Dani Daniela

23 10 2014

Eu nu cred că m-aș bucura să supraviețuiesc sinuciderii , mă simt urâtă , proastă și nu sunt prea sănătoasă.. am o imunitate scăzută și sunt într-o depresie gravă. Am 14 ani și nu mă pot bucura de viață , nici nu pot râde fără să mă simt dezgustată sau fără să îmi ascund zâmbetul.. câteodată plec de la unele evenimente importante deoarece mă simt groaznic că nu pot să fiu fericită și să mă simt bine . Am un prieten pentru care am luptat 2 ani și apreciez faptul că ne-am putut întâlni și am ajuns aici, dar asta e altă poveste.. Faza e că , sunt confuză. NU știu ce să fac , nu îmi place viața pe care o duc și nu cred deloc că există vreo soluție la problema mea . Nici nu-mi pot face mai mult de 2 prieteni , m-am izolat din clasa a 4-a și uneori mă întreb de ce trebuie să fiu așa cum sunt. Aș vrea să văd o parte pozitivă dar chiar e imposibil. Chestia cu ,,nu e adevărat , ai încredere în tine și va fi totul bine” nu se poate aplica aici . Când îmi fac o poză , trebuie să mă schimb total.. dacă aș arăta ca în poze cred că nu aș mai scrie ce scriu acum.
Mi s-a spus că gândesc prea mult și greșit. Din păcate nu de mama, eu și mama avem o relație .. nu prea bună cred eu . Nu i-aș zice multe lucruri și nu mă lasă să fiu eu însămi.. îmi zice să fiu dar ea nu își dă seama că nu mă lasă să fac asta. E puțin egoistă și mereu e ea pe primul loc dar zice că eu sunt.. familia mea e foarte neobinuită. (bunica mea are probleme cu capu , mătușa mea a pierdut 2 sarcini , bunicul meu este un alcoolic , tatăl meu e … la pământ , mama își vede de viață , ca și cum nu m-ar avea) .
Simt că am crescut și că nu pot face nimic. Sunt foarte timidă și rușinată, nici la magazin nu mă pot duce pentru că am o vârstă și dacă spun ceva greșit înseamnă CEVA . Deja am scris prea mult și s-ar putea să am multe greșeli.
Aș putea spune mult mai multe dar cred că e destul ♥ :).

Acțiuni

Information

3 responses

23 10 2014
M. Claudiu

Chiar dacă sună a clişeu,învaţă să te apreciezi.
Nu trebuie să fi pozitivă,pentru că şi aia strică.
După părerea mea,ce e prea mult strică.
Dar poţi fi optimistă sau cel puţin să nu te mai gândeşti la probleme când şti că nu treci printr-un moment bun.
Ai să vezi cât de mult te ajută să ai o relaţie bună cu tine.
Gândeşte-te că tu eşti persoana pe care ţi-o doreşti să o întâlneşti la un moment dat în viaţă.
Mă refer la ‘soulmate-ul` la care eu cel puţin mă gândesc.Poate că şi tu.
Acel soulmate rătăcit undeva în lume care poate este ca şi noi şi care poate a trecut prin aceleaşi lucruri.
Gândeşte-te că fiecare lucru care pentru tine contează,fie urmărirea unui serial sau orice alt lucru,îl faci cu persoana la care te gândeşti.
Că ea este cu tine.
Sună nebunesc un pic dar se poate numi şi day dreaming.
Dar funcţionează.
Te face şi pe tine să te simţi mai bine şi să îţi recapeţi încrederea.
Chiar dacă familia ta nu te înţelege,nu trebuie să te pună jos ci să te ridice.
E îndeajuns să te cunoşti tu pe tine şi cu siguranţă să te înţelegi şi să te încurajezi.
Fă-o ca şi cum ai face-o cu persoana pe care o iubeşti.
Într-o lume egoistă în care e uşor să rămâi izolat,e important pentru binele tău să înveţi să supravieţueşti.
Gândeşte-te ce îţi face rău şi ce îţi face bine.
Evită ce şti că te pune jos şi fă ce te ridică.
Ştiu că nu este uşor dar cu timpul lei vei învăţa pe parcurs.
Eu am încredere în tine şi sunt sigur că vei învăţa că tu eşti singurul prieten al tău.
Încearcă să rezişti pentru că sunt sigur că ai nişte vise,pentru că inevitabil într-o zi nu vei mai fi singură şi va fi mult mai uşor.
Mulţi pupici şi îmbrăţişări !

24 10 2014
"Totul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este"

Buna ,nu te hrani cu tristetea ta,nu glumi cu viata ta ,tot ceea ce ai spus gasesc usor intr-un film american,nu uita nimanui nu ii pasa ca tu esti trista numai lui Dumnezeu ii pasa, El este singurul tau prieten adevarat,El nu te va parasi niciodata,eu am 26 de ani si nu as vrea sa vorbesc ca mama ta sau ca tatal tau ,dar as vrea ca tu sa te feresti de filmele cu scene de sinucidere, de tristetea pentru ca nu face altceva decat sa ne accentuieze tristetea din noi,diavolul vede asta si ne ispiteste cu sinuciderea
Gandul sinuciderii nu este gandul nostru de asta nu il putem uita ,toti incearca sa il uite cu pastile dar nu se poate uita cu pastile pentru ca El vine de la satana si eu am fost in aceeasi situatie,aveam acest gand de dimineata pana seara si nu puteam sa il uit desi eu nu mai voiam sa mor iti poti inchipui asta??la un moment dat nu mai voiam sa mor , facem tot ce se facea la varsata aia nu imi lipsea nimic dar totusi nu puteam sa uit gandul sinuciderii si era deja enervant nu e ciudat asta??pana nu m-am rugat nu a disparut acest gand,asa am scapat, m-am rugat seara,asta iti spun sa afaci si tu sa te rogi pentru ca te va ajuta,citeste biblia mergi la biserica si vorbeste cu parintele si apoi spovedeste-te ,nu iti fie rusine nu va spune la nimeni ,in plus nu trebuie sa ascundem pacate de Dumnezeu pentru ca El deja le stie dar noi totusi trebuie sa i le spunem.
Scopul nostru pe pamant nu este sa ne placa altii,nu este sa fim populari nu este sa fim amuzanti sa sa fim remarcati prin faptele noastre,ci este sa iubim pe Dumnezeu si sa ne multumim cu ce ne-a dat,te-ai gandit la cei in scaun cu rotile????sau cei orbi??pune-te in scaun cu rotile o saptamana apoi renunta la el si incepi sa merigi vei fi cat de cat bucuroasa ,dar cel care sta definitiv in el cum se simte cand stie ca nu va merge vreo data,nu vom putea stie cu exactitate ce simte cel in scaun cu rotile decat cand vom fi si noi in el,dar daca cineva af fi in el din cauza unui accident si doctorul i-ar spune ca e pt totdeauna si peste o saptamana isi va reveni iti spun acel om va fi mai bucuros ca va putea merge decat un sarac care ar fi primit toti banii din lume.
Nu te sinucide ,Sinuciderea te Duce in iad va fi pentru totdeauna,totdeauna inseamna mai mult decat viata asta,citeste biblia si afla.

Iti doresc sa treci usor peste toate greutatile tale ,Dumnezeu sa ne binecuvinteze.

Daca vrei sa stii mai multe despre Dumnezeu iti voi spune dar trebuie sa spui

6 11 2014
Adrian

––––––––––––––––––––––––-
La 06.11.2014, Sasha a scris:
––––––––––––––––––––––––-

Buna Daniela,

Am citit postarea ta si m-am gandit sa-ti raspund.
La varsta pe care o ai , nu cred ca este oportun sa te gandesti la asa ceva…
Sincer , si eu m-am gandit sa plec de acasa , cand aveam varsta pe care o ai tu acum. Si m-am gandit… si m-am gandit… si totusi am ramas acasa , alaturi de parintii mei.
Am 33 de ani si ma gandesc la cum ar fi fost viata mea daca faceam asta.
De fapt , ma gandesc acum la suicid(asa am ajuns aici) si sunt convins ca este o greseala. Dar ma gandesc…
Si pana la urma… Nu cred ca avem dreptul sa facem asa ceva.
Dar , cine stie?
Doar Dumnezeu!…
Sper ca nu te-am derutat… Oamenii se sinucid pentru lucruri mult mai grave… Nu cred ca te incadrezi in aceasta categorie…

Cu drag,

Sasha

Lasă un răspuns

