Lucian 30

17 10 2014

Buna sunt Lucian si am 30 de ani..Din pacate unii dintre noi avem o viata grea de tot si asa este si a mea de 2 luni tot aman momentul si am incercat sa lupt sa ma agat de alte lucruri care sa dea un sens vietii mele si nu reusesc, m-am gandit in toate felurile si ce as putea provoca dar stiu ca timpul ii va ajuta pe putinele persoane care tin cat de cat la mine sa treaca peste.
Eu sunt stins si nu mai ma vad mai departe in viitor si ma chinui zi de zi sa trec peste depresia care o am e foarte greu de mai bine de 2 luni nu dorm decat 2-3 ore pe noapte plang non-stop ma trezesc cu ea in gand o caut noptea langa mine 😦.
Elementul declansator a fost despartirea si faptul ca nu am servici si toate problemele pe care le am toate ..
Acum la 30 ani, ce speranta de viata sa mai am cand toata increderea mea s-a dus ! Cand nu imi gasesc de munca sa pot duce o viata decenta, sa visez la o familie?
Ma gandesc sa plec din tara dar daca fac asta ma izolez de lume si nici sa plec din tara nu am cum sau prin cine am incercat .Unde e speranta! Nu am putere sa incep nimic. Ma lupt cu mine in fiecare zi si chiar nu stiu unde am sa ajung !
Nu mai pot…nu stiu cum sa mai rezist. fiecare minut trece atat de greu. fiecare ora. fiecare zi. nu stiu de ce ma mai trezesc dimineata. nu mai pot manca. nu ma mai pot bucura de nimic. imi e greu si sa respir. nu mai am pe nimeni in jur. tot pentru ce am muncit se prabuseste. sunt la capatul puterilor. imi e din ce in ce mai rau. fizic si psihic.nu am cu cine vorbi. nu stiu ce sa fac…..cum sa trec peste.. pentru ceva mai bun. si toate dispar acum. nu mai exista nimic in jurul meu. nu stiu de ce traiesc…ce pot face sa continui.. de ce sa ma mai chinui… vreau sa termin odata. vreau sa nu mai simt nimic. imi e frica…nu vreau sa dau nici gres.. nu vreau sa ajung sustinut de aparate sau cu un handicap toata viata… dar nici ce simt acum nu este viata… imi vine sa strig dar nu mai am voce.. imi vine sa scot inima din mine sa nu mai pot simti nimic.. nu stiu ce caut.. nu vreau sa renunt..dar lupt de prea mult timp timp.. nu mai exista nimic pentru mine……
Am pregatit deja si scrisoarea pentru familia mea caci nu vreau sa ramana un mister de ce am ales sa plec dintre ei si desi inca imi este destul de greu sa o fac si mai incerc sa gasesc o mica speranta stiu ca zilele astea voi murii..

Acțiuni

Information

9 responses

17 10 2014
Ana

Buna Lucian.
Eu cred ca ai nevoie sa te aduni putin si sa iti gasesti un loc de munca.
Orice pentru moment, sa ai niste bani care sa iti ridice moralul si sa privesti problemele altfel.
Daca prietetena ta a plecat in mod sigur alta e fata care te va face fericit.
Fa ceva pentru tine.
La 30 de ani chiar poti.

17 10 2014
Cristi

Asta e din cauza crizei induse de tampiti, ne duc pana in punctul de a ne a ne sinucide sau pana la o revolta civila pentru a ne imputina. Nu stiu ce incurajare sa iti dau, si eu trec prin aceeasi situatie si chiar am avut impresia ca ai dat copy paste la ce scrisesem acum ceva timp. Eu inca imi caut metoda, am gasit ceva metode prin Belgia, Olanda de eutanasie umana legala. Nu ai cum sa o condamni pe ‘ea’ caci o femeie vrea sa se simta protejata inclusiv financiar, vrea sa aiba siguranta ca isi poate creste copii. Revolta impotriva statului de unul singur nu prea ai cum face (si asa suntem „depresivi” :), sa nu fim mai „nebuni” decat suntem). Poate sunt las, egoist, insa marioneta niciodata nu am sa fiu. In privinta religiei–>cred in Dumnezeu fara partea manipulatoare cu iadul, frica e un sentiment puternic manipulator. O incurajare din partea mea-mai rezista caci eu nu am murit inca, cand te doare de ‘crapi’ zi si tu: CRAPA ! Si ai sa vezi ca se crapa de ziua :).

18 10 2014
"Totul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este"

Buna Lucian,vreau sa iti spun ca nu trebuie sa te „hranesti” cu tristetea ta nici sa te inspire vre -un film ,stiu din propeia experienta ca filmele cu scene sinucigase au un mare efect asupra noastra si mai ales daca si situatiile din viata noastra sunt asemanatoare.
Iti zic acum ca Dumnezeu este real judecata Lui este reala,nu stii inca unte te vei duce ,sau daca vei fi constient,sau nu ,sau daca vei exista sau nu,intrebarile astea nu ti le-ai spus pentru ca satana iti acopera partea asta(stiu ca e greu de crezut) nici unul din cei cu ganduri sinucigase nu isi pun astfel de intrebari(nici eu nu mi-am pus)care este locul nostru dupa moarte ?unde vom ajunge?aceste intrebari trebuie sa le ai in minte pentru ca sunt mai prea sus de orice,pentru ca dupa ce ai savarsit acest lucru adica sinuciderea este pentru totdeauna,adica vei exista pentru totdeauna.
Depinde de noi unde alegem sa traim,biblia spune ca esxista rai si iad,si ca in oricare din ele am ajunge este pentru totdeauna,sinuciderea este cel mai mare pacat si pedeapsa este cea mai mare in focul iadului pentru eternitate,vrei sa mori prin sinucidere si sa afli ca ce spun este adevarat?
Imagineaza-ti ca te doare o masea toata viata ta,cum ti se pare acest lucru??in iad va fi dureri de miii de ori mai mari fara un final ci va fi pentru totadeauna,imagineaza-ti doar.
Dumnezeu spune ca ne-a pus inainte viata si moartea binecuvantarea si blestemul,iar noi trebuie sa alegem viata ca sa traim si nu moartea ca sa murim incontinuu.
Crede in cuvantul Lui,crede in biblie.citeste biblia,roaga-te seara la Dumnezeu sa te scape de astfel de ganduri,nu exista depresie ci exista doar oameni fara Dumnezeu care si-au pierdut nadejdia,mergi la preot si spovedeste-te,aceasta este calea spre fericire si spre un sens in viata,iti spun eu care sunt pe un astfel de site pentru ca eu am patit ceea ce ai patit tu si prin rugaciune Dumnezeu m-a ajutat,El asteapta ca noi sa ii cerem ajutorul,deci daca ai incercat alte metode sau fiind pe la psihologi si nu te-a ajutat,incearca sa faci ce spun eu acum ,roaga-te pentru ca totul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este,universul pamantul si tot ce este in el nu s-a putut forma singure,nu crede pe cei de la televizor.
Inainte de toate crede in iad si mai ales crede in Judecata Lui pentru ca este reala,cauta pe net sunt multi oameni care isi spun povestile cum ca a vazut raiul iadul si grozaviile lu,trebuie sa fii interesat de asta pentru ca nu traiesti vesnic,daca ai trai vesnic nu te-ar interesa dar nu traim vesnic si mai ales nu este neaparat ca noi sa murim la batranete adica pe la 80 ani mai mult sau mai putin,ci se poate sa murim chiar azi,dar intrebarea ramane ce va fi atunci cand vom muri si nu mai traim???cauta acest raspuns eu ti l-am dat dar cauta tu sa vezi ce mai zic si altii care au avut contact cu Dumnezeu,caci Dumnezeu ne spune ca noi nu stim ziua si nici ora,exact ca pasarile si pestii nu stiu ora cand ei vor fi prinsi in plase sau capcane,absolut nu este nici o diverenta intre noi si ei,nici una,si ce va fi atunci cand vom muri nemantuiti??ce va fii??
Citeste biblia,citind biblia te rogi si afli adevarul,roaga te seara,si spovedeste te.
iti doresc sa treci usor peste greutatile tale Dumnezeu sa te ajute si sa te lumineze si sa te aduca la El,pentru ca El este Cel prea iubit Cel prea laudat,Cel prea rabdator cu noi,Cel prea sfant,si El este Cel prea inalt.

Dumnezeu sa ne binecuvinteze.

18 10 2014
Stef

Lucian,
Scade un pic pretentiile in privinta job–ului si cauta un job un pic sub nivelul a ceea ce poate ti-ar placea sa fac. Nu sunt cel mai in masura om care sa dea sugestii in acest sens…..dar incearca!
Daca nu, gandeste-te la un voluntariat pt inceput. Te va scoate din casa si te vei simti util.
Ce ti-ar placea sa faci?

23 10 2014
Stefan

Lucian. Mai ramai printre noi. Nu pleca.
Nu poti sa stii ce iti aduce ceasul.
Iti spun sincer ca am vrut sa ti scriu din primul moment cand ai postat.
Dar din pacate si eu le am pe ale mele si nu am reusit sa mi fac liniste in minte sa pot scrie mai devreme.
Sa stii ca ne asemanam la unele lucruri. Scrise de tine aici.
Nici nu poti sa ti dai seama.
Eu iti zic totusi nu renunta! Stiu ca in acest moment ai alta viziune. Si nu vezi o solutie la tot ce se intampla cu tine in acest moment. Familia, serviciul, partenera, sanatatea…
Iti spun ca este greu. Si o sa ti fie greu ceva timp de acum incolo. Nu doar ca zilele trec greu. Dar orele. Chiar si minutele trec ingrozitor de incet nu este asa? Stiu! Dar gaseste in tine sa mergi mai departe!
Mai cauta de lucru, mai vorbeste cu cineva, mai iesi afara.
Hai sa ne concentram la toate pe rand.
Hai sa incepem cu inceputul. In primul rand coboara din pat dimineata. Fa un mic dejun. Ingrijeste te. Iesi din casa.
Un pas inaintea altuia.
Comunica. Nu te inchide in tine.
Dupa cea mai intunecata noapte. Sa stii ca urmeaza un rasarit de soare.
Este inevitabil!
Intra inapoi aici si scrie. Ai curaj.
Mergi inainte Lucian! Daca nu poti merge taraste-te!!
Esti infrant doar atunci cand renunti!

27 10 2014
Emilia

Draga Lucian, deși eu sunt cu puțin mai mica decât tine, am aceleași sentimente. Nu am niciun prieten iar soțul ma face sa îmi fie mai greu. Daca ai găsit o soluție sa ieși din încurcături, anunța-ma.

PS. Nici eu nu am servici si vreau sa divorțez, cred. Sau sa mor!

30 10 2014
Lucian 30

va multumesc frumos pentru toate sfaturile date..inca nu am renuntat iar inca nu am gasit o solutie.. sunt tot la fel in aceeasi situatie am gasit un loc de munca dar inca nu am inceput cu lucru.. tot la fel ma simt nu pot sa sa vb cu nimeni si defapt nu am cu cine…va multumesc din suflet (Ana, Cristi, Stef, Stefan, Emilia, Totul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este”)

31 10 2014
Ana

Vorbeste cu noi, Lucian.

1 11 2014
Stef

Lucian,
Cum nu ai cu cine sa vorbesti? Nu „ne vezi”??? 🙂
Bravo, felicitari pt reusita de a gasi un loc de munca! Observ ca esti negativist desi ai gasit! Esti unul dintr romanii extrem de norocosi, un om caruia i se da sansa de a munci undeva, de a fi angajat! Imi dau seama ca esti nerabdator sa incepi sa castigi! Mai important decat castigul este faptul ca ti s-a dat aceasta sansa. Daca vei munci pentru banii de la final de luna nu vei munci cu drag, nu vei da randament si nu vei avea satisfactii. Incearca sa gasesti placere a de a munci si astfel te vei umple de sentimente pozitive. Esti rupt de bunul mers al lucrurilor. Nu te simti scos din circuit? Nu asa functioneaza lucrurile. Mi-ar placea sa simt mai multa recunostinta din partea ta pentru sansa ce ti-a fost data! Tu ce zici?
Criza vine atunci cand te astepti ca lucrurile sa se schimbe ACUM, repede si eventual toate! Iar secretul este rabdarea si increderea ca vei reusi!
Felicitari inca o data, Lucian!
Asteptam vesti, pareri, stari sau orice doresti sa ne comunici!
Numai bine!

Lasă un răspuns

