Georgiana

28 08 2014

poate povestea mea niar u se compara cu greutatile celor de aici dar pe mine ma depaseste…am avut nespus d multe tentative de sinucidere si in seara asta simt la fel.ajuta ti ma cu un sfat va rog.am o relatie de 8 ani prietenul ma iubeste enorm dar cand aveam 3 ani de relatie am cunoscut un alt baiat care mi a dat viata peste cap si nu mai pot renunta la el.prietenul a aflat,m a iertat de nenumarate ori,dar celalalt ma face sa sufar enorm…dar cand sunt cu el ma simt ocrotita iubita cum nu m am simtit niciodata.nu pot trai cu el dar nici fara.cat despre actualul nu il pot parasi pt k mi a fost mereu alaturi.familia m a condamnat mereu.mentionez ca nu sunt o femeie usoara.simt k nu mai pot iesi.ajuta ti ma!!!!!!!!

Acțiuni

Information

6 responses

28 08 2014
Totul este prin Dumnezeu si nimic fara El nu este

Buna Georgiana,nu sunt aici sa te judec sunt sa spun cuvantul Domnului,si eu sunt tanar ca tine,si eu pacatuiesc chiar incerc sa ma abtin de la anumite lucruri dar e foarte greu,inca o data nu te judec,nu trebuia sa incepi conversatia macar cu celalalt,dar ce e facut e facut,acum tu nu trebuie sa te intuneci in gandire,trebuie sa iti pastrezi luciditatea,pentru ca acum e presiunea cea mai mare,nu sunt psiholog sa iti spun ce sa faci in privinta acestor baieti,doar sa nu stai din mila cu nimeni,esti intr-o situatie delicata,nu as vrea sa imi dau cu parerea dar zic ar fi mai bine sa nu mai vorbesti cu nimeni pentru o vreme sa te calmezi sa iti pui ordine sa te intaresti,cred ca scapare ta e sa nu mai vorbesti cu nici unul din ei,pentru ca altfel ramai in starea asta de alegere mult timp si te va deprima.
Georgiana,este pacat sa ai 2 relatii (sau nu stiu ce ai vrut sa zici cand ai zis ca ai cunoscut un alt baiat) dar a avea si o relatie e pacat pana nu suntem casatoriti nu ar trebui sa avem parteneri , asta e voia Domnului si cate o data trecem peste ea,dar trecem stiind de porunca Lui si o facem cu stiinta ceea ce este foarte grav.
Sinuciderea este un pacat mare ,este cel mai mare pacat ,omul pune capat si mantuirii sale nu numai vietii lui,si il asteapta judecata lui Dumnezeu care este reala,sa iti pui o intrebare in timpul cand te gandesti la sinucidere,oare unde ajung dupa moarte???dupa ce scap de situatia asta unde ajung unde o sa ma aflu??te vei afla in iad in chinurile iadului,sau doar nu crezi ca vei disparea pur si simplu,???trrebuie neaparat sa te gandesti unde ajungi pentru ca mai prea sus de asta nu este nimic,de decizia ta depinde sufletul tau,si tu il trimiti in iad,iar daca continui sa traiesti vei avea ocazia sa ajungi in imparatia luiDumnezeu.
Sunt multi oameni ce si-au pus pe internet marturisirile din timpul mortii clinice,sper din tot sufletul sa crezi acum si sa nu afli dupa ca ce iti spun este adevarat pentru ca va fi prea tarziu,nu te vei putea dezvinovati pentru ca ai stiut adevarul si ai ales minciuna.
Gandurile de sinucidere sunt induse de satana si nu le poti controla ele iti vin fortat te preseaza cu ele nu e ceva normal ,pare ca sunt de la tine dar nu sunt ,sunt ca o povara,si iti aminteste de sinucidere de dimineata pana seara asta e dovada ca te ispiteste,si inca o dovada este ca nu vei putea uita aceste ganduri singura nu vei putea uita niciodata,dar daca te rogi Domnului nostru Iisus Hristos El te va scapa de aceste ganduri pentru ca El este Cel ce a biruit tot raul.
Pentru a avea liniste si pentru a avea pace incepe sa te rogi si sa citesti biblia si apoi sa te spovedesti,eu am patit asta si am fost eliberat,asa ca te rog sa ma crezi pentru ca am avut si eu ganduri de sinucidere si stiu cum e si asa o sa scapi de ele prin rugaciune si prin citirea bibliei,si mai important de atat este spovedania.

Nu uita sa te intrebi mereu care este locul in care vei ajunge dupa moarte asta mereu sa te intrebi pentru ca este mai prea sus de toate,cauta acest loc,se gaseste in biblie.

SA TE INTREBI DE LOCUL UNDE VEI AJUNGE MEREU!

Dumnezeu sa ne binecuvinteze.

29 08 2014
Aurel

Draga Georgiana… eu sunt cel cu Aurel 27… de sub tine pe acest site… sincer sa fiu ceea ce spui tu este o mare prostie… eu am facut greseala de a intoarce capul dupa alta.. cand aveam langa mine fata care m-a inteles.. m-a iertat.. a avut grija de mine neconditionat… ceea ce vrei tu sa faci acuma.. este exact greseala mea… gandeste-te bine daca dragostea adevarata pentru tine inseamna placerea in pat… sau persoana langa care chiar vrei sa iti traiesti tot restul zilelor… eu unul am inteles ca dragostea adevarata consta in intelegere, fericire, ci nu in sex, buci si sani…. asa cum nici la tine.. nu ar trebui sa faci prostia de a-l lasa pe cel ce te iubeste cu adevarat… daca 5 din 8 ani ti-a suportat toate astea.. fi doar pentru el si arata-i ca singurul in viata ta.. si iti garantez ca atunci el iti va arata, fara sa vrea, ca poate tine locul altor 10 iubiti, nu doar inca unuia…. deci ai mare grija ce faci… eu unul incerc sa scap de viata asta pentru ca numai am speranta… tu pe de alta parte… esti fericita.. ai de unde alege. toate bune … ia problema… pune-o in balanta.. bago bine la microunde.. coaceo bine bine bine… pune-te sa dormi… si cand te vei trezi dimineata vei sti ce sa faci… fara regrete..

29 08 2014
Paul 27

Pfff nu va acuz pe nici unu, dar nici nu va dau un pic de compatimire..in timp ce unii nu se pot hotara in viata si prefera sa joace la doua capete..mai ranesc si pe altii , care pot ajunge si ei aici..Numai pentru ca sunt jucati pe degete de voi in cazul acesta. Georgiana tu nu esti sincera cu tine, deci nu ai cum sa fii sincera si in exterior si in tot ce influentezi, Dai curs la reactii in lant , deoarece nu te poti hotara ce vrei defapt, si acuma esti victima propiei persoane si a alegerilor tale…totul se va opri si va fi mai senin cand vei invata sa fii rationala , si sincera cu tine..alege odata pe cine vrei…tu inca ai si de unde alege…deci e mai ok…recunoasteti vina fata de cealalta persoana , chiar daca nu e usor cel putin vei fi sincera si nu mai traiesti in minciuna, si nu mai obligi pe nimeni din jurul tau sa mai traiasca mincuna ta..fii tare alege si mergi inainte si starea asta de acuma pe care o ai, a disparea incet ..orice alegere e grea oricare ar fi..dar alege o tabara ..sincer nu te compatimesc , ai facut o prostie mare..dar se poate trai cu asta si se poate rezolva ..treb doar sa iti doresti asta..eu unu il compatimesc pe baiatul care va suferi din cauza unei minciuni,,,,si eu is baiat si am patito la fel , si preferam ca fata sa-mi fi zis in fata..dodea dovada atat de respect de sinecat si respect fata de mine, iar acum nu as fi avut resentimente fata de ea ..sincer fii cu respect fata de ceilalti si fa ce e bine nu e ce e mai usor , nu mai rani pe nimeni nu te mai rani..nu uita totul are o reactie in lant si orice reactie are si o contrareactie …cheers ..ai grija de tine..numai bine.

2 09 2014
georgiana

Am incercat de foarte multe ori sa renunt la baiatul cu care sunt de 8 ani,crezand ca imi voi trai in liniste iubirea,dar de fiecare data celalalt ma determina sa renunt,iar A.,cum era mereu langa mine,promitandu mi ca ma va ajuta sa trec peste durerea ce mi macina sufletul,cedam…vroiam sa il cred,vroiam sa cred ca ma va ajuta sa uit,sa pot trai langa el linistita…apoi iar aparea G.,iar ma tulbura,are o putere extraordinara asupra mea…in ultimii 5 ani am dus o lupta extraordinara cu mine,cu parintii mei care nu l cunosc dar nu il vor sub nici o forma pe G,din cauza faptului ca m au vazut suferind enorm din cauza lui…cu toate astea,cand sunt cu el ma simt protejata,ocrotita,linistita…cateodata cred ca e o boala,o obsesie,dar ma macina.ma macina.am ajuns sa nu pot fi lucida nici la munca…lucrez in farmacie si asta necesita multa atentie..nu am vb de 3 zile cu el si simt ca ma sufoc.incerc sa renunt,dar dorm doar cu pastile imi este enorm de greu.Vreau doar sa treaca,sa uit ca l am cunoscut,dar in acelasi timp mi e frica ca daca voi reusi voi trai cu neimplinirea de a nu fi cu el.nu stiu cum sa imi pun ordine in ganduri,in viata…

3 09 2014
georgiana

Pe baiatul cu care sunt de 8 ani l-am cunoscut dupa ce am terminat clasa a 8 a,in vacanta de vara…intrasem la liceu,totul bine si frumos…la liceu eram fata inabordabila,sigura pe ea…dar am nimerit in clasa cu G.in primii 2 ani de liceu nu am avut nici un fel de contact.abia daca l am observat.apoi,in clasa a 11 a s a asezat in banca din fata mea.era retras,dar ceva mai destept decat toti ceilalti,,,educat,manierat…se comporta intr un fel aparte cu mine..se intorcea la banca mea si facea glumite..dimineata cand intra in clasa imi dadea buna dimineata special mie…mi a oferit bluza lui cand eram racita si imi era frig la o ora de matematica…apoi a urmat majoratul unui coleg unde am fost invitati amandoi.eu am venit fara prieten,el fara prietena…s a ametit,a vorbit doar cu mine toata noaptea…cand a plecat s a oferit sa ma duca acasa,,dar am refuzat.m-a pupat p obraz cu sete..atat a fost…ceva se declansase..cand ne am intors la sc totul a revenit la normal.el stiam ca sunt cu cineva de 3 ani,eu ca e cu cineva de 1 an.a venit vacanta de iarna si intr o seara m a contactat pe internet sub nu stiu ce pretext…apoi mi a spus ca simte ca ceva e in neregula cu mine.treceam printr o perioada proasta cu prietenul meu si m am destainuit.i am spus atunci ca mi se intampla ceva cu el..ca simt cv mai mult decat ar trebui…a crezut ca e o gluma,iar cand s a convins ca e adevarat era in culmea fericirii…ne am intalnit pt 2 minute in vacanta aceea,a venit la mine in cartrier doar sa ma vada,,,am cedat la insistentele lui…m a sarutat.si atat a fost.ne am intors la scoala,incepusem oarecum o relatie..incercam sa ma despart de A,dar cum avusesem multe certuri nu ma lua in serios..intre timp el s a despartit de prietena lui..eu ma desparteam si ma impacam cu A…a venit clasa a 12 a…timp in care ne desparteam si ne impacam..acelasi lucru se intampla si cu A…plangeam noptile pt k G iesea,isi inchidea telefonul pt k il sunam insistent si ii ceream sa mearga acasa,intrucat stiam ca bea si face prostii…se certa,batea…a trecut clasa a 12 a ,am int5rat la facultate…cand eram in anul 2 el a plecat in Germania..a fost crunt….el imi cerea sa plec la dansul,sa las facultatea…am hotarat sa plec in vacanta,bineinteles,mintindu i pe ai mei,inclusiv pe A,ca plec cu facultatea..G stia in tot acest timp ca sunt despartita de A,bilet cumparat,bagaj facut,a 2 a zi urma sa plec,seara.dar sora mea a banuit ceva…ea banuia ca se petrece ceva cu mine…si cum ramasem logata pe messenger a citit conversatiile mele cu G…i a spus mamei,tatalui meu si lui A.scandal mare dar cu toate astea am plecat seara din casa,fara ca mama sa imi spuna vreun cuvant,la fel si sora mea.A m a condus…spunandu mi mereu sa dau inapoi…era derutat,nu stia ce sa creada. nu ma credea in stare de asa ceva,desi sora mea ii pusese in fata anumite conversatii pt a il convinge..am ajuns la autocar…l am sunat p G..in am spus k nu am putere sa plec..incepuse s atremure,sa planga…ma implora sa vin pt o zi atat…ii bagasem motivul cu ai mei…desi si asta era un motiv….am stat si am privit cum pleaca autocarul trantita in mijlocul strazii…plangand in hohote..m am intors acasa…mama nu si mai incapea in piele de bucurie…eu eram sfaramata.G s a intors dupa 3 sapt..vroia sa inteleaga ce s a intamplat..atunci a aflat ca inca mai tin legatura cu A,ca ne impacam si despartim frecvent…ne am mai intalnit…era daramat dar parea sa ma fi iertat..a plecat inapoi,promitandu mi ca va fi bn..apoi dupa ce a ajuns in germania s a rupt de mine..mi a vb urat mi a zis ca nu ma mai vrea in viata lui k are pe altcineva…am aflat ca si a adus pe altcineva acolo in germania,.se aporpia craciunul si ei erau impreuna..m am rupt de dansul de tot…o perioada enorm de dificila…nu dormeam,nu mancam..A mi a fost alaturi mereu,m a ascultat,m a vazut plangand pt altul.dupa alte 6 luni primesc un tel…era el…ii tremura vocea…m am tinut tare…apoi intr o alta seara am primit un apel cu nr necunoscut…a 2 a zi aveam examen…era tot el…de data asta era in tara…am vb pana la 5 dimineata..si ne am intalnit dupa ce eu am dat examenul.a fost minunat…am aflat apoi k se intorsese cu cea cu care fusese in germania desi eu stiam ca ei se despartisera..am vb cu ea..mi a spus k s a comp urat cu ea,ca parca nu poate trai nici cu mine dar nici fara mine..de atunci ne am tot impacat si despartit,a avut perioade cand de dragul meu a facut tot ce i am cerut..am inceput sa fac o obsesie si sa ii cer sa nu iasa nicaieri…stiind ca isi va inchide telefonul,va bea…a stat in casa,dar s a plictisit,,,ma duceam la el de disperare cand nu imi rasp la tel si nu il gaseam acasa…asa s a int si intr o sera…l am asteptat acasa la el iar cand s a intors era beat..i am facut circ de fata cu toti ai lui si intr un final m a lovit…cu palma..a inchis usa pentru a nu putea iesi,apoi cu sutul…mie fiindu mi frica de o tragedie am incercat sa ma calmez sa nu mai tip..si dupa multe amenintari s a potolit. mi a spus in seara aia k el chiar dk nu vorbeste luni de zile cu mine el nu poate trai fara mine si ma va omora. si era calm cand spunea astea..m am oripilat…am incercat sa nu ii arat ca sa se faca ora de plecat si am plecat…i am spus inainte s aurc in taxi ca nu vreau sa mai stiu de el…k nu il voi ierta..desi imi trasese si cu ani in urma o palma si l am iertat…am ajuns acasa m a sunat m a implorat sa ii rasp..plangea si a cerut iertare…a 3 a zi m am dus la el..ma sunase s aimi spuna ca un prieten de al lui pe care il stiam amandoi s a batut cu un altul si l a omorat si era arestat acum..,m am racit si n am mai avut stare acasa…ne am impacat si seara a iesit din nou desi imi promisese k nu o va face..apoi pe cand chipurile eram despartiti…acum cateva seri…am inceput sa il sun..nu imi raspunde..aveam o presimtire ca nu e aca..intrasem in panica.m am dus repede la el…si l am gasit stand cu baietii,beat…n am facut circ..imi era frica sa nu se infurie..am mers la el si a inceput sa isi schimbe atitudinea…mi a fost frica si am plecat din casa…a venit dupa mine in statie si era oarecum agresiv…m a prins de pielea de sub barbie si mi a zis sa mergem acasa..intre timp a venit maxi..m am aruncat oarecum in fata lui sa opreasca..sa scap…am fugit..i a trimis atunci msg tatalui mei spunandu i sa ma indrume sa ma linisteasca ca altfel nu va iesi bine,la fel si surorii mele…apoi ne am impacat din nou..acum cateva seri din nou nu mi a raspuns la tel..n am mai vb 3 zile..nu l am mai sunat..si nici un semn de la el..in dimineata asta lk am sunat din nou…mi a raspuns si mi a spus k era racit si chiar a dormit…k nu m a cautat pt a ma lasa sa ma linistesc…mentionez ca ultima data cand am fost la el a fost in seara cand dintr o data nu mi a mai raspuns si m a vazut ft tulburata…nu mai eram stapana pe mine si pe emotiile mele..ai lui s au mirat de felul in care aratam..si cu toate astea..el nu mi a mai raspuns pe motiv k a dormt….am uitat sa mai spun ceva…anul trecut de Craciun rupsesem iar legatura….de Revelion l am sunat si nu mi a rasp…in ianuarie vazusem poze cu el pe internet si cu un prieten ..poza era facuta la o ora tarzie..am simtit imediat ca ceva nu e in regula..m am dus la el,nu era acasa…si m am repezit spre casa baiatului cu care erra in poza..desi nu intrasem niciodata la respectivul baiat,fusesem doar intr o seara pt ca G sa ia ceva de la el..am intrat vantul peste ei in casa..era muzica,jucau carti iar G,tinea o fata in brate…i am palmuit pe amandoi..mi a spus at k a incercat sa isi mascheze golurile…k se gandea k eu sunt cu A,si de Revelion a inceput o relatie cu fata aia..dar ca s au desprtit…am vb cu respectiva care mi a zis k au fost o sapt impreuna dupa care el i a spus k nu mai vrea,dar se intalneau…o saruta statea cu ea dupa care ii spunea din nou ca s a terminat…a mai fost plecat o data in Germania la incepututl anului…a plecat fara sa ma anunte pt k stia k nu sunt de acord…mi a trimis un msg in dimineata in care deja era in autocar.s a intors peste 2 luni pt k zice el nu a rezistat..s a intors promitandu mi k ne vom muta impreuna si va fi cum imi doresc eu sa fie..n a fost pt k a inceput din nou sa iasa…si tot ce v am povestit mai devreme..asta e viata mea de 5 ani de zile..

3 09 2014
georgiana

j

Lasă un răspuns

