Uoffff

11 09 2014

Cum sa scap de gandurile de suicid ?! …Pana la varsta pe care o am respectiv 30 ani, nu am avut niciodata gandurile acestea. Sunt constient ca sunt in depresie majora. Elementul declansator a fost despartirea de prietena, de fapt am constientizat ca eram in depresie inca din ultimul an de relatie ( relatia a durat 6 ani ), fapt ce a condus la decizia ei de despartire. Ultimul an a fost mai greu ca nu imi gaseam de munca si ne tot gandeam ce sa facem in privinta asta. In anii anteriori am lucrat in Anglia impreuna. Comunicare a existat intre noi tot timpul, foarte rar ne certam („Cand totul e perfect…undeva gresesti”). Ea a cunoscut pe cineva si a dat bir cu fugitii ! A scapat de probleme, caci tipul e cu bani. Acum la 30 ani, ce speranta de viata sa mai am cand toata increderea mea s-a dus ?! Cand nu imi gasesc de munca sa pot duce o viata decenta, sa visez la o familie? Cand voi fi tata ?! La 40 ani ? Ma gandesc sa plec din tara din nou dar daca fac asta ma izolez de lume…Unde e speranta ?! Nu am putere sa incep nimic. M-am documentat despre depresie prin tot felul de mijloace, m-am dus la Biserica, ma rog la Dumnezeu si nu stiu cum poate sa ma ajute, fiind in starea asta delasatoare. Ma gandeam sa incep o facultate dar… imediat zic ca gandesc departe si imi zic ca ma amagesc. Ma lupt cu mine in fiecare zi si chiar nu stiu unde am sa ajung ! Desi ma rog gandurile de suicid inca exista, trec pe moment insa revin…

Acțiuni

Information

7 responses

12 09 2014
"Totul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este"

Buna,tin sa iti spun ca nu numai tu esti in situatia asta,multi au 30 peste 30 si inca nu au copii,si eu sunt aproape de 30 si nici eu nu am si ma gandesc si eu oare cand o sa am copii?,asta este in Romania,si nu numai.
Trebuie sa stii ca aceste ganduri de sinucidere nu le vei uita niciodata cu pastile,pentru ca ele nu vin de la tine ci vin de la satana,pentru a iti dovedi ca vin de la satana si nu de la noi am sa iti spun cum am avut eu aceste ganduri si cum nu puteam sa scap de ele.

Incepusem sa ma gandesc la moartea unui vecin care s-a spanzurat,si imi parea rau pentru el ,si imi imaginam oare ce simte ,l-a durut ,care a fost senzatia,in fine a venit tmpul sa las aceste ganduri cand am abservat ca nu mai puteam sa uit acestea ganduri,adica moartea prin sinucidere,eu nu aveam nici o problema eram perfect normal nu eram suparat,aveau 18 ani,cand am vazut ca nu puteam sa uit ,am inceput sa transpir ca nu imi dadeam seama ce se intampla,cum sa am acest gand fara voia mea?????cum sa nu pot uita aceasta????de dimineata pana seara imi era in minte aceste ganduri,apoi la o mica suparare m-am gandit pentru 3 secunde sa mor si eu dar doar 3 secunde au fost atat,apoi mi-am zis Doamne fereste ce am putut sa gandesc.

Vreau sa fie atenti toti cei care iti scriu si cei care nu iti scriu dar si tu,acestea sunt fapte reale,eram perfect sanatos faceam tot ce se face la varsta aia nu aveam motiv,atat doar ca mi-am imaginat pe el mort atarnand,si nu mai puteam scapa de astfel de ganduri si imi veneau fortat in minte chestiile astea si cu tenta sa incerc si eu ,a fost destul de ciudat,am intrat in panica vazand ca nu pot sa scap de gand de gandul asta spurcat,vorbeam cu multi incercam sa fac diferite activitati,dar in gand era sinuciderea,nu a mea ci moarte in sine dar care ma indemna intr-un fel si pe mine,din aceasta caza nu trebuie sa spunem sa gandim nici macar in gluma de sinucidere.

Acum dupa ce ti-am spus astea poti sa crezi sau poti sa nu crezi,poti sa crezi ca pastilele te scapa sau poti sa crezi ca Dumnezeu te scapa,eu ti-am povestit situatia mea foarte anormala,cum sa nu pot uita acest gand de sinucidere care ma indemna si pe mine la moarte intr-un fel ,desi eu nu voiam sa mor,eu voiam sa traiesc (si nu imi era frica psihologii ar fi tentati sa spuna ca din cauza fricii nu puteam sa uit)
cum poti sa nu uiti un gand de al nostru ,de ce nu iti amintesti gandul ca ai fost la magazin ???de ce nu iti amintesti de dimineata pana seara asta???

Stanan ne ispiteste,cea mai marre lucrare a lui este sa ne faca sa nu credem in el ,el ne inseala pe toti pentru ca a fost aruncat din acel loc frumos,adica din rai.

Deci moartea prin sinucidere trage dupa tine pacatul vesnic adica sufletul tau va arde in iad continuu,si in vecii vecilor,vei striga la Dumnezeu dar nu te va auzi,sunt marturisirile oamenilor care au vazut iadul pe net(poti alege sa crezi sau sa nu crezi,eu nu te pot obliga)aici si acum ai sansa sa alegi pe Dumnezeu,cu ce ti-a dat ,El nu iti da nimic rau tot raul vine de la Satan pentru ca Dumnezeu permite asta si El permite pentru ca tu eu si altii nu ne-am rugat si nu ne rugam la El ,La Dumnezeu,la Cel ce este Prea inalt si prea iubit si prea sfant.
Cel ce moare spanzurat sau prin orice alta metoda dar de mana lui este blestemat in fata Lui,si isi incheie mantuirea pe lumea asta,chinul iadului este focul ,adica fiecare om va arde in foc iti poti imagina asta??stii ce este dupa moarte??te-ai intrebat daca mori in felul in care te-ai gandit te-ai intrebat ce este dupa?afla,citeste biblia ,Spovedeste te,si roaga te seara sa scapi de gandul asta prin rugaciune am scapat eu si prin rugaciune scapam toti de ispita,crede ce zic pentru ca iti zic din biblie,si cuvantul lui Dumnezeu este sfant in biblie si el nu minte.

Nu uita noi toti trebuie sa incercam sa fim sfinti pentru ca El, Domnul Dumnezeul nostru este sfant,doar nu crezi ca vei disparea dupa moarte si nu vei mai fi constient????

Citeste biblia roaga-te seara spovedeste te si vei scapa de gandurile astea ,te rog nu renunta la viata ta in felul asta ,iti va parea rau pentru totdeauana pentru ca vei dori sa mai fii un minut pe pamant ca sa intorci tot, dar nu vei mai putea fi.

Dumnezeu sa ne binecuvinteze pe toti.

13 09 2014
Uoffff

Buna, multumesc ca ai scris, desi cred ca am citit jumatate din povestile tuturor ispititi de pe acest forum si in special pe tine, dar crede-ma ca ma simt un pshihopat cu gandurile astea ale mele, ma vad foarte urat cu toate ca am momente cand stiu ca nu e chiar asa, si singurul motiv pt care nu am facut asta pana acum e tocmai ca am acel graunte de credinta in Iisus, dar am momente cand imi vine sa intru in farmacie sa vad ce sa iau, toata viata e pe dos si am avut o incredere in ea…l-am vazut pe cel cu care e acum si il vad si eu frumos, stiu ca e pacat ca am stat necununati in acest timp si de asta ne-a pedepsit Dumnezeu, cel putin pe mine si mai avem si un pacat mare in care se zice ca platesti cu moartea pe lumea asta daca il faci, gandesc prea mult, chiar prea mult si imi creez situatii in minte si nu vad nici o scapare, am momente cand zic ca asa a fost voia Lui si incerc sa ma incred in El, dar daca voi avea un moment in care ma ispiteste prea tare si fac vreo prostie…

16 09 2014
Bogdan

buna, interesanta poveste. Si dupa analiza care ai facut-o chiar pari ok. Dar nu cred ca e asa grav cum percepi tu lucrurile. Am vazut ca te deprima mult ideea de timp, ca nu mai e timp sa faci ce vrei. Iti spun un lucru testat de mine, cred ca valabil pt orice fiinta umana, Totul se rezuma la STARE. Un lucru facut cu o stare proasta poate fi realizat in ani de zile, cu o stare buna intr-o luna maximum. Totul depinde de starea in care esti. Tu o sa zici bine bine, dar cum sa am o stare buna cand totul in jur ma duce spre depresie. Si aici cred ca intervine disciplina, oricat ar suna de odios, asta face diferenta. Asta poate produce starea buna atat de necesara oricui. Aici ma refer, fizic, psihic, financiar tre sa te pui la punct. Daca te pui la punct cu astea nu ai cum sa gresesti. Un pic de sport, un pic de pozitivism si studiu, munca, investitii. Mereu exista solutii. Trebuie sa te disciplinezi sa fi echilibrat…si ce cauti o sa vina.

17 09 2014
Uoffff

Multumesc Bogdan pentru suport, am sa incerc sa imi gasesc un echilibru emotional, oricum depresia e din ce in ce mai prezenta in Romania din cauza nivelului de trai prost. Organismul suporta un nivel limitatde stres. Cred ca in religie gasim acea „speranta” (azi nu, stie El cand, are El un plan) insa ce te faci cand incepi sa studiezi Biblia si cu bune si cu rele si pierzi acea speranta?! M-am documentat zilele trecute si sincer nu stiu unde sa inclin, nu cred ca am voie sa pun link-uri, eram curios de parerea lui „Totul e prin Dumnezeu si nimic fara El”. Macar pot sa ma sinucid cu sufletul impacat atunci cand voi lua hotararea asta! Intrebarea e: Oare cred in Dumnezeu sau imi e frica de iad ?! Dar raman la intrebarea asta caci nu vreau sa incalc regulile site-ului, nu trebuie sa devina dezbatere crestinism-ateism.

20 09 2014
Stef

Uoffff,
Intreaba-te si explica-ti prin propria-ti logica ce este viata si ce este moartea. Credinta se afla in asuflet nu in biblie. Cauta-ti credinta si simte, apoi citeste biblia. Poti interpreta lumea exact cum doresti tu. Niciodata un om nu va simti ca altul si nu va trai legatura cu divinitatea asa cum o traieste alta persoana. Se spune ca Biblia poate fi inteleasa si de catre un om simplu, si de catre unul cu o cultura vasta. Ghici de ce? :))
Pari a fi destul de echilibrat desi banuiesc ca bine nu iti este deloc. Spun „pari” deoarece iti constientizezi starile, te analizezi si clar esti o persoana descurcareata. Acum a sosit momentul sa te descurci cu tine. Sugestiile lui. Bogdan sunt binevenite! Stilul de viata este decisiv in „tratarea” depresiei.
Te mai asteptam cu postari! Pana atunci iti doresc forta si speranta!
Numai bine!

21 09 2014
Uoffff

Indiferent de ce as face, tot acolo ajung…echilibrul ala nu cred ca am sa il mai gasesc, s-a dus o data cu increderea pusa in relatie. Caut tupeul ala pentru a termina, ma gandesc la apropiati ca le va fi greu, dar vreau sa gasesc o metoda de suicid prin care sa nu ii fac de ras, cred ca innecul e cea mai buna, asa nu vor sti exact ce s-a intamplat…am incercat cu tigari si cafea in exces, cu gandul ca mi-ar pocni vreun vas de sange pe creier, insa fara niciun efect pana acum. Mi s-a scarbit efectiv de tot si de toate, inclusiv de mine…

23 09 2014
Ana

Ai incercat sa gasesti echilibrul in religie, in relatia ta.
Mai acorda-ti un timp si cauta echilibrul in tine.
Gandeste-te, ce din exterior te-a facut pana acum sa mergi mai departe?
Si nu gasesti in tine forta asta?
Ba da, sunt convinsa.
Asta da tupeu, sa-ti spui: Am probleme. Si ce daca? Ma bat cu ele si le inving!

Ai grija de tine.
Astept alte vesti de la tine.

Ana

Lasă un răspuns

