Iulian It

10 11 2014

buna, ma numesc simplu iulian,acum cateva zile am vrust sa ma sinucid dar nu am avut curaj nush ce e k mine de trei ani ani nu mai simt nimic nu ma mai intereseaza de nimeni si la orice lucru iau mai intai partea negativa la orice si fiecare lucru nush ce sa fac.. incerc cateodata sa mi ridic moralul singur sa mi zic k o sa fie bine da nu reusesc orice as face e totu negru,indrumatzima poate nu vad eu .. daca se poate as dori un raspuns un sfat orice

Acțiuni

Information

6 responses

11 11 2014
victoria

Buna Iulian!

Nu am de gand sa-ti spun ca viata frumoasa, oricat de adevarat ar fi, pur si simplu pentru ca din ce-ai spus, de 3 ani incoace tu n-ai mai reusit sa vezi si partea asta din ea. Stii ce cred? ca mai ai o sansa! Incercarea si in acelasi timp, esuarea sinuciderii tale nu imi inspira decat speranta, o portita care te va ajuta sa iesi din tristetea ta. As mai vrea sa stii ca te inteleg. Cu totii trecem prin perioade urate in viata noastra, iar unele nu fac decat sa declanseze un sir parca interminabil de suferinte.
Dar e timpul sa-ti mai dai o sansa! Poate ca sa-ti ridici de unul singur moralul nu e indeajuns. Poate trebuie sa-ti si demonstrezi asta. Cum? Implica-te! In ce vrei tu!! Poate cunosti vreo grupare de persoane care se ocupa de lucruri frumoase, poate ai putea merge sa faci un voluntariat undeva (un spital de exemplu) , sau poate pur si simplu ai putea face ceva ce-ti place tie sa faci si, din diferite motive inca nu ai avut curajul sa faci asta!

In plus, nu stiu detalii din ceea ce a declansat ori din ceea ce a facut ca tristetea asta sa continue. Un ajutor complet inseamna a actiona punctual, exact unde doare…

Deocamdata ar fi minunat daca ai reusi sa-ti acorzi timp, sa-ti acorzi o sansa prin care sa reusesti sa te vezi in stare sa zambesti din nou! De asemenea poti face o lista cu lucruri marunte pe care nu le-ai facut de mult si ai vrea sa le mai faci, poate chiar si iesiri cu vreun prieten sau cunostinta.
Eu, o persoana necunoscuta am incredere in tine, tu de ce n-ai avea? Si am increderea ca va iesi ceva frumos! Spor!

11 11 2014
Stef

Iulian,
Ce s-a intamplat acum trei ani? Spui ca de trei ani esti in aceasta stare. Ce s-a schimbat arunci?

12 11 2014
sorina2002

vreau sa mor… simt o tristețe în suflet, simt ca toată lumea ma ignora( deși nu e chiar asa) dar tot timpul ma simt singura, oricât de multa lume e în jurul meu…tot ceea ce simt e tristețe, supărare, sentimentele nu le înțeleg… imi place de un baiat si imi bate imima tare de fiecare data cand il vad… mi-e frica sa-i spun…ma consider o ciudata… o proasta, ma urasc pe mine! am ajuns sa ma intreb, oare de ce m-am mai nascut? de ce nu am murit la nastere… Eu sunt problema? nu pot vorbi cu nimeni… mi-e frica sa-mi exprim sentimentele… cu parintii nu pot vorbi fiindca mi-e rusine… cu prietenii nici atat… inainte eram mult mai deschisa… spuneam tot ce simt oricui… acum m-am retras… m-am inchis in mine fara sa-mi dau seama… nu ma pot duce ;la pshiholog… nu i-as putea spune ceea ce simt…

12 11 2014
Claudiu

Salut Iulian. Du-te la un preot si spovedeste-te. Roaga-te Lui Dumnezeu si ai răbdare. Du-te la un psihiatru si începe să te tratezi pt depresie. Nu te izola! Vb cu părinții tăi, cu prietenii chiar dacă nu-ti vine nici in ruptul capului. Roagă – te cât poți de mult! Nu deznădăjdui! Doamne ajută!

18 11 2014
marius

Citeste Biblia

4 12 2014
°Totul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este°

Buna iulian.sfatul meu este sa citesti biblia sa afli cine este Dumnezeu.roaga te pentru ca asta te va ajuta.asta m.a scapat pe mine de ganduri sinucigase.deci fii atent ce spun ma scapat de ganduri.eu nu voiam sa mai mor la un moment dat. dar nu mai puteam sa uit gandul asta.numai voi cei de aici ati putea sa ma credeti altii nu .sa vrei sa traiesti si sa nu poti uita moartea prin sinucidere este o senzatie foarte foarte ciudata.ma luau transpiratiile ca nu imi dadeam seama de ce nu pot uita acest gand spurcat.
Asta demonstreaza ca suntem presati de satan ca sa ne sinucidem ca sa mergem in iad si sa chinuim impreuna cu el.atat de frumos este in rai incat satan nu poate lasa pe nimeni sa ajunga acolo .uraste pe Dumnezeu pentru ca la alungat.si uraste si creatia lui Dumnezeu pentru ca este asemenea lui adica noi.
Mergi la preot si te spovedeste aceste ganduri nu vin de la noi crede asta.citeste biblia .daca ai macar un pic de curiozitate …..sa stii cine este Dumnezeu …citeste biblia….citeste macar acum cand nu stii ce sa mai faci .stiu ca poate nu crezi dar incearac sa faci asta.sau macar anumite pasaje sunt si pe internet.
Biblia spune clar cei pacatosi vor ajunge in iad.iar cei ce au adus insulte lui Dumnezeu vor primi o mai mare pedeapsa.cine isi ia viata aduce insulte lui Dumnezeu.pentru ca nu a crezut ce a spus El.si anume… °Nicidecum nu am sa te las in nici un chip nu te voi parasi° deci ai putea fi pentru totdeauna in iad.crezi ca va fi mai bine pentru tine??crezi ca te va astepta bucurii??sau crezi ca vei disparea pur si simplu???gandeste bine .anumite lucruri nu pot fi explicate.marturii multe despre paranormal sau experiente de dupa moarte sunt si pe internet.sunt oameni care povestesc ce au vazut simtit.o sa ii facem nebuni pe toti????si toti spun cam acelasi lucru.
Sunt si care au vazut iadul si cei ce se chinuiesc.cauta pe net ….oameni care au vazut iadul…

Daca vrei sa mai vorbim sunt aici.trebuie doar sa raspunzi.

Dumnezeu sa ne binecuvinteze pe toti.

Lasă un răspuns

