Tyty

18 09 2014

chiar nu mai stiu ce sa fac in continuare.ma simt atat de singur desi sunt inconjurat de o gramada de oameni.chiar daca incerc sa vorbesc despre probleme toti imi spun acelas lucru:ti-am spus eu ca nu ii bine.am probleme cu somnul.de cate ori inchid ochii vad aceasi chipuri carora le-am facut rau.am fost plin de mine.am crezut ca mie nu mi se poate intampla.fiecare clipa pare o eternitate si pare ca ziua nu se sfarseste.tot am zis ca lasa ca o sa fie mai bine maine dar parca ii tot mai greu.am incercat si […moderat…] acum 2 ani vreo 77 de pastile dar nu si-au facut efectul.acuma am in dotare si un pistol.in fiecare seara stau cu el la tampla dar inca nu mi-am adunat destul curaj sa apas pe tragaci.

Acțiuni

Information

5 responses

19 09 2014
adi

buna Tyty…si eu am trecut pe acolo si daca am invatat ceva, e ca nimic din ce mi-ar spune altii nu ajunge, chiar daca intentiile lor sunt cele mai bune. Incearca sa nu traiesti in trecut, prezentul e cel care conteaza, iar oamenii aia de care spui tu…daca nu te vor ierta, te vor uita asa ca uita si tu. „Maine o sa fie mai bine”…o minciuna? Mai ramai pe aici si o sa descoperi:) La mine este mai bine decat ma asteptam…fiecare zi e o binecuvantare si merita traita din plin, somn usor si bucura-te de maine

20 09 2014
Stef

Tyty,
Depinde cat de rau ai facut acelor persoane. Daca in prezent aceia sunt intregi si nu sufera inca de pe urma raului facut situatia cred ac nu este chiar atat de neagra. Un prim pas spre vindecare ar fi urmatorul: cauta-i pe cei care nu te lasa sa dormi noaptea si cere-le iertare. Cand vei face ascest lucru ar fi super sa fii sincer si sa le explici ca iti dai seama de ce si cum ai gresit. Apoi va urma procesul in care te vei ierta si tu pe tine pentru grselile facute.
Pistolul de la tampla lor a ajuns la tampla ta….
Nu rezolvi nimic daca iti iei viata, mai mult decat atta lasi tot raul depus acolo unde l-ai depus, in acele persoane, in sufletul lor.
Moral, ai datoria de a le cere iertare. Exista solutii pentru orice.
Tu ce parere ai, poti face asta?

21 09 2014
"Totul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este"

Buna,poti incepe prin a-ti cere scuze celor care le-ai gresit,pentru ca asta te consuma,aceasta este constiinta noastra care ne spune ca nu am facut bine,am facut rau aproapelui.
Daca pana acum nu ai crezut in Dumnezeu ,incepe sa crezi acum caci El va fi fericit daca ai sa incepi sa crezi,El te-a iubit,si te iubeste.
Nu renunta la viata ta in felul asta ,sinuciderea e un mod murdar de a muri,dai dovada de necredinta in fata Lui,si blestemati sunt cei ce mor de mana lor pentru ca toti primesc cea mai mare pedeapsa in iad dar si pentru totdeauna,pedeapsa lor este sa arda in foc continuu pana li se vad oasele apoi procesul se repeta,iti poti imagina asta??
Daca nu vrei sa le ceri iertare celor care le-ai gresit,cere iertare lui Iisus Hristos,dar trebuie sa ceri sincer,si sa renunti la obiceiurile pacatoase,iar El te va ierta.
Incepe sa citesti biblia,roaga te seara pentru iertarea ta si pentru a scapa de ganduri de sinuidere,du te si te spovedeste,poate nu crezi ca te va ajuta,dar daca incerci ai sa vezi ca te ajuta,Domnul e milostiv, El este iubirea fara de margini si dragostea desavarsita.
Adu-ti aminte ce se intampla cu cei care mor de mana lor, adica cand vor ei,nu vor putea niciodata sa vada pe Dumnezeu,te-ai gandit unde ajungi dupa ce mori??daca nu stii ce e dupa moarte nu incerca sa mori prin sinucidere pentru ca te asteapta judecata lui Dumnezeu,afla cerceteaza citind biblia,dupa ce ai aflat este alegerea ta ce faci in continuare,daca iti trimiti sufletul in iad sau ramai pe pamant pentru a avea o sansa sa intri in rai.
Sunt multi oameni pe net care au fost in moarte clinica si au vazut raiul si iadul,dar sunt si care nu au fost in moarte clinica,Domnul le-a dat o viziune a celor ce se chinuiesc in iad,adica le-a fost aratat iadul,aceste viziune ni le da Domnul noua sa ne intoarcem la El,cei care au vazut raiul iadul fac tot posibilul pentru a spune si altora pentru ca asa le-a spus Domnul,foc tot posibilul traduc in multe limbi pentru ca tosi sa auda despre iad, este alegerea noastra daca credem sau nu.Dumnezeu a spus :”fara credinta este cu neputinta sa placeti Domnului”

Insist sa citesti biblia,sa afli adevarul sa afli ce este dupa moarte sa nu mori de mana ta pentru ca te vei chinui in vecii vecilor,te rog sa nu faci aceasta mare greseala pentru ca iadul si chinurile lui sunt dincolo de imaginatia noastra.

Dumnezeu sa ne binecuvinteze

30 09 2014
tytyt

si eu dupa cele 77 de pastile am fost in moarte clinica.mi sa oprit inima pt mai multe secunde si eu nu am vazut nimic.Si acum regret ca au reusit ma tina in viata.Eu nu is tare religios.sincer am incercat sa imi cer iertare dar problema este ca nu vor sa ma asculte.Incet incet imi fac curajul pentru a face pasul asta de data asta sigur o sa o duc pana la capat.Pt mine nu exista iad si rai doar ca ajungi in pamant te descospui.Oricum nimeni nu te poate obliga sa traiesti daca nu vrei.Traiesti si mori pt tine nu pt altcineva.Si apropo de rezolvat ceva:sigur rezolvi ceva pt ca nu mai trebuie sa te scalzi in toata mizeria asta.

30 09 2014
Stef

Tyty,
Este absolut suficient ca tu sa iti ceri iertare. Orice om care isi cere iertare va fi iertat. Daca acele persoane se incapataneaza sa iti spuna ca nu te vor ierta, este oacatul lor de a avea rea vointa. Vor sa te pedepseasca ca tu sa simti aprig neindurarea lor. In acest fel ei simt ca se razbuna. Este ok.
Cere-ti iertare de la cei carora le-ai facut rau insa nu astepta nimic in schimb. Nu astepta ca acele persoane sa iti redevina prieteni deoarece nu ar fi corect. Asa se intampla cand ranesti. Unde este rana, va ramane cicatrice, depinde cat de rau ai lovit.
Dupa ce le cerri iertare lor fara a astepta in schim confirmarea iertarii, te rog incearca sa te ierti si tu pe tine.
Tyty, ce astepti ti de fapt? Ce doresti sa se schimbe? Ce doresti sa obtii si nu poti?
Tyty, mizeria despre care vorbesti o vezi doar tu. Singur te-ai adus in aceasta situatie si singur vei iesi.
Da-ne mai multe detalii, altfel vorbim despre nimic….
Numai bine. Te rig inceraca sa raspunzi punctual intrbarilor mele daca le consideri ok si nu te deranjeaza in vreun fel.
Astept raspunsul tau, Tyty.
Numai bine!

Lasă un răspuns

