeste biblia.roaga te seara ca Dumnezeu sa iti ia gandurile de sinucidere.pentru ca aceste ganduri nu sunt ale noastre ci provin de la satana.vei obseva ca nu poti sa le uiti. imediat ce te trezesti le vei avea in minte.toata ziua te vei gandi la sinucidere indiferent ca vrei sau nu.gandul va fi prezent oricum pentru ca nu noi il creeam.eu am fost ispitit cu sinuciderea dar prin rugaciune am reusit sa uit.sa inlatur acest gand.inainte sa ma rog nu puteam sa il uit desi nu mai voiam sa mor. crede ma e foarte ciudat sa nu poti uita un gand.
Dumnezeu te iubeste. asteapta sa ii ceri ajutorul.
iti doresc sa tereci peste aceasta problema .iti doresc sa traiesti si sa te lumineze Dumnezeu in tot ce vei face.

Dumnezeu sa ne binecuvinteze pe toti.

17 01 2015
Lalena

Sentimentul că trăiesc degeaba l-am avut cu mulţi ani în urmă şi nu am vârsta ta. Dacă nimic nu te mai mulţumeşte înseamnă că eşti un om nemulţumit, ceea ce-i foarte bine, pentru că ai pretenţii. Locul tău, ca al fiecăruia dintre noi, este provizoriu aici. Nu aparţinem decât temporar. Golul din inimă e greu de umplut. Umple-l cu ceea ce nu costă şi te bucură sau măcar te linişteşte, chiar dacă pentru o scurtă bucată de vreme. Uneori poate să fie tot ce ai. Golul ăla. Umple-l, dacă-i aşa. E de datoria ta. Zbuciumul ăla pe care îl simţi, se va diminua, în timp. Dacă afuriseşti timpul şi-l opreşti, n-o să te simţi mai bine. Trebuie răbdare. Asta nu se găseşte la mall. Ci în tine.

Să te faci fericită, ar fi o idee şi să te laşi iubită. Şi să-i iubeşti pe alţii. N-o să te întregească, dar o să îţi căptuşeze inima, pe vreme rea, ca să nu fie în pericol.
Nu mai dorm noaptea de ani de zile. Mi-e ca o a doua piele. Noaptea e mai bună decât ziua şi dacă apuc patru ore de somn după două nopţi albe, e bine. Am mai mult timp pentru mine. De obosit, obosim cu toţii. Contează ce faci în timpul lăsat la dispoziţie. Nu luăm nimic cu noi în afara bagajului emoţional şi în afara cunoştinţelor. Restul e de decor, cât să ne ţină de cald, de frumos sau de urât. Împacă-te cu lucrurile astea şi cu tine, iartă-te şi fă ce îţi stă în puterea ta de om, de femeie, de soţie, de mamă, prietenă şi soră. Nu te forţa, că ai să te rupi şi să ai te deşiri de n-ai să mai înţelegi nimic. Ia-o uşor şi dacă îţi lipsesc prietenii, devino tu prietena ta. Duşmanii se găsesc repede şi uşor. Nu te transforma tu într-unul. Ieşi în pierdere. Iubeşte-te.

Orice ai face? Câte ai încercat să faci? Câte pentru tine şi câte pentru alţii? Mai rău te-ai simţi dacă ai şti cum se simt cei din orfelinat sau case de bătrâni, singuri şi lăsaţi ai nimănui, dar făcuţi, chipurile, cu toţii, din dragoste? Ăia nu mai au soţi sau soţii, locuri de muncă, bani, vise sau familii. Şi rezistă. Reziştă şi tu, chit că ar însemna să o faci pentru a aduce altora o lumină, din care să păstrezi o scânteie pentru tine, ca să îţi luminezi drumul şi sufletul propriu. Oamenii sunt conectaţi între ei, ca zalele dintr-un lanţ. Avem nevoie unii de alţii, chiar dacă trei sferturi n-o recunosc. Agaţă-te de lume, de viaţă, de frumos, nu de moarte, că aia vine oricum. Nu trebuie s-o chemi tu.

Lasă un răspuns

