Bianca 20

8 09 2014

Ma numesc Bianca si trebuie sa ma descarc. M-am gandit si eu sa ma sinucid dar nu am curaj..locuiesc cu mama si nu cred ca ar suporta. Am 20 de ani..o varsta frumoasa da dar nu si pentru mine.. Am terminat liceul cu medie buna si aveam sperante mari ca voi merge la o facultate..dar nu..nu avem bani..tata mai are 2 copii cu altcineva si nu se poate ocupa si de mine..si m-am trezit lucrand intr-un magazin si urasc lucrul asta. Pe bani putini si I coplesitor I groaznic..prietenii mei la facultate..isi traiesc viata se distreaza is fac un viitor si eu lucrez la un magazin chinezesc.,.in fine..cel mai rau e ca eu nu m-am considerat niciodata frumoasa si in ultima vreme asta ma deranjeaza cel mai mult..prietenel mele arata bine sunt frumoase au prieteni atentie iar eu nimic..am nasul putin mai mare si asta ma bantuie in fiecare zi..si ma uit in oglinda si ma apuca plansul si nu ma pot opri..eu stiu ca infatisarea nu este cea mai importanta dar la varsta asta..e cam greu..vreau si eu un prieten ..si am mai avut dar nu l-am apreciat si parca acum is condamnata sa fiu tot singura si nu mai pot..nimeni nu ma intelege ca ma simt groaznic din cauza cum arat nu sunt multumita deloc.plang aproepe in fiecare zi…bani de operatii nu am..in Dumnezeu nu pot sa zic ca am credinta pentru ca simt ca nu ma ajutat deloc.. I foarte naspa..ma simt tot singura..nu am putere sa fac nimic..dak I spun cuiva gata is nebuna sa trec peste etc..stiu ca nu e grav..dar pe mine ma copleseste..si simt ca nu mai am nimic de oferit si atunci pentru ce sa mai traiesc??..nu merit sa ma traiesc!! Alti au un million de problem nu au ce manca nu au acoperis, au boli incurabile dar nah..sunt mai egoista si jur ca as vrea sa-mi schimb parerea despre mine dar nu pot..ma simt foarte urata si smt k voi ramane singura toata viata..

Acțiuni

Information

4 responses

9 09 2014
Stefan

Buna Bianca. Ai un nume foarte frumos.
Sa le luam pe rand. Problema cu facultatea. Esti dezamagita si te inteleg. Am fost si eu intr o situatie similara. Dar trebuie sa intelegi ca o facultate poti sa o faci si acum la 20 de ani si la 25 si la 30. Este adevarat ca timpul trece de cele mai multe ori in defavoarea noastra. Si capacitatea de invatare, timp, atentie se reduce cu inaintarea in varsta. Dar nu dispera. Totul vine la timpul sau. Stiu.. fostii tai colegi sunt toti la facultati.. se distreaza.. isi fac un viitor.. probabil tineti legatura, te intreaba de vorba, iti povestesc ce fac ei, viata de student cum este..
Cred ca nici serviciul la acest magazin nu te incanta deloc. Probabil este sub nivelul tau de pregatire. Sau pur si simplu iti displace pentru ca tu nu te vezi facand asta.
Parintii tai spui ca nu te pot ajuta. Tatal tau sa inteleg ca are alte prioritati. Cum ai spus chiar tu. Si nu te poate sustine si pe tine.
Mai spui si ca ai ceva complexe. Nu iti place deloc nasul tau. Prietenele tale sunt toate frumoase. Au prieteni la fel de frumosi.

Bianca. In primul rand nu te mai compara cu toti din jurul tau.
Invata sa te iubesti pe tine. Esti atat de fixata pe tot ce este rau in viata ta, incat daca acum trece un baiat pe langa tine si iti zambeste tu nici macar nu o sa l vezi. Trebuie sa te uiti in oglinda si sa incepi sa vezi si ce iti place la tine. Nu te mai concentra la partile negative. Tu crezi ca toti barbatii se uita numai dupa fund si sani? Conteaza si ce caracter ai, ce fel de personalitate. Poti impresiona pe cineva printr o multitudine de metode.

Uite. Iti dai exemplu clar. Fosta mea logodnica avea cateva complexe. Dar dintre toate de unul era cea mai afectata. Nasul! Fusese cand era mica muscata din joaca de unchiul ei si atat de rau a fost incat i a lasat un semn groaznic pe fata. Toata viata fusese luata in ras de copii. Era un complex de care nu putea scapa. A facut si o operatie la 18 ani. Ce sa crezi. Medicul a dat o in bara rau de tot. Tot asa ramasese. Si iat o la 23 de ani. La prima intalnire cu mine. Nici nu putea sa se uite in ochii mei. Tarziu am aflat de toata povestea aceasta cu nasul. Vrei sa ti spun ca eu nici macar nu am observat? Pentru ca reusise sa se faca atat de placuta prin alte moduri. Incat eu nici nu am bagat de seama „problema ei”. Si am ramas impreuna. Si ghici ce la nici 2 ani a facut cumva si a ajuns sa se opereze iar. De data asta cu un succes mult mai mare. Si incetul cu incetul a scapat si de acest complex.

Ai inteles de ce ti am povestit? Pentru ca daca cineva te place Bianca. O sa te placa asa cum esti. Iar lucrurile care tie iti provoaca discomfort, daca sunt atat de majore, mai devreme sau mai tarziu o sa faci tu cumva sa le remediezi. Treaba este sa nu ramai blocata pe ele si sa vezi doar partile negative.

Facultatea o sa vina pana la urma. Trebuie doar sa ti fixezi niste obiective pe un termen mai lung si sa faci tot posibilul sa te tii de treaba.
Prietenul o sa vina si el. Ridica barbia din pamant si incepi sa ai incredere in tine.
Si nu mai considera ca daca spui cuiva problemele tale o sa te considere nebuna. Aici esti luata in serios si nimeni nu o sa te judece.

10 09 2014
alex

Buna bianca nu trebuie sa ai o parere negativa despre tine si eu la fel ca si tine ma uit in oglinda si ma cred urat da pana la urma conteaza cum te comporti si numa noi poate credem asa despre noi si eu am renuntat la scoala am facut doar profesionala as fi vrut sa meeg mai departe da nu am avur posivilitatea finca de la 18 de trei ani stau singur pe chirie lucrez la leoni pe trei schimburi si eu am vrut sa ma sinucid da nu am facuta ca mam gandit ca o sa am si eu pe cineva sa iubesc si sa ma iubeasca eu pe mine mau dat parinti afara din casa la 18 ani ca nu am vrut sa le dau tot salaru meu lor am ramas simgur

10 09 2014
"Totul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este"

Buna,crezi ca Tatal nostru ceresc te va lasa singura??niciodata ,El ne da sa fim fericiti,nu ne lasa singuri.El ne da sa avem o mangaiere langa noi,sunt sigur ca esti o fata frumoasa,fiecare isi va gasi perechea potrivita,nu te gandi la frumusete ca la ceva prea sus de tot,multumeste te cu ce ai ca asa a fost voia Lui cea sfanta si nu putem sa punem asta sun semnul intrebarii,Pentru ca El este suflarea El este viata noastra,si nu ai spun bine cand ai spus ca nu crezi In El pentru ca El este creatorul tau,vrei sa spui ca il iubesti sau il urasti asta poti spune e alegerea ta,El ne da din belsug crede asta ,asta e cuvantul Lui,si cuvantul Lui nu minte,o sa te duci si la facultate,dar trebuie sa muncesti in timpul studiilor,si vei reusi,sau se va ivi o posibilitate,Dumnezeu te va ajuta,pentru ca in gura lui nu s-a gasit inselaciune,crede in Dumnezeul tau cu toata taria si toata puteerea ta si te va ajuta,nu te gandi la operatii,asta e voia Domnului, asta e alegearea lui ca tu sa arati asa ,vrei sa schmbi inftisarea pe cere Domnul Dumnezeul tau ti-a dat-o?? oare nu este pacat asa ceva?fii multumita cu ce ai,caci cei nemultumitori nu plac Domnului.
Ai spus ca sunt colegi de ai tai care „isi fac viata”Dumnezeu ce spune :Iesiti din mijlocul lor si va osebiti, zice Domnul, si de ce este necurat sa nu va atingeti si Eu va voi primi pe voi. Si voi fi voua tata si voi veti fi Mie fii si fiice”, zice Domnul Atottiitorul (6, 1-18).,tot ce vine de la lume nu place Lui,pentru ca tot ce vine de la lume duce in iad,nu iti spun sa te abtii de la orice ,dar distractiile impreuna cu bauturile drogurile si altele sunt impotriva Lui,dar poti alege sa faci impotriva lui desi stii asta,pentru ca putem alege.
In ceea ce priveste sinuciderea sa stii ca vei fi pedepsita aspru in iad,in vecii vecilor,nu se mai poate iessi din iad o data ajuns acolo,deci amintesteti lucru asta de cate ori iti vine inj minte gandul sinuciderii,aici pe pamant ai sansa sa alegi unde iti trimiti sufletul,dupa ce mori nu mai poti face nimic,nu te juca cu astfel de ganduri,caci satana nu se joaca ,iti vrea sufletul,in iad,aceste ganduri sunt spurcate si nu le vei putea uita daca te mai gandesti la sinucidere ,pentru ca cel rau vede ca te gandesti in serios si insista si te preseaza sa faci aceasta greseala.

Nu uita,multi au avut viziunea iadului data de Iisus Hristos, cauta pe net,,ceea ce l;a mintea omului nu s-a urcat ,nici urechea nu a auzit,nici ochiul nu a vazut vreo data,asta a pregatit Domnul celor ce il iubesc, asa frumusete, adica raiul,Domnul zice „fara credinta este cu neputinta sa placeti lui Dumnezeu”Dumnezeu te iubete vede ca iti este greu dar vrea ca tu sa ii ceri ajutorul.

Citeste biblia,Du-te si te spovedeste,si roagat-te in fiecare seara vei scapa de tot ce este rau si de orice gand rau.

Ai grija de tine Bianca ,Nu uita Dumnezeu te iubeste ,asteapa sa ii ceri ajutorul,si nu il astepta instant,pentru ca El cate o data ne incearca credinta.

Dumnezeu sa ne binecuvinteze pe toti.

14 09 2014
Bianca

Multumesc mult pentru cuvintele voastre chiar ma ajuta foarte mult..o sa incerc sa nu mai fiu asa negativista pentru ca vad ca nu castig nimic…sper sa pot ajunge sa vad latura pozitiva a lucrurilor si sa lupt pentru mine pentru ca este viata mea..si din pacate trece prea repede..si mai tarziu o sa regret ca am avut astfel de ganduri si mi-am mancat nervii pe asa ceva..multumesc 🙂

Lasă un răspuns

