Daria 22

25 10 2014

Eu…eu desi am 22de ani si o viață cat de cat buna, pot spune unii, eu îmi urăsc viata si nu mai vreau sa trăiesc pt ca toate speranțele pe care le aveam s-au năruit. Ma simt inutila si distrusa emoțional. Nu am realizat nimic cu viață mea si nici nu mai am puterea să lupt, am terminat o facultate care nu m-a ajutat cu nimic, am epilepsie si e oribil, n-am bani, si peste toate astea, m-a mai părăsit si logodnicul cu care eram de 5 ani. Inițial am încercat sa lupt sa trec peste, apoi el sa întors la mine si sa prefăcut ca ma vrea înapoi dar tot ce.a vrut a fost sa ma mai umilească odată , sa ma vadă ca sufăr… Si eu l-am crezut… Nu pot descrie in cuvinte dezamăgirea pe care o simt acum si cat de mult îmi urăsc viața. Vreau…sa…mor…

Acțiuni

Information

6 responses

25 10 2014
Adrian

––––––––––––––––
Pe 25.10.2014, Erena21a a scris:
––––––––––––––––

draga Daria eu iti zic sigur ca nu vrei sa mori. Da te doare acu si totul pare fara rost dar iti zic un lucru sigur viata ta e importanta e cel mai important lucru din toata existenta ta. Existi cu un scop in viata asta. Poate acum nu stii care e scopul dar nu vrei sa il descoperi? eu am incercat sa ma sinucid si iti spun ca mul;tumesc oricarei divinitate care exista ca nu ma lasat sa mor si acum exist. am un scop in viata asta si imi iubesc viata. te pup si oricand imi poti scrie.

25 10 2014
Stef

Daria,
Trecand printr-o umilinta devii mai puternica, nu crezi? Cum altfel ai putea rezista experientelor negative. Oare nu este viata plina de experiente diverse? Exista un echilibru la fel cum acest echilibru il poti descoperi si in interiorul tau.
Specificul facultatii absolvite poate nu are neaparat legatura cu ceea ce vei face tu in viata. Nu este obligatoriu sa lucrezi in domeniu. Dar daca asta iti doresti este necesar sa ai rabdare pana cand ti se va da o sansa. Nimic nu vine pe tava sau intr-o anumita ordine (ca pe vremea comunismului). Dezamagirile tale sunt direct proportionale cu asteptarile pe care le ai. Te asteptai ca dupa terminarea facultatii sa lucrezi in domeniu peobabil…. Din pacate, a avea un loc de munca este deja o sansa in Romania, insa nu este imposibil!
Pentru epilepsie faci tratament? Un regim alimentar ai? Probabil ca stii deja ca alimentatia este extrem de importanta aici. Cu totii ne plangem de saracie si lipsuri….si nu ma indoiesc ca iti este greu. Secretul este ca ar fi ceva mai bine daca nu ai avea asteptari atat de mari de la tine acum. Incerca sa iei lucrurile cu rabdare, pa pasi, usor. Faptul ca disperi nu iti va schimba situatia ci dimpotriva, iti va inrautati starea sanatatii.
Haide sa vedem ce sanse reale ai pentru o angajare, esti de acord?
Incepem cu un CV corect scris si apoi cu creerea unor conturi pe site-urile de oferte de munca (binecunoscute, caci sunt suficiente). Ai putea sa incerci chiar inscrierea intr-o baza de date a firmelor de recrutare. Evident, toate acestea nu iti vor garanta gasirea unui loc de munca. La noi mai functioneaza si prietenii, relatiile, recomandarile. Poti gasi ceva sub nivelul studiilor pentru inceput, nu conteaza, important este sa incepi de undeva. Cred ca fiecare dintre noi a lucrat la un moment dat, in tinerete, pe un post mediu doar pentru a avea un venit. Nu gasesc nimic stanjenitor in asta. Tu?
In privinta partenerului….nu sunt multe de zis. In fiecare intamplare dureroasa exista si o parte buna (nu stiu daca intotdeauna). In cazul tau…ce sa zic. Preferai sa faca asta dupa mai multi ani de relatie? Daca dupa 5 ani i-a stat in caracter sa se razbune poate sau pur si simplu sa te umileasca pt propria-i placere…permite-mi sa iti spun ca astfel de oameni sunt de joasa speta (ca sa ma exprim asa). Acum cand relatia s-a incheiat asa…poti spune ca ti-ai fi dorit o viata alaturi de un astfel de om? Vezi? Uneori viata inlatura oamenii nepotriviti, iar pe noi ne doare si in suferinta noastra suntem orbi!
Daria! Este timpul sa faci ceva pentru tine! Tot ce pot face eu este sa te sustin. Nu esti singura oricine ai fi si oricine as fi eu. Daca tu nu iti valorifici viata, eu o valorific. Ia gandeste-te un pic: cum poate un om sa valorifice viata altuia fara sa il cunoasca? Ceea ce ma motiveaza pe mine este faptul ca stiu ca dincolo de zidul in spatele caruia te afli tu acum, exista fericire! 🙂
Curaj! Vorbeste cu noi, Daria!
Numai bine!

27 10 2014
Emilia

Oamenii sunt fiare. Daca te încălzeste cu ceva, iti spun sa fii puternica. Îmi pare rău pt problemele tale si la un moment dat ai sa vezi ca o sa treci peste. Eu cand am o zi proasta ( in fiecare zi) le spun oamenilor ca sunt Frumoși sau le fac diferite complimente. Uneori asta ma ajuta…

27 10 2014
Vreau sa mor

Vrei sa murim impreuna?

27 10 2014
Ana

Întrebarea ta ma duce cu gandul la o piesa de teatru pe care am vazut-o anul trecut: Norway today. 2 tineri care s-au intalnit pe net, au hotarat sa se sinucida impreuna, dar au ales dragostea si viata, dupa ce s-au cunoscut.

Daria ne-a spus ce o supara in acest moment si a primit un raspuns excepțional de la Stef, de care vreau sa cred ca tine cont.
Pe tine ce te face sa gandesti asa?

4 11 2014
"Totul este prin Dumnezeu si nimic fara El nu este"

Buna ,biblia spune ca cei care traiesc aici o viata in pacate vor avea parte de iadul vesnic,in care se vor chinui incontinuu,cea mai mare intrebare a tuturor timpurilor este daca exista viata dupa moarte ori nu,sau ce este dupa moarte??tu stii ce este dupa moarte??nu te arunca in necunoscut ,pentru ca daca vei muri de mana ta vei sta in fata Dumnezeului nostru pentru judecata si nu va ajuta parerile de rau,o data pacatul facut e bun facut si pedeapsa este pentru totdeauna,asadar ai vrea sa fii acolo unde este si Dumnezeu pentru eternitate??
Dumnezeu ne cere sa fim buni,este ceva asa de rau sa facem binele ???sau sa ne traim viata cu bune si rele??asta este voia Lui cea prea sfanta,astea sunt incercarile noastre sau asta meritam dupa pacatele noastre,biblia spune ca exista iad vrei sa ignori asta???si sa continui ce ai in minte??eu insist sa crezi biblia pentru ca existenta lui Dumnezeu este dovedita prin multe dovezi reale chiar,paranormalul este o noua stiinta in care oamenii se chinuie sa dovedeasca ca nu e ceva supranatural dar nu pot ,ei vor sa dovedeasca ca nu exita nimic inexplicabil dar nu este asa,raspunsul vine de la religie,miscarea obiectelor din case cu activitati paranormale este o dovada a existentei lui Dumnezeu,apa sfintita este o dovada a existentei lui Dumnezeu.
Exista multi oameni pe internet care povestesc ca au vazut iadul si cum se chinuiesc oamenii in iad,trebuie doar sa cauti „exista viata Dupa moarte” si aceasta este o dovada a existentei lui Dumnezeu.
Toate aceste povestiri sau relatari ale fenomenelor inexplicabile au fost relatate de oameni cu diferite pregatiri si diferite nivele de inteligenta,nu putem cataloga ca fiind nebuni necunoscatori sau prosti chiar pe toti corect??? unii sunt mai inteligenti ca noi,deci toate acestea sund dovezi clare ale existentei lui Dumnezeu,tu poti alege sa crezi sau sa nu crezi,dar nu uita un lucru,cand preotul vine si sfinteste o casa in care oamenii spun ca se trantesc usi sau se deschid geamuri sau se aud fel si fel de zgomote deci daca preotul sfinteste si citeste din biblie lucrurile se linistesc si casa are liniste asta este cea mai mare dovada.
Daca iti mai vine in gand sinuciderea sa te gandesti:unde ajung dupa?ce este dupa moarte ?ce se va intampla cu mine dupa?doar nu crezi ca vei disparea pur si simplu??,rapunsul la aceste intrebari il gasesti in biblie.
Nu uita Dumnezeu te iubeste si are grija de tine,asteapta sa ii ceri ajutorul prin rugaciune,incepe sa te rogi ,citeste biblia,du-te si te spovedeste te va ajuta si vei scapa de ganduurile astea,pentru ca gandurile astea nu vin de la noi ci de la satana,el este cel care ni le pune in gand,din acest motiv nu putem uita gandurile si din acest motiv le avem in gand de dimineata pana seara ,si nu le uitam nici macar cand nu mai vrem sa murim pentru ca ne-am gandit macat o data in serios,dar le vom uita daca ne Rugam si daca vom crede in Dumnezeu.

Iisus a murit pentru noi,ca noi sa fim salvati si sa nu ardem in iad,adica sa nu murim incontinuu,din aceata cauza Dumenzeu i-a dat putere sa judece tot omul ,acu si la judecata ,adica l;a a doua venire a lui.

Iti dorec ca Dumenzeu sa te ajute, sa te lumineze,sa te faca sa treci peste toate problemele.
Dumnezeu sa ne binecuvinteze pe toti.

Lasă un răspuns

