Myky

22 10 2014

Bună seara….Intrând de pe un sait pe altul am ajuns aici,și cred că am ajund unde trebuie.. povestea mea e urmatoarea…. am 26 de ani si am un copil pe care il cresc singura pentru ca tatalui sau nu ii pasa,inafara de faptul ca am trecut prin atatea singura,de o saptamana a decedat un o persoana draga mie si de atunci mi-a ramas foarte urat dupa el,tresar la orice zgomot,am senzatii ciudate,nu reusesc sa adorm intr-un final adorm dar cu frica,am stari inexplicabile de caldura in corp,respir mai greu,simt tot timpul ca e cineva langa mine, etc….ce credeti imi pierd mintile? nu vorbesc cu nimeni despre asta pentru ca vor crede ca o iau razna… ce pot face?

Acțiuni

Information

2 responses

24 10 2014
"Totul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este"

Myky,tu nu ti-ai pierdut mintile,expresiile astea le auzim prin filme si la psihologi sau psihiatri,acesta este raspunsul lor la inexplicabil,dar nu este ,ceea ce simtim noi este de fapt real,aceste lucruri le permite Dumnezeu pentru ca noi sa credem ca lumea celalalta este adevarat,dar noi suntem orbi surzi,sunt multe relatari ale oamenilor ce seamna cu ce zici tu,dar nu numai ca seamana ci si intrec ceea ce zici tu,si respectivele persoane sunt de toate statuturile socilale si cu fel de fel de pregatiri intelectuale nu ii putem acuza de prostie sau nebunie.
Dar nu te teme de nimic ,nu te teme de ceea ceea de ce ar putea fi nevazut caci Dumnezeu nu va permite sa ti se intample vreun rau caci El a spus :”Nicidecum nu am sa te las in nici un chip nu te voi parasi” este scris si crede in asta „El insusi va merge inaintea ta ,El insusi va fi cu tine ,nu te va parasi si nu te va lasa,nu te teme si nu te inspaimanta” gandeste-te la astea incepe sa citesti biblia roaga-te seara dar mai mult de cat atat incepe sa crezi in Dumnezeu cu tarie si nu vei mai simti nici un fel de caldura si nu vei mai avea senzatia ca e cineva langa tine,si eu am avut aproximativ aceleasi senzatii nu puteam sa dorm cu fata in sus pentru ca simteam ca cineva se uita la mine +plus ca eu aveam niste friguri pe care nu le puteam explica si asta se intampla in timpul rugaciunii, dar cu cat ma rugam mai intens acele friguri dispareau (era in timpul verii)si mi se ridica parul pe mana.
Incepe sa crezi in Dumnezeu cu adevarat cauta tot ce tine despre creator,si in biblie gasesti,cauta-l pe El incearca sa il cunosti, cu o credinta distanta nu te vei putea salva pentru ca nu numai cei ce se sinucid ajung in iad caci si cei necredinciosi si cei credinciosi care nu fac voia Lui
Raspunsul la tot ce ai zis este ca Dumnezeu a permis ca tu sa vezi sa simti toate astea pentru a te indrepta si a-ti intari credinta stiu e pare de necrezut,deci pentru a te linisti si a nu mai avea senzatiile acelea roaga-te si incepe sa citesti biblia si daca ai timp mergi si la parinte si te spovedes te.

Dumnezeu sa ne binecuvinteze

7 11 2014
victoria

buna! Pierderea unei persoane dragi e mereu o chestiune sensibila pentru noi oamenii. E normal sa ne simtim singuri, parasiti in unele cazuri. In plus ne e greu sa acceptam ca peroana aceea nu mai e cu noi! O vrem inapoi, sunt atatea lucruri care ne amintesc de persoana aceea! E absolut normal sa ne fie greu! S-a demonstrat ca in mod normal durerea aceasta, persista timp de sase luni la potentialul ei maxim. Nu deznadajdui, e normal ca dorinta puternica ca acea persoana sa mai existe sa declanseze aceste stari… de caldura, frica si le stii tu mai bine! Mult curaj!

Lasă un răspuns

