Deea 1980

8 11 2014

Vreau sa ma sinucid, de fapt cred ca o sa fac asta, simt ca nu mai pot. De fapt sunt in punctul in care nu mai vreau sa simt nimic. Sunt asa de cativa ani, de cand am divortat ( el si-a dorit divortul iar eu i-am respectat decizia). Posibil ca atunci am facut o forma de depresie pe care am tratat-o superficial, cu multe nopti de plans, cu […nume medicament moderat…], si mai tarziu cu negarea sentimentelor. Mai ales ca toata lumea imi spunea sa fiu tare sa pot sa-mi cresc copilul care la momentul div avea cateva luni. Ok, asta am facut, desi era un efort imens sa ma ridic din pat, sa fac de mancare, etc. A venit timpul sa ma intorc la munca, un alt moment dificil, nimeni de la munca nu stia ca am div ( de fapt ca am fost lasata pt alta femeie), si intrebari de genul Dar de ce? Voi erati asa fericiti, cum de s-a intamplat? etc. Cand copilul meu avea in jur de 3 ani am intrat intr-o relatie cu un barbat care a durat aproximativ 3 ani si putin moment in care el a pus punct pt ca si-a dat seama ca vrea altceva. Ma tot intreb unde gresesc, de ce mi se intampla asta. Iar acum de o luna ma tot gandesc cum sa o fac, caut metode pe net, pt ca nu vreau ca incercarea mea sa nu fie incununata de succes.

Acțiuni

Information

4 responses

8 11 2014
Adi

Draga Deea, sentimetul ca gresim pt ca existam (deoarece alta explicatie nu gasim) e destul de intalnit. Ajungem aici pt ca in viata facem cateva alegeri nepotrivite ce ne duc in ani intr-un desert existential. Nu stim cine suntem, nu gasim energia sa mergem mai departe, sunte blocati. Poate pt tine nu este inca totul pierdut…probabil copilul este un colac de salvare, un motiv de a merge mai departe. Dar poate el nu este de ajuns ca nu-ti poti trai viata astfel. Trebuie sa redeschizi rani vechi, trebuie sa vezi cum te-a afectat emotional divortul, singuratatea, etc. Preferabil este sa faci asta cu ajutorul unui terapeut. Va lua timp dar te vei putea vindeca. Nu poti continua fiind atat de nefericita caci implicit afectezi copilul. In acelasi timp tocmai pt copil trebuie sa gasesti forta sa lupti, nu poti sa-i lasi mostenire sinuciderea ta. Este o trauma pe care nu o merita si care ii va distruge viata, intrebandu-se ce rol a avut el in gestul tau, cu ce a gresit de nu ai mai vrut sa-l iubesti in continuare, etc. Sinuciderea ta ii va produce multe probleme in viata, probabil esec marital si chiar suicid. Stiu ca pt tine viata nu mai are rost dar traieste pt el, pt a avea grija de el. Este dureros sa traiesti ca un robot, golit de energie dar gandeste-te la ce lasi in urma.

11 11 2014
Dana D

Buna Deea,
Din ce relatezi tu, mi se pare ca e tras la indigo cu ce mi s-a intamplat mie. Si eu am incercat sa ma sinucid, poate nu am luat doza suficienta de medicamente ori poate Dumnezeu (daca exista, pentru am fost o persoana foarte credincioasa, dar acum ma indoiesc de existenta lui, altfel unde a fost Dumnezeu la cat de mult m-am rugat si am plans? de ce nu vrea sa ma asculte?) a vrut altceva, poate nu am suferit suficient ca sa imi platesc pacatele. Si eu am avut un sot pe care l-am iubit, dar care nu a meritat dragostea mea, la fel ca tine am cunoscut pe altcineva care dupa 5 ani a ales sa se intoarca la fosta nevasta, iar acum ma simt singura si pierduta intr-o lume in care nu imi gasesc locul, nu stiu ce caut eu in cusca asta de lei ( pentru ca oamenii te pot sfasia fara mila, mai rau ca niste lei ).
Am mers si la doctori, care m-au indopat de medicamente, insa ce medicament sa iei ca sa nu mai simti sufletul sfasiat in mii de bucati. Si eu am un copil, numai ca al meu este adult si poate ii va fi mai usor sa treaca peste alegerea mea. Pentru ca am ales, inevitabilul se va produce mai devreme sau mai tarziu.
Iti doresc sa reusesti sa depasesti momentele dificile pe care le traversezi, daca nu cine stie, vom ajunge in acelasi loc, acolo unde ajung toti cei care aleg sa termine cu viata.

4 12 2014
°Totul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este°

Deea .te inteleg perfect.suntem diferiti Dumnezeu ne a facut diferiti asa suntem .nu suntem scosi pe banda.nu te ura pentru asta.Ai incredere in Dumnezeu iti va da pe cineva cu care sa te intelegi de minune .trebuie doar sa il rogi pe Dumnezeu sa faca asta.singura nu ai sa reusesti daca te incapatinezi.
Cei ce se sinucid ajung in iad .si este pentru totdeauna.iti poti inchipui ce inseamna in flacari???dar in flacari pentru totdeauna???asta ai putea avea daca faci acest gest murdar in fata lui Dumnezeu nu iti hotara singura moartea tu ai fost creata de Dumnezeu pentru a trai o viata curata in legile Lui.
iti dau un exemplu ….cum ai reactiona la vestea ca o sa te doara maseaua toata viata????rau nu ???dar sa fii in iad pentru totdeauna???mai rau.suntem inteligenti trebuie sa ne dam seama o data pentru totdeauna ca noi nu ne am creat singuri.sau din vreo intamplare prezentata dese ori in documentare.

Daca tu inca mai traiesti as dori sa raspunzi as vrea sa mai vorbesc cu tine.te rog nu te sinucide pentru ca inca nu stii ce e pe lumea cealalta.

Astept raspunsul tau .

Dumnezeu sa ne binecuvinteze pe toti.

26 09 2015
Adrian

–––––––––––––––
Nina a raspuns:
–––––––––––––––

deea ,asa cum ai recunoscut si tu nu se merita sa faci asa ceva pt.un baiat,sora mea in virsta de 48 de ani din cauza sotului ei,lasind in urma ei o fata de de 26 de ani,pe mine si pe fratele meu suntem terminati mental,nu mai stiu ce sa fac ajunsesem sa ma gandesc la sinucidere si eu, vroiam sa ma duc sa-mi caut sora dar si eu la randul meu am copii nu pot sa fac asa ceva 4 luni am plans in fiecare zi nu ma puteam abtine sa nu plang dar intr-o zi m-am rugat la Dumnezeu sa ma ajute sa ies din acest impas sa-mi dea putere si m-a ajutat,nu mai plang dar nu e zi sa nu ma gandesc la ea mai ales ca ultimul mesaj de la ea a fost ca ma iubeste si sa nu uit sa aprind o lumanare pt.ea.Te rog din suflet sa nu faci asa ceva nu se merita,roagate la Dumnezeu sa te ajute si el te va ajuta,ma voi ruga si eu pt.tine.

Lasă un răspuns

