Cossina

19 10 2014

buna ziua, imi amintesc ca aveam cam 3-4 ani cand mama m_a dus la o vrajitoare ca sa imi inchida fericirea ,iar in schimb cerand,pur si simplu, sa fie simpatizata de toata lumea fi vazuta foarte frumoasa. nu sunt basme. am avut o viata de cosmar si,in loc sa se simta vinovata pt ceea ce a facut,m-a tratat ca pe „greseala vietii ei”, cu batai si cuvinte de batjocura. am imcercat sa ma sinucid de 2 ori si nu a mers, iar a 2-a oara am simtit ca paralizez si gura se ducea intr-o parte… cred ca incepeam un AVC dupa 3 flacoane de […moderat…]. Acum vreo 15 ani…I-am promis lui D-zeu ca daca ma iarta si nu raman cu sechele nu mai incerc niciodata. A doua zi eram ca noua, ca puterea lui e mare. Dar de ce e asa crud si lasa un copil de la varsta de 3 ani sa se chinuie in fermecaturi si spurcaciuni? caci eu in fiecare zi incerc sa gasesc o metoda sigura de sinucidere totusi. Sotul meu zice sa vb cu cineva. da, dar sunt prea „treaza” pentru imbrobodeli.Intr-un fel sau altul, am sa imi incalc cuvantul, ca sunt inteligenta. De cat […moderat…] e nevoie daca nu sunt diabetica,domnule doctor,va rog?ca au trecut 43 de ani si NU MAI POOOOOOT!!!! multumesc.

Acțiuni

Information

One response

21 10 2014
"Totul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este"

Buna,cea mai mare pedeapsa in iad este pentru cei ce stiu de Dumnezeu si de Fiul lui ,deci tu stii toate astea nu poti spune ca nu stii,daca te sinucizi vei avea parte vesnic de iad,nu te gandesti cam ce ar putea fi dupa moarte,nu iti este frica de vesnicia iadului din care nu se mai poate iesi??? acolo arzi incontinuu,farmecele sunt reale stiu ,vin de la satana iar cei ce le fac sunt slujitorii lui si vor ajunge toti intr-o pedeapsa mai mare decat ceilalti,de ce lasa Dumnezeu pe copii in fermecaturi??insusi Dumnezeu spune: „nicidecum nu am sa te las in nici un chip nu te voi parasi”nu te va lasa in fermecaturi sau farmece sau blesteme intratat incat sa mori din asta,si nu te va lasa in nici un fel sa te atinga un blestem sau un farmec daca tu crezi in El ,daca tu crezi in Tatal Ceresc crezi ca va permite ca tu copilul Lui sa se chinuie??nu va permite, daca crezi ca ti s-a facut asa ceva mergi la biserica vorbeste cu parintele si spovedeste te si incepe sa te rogi seara pentru a nu mai avea aceste ispite de la satana,pentru ca iti vrea sufletul in iad,citeste biblia si afla adevarul ,afla ce trebuie sa facem ca sa placem Lui.

Nu uite acesta este un mesaj de avertizare in numele lui Iisus,El a murit pentru noi pentru pacatele noastre ca sa nu mai platim noi pentru pacate iar noi trebuie sa credem in El ,daca nu credem si il respingem vom ajunge in iad pentru ca am respins bunatatea Dumnezeiasca,in mintile noastre intotdeauna vor fi 2 ganduri atunci cand vrem sa facem ceva,de exemplu avem de ales daca sa facem un rau sau nu cuiva ,si ne gandim daca as face raul asta m-as razbuna,pe de alta parte celalalt gand este sa nu facem asta pentru ca ne este mila de acea persoana,iar fara credinta in noi pana la urma vom zice las sa ii fac si eu cum mi-a facut el alta data,deci a castigat satana, Duhul Sfant ne-a spus sa nu facem dar noi am ascultat de satana,deci acestea sunt bataliile pe care trebuie sa le castigam ,noi nu trebuie sa ne luptam cu oamenii,pe oameni trebuie sa ii iubim.
Deci daca tu ignori acest mesaj si continui sa te gandesti la sinucidere locul tau va fi in iad in flacari,cauta pe internet „exista viata dupa moarte” vei gasi marturii ale oamenilor care au vazut iadul si te vei ingrozi,nu renunta la viata ta in felul asta,Dumnezeu te iubeste El asteapta sa ii ceri ajutorul,noi cate o data nu ii cerem pentru ca ,,credem ca ne vom descurca singuri ,insa singuri nu ne vom descurca niciodata pentru ca Dumnezeu este totul.
In iad corpul nostru arde incontinuu pana ce carnea ajunge la os si apoi carnea creste iar si procesul se repeta deci la nesfarsit se repeta , nu uita asta ,nu uita locul unde ajungi,ai spus ca puterea lui Dumnezeu este mare asa este ,te rog nu renunta la viata ta ,nu te aruca singura in iad ci intoarce te la Dumnezeu,fa voia lui cea sfanta.
Citeste biblia roaga te seara si spovedestete ,in biblie este tot adevarul ce si cum sa facem ca sa placem lui Dumnezeu.

Dumnezeu sa ne binecuvinteze

Lasă un răspuns

