Iulia 33

2 09 2014

Mda…am ajuns la acest blog cautand motive sa NU te sinucizi;am citit unele comentarii si cam toata lumea vorbeste despre cei dragi….nu te sinucide ca-i ranesti pe cei dragi.Dar ce te faci cand nu mai ai pe nimeni drag in jurul tau?
Cand au murit de-a dreptul sau pur si simplu te-au parasit,au uitat ca mai existi?!
Eu mi-am ingropat parintii si bunicii pana la 25 de ani,m-am despartit de iubitul meu exact inainte de cununie,am un frate ce-a intrat in lumea drogurilor,putinii mei prieteni sunt mereu ocupati si preocupati de propriile probleme ,neamurile de gr 2 care au mai ramas sunt plecate prin strainatate,nu mai dau nici un semn,nici nu stiu cum si unde sa-i contactez ,servici stabil n-am,sanatate subreda si multa amaraciune.
Am ajuns la 33 de ani simtindu-ma ca la 80,cu viata imprastiata,fara planuri si fara viitor,dezamagita si fara speranta.
Ma gandesc zilnic la suicid de vreo 5 ani incoace,n-am incercat niciodata totusi,probabil nici nu voi incerca ci chiar o voi face cand mi se va innegri de tot orizontul.Nu voi intrista pe nimeni,cel putin nu mai mult de 2/3 zile intrucat cei cu adevarati dragi mie nu mai sunt prin preajma..
Pe mine psihoterapia m-a lasat doar cu gaura in buget,la psihiatru n-am apelat inca.
Unii oameni pur si simplu nu pot fi salvati,cu toata teoria si gandurile bune.Ceva s-a rupt in ei si nu mai poate fi lipit.

Acțiuni

Information

7 responses

2 09 2014
Adrian

Draga Iulia,

Bun venit aici! Trista povestea ta, intr-adevar – si asta doar din cate am putut deduce citindu-ti aceste cateva randuri! Vrem sa aflam mai multe despre tine, motiv pentru care vei gasi in coloana din dreapta o „casuta” cu numele tau si un scurt indicativ – „Iulia 33” (e varsta despre care ne-ai scris).

Citind despre experienta ta cu psihoterapeutii, nu pot decat sa sper ca poate nu ai rezonat cu cei cu care ai facut terapie. Sunt extrem de multe tipuri de psihoterapie, de feluri de a practica aceasta meserie, de a relationa cu oamenii…

Apoi, scriai ca nu ai incercat inca si sa discuti cu un psihiatru. Ce te-a impiedicat? Ce ai avea de pierdut? Avand in vedere faptul ca de 5 ani te gandesti ZILNIC la suicid, eu exact de aici as fi tentat sa iti spun ca ar fi cazul sa incepi…

Te asteptam sa revii!

Cu prietenie,
Adrian

2 09 2014
Patrick

Gresesti Iulia… Ai pentru cine lupta. Ai o persoana in viata ta de care se pare ca nu ti-ai dat seama ca exista. Tu… Da draga mea. Persoana principala pentru care trebuie sa lupti in viata asta esti tu. Cu ani buni in urma o persoana foarte draga care a murit in urma cu un an a spus ceva ce m-a tinut de atunci pe ganduri sa zic asa. „Cea mai inportanta persona din viata ta esti tu. Tu esti pe primul, al doilea si al treilea loc. Restul vin dupa.

Si eu i-am pierdut pe cei dragi mie, sau mai bine zis pe cea draga mie. Mama mea. Stiu ca este ceva ce toti oamenii trebuie sa infrunte, ca este un fel de pregatire dar si atuni. Ea nu a fost doar o mama. a fost un prieten, o sora, si o persoana care ar fi sacrificat totul pentru mine.
Eu nu am pe nimeni in viata. Am un tata cu care am o relatie asemanatoare cu cea pe care o ai cu vecinul pe care l ai vazut de 2-3 ori. Prieteni? Nu am. Nici macar unul. Sunt atat de singur cat un om poate fii. Si am si eu o groaza de probleme de sanatate, in principal cu coloana. Am pierdut 3 ani de scoala din cauza ei.

Dar continui draga mea. Lupt pentru faptul ca nu mai am pentru cine. Lupt pentru memoria acelei persoane care mi-a fost draga pentru ca stiu ca daca mi-as lua viata as fi o dezamagire. Si lupt pentru mine insumi. Lupt pentru ca cred ca viata o va lua si in sus, nu doar in jos. Lupt pentru a-mi demonstra ca nimic nu ma poate dobori oricat de tare ar lovi. Pentru ca vezi tu… Viata nu este despre a lovi inapoi. Viata este despre cat poti incasa inainte sa cazi jos. Despre ambitia care te face sa te ridigi si sa continui. Iar acea ambitie este de a lupta pentru tine…

Lupta pentru tine. Lupta pentru a-ti demonstra ca poti so faci.

3 09 2014
"Totul este prin Dumnezeu si nimic fara El nu este"

Buna Iulia 33,crezi sau nu rostul nostru pe pamant este sa ne traim zilele date de Tatal ceresc,bune sau rele,trebuie sa le depasim,trebuie sa bem paharul pe care insusi Dumnezeu ni-l da ,adica viata aceasta,pentru ca dupa viata aceasta exista viata vesnica langa Dumnezeu, adica raiul, bunatatea deplina si v-om fi binecuvantati,dar daca alegem sa murim intr-un mod murdat ,adica sinucisi dam dovada de necreedinta totala,in fata Lui si pentru asta suntem blestemati sa ardem in focul iadului pentru totdeauna,stii unde ajungi dupa moarte?ti-ai pus intrebarea asta in 5 ani de ganduri de sinucidere???te-ai gandit vreo data la locul sau ce o sa se intample cu tine?ca si mie ,cred ca nici tie nu ti-a pasat de intrebarea asta si cred ca la nici unul dintre cei cu astfel de ganduri nu le pasa,dar acest loc unde v-om ajunge este mai prea sus de moartea in sine si prin sinucidere si naturala,doar nu crezi ca vei disparea cu totul si nu vei mai simti nimic auzi si vedea nimic??daca da ,e o mare minciuna ce crezi?daca ce spune biblia e adevarat ,(eu cred ca e adevarata)si prin sinuciderea ta ai pierdut totul, absolut totul?ai pierdut maintuirea,ai pierdut sansa de a il vedea pe Dumnezeu,sansa de a vedea slava lui.Aceste ganduri ne sunt aduse de satana,el le aduce da nu ne pune in minte si locul unde v-om merge dupa moartea mizerabila ,niciodata nu ne pune in minte asta.
Iulia putem alege ce facem cu viata noastra,avem aceasta sansa de a ne trimite sufletul in iad ,sau de a-l da lui IIsus Hristos fiul luiDumnezeu,de alegerile noasre depinde vesnicia noastra.
Multe filme stiri la tv sunt despre sinucidere acestea le inmagazinam si incercam sa le aplicam ,vedem suferintele altora care se sinucid in film si le aplicam la noi,acesta este si scopul filmeleor si al stirilor,au un impact puternic asupra noastra,(am fost in situatia ta) .
Uite unde se ajunge daca traim fara Dumnezeu la avorturi chiar la sinucidere.
Iti inteleg suferinta,dar esti pe cale sa faci cea mai mare greseala din viata ta.

Crezi ca singuratatea provoaca sinucidere? crezi ca saracia,?crezi ca lipsa de dragoste din partea partenerului????sun mii milioane de cazuri in care oamenii au sanatate excelenta au bani pe saturate au familiile aproape au faima au partenere fidele,dar se sinucid,acesta este un semn de intrebare pentru tine,satana ispiteste pe oricine,mai ales pe aceia ce nu il au pe Dumnezeu,pentru ca ii vrea sufletul,deci cum ajung oameni asa bogati si asa impliniti sa moara?????un mare semn de intrebare sa iti pui,clebru actor Robin williams,a avut tot ce voia,de ce a facut asta.???
Nu da vina pe tine ,da vina pe diavol ca te ispiteste sa te omori.

Urmatoarele cuvinte sunt adevarate „bogatilor ce aveti daca nu il aveti pe Dumnezeu,saracilor ce va trebuie daca il aveti pe Dumnezeu”

Trebuie sa vem credinta, Dumnezeu nu este un inventat,El a lasat dovezi,nu ne-a lasat la intamplare,oamenii pacatuiau si in timpul cand Dumnezeu le vorbea,deci sa fie clar omul alege daca vrea sau daca nu vrea sa creada,pentru ca dovezile le are.

FARA CREDINTA ESTE CU NEPUTINTA SA PLACETI LUI DUMNEZEU.

Oamanii bogati au tot ce vor,da au un gol in ei si nu il pot umple de aceea se sinucid,golul ala nu il umple decat Dumnezeu.

Iti amintesc ca pedeapsa ta, este chinul iadului in vecii vecilor ,adica totdeauna,daca te sinucizi ,iti poti imagina macar ce inseamna sa arzi in foc fara sansa de scapare??,la un geget te-ai ars,dar pe tot corpul niciodata ?mai ales pana la oase,doar imagineaza-ti asta.

Scriu cu mare placere pentru ca vreau sa te ajut,vreau ca sa traiesti,si pentru asta trebuie sa citesti biblia sa te spovedesti dar sa te rogi in fiecare seara la Dumnezeu,te va ajuta,Dumnezeu insusi a spus:”nicidecum nu am sa te las in nici un chip nu te voi parasi”,crede asta pentru ca ,,,cuvantul lui Dumnezeu nu minte.

Drept marturie ca exista Dumnezeu sunt cerusile si pamantul toate vietuiloarele,apa sfintita oamenii din moarte clinica si nu numai,care au vazut iadul,(caute pe net) dar daca continui sa nu crezi si savarsesti aceasta fapta oribila in fata lui Dumnezeu esti blestemata in vecii vecilor in focul din iad ,asta sa nu uiti niciodata.
Nu fa din viata ta un film si nu te hrani cu tristetea ta,nimanui nu ii pasa ca te vede trista ,ci numai Lui unicului Dumnezeu care a facut cerurile si pamantul numai lui ii pasa de trisetea ta ,dar in acelasi timp pregateste un plan ca sa te scape de tristete,dar trebuie sa ceri,daca nu ceri nu vei primi.

Dumnezeu este Cel prea iubit,Cel prea sfant Cel prea inalt si nu te va lasa dar trebuie sa te rogi si sa ceri.

Dumnezeu sa ne binecuvinteze.

4 09 2014
Stefan

Iulia… Patrick a spus cam ce aveam si eu de gand sa spun.

Nu sunt chiar in situatia ta. Am un serviciu de care tin cu dintii. Asa prost cum este ma ajuta sa supravietuiesc. Si sa ajung la limita cu ce sa pun si eu pe masa de mancare. Si cam atat.. De haine, sanatate, concedii, etc. Nici nu se pune vorba. Am un acoperis deasupra capului ce i drept. Dar in orice moment pot ajunge in strada. Datorita unei ipoteci la banca.

Nu beau, nu fumez, nu am vicii de nici un fel. Si chiar si asa. Nu ajung sa pun nimic deoparte. Iubita nu mai am. Familia este destramanta, parinti, rude..
Am o sora. Cu care nu am fost apropiat in ultimii ani…. dar care acum cand am dat de greu mi a fost alaturi. Si chiar m a impresionat.

Consideram pana mai ieri ca am doi prieteni buni in viata. Care ar face orice pentru mine la orice ora sau zi. Si eu la fel pentru ei. Ei bine am aflat ca nu este asa! Inca o palma de la viata care imi arata cat de prefacuti sunt unii.. bunul simt, respectul, omenia… nu mai exista…
Nu stiu de ce nu ma invat minte. Non stop primesc astfel de lectii de la viata. Si totusi continui sa sper ca mai exista bunatate…

Si totusi.. De ce sa speri.. De ce sa lupti. De ce atata chin Iulia pe acest pamant. Conditii de viata mizere. Nu este asa? Asta spui tu de fapt. Sunt singura! Caut motive sa NU ma sinucid. Stii ce imi spune asta despre tine. Ca nu esti dispusa sa cedezi. Ca mai crezi ca ceva bun se poate intampla. Ca se mai poate face ceva cu viata ta. Mai ai ceva in tine, acolo undeva, mica si firava, o urma de speranta.

In cazul meu am invatat sa ma bucur de o zi insorita de vara, cum imi incalzeste corpul. Sa merg in padure sa ascult pasarile cum canta. Sa reusesc sa mi gatesc o mancare buna. Sa fac putina miscare. Sa imi alint catelul, suflet care imi este alaturi de 6 ani, dandu i un biscuite, sau sa l scot la plimbare. Astfel de lucruri pe mine ma ajuta foarte mult.

Dar tu Iulia. Nu mai gasesti chiar nimic? Tu nu mai ai nici un vis?! Nu iti doresti sa te faci bine cu sanatatea. Sa iti gasesti de lucru. Sa crezi ca poate apare.. cineva in viata ta.

Moartea nu este prietenul tau!! Este un lucru definitiv. Rece. Final!

6 09 2014
Marco

Buna Iulia, trec si eu prin aceeasi situatie ca tine, am 30 ani si datorita faptului ca am lucrat in strainatate in ultimii ani am ramas fara „prieteni adevarati” iar acum ca m-am despartit de prietena care urma a-mi fi sotie imi este foarte greu sa trec peste si am avut ganduri de suicid in fiecare zi de mai multe ori, imi e greu sa inteleg cum dupa 6 ani de zile a lasat totul balta pentru unul cu situatie financiara mai buna, vreau sa iti zic ca in ultimele luni am citit mult despre psihologia omului, am cumparat o multime de carti, am vizionat pe youtube o multime de chestii dar crede-ma ca pana nu mi-am gasit linistea cu Dumnezeu eram aiurea cu toate cartile citite, daca ai posibilitate du-te pana la mormantul Parintelui Arsenie Boca la Manastirea Prislop si citeste despre El poate te va ajuta. Daca nu te rogi Domnului, puterea necuratului poate avea efect asupra ta, sunt vremuri grele dar toate sunt ingaduite de Dumnezeu, si sa ne bucuram ca Dumnezeu a trimis asupra noastra pocania pentru ca e un prilej de intoarcere la El. Imi e greu si mie caci nu stiu incotro sa o iau dar El promite ca nu ne va lasa. Ai incredere si credinta.

11 09 2014
Eduard B.

Pentru Iulia.
Din ce scrii e clar ca nu poti fi salvata de oameni, caci nu mai ai oameni dragi, care sa tina la tine.
Dar cineva te poate salva…..cineva care stie de tine si te iubeste…caci El te-a creeat.
Oamenii , chiar cei necredinciosi, isi iubesc copii , chiar daca unii au mari handicapuri de sunt legume..si tot ii ingrijesc si se sacrifica pentru ei.
Iti dai seama cat de iubeste Tatal tau, care deja a sacrificat ceva foarte pretios pentru tine, ca sa iti ofere tie ceva ce nici nu visezi.
Vrei sa Il cunosti si sa stii ce iti ofera gratuit? ……Citeste cu sufletul deschis Biblia!
Vei vedea viata cu alti ochi, te vei transforma total si nici vorba nu va mai fi de sinucidere.

11 09 2014
Adrian

–––––––––––––––––––
La 11.09.2014, Eduard B. a scris:
–––––––––––––––––––

Pentru Iulia.
Din ce scrii e clar ca nu poti fi salvata de oameni, caci nu mai ai oameni dragi, care sa tina la tine.
Dar cineva te poate salva…..cineva care stie de tine si te iubeste…caci El te-a creeat.
Oamenii , chiar cei necredinciosi, isi iubesc copii , chiar daca unii au mari handicapuri de sunt legume..si tot ii ingrijesc si se sacrifica pentru ei.
Iti dai seama cat de iubeste Tatal tau, care deja a sacrificat ceva foarte pretios pentru tine, ca sa iti ofere tie ceva ce nici nu visezi.
Vrei sa Il cunosti si sa stii ce iti ofera gratuit? ……Citeste cu sufletul deschis Biblia!
Vei vedea viata cu alti ochi, te vei transforma total si nici vorba nu va mai fi de sinucidere.

Lasă un răspuns

