Denisa 19

27 08 2014

Buna! Ma numesc Denisa,am 19 ani! Nu stiu cu ce sa incep! Nu stiu daca asa zisele ”probleme” ale mele sunt intr-adevar probleme pe langa ce am mai citit pe acest site! Nu ma inteleg cu parintii,si acest lucru ma duce cu gandul la sinucudere! Am o relatie timp de aproape 4 ani,cu un baiat in varsta de 25 de ani, iar parintii mei nici in acest moment nu sunt de acord cu el! Mai multe dificultati am cu mama,ea fiind o fire mai dura,negandindu-se ca, comportamentul ei ma face foarte mult sa sufar! Mai am inca doua surori mai mari,le iubesc dar din cauza lor ma simt in plus in propria familie! Si mai exista o ”problema” sa-i spun asa,am incercat sa-i fac pe plac mamei,sa ma despart de acest baiat,dar nu ma pot desprinde din aceasta poveste! Simt ca o iau razna daca nu il aud,si e o persoana cu un suflet bun! Cum sa impac ambele persoane imortante din viata mea?? De ce ma simt mereu oaia neagra a familiei? Ce sa fac sa fie si mama macar odata multumita de mine,asa cum este de surorile mele? Si de ce nu reusesc sa renunt la acest baiat??Simt ca nu mai pot face fata! Am vrut sa ma sinucid de foarte multe ori,iar de doua ori m-a oprit chiar mama! Vreau sa inteleaga ca acest baiat e totul pentru mine! dar cum sa reusesc?? Multumesc ca v-ati facut timp pentru a citi mica poveste! Va apreciezi pentru ceea ce faceti!

Acțiuni

Information

10 responses

27 08 2014
Paul 27

Salut Denisa, nu mai incerca sa faci pe plac nimanui mai ales parintiillor, parintii treb sa te placa neconditionat, nu te mai compara cu surorile tale mai mari, nu e grad de comparatie cand e vb de copii sau frati, e familie si toti ar treb sa fie egali . Incearca sa vorbesti cat mai deschis cu mama ta, deschis ca si cum ai vb cu tine , spunei tot ce simti , si ca alegerile in viata le faci singura , si asta facem toti , ca-s bune ca-s rele , mama ne va sprijini in alegeri , si nu sa se opuna fericirii ficii aducand durere. Daca nu poate intelege asta, o va face in timp, numai ca va treb tu sa iti schimbi modul de a fi, de a nu mai incerca sa le faci pe plac , doar sa te simti mai acceptata de propia mama si sa cresti in ochii ei, asta treb sa fie natural, esti fica ei, Vorbeste cu ea, fii tu insuti, deschisa, si cat mai directa , probabil iti va respecta macar abordarea sicurajul de a spune lucrurilor pe nume , si ..nu esti oaia neagra , esti momentan sub aripa protectooare a parintilor care , din prea multa dragoste mai sufoca copii , si fac alegerii gresite si ei , ca sunt oameni , acuma sunteti o familie , intelegetiva , si cred ca pe prim plan treb sa vina fericirea voastra,

Mult succes, numai bine.

27 08 2014
Denisa

Am incercat sa ii explic in toate felurile,dar fara sens,incepe sa tipe, ”i se face rau” ,se victimizeaza si ot asa! M-am saturat sa il acuze pe acest baiat degeaba,nici macar nu i-a dat sansa sa il cunoasca mai bine! Ea crede ca rade de mine,ca isi bate joc si cate si mai cate! Nici cu tata; meu nu pot vorbi deoarece el tine cu ea,ca sa nu o supere! OF! Si nici nu am curajul sa le spun tot ce simt in fata,mi-e prea rusine de ei! Multumesc Paul!

27 08 2014
Paul 27

Lasa timpul sa hotarasca atitudinea lor, poate ca ar fi cazul sa iti iei viata in piept, sa arati independenta, incearca sa te muti cu el , sa ii lasi pe ai tai sa iti duca dorul, si la un moment dat isi vor calca pe orgoliu si vor vedea ca un copil inseamna mai mult decat niste idei, atunci poate vor fi si mai deschisi la discutii, Acuma nu sugerez sa te muti cu el si sa nu tii legatura, ci daca te muti cu el incearca sa ii inviti pe ei la voi, sa le arati cu tu nu esti schimbata chiara daca urmezi cursul vietii, si ca ei raman importanti, dar le dai oarecum peste nas cu propiul lor orgoliu.

27 08 2014
alex

Buna nici eu nu ma inteleg cu parinti mei am 21 de ani si de trei ani stau singur pe chirie e greu da totusi nu mam sinucis si am avut gandu asta de multe ori si am incercat gandeste la vitor iubit o sa mai ai da alta mama nicio data iubesteti mama si respecto si decizile iei cu timpu o sa fi si u fericita la asta sper si eu

28 08 2014
Totul este prin Dumnezeu si nimic fara El nu este

Buna Denisa!nu incerca sa iti iei viata,acesta este un mod murdar de a muri,acete ganduri nu sunt ale noastre,drept dovada, sunt sigur ca nu te-ai gandit unde ajungi dupa moarte,pentru ca daca erau ale tale te si intrebai unde ajungi asa cum te intrebi in ce loc ajungi in excursia cutare,duhurile raului iti pune in minte doar sinuciderea dar nu iti pune curiozitatea macar sau nu iti aminteste de locul unde ajungi ,si te intreb vrei sa mori fara sa stii unde ajungi??crezi tu oare ca mori si dispari si nu mai existi si totul dispare??crezi asta??daca da este o mare minciuna,sa nu crezi asta,locul unde ajung cei sinucisi este iadul iar ei pierd definitiv dreptul de a se mantui de a vedea pe Dumnezeu de a intra in imparatia lui,nu uita ca noi in viata asta scurta avem alegerile in mana si de aceste alegeri depinde vesnicia noastra adica timpul petrecut dupa moarte care este fara sfarsit,el poate fi cu Dumnezeu Cel prea inalt si Cel prea iubit sau poate fi cu satana in focurile iadului,alta dovada ca satana ne ispiteste este ca nu poti uita acest gand desi nu mai vrei sa mori asa am patit eu,este iposibil sa nu poti sa uiti un gand ce ne apartine,dar aceste ne este induse si nu ne apartin.
Tot raul care vine asupra ta este permis de Tatal ceresc,pentru ca daca nu ar permite nu ai fi avut acest rau asupra ta,este permis asta pentru ca nu credem pentru ca nu ne rugam Lui Celui Atottiitor,suntem in ispita daoria faptelor noastre,dar daca ne rugam Dumnezeu ne scapa de acestea,rautatile de pe lumea asta nu se compara cu cele din iad sunt nesemnifcative in comparatie cu trupul arzand in flacari continuu.
Pentru problemele tale trebuie sa te rogi ,sa citesti biblia si sa te spovedesti Denisa,poate nu crezi dar asta este de facut asta am facut si eu ca am avut aceleasi ganduri.
Nu incerca sa mori in felul asta,nu uita sa te preocupe mereu locul unde ajungi asta tre sa te preocupe ,exista un rai si exista judecata lui Dumnezeu si exista iadul,o data ce faci asta nu mai ai cale de intoarcere,daca continui sa vrei sa mori in felul asta nu o sa ai cuvant de dezvinovatire .
Denisa iti doresc sa treci peste sa te rogi sa citesti biblia si sa te spovedesti,macar sa citesti biblia si sa te rogi si ai sa vezi ca o sa scapi de necazuri.

O sa vina vremea cand o sa te muti cu barbatul tau,doar nu o sa stai toata viata cu mama ta,dar nu o ura pentru asta,pentru ca Dumnezeu ne-a spus sa iubim pe mama noastra si pe tatal nostru.

Nu uita sa iti amintesti locul unde ajungi dupa moarte sunt multi oameni pe internet care spun ca au vazut iadul,fiind in moarte clinica.

Dumnezeu sa ne binecuvinteze

28 08 2014
Denisa

Multumesc tuturor pentru sfaturi si incurajari! Chiar aseara ma gandeam sa ma duc maine sa ma spovedesc! Si chiar cred in Dumnezeu,stiu ca e langa mine,dar ma lasa sa vad ce aleg!
Am vrut sa ma mut la prietenul meu,dar mama a venit cu amenintari,ca se duce la politie,ca o fac de ras! Nu cred ca e cea mai buna idee dar chiar il iubesc pe acest om,si stiu ca iubirea e reciproca! Imi doresc o viata alaturi de el!
Doamne ajuta!

28 08 2014
Totul este prin Dumnezeu si nimic fara El nu este

Buna Din nou,ma bucur tare mult ca ai ales sa te apropii de Dumnezeu,si asa sa faci sa nu amani pentru ca tot o sa amani pana cand nu o sa te mai spovedesti.
Permanent sa te gandesti,daca iti mai vine gandul ala ,sa te gandesti la locul unde ajungi,si chiar in momentul ala sa spui o rugaciune sa nu crezi ca detii controlul ca nu il detii,noi singuri suntem perduti dar cu ajutorul luiIisus Hristos suntem biruitori peste rau.

Tatal este Cel prea iubit si Cel prea inalt si are grija de noi.

Dumnezeu sa ne binecuvinteze.

29 08 2014
Denisa

Sa speram ca totul va fi bine!
Si vom trece toti cu brio peste toate problemele si toate incercarile negative!
Ma bucur enorm ca am gasit acest site!
Mult succes tuturor!

1 12 2014
Gaina Denisa

Buna seara! Va scriu din nou,dar cu ganduri mai bune si mai creative,am mai trecut putin peste aacele situatii dificile in care ma aflam,dar am o prietena foarte buna care e in aceeasi situatie in care eram eu,doar ca putin mai ccomplicata! are 18 ani,o relatie frumoasa dar parintii nu sunt de accord,ea ar dori sa se mute cu prietenul ei,dar ii este frica de parinti si ca ar avea probleme cu politia si toate celelalte institutii,intrebare esta daca ar putea avea probleme in acest sens? incer sa-i ridic moralul cat pot de mult si sa o fac sa gandeasca intr-un mod mai bun,asa cum am fost eu ajutata aici! Multummesc!

3 12 2014
Vicky

Buna Denisa!

Ma bucur mult ca s-au mai asezat lucrurile in privinta situatiei tale!
Banuiesc ca ai reusit sa-ti dai seama ca parintii rareori ne vor raul… Si desi exista unii care isi parasesc copiii, nu-i putem numi parinti rai, de multe ori acestia se vad nevoiti sa recurga la abandon… Tu ai cerut un sfat pentru a putea vedea o solutie pentru prietena ta, si am sa-mi spun parerea personala.
De ce sa creeze si mai multe tensiuni intre ea si parinti? E de ajuns deja ca parintii nu il accepta pe prietenul ei… Ajut-o sa inteleaga, ca orice s-ar intampla in viata ei, parintii sunt cei care o vor sprijini mereu. E mare lucru sa stii ca familia ti-e aproape. De ce sa se certe cu ei? De ce sa se mute cu prietenul ei…? Are 18 ani, corect e majora si e varsta la care se poate incepe o alta etapa, dar consider ca daca prietenul ei ii este intr-adevar aproape nu o va supune unei astfel de decizii… de a alege intre el si parintii ei.
Si daca crede ca el e intr-adevar iubirea vietii ei, atunci garantat ei doi vor ramane impreuna indiferent de circumstante, locuind impreuna inca de acum sau nu.
Dar pune-i intrebarea, daca relatia aceasta e sortita esecului? Si se muta impreuna cu el? Si se cearta astfel si cu parintii… Sigur ca, sunt aproape sigura, parintii o vor ierta. Dar cum se va simti ea fata de parinti? Nu va incerca mereu niste sentimente de vina ca nu i-a ascultat..?
Eu n-o sfatuiesc practic sa ia nicio decizie anume, dar roag-o sa se gandeasca cum ar fi viata ei, ce avantaje, respectiv dezavantaje ar obtine alegand fiecare in parte din aceste doua solutii – de a se muta impreuna cu prietenul ei, ori de a ramane acasa.

Mult curaj si succes!

Lasă un răspuns

