Claudia

23 08 2014

Sunt tot mai hotarata sa imi pun capat zilelor! Nimic nu poate scoate duhoarea de hoit din fiinta umana!!! Viata si existenta sunt in raport de disjunctie. Probabil viata e o eroare… Sunt o fiinta speciala, culta, talentata, cu studii la greu… atat eu, cat si sotul meu! Si traim in Romania, nu avem ce pune pe masa, suntem saraci lipiti! Daca obtii titlul academic de doctor esti, evident, mai prejos decat un incult fara bac, care face munca la negru. Dincolo de depresia mea cronica de mai bine 15 ani, instabilitatea financiara ma ucide lent, de vreo 3 ani! Ma simt o moarta vie! Am avut si o tentativa de suicid…Sunt dependenta de tot felul, de xanax, de mianserina, de cipralex… Ma gandesc sa ma prostituez, ca sa avem ce manca… Familia mea ne ajuta foarte putin si mereu ne face reprosuri pentru ajutorul dat! Ultima mea speranta e sa ma otravesc cu […moderat…]… Nici nu stiu daca am postat unde trebuie lamentatia mea lunga si patetica… Poate, poate… e cineva care ma poate ajuta? Sunt distrusa, nu mai am putere sa ma spal, nu mai pot manca, nu mai pot dormi… pe mail nici vorba sa mai intru… chiar nu mai stiu ce sa fac. In asa situatie crancena nu am mai fost, nu o pot gestiona! AJUTOR…

Acțiuni

Information

15 responses

23 08 2014
Adrian

Draga Claudia,

Dincolo de disperarea si de revolta ta interioara, te-ai gandit ca este posibil sa fie vorba de un cerc vicios? Practic, concentrandu-te atat de mult pe ce NU POTI, pe ce nu iti iese, mai degraba decat pe ceea ce POTI, pe ceea ce ai reusit, arati fara sa vrei in exterior acea latura a ta pe care nu ai vrea sa o arati…

NU cred ca prostitutia este solutia! Dupa cum nu cred ca suicidul este solutia… Nu stiu in ce oras esti, insa iti pot spune ca exista solutii locale in majoritatea oraselor mari de la noi. De exemplu, daca te vei adresa DGASPC-ului sau serviciului public de asistenta sociala, sunt sigur ca vei primi asistenta. Da, nu te face sa te simti in nici un caz bine, orgoliul tau va fi sifonat putin, insa CU SIGURANTA va fi mai putin sifonat decat in cazul prostitutiei, nu crezi? Si, cu siguranta, daca te vei putea pune pe picioare, iti vei putea gasi si ceva pe masura pregatirii tale!

Dar sa o luam pe rand! Tratamentul tau este prioritar – sa il continui, altminteri depresia isi va spune cuvantul! Apoi, cere sprijinul serviciilor de asistenta sociala! AI muncit, ai dreptul sa beneficiezi de sprijin si vei beneficia de asta – cel putin, vei avea ce pune pe masa! Apoi, pe masura ce te vei ridica din nou, te vei putea concentra si asupra oportunitatilor existente! Daca ti-ai putut lua un doctorat, poti face ENORM de multe lucruri, Claudia!

Acorda-ti insa timpul necesar!

Cu prietenie,
Adrian

23 08 2014
Claudia

Multumesc pentru raspuns! Doctoratul e al sotului meu, eu am doar master. Situatia e foarte, foarte complicata… Mama mea este labila psihic, tatal meu da semne de paranoia, ne terorizeaza amandoi… si refuza orice ajutor medical. Eu lucrez ca free-lancer… dar, din pacate, cu celebra „criza”, profesia mea de arhitect nu mai are cautare… sotul meu e si el arhitect! De unde dezastrul. Parintii mei nu s-au inteles niciodata, nu s-au iubit. Cred ca mama mea ma invidiaza din aceasta cauza. Tatal meu era un om bun, cel putin cu mine, pana cand tatal sau, adica bunicul meu, a inceput sa o hartuiasca sexual pe mama mea 😦 . 3 ani de zile i-am tot spus tatalui meu care e situatia si abia acum cateva zile s-a convins. Acesti 3 ani m-au intors pe dos. Mama mea e labila, nu imi intelege depresia, pentru a o scapa de sot si socru am rugat-o sa stea cu noi, dar isi pierde cumpatul imediat, ma denigreaza, imi spune lucruri care dor… si mie mi se rupe inima, pentru ca o iubesc enorm! Dar, in acelasi timp, ce imi spune, imi face rau :(. Acum cateva zile m-am taiat din nou pe mana… Cred ca aici este cercul vicios! Imi iubesc parintii, chiar daca ei nu ma inteleg. Ei nu inteleg ca instabilitatea noastra financiara imi agraveaza foarte tare situatia! Ieri am luat 13 mg de xanax si azi 10 mg… si nu mai respect schema de medicatie. Cand raman fara, intru in sevraj si fac crize epileptice.Din cauza problemelor lor, medicatia m-a facut sa iau in greutate 25 kg! Am reusit sa elimin 10, dar mi-e teama ca prezenta mamei mele aici ma va face sa clachez, asisderea, daca se va muta inapoi cu sotul si cu socrul, amandoi o vor aduce intr-o stare psihica indescriptibila! Ea a mai avut 3 tentative de suicid. Tatal meu ne acuza mereu ca suntem risipitori si ne cere in mod compulsiv liste cu cheltuielile noastre! Sunt foarte confuza… am senzatia ca trebuie sa aleg intre mine si ei… desi sper zilnic sa pot face ceva ca ei sa fie ok psihic, nu sa se iubeasca, dar sa traiasca in liniste, intr-un mediu relaxant! Nu mai am incredere in psihiatrii :(. Pentru luni, am o programare la psiholog, facuta de sotul meu. Urasc ca am ajuns sa fiu dependenta de antidepresive si de anxiolitice! Vreau sa am putere sa trec peste toate astea… dar imi e greu, ma simt extenuata. Parintii sotului meu l-au dat afara din casa in 2010, pentru ca a ales sa se casatoreasca. Cu mine, o depresiva, o „excentrica”! Nici in ziua de azi nu au incetat sa ne urmareasca, sa ne cheme in Instanta, sa ne sicaneze… Fostul meu psihiatru a avut o relatie extraconjugala cu tatal meu si de multe ori, in timpul sedintelor, imi denigra mama :(. Dragostea pentru mama mea nu merita sa fie batjocorita asa! Incerc mereu sa o inteleg, asa cum e ea, a avut o viata grea si nu ii pot purta pica… acum cand scriu, plang… tatal meu a monopolizat toti banii familiei, pe nedrept, si ne terorizeaza… Mi-e teama pentru ca am mereu grija zilei de maine…Mi-e teama pentru situatia conflictuala care exista intre parintii mei si pentru mine. Si ma dispretuiesc pentru ca imi intristez sotul :(. Clientii ne trateaza ca pe niste servitori, nu platesc la termen sau nu platesc deloc. Avem prieteni arhitecti intr-o situatie similara, nu stiu daca si din punct de vedere psihic stau la fel de rau.

„Cheamă-i Doamne, înapoi
Că şi-aşa au dus-o prost
Şi fă-i tineri cum au fost
Fă-i mai tineri decît noi.”

Acum totul pare inextricabil pentru mine…si plang, dar e bine. Nu am mai putut plange pentru mult timp… Ma rog ca maine sa fie mai bine!
Iti multumesc din suflet ca mi-ai ascultat problemele!

24 08 2014
Adrian

Draga Claudia,

Nu e bine deloc ca nu mai respecti schemele de tratament! Ia legatura cu psihiatrul tau, explica-i problemele pe care le ai cu medicamentele si dependenta ta, si cu siguranta iti va prescrie o alta schema care sa te ajute! Nu e ok, asta mai devreme sau mai tarziu se va rasfrange tot asupra ta, si cu siguranta iti afecteaza si capacitatea ta de a munci, de a crea, ca arhitect!

Daca psihiatrul actual nu e ok, schimba-l, dar nu lua medicamente dupa ureche, pentru ca nu e ok!

Suntem aici pentru tine, asteptam sa ne scrii ce ai rezolvat!

Cu prietenie,
Adrian

24 08 2014
Claudia

Luni am sa merg la un psiholog, sa imi evalueze starea! Daca e grav de tot, mai grav decat cred eu, am gasit un spital privat de psihiatrie. Sper sa ii conving pe ai mei sa imi plateasca o sedere acolo, daca va fi nevoie… Multumesc pentru raspuns 🙂

23 08 2014
AI

Salut, Claudia

În scurta mea viaţă am ajuns la concluzia că în România statutul de intelectual nu prea „se pupă” cu bunăstarea materială. Aş mai dezvolta pe tema asta, dar aici vorbim despre tine.

Şi nu mă pricep la dat sfaturi, mai ales unei persoane mai trecută prin viaţă şi mai bine educată, dar…uite că încerc:

Eu zic să pleci de aici. Sunt prea puţini oamenii din România care apreciază cu adevărat un intelectual, astfel incât să-i răsplătească munca pe măsură. Plecaţi în străinătate, şi tu, şi soţul.

Mă gândesc că poate aici vă ţine, nu ştiu, ideea unui loc de muncă stabil, dar degeaba jobul e stabil dacă singura constantă pe care o oferă e bătaia de joc, care duce la depresie şi asemenea gânduri.

Mergeţi undeva unde şansele de a avea parte de o stabilitate financiară sunt mult mai mari, unde medicina şi în general opinia publică tratează (la propriu şi la figurat) depresia ca pe boală serioasă, şi vindecabilă, nu ca pe ceva de genul „esti cu capul”, asa cum se mai intampla la noi, unde, chiar dacă la început poate nu vei avea un loc de muncă pe măsura pregătirii tale, cel puţin nu vei adormi noapte de noapte cu grija meselor de mâine sau a întreţinerii pe care nu ai cu ce să o plăteşti.

Desigur, în nici un caz problemele nu ţi s-ar rezolva peste noapte, dar acolo macar ai o sansa.

Mult succes, orice ai face, Claudia, şi sper din suflet să-ţi găseşti bunăstarea şi fericirea.

24 08 2014
Claudia

Salut! Ne-am gandit de multe ori sa plecam… dar, dar, dar… nu stiu ce sa zic. Categoric acum nu sunt pregatita. Un scriitor drag mie spunea ca noi traim in Românaria! Poate e mai bine la inceput sa ne cautam ceva „project based” in strainatate! Am suferit enorm toata viata pentru ca pana in toamna trecuta nu am avut casa noastra, pana la 17 ani nu am avut nici macar camera mea. Imi e greu sa las in urma casa, stiu ca suna urat, a lacomie, a iubire de arginti, dar, de bine, de rau, acum avem casa noastra la tara, intr-un satuc linistit! Si imi e teama ca mama mea nu va rezista fara mine :(. In anul 5 am obtinut o bursa in Belgia pentru un an… mama mea s-a imbolnavit trupeste si sufleteste, stiind ca voi fi departe un an… si am renuntat! Am sa ma sfatuiesc si cu psihologul luni.

„Si acum raman acestea trei: credinta, nadejdea si dragostea. Iar mai mare dintre acestea este dragostea.”

Multumesc pentru raspuns 🙂

24 08 2014
Claudiu

Bună Claudia! Te rog din tot sufletul nu încerca să te sinucizi. Am făcut asta acum 3 ani de zile si am reușit sa provoc o grămadă de suferință atât mie cât si alor mei. M- a scăpat bunul Dumnezeu. Să știi că o spovedanie la un preot mai iscusit o să te ajute. Dacă nu cunoști unul, întreabă lumea si o să afli. Important e odată ce-ai aflat du-te! Chiar dacă nu crezi, chiar dacă nu ai chef, fa-o! Spuneai că esti doctor. Bravo, in ce domeniu? Meditații la copii nu poti da? Eu cred ca poti!
Roagă -te, citeste psaltirea, hai capul sus! Mai scrie-ne aici!

24 08 2014
Claudia

Claudiu, eu nu am titlul de doctor, sotul meu il are, eu am doar master. Suntem amandoi arhitecti. Din ce am citit, nu e bine sa te „arunci” la primul duhovnic care iti este mai aproape, desi, teoretic, ar trebui sa merg la cel din Parohia de care apartin. Se spune ca trebuie sa te rogi pentru ca bunul Dumnezeu sa iti trimita duhovnicul de care ai nevoie! Parintele Proclu spunea ca adevaratul duhovnic plange cu tine atunci cand iti asculta pacatele! Oare mai exista adevarati duhovnici? In unele biserici, spovedaniile se fac „pe banda rulanta” :(. Parintele te intreaba doar de cele 10 porunci, multi oameni merg doar pentru ca asa se cade, fara sa fi vazut in viata lor un Indrumar pentru spovedanie. Poate unii ma vor considera eretica, pentru ca aceasta rugaciune nu este ortodoxa, dar este foarte aproape de sufletul meu :

„Doamne, fă din mine un instrument al împăcării între oameni:
Unde este ură eu să aduc iubire,
Unde este vină eu să aduc iertare,
Unde este dezbinare, eu să aduc unire,
Unde-i rătăcire, eu să aduc adevărul,
Unde-i îndoială, eu să aduc credință,
Unde-i disperare, eu să aduc speranță,
Unde-i întuneric, eu să aduc lumină,
Unde-i suferință, eu să aduc bucurie.
Doamne, ajută-mă ca mai curând eu să mângâi pe alții decât să fiu mângâiat,
Ca eu să-i înteleg pe alții decât eu să fiu înteles,
Ca eu să iubesc pe alții decât eu să fiu iubit.
Caci când mă uit pe mine însumi atunci mă găsesc,
Când iert atunci găsesc iertare,
Când mor pentru Tine, atunci înviu la viața de veci.
Amin”

Si eu am incercat sa ma sinucid… Am scapat doar cu o spalatura stomacala 😦

Dumnezeu sa te aiba in paza! Multumesc pentru raspuns 🙂

24 08 2014
"Totul e prin Dumnezeu si nimic fara el nu este"

Buna Claudia,nu cunosc cat de mare e credinta ta fata de IIsus,voi vorbi la general si nu te voi judeca si nici sfat nu iti voi da ci iti voi da cuvantul lui Dumnezeu,te inteleg iti inteleg problemele si eu am master si stiu cum e si cunosc si pe altii cu doctorate si au salarii mizere,dar nu uita un singur lucru oricat de dureroasa e viata aici pe pamant nu se compara cu durerea iadului daca ai sa faci acest pacat al sinuciderii ,Domnul nu te va lasa El insusi a spus”nicidecum n-am sa ta las in nici un chip nu te voi parasi”El insusi a spus aceste cuvinte Cel ce a facut cerurile si pamantul Cel ce a dat suflare peste toata faptura,cuvantul lui Dumnezeu nu minte ci poate intazia ajutorul pentru a ne testa credinta,daca nu crezi astea ai dovada cerul si pamantul apele si animalele acestea sunt dovada slavei lui Dumnezeu daca nici aceseta nu le crezi nu o sa ai cuvant de dezvinovatire.Urmatoarele cuvinte sunt foarte adevarate”Bogatilor ce aveti daca nu il aveti pe Dumnezeu,saracilor ce va trebuie daca il aveti pe Dumnezeu”cine nu il are pe IIsus si cine nu il cunoaste acela are un gol in el si nu il poate umple cu nimic,acu sa imi spui de ce oamenii bogati se sinucid??nu au ei tot ce vor pe lumea asta nu au ei in mana sursa bucuriei si a fericirii de ce se sinucid?pentru ca nu il au pe IIsus,celebrul actor care s-a sinucis Robin williams ce nu a avut??a fost bogat de mic numic nu i-a lipsit a castigat atentia si simpatia intregii lumi ce probleme putea sa aibe???alcoolul si drogurile l-au facut sa se simta murdar,nu te teme de nici o incercare ca Domnul este cu tine ,El insusi va fi cu tine El insusi va merge inaintea ta,nu te va parasi si nu te va lasa nu te teme si nu te spaimanta,,sa ai aceste cuvinte in minte mereu sa nu te temi de nici un rau,pentru Dumnezeu nimic nu e prea greu.Trebui sa mergi sa te spovedesti te vei usura de povara citeste si biblia,citind biblia te rogi,acolo este tot adevarul te rog foarte mult sa citesti biblia,si in legatura cu gandurile de sinucidere pot sa iti spun si imi este rusine sa iti spun dar si eu am avut aceste ganduri si ele su nu sunt ganduri obisnuite sunt ganduri induse de satana si nu ai sa poti sa le uiti nici dupa ce nu mai vrei sa mori cel putin asa a fost la mine voiam sa uit gandul sinuciderii si nu puteam desi nu mai voiam sa mor,dar daca te rogi o sa scapi de aceste ganduri intunecate, asta este singurul ajutor pe care il poti avea ,nu oamenii te pot ajuta in astfel de necazuri,sa nu te sinucizi ca sa afli dupa ca ce iti spun acu este adevart, pentru ca nu mai este nimic de facut de intors ci te va astepta judecata lui Dumneze si chinul iadului in vecii vecilor,ci crede acu ca sa fii binecuvantata,daca vrei sa cunosti cu adevarat pe Dumnezeu citeste biblia sa il cunosti ,,Dumnezeu vorbeste mult in biblie.

Claudia sa nu crezi ca Dumnezeu te va lasa El te iubeste foarte mult si nu te paraseste pentru ca El este Cel ce este dragoste desavarsita El este Cel ce este iubire fara de margini,Cel ce este lumina Cel ce este viata Cel ce esti calea,Cel ce este Cuvantul,Cel ce este ziditorul omului,Cel ce este creatorul cerului si al pamantului ,Cel ce stapaneste vii si mortii,Cel pentru care ficare faptura se cutremura la auzirea numelui sau,Cel pentru care fiecare genunchi se pleaca,Cel ce judeca drept,Cela ce este fara moarte, Cela ce este inceputul a toate,Cel ce este sfarsitul a toate ,Cel ce nu are inceput ,Cel ce nu are Sfarsit,,Cel ce este Dumnezeul lui Avraam,Cel ce este Dumnezeul lui Isac,Cel ce este Dumnezeul lui Iacov,Cel ce se indura pe copii, celor ce respecta porunca lui si cuvantul lui,pana la al miilea neam,El este Cel ce este ,El este Cel ce era,El este Cel ce va veni,El este cel ce va fi,El este Atotiitorul,Dumnezeul Dumnezeilor,Domnul Domnilor,imparatul imparatilor,El este Cel prea iubit El este CEL PREA INALT,si nu te va insela ,in gura lui nu s-a gasit viclesug.

Dumnezeu sa ne binecuvinteze pe toti.

24 08 2014
Claudia

In ultima luna am simtit ca m-am indepartat de Dumnezeu 😦 M-am rugat pentru iertarea acestor ganduri, dar simt ca ceva ma blocheaza… Iubirea si lacrimile de fericire pe care le simteam parca s-au dus… o parte din mine plange si crede si iubeste, dar cealalta parte din mine se indoieste. Ce sa fac?

Multumesc pentru raspuns 🙂

24 08 2014
"Totul e prin Dumnezeu si nimic fara el nu este"

Stiu exact ce la ce te referi cand spui te „blocheaza” acele sunt spiritele rele care te impiedica sa ajungi al Dumnezeu poate nu crezi dar asa e,deci iti spun pt ca asa ma bloca si pe mine.
Cristina sa stii ca prin rugaciune avem puterea de a indeparta tot raul de la noi cand pronuntam cuvantul IIsus tot raul se risipeste,tot ce trebuie sa faci este sa spui din toata inima si din tot sufletul tau si din toata puterea ta si asta nu este usor,pentru ca in timpul rugaciunii diavolul te distrage de la rugaciune cu alte ganduri, treburi lumesti, trebuie sa te concentrezi asupra rugaciunii,trebuie sa iti creasca credinta in Dumnezeu si in IIsus Hristos, pentru asta sa citesti biblia ,in biblie este adevarul,si afli ce putere mare are rugaciunea,si daca ai timp macar o ora sa mergi la biserica,poti sa te rogi si acasa dar sa mergi si la biserica pentru ca acolo e casa Domnului si acolo locuieste Duhul Sfant Duhul adevarului,roagate sa te scape Dumnezeu de asemenea ganduri intunecate ,tot ce ti-am zis am facut eu cand am avut aceleasi ganduri si aceiasi povara,nu spun de la mine,pentru ca de asta ma aflu aici si spun cuvantul Lui,cuvantul Celui Prea Inalt si Prea Iubit.
Si cristina cu timpul (daca se poate cat mai repede) sa te spovedesti pentru ca te va ajuta foarte mult,dar daca te rogi Dumnezeu in vecii vecilor nu va mai permite astfel de ispite tot ce trebuie sa faci este sa te rogi la IIsus Hristos si sa crezi in EL pt ca El este Domnul nostru care n-ea spalat pacatele trebuie sa iti predai pacatele Lui.

In numele Domnului nostru IIsus Hrisos Fiul lui Dumnezeului Celui Prea Inalt ai sa reusesti sa scapi si o sa vina pacea peste tine si atunci in adevar ai sa fii fericita comparand cu situatia de inainte,si daca ai sa povestesti nimeni sau aproape nimeni nu o sa te creada

Deci nu uita sa incepi chiar de maine sa citesti biblia sa nu cumva sa amani,sa incepi sa te rogi mai intens si asta o sa o faci din ce in ce mai intens pe masura ce il cunosti pe Dumnezeu din ce in ce mai bine pe EL si cuvantul lui,si sa te spovedesti cat mai curand,sa iti aduci aminte toate toate pacatele,daca nu poti toate cate iti amintesti,apoi te mai duci inca o data.

IIsus a spus ca cel ce il iubeste e El se indeparteaza de pacat,si cel ce il iubeste pe Dansul si tatal in va iubi.

Claudia,multe marturii sunt despre iad si rai ,oameni din toate colturile lumii si din diferite religii spun despre IIsus ca au avut viziuni,deci aentie din diferite religii, isi lasa religia si merg catre IIsus.
Omul spune ca daca viziteaza cineva lumea ailanta si vine si zice noua voi crede ,uite ca sunt care au vizitat si multi nu cred.
Deci ca sa nu te duc in eroare religia mea este crestina ortodoxa,si daca si tu vrei o sa iti pot da sa citesti ce au vazut oamenii in moarte clinica .

Claudia Dumnezeu sa te auda si sa te binecuvinteze si sa ne binecuvinteze pe toti.

24 08 2014
Claudia

Mama mea mi-a spus din nou lucruri urate, foarte urate… si mie, si sotului meu… mi-am pierdut cumpatul si am palmuit-o si i-am spus sa plece… sunt o creatura abjecta, mi-e sila de mine :(. Doamne, de ce nu ma iei pe mine sa ma duci in Iad si sa o faci pe ea fericita????????????? Nu a fost fericita niciodata 😦 Si acum a plecat… De ce trebuie sa aleg intre Ea si mine? De ce mai devreme m-am ales pe mine? Sunt o epava, sunt o putreziciune, sunt un nimic, o egoista, o povara 😦

24 08 2014
AI

Ştiu la ce te referi, am trecut şi încă trec printr-o situaţie similară, în ceea ce priveşte lucrurile care te ţin în ţară, dar… bănuiesc că în asta constă supravieţuirea, să te adaptezi la situaţia curentă, nu?

Plecatul din ţară nu trebuie să fie neapărat ceva definitiv. Cum ai spus şi tu, faceţi ceva project-based, sau orice altceva care v-ar conveni, timp de o anumită perioadă. Până, dacă ăla fără Bac se duce „afară” şi se poate descurca, de succesul unor oameni capabili şi competenţi ca voi doi nici nu mă îndoiesc.

Nu ştiu dacă e iubire de arginţi, poate mai degrabă teamă de necunoscut, zic. Şi e normal, doar că, vezi tu, nu poţi vedea dacă e de bine sau nu până ce nu încerci.

Ai zis-o chiar tu, România nu-ţi oferă nimic, şi asta e cauza unora din problemele care te apasă. Atunci încerci în altă parte, şi nu înseamnă că te rupi de locul tău. Te poţi întoarce mai târziu, când poate circumstanţele de aici vor fi mai prielnice. Casa nu pleacă nicăieri, nu?

Cât despre ai tăi, spui că nu ai pleca fiindcă vrei să îi mai ajuţi dar…rămânând aici şi confruntându-te cu problemele şi gândurile astea negre, punând în practică ceea ce ai de gând, oricum nu le eşti de ajutor. Dar cel puţin te poţi ajuta pe tine, acolo, cu un trai mai bun, cu o tratare eficientă a depresiei, şi poate aşa indirect va veni şi o îmbunătăţire a vieţii lor.

Hai, capul sus, mâine fă-ţi un update la CV, discuţi cu soţul din nou despre posibilitatea asta, şi încet-încet, treci la fapte.

Iartă-mă că poate am altă abordare a situaţiei prin care treci, dar fiindcă nu am destulă pricepere la dat sfaturi pe probleme sufleteşti, măcar să-ţi propun o soluţie pentru celelalte.

Eu am încredere că o să reuşeşti. Şi e o chestie, din partea unuia care nu mai crede nici în el.

Fii tare Claudia.

25 08 2014
"Totul e prin Dumnezeu si nimic fara el nu este"

Buna Claudia!si eu m-am certat cu tatal meu si ma simteam foarte rau pentru asta,era constiinta mea care imi spunea a nu am facut bine,si asta pentru ca am facut impotriva lui Dumnezeu ,pentru ca El spune:”Cinsteste pa tatal tau si pe mama ta, ca bine sa-ti fie si multi ani sa traiesti pe pamant. „sunt foarte adevarate aceste cuvinte,IIsus a spus iubiti-va unii cu altii,mai mare porunca ca asta nu este,pentru ca tu sa nu mai suferi trebuie sa iti ceri iertare mamei tale si te vei simti mai bine,asta este cuvantul Domnului nu este al meu, nu spun de la mine.
Si mie imi vine greu sa suport cate o data parintii,dar trebuie neaparat sa ii suport pentru ca prin ei m-a dat Dumnezeu,si porunca lui Dumnezeu este sa imi iubesc parintii indiferent cum sunt ei.

Dumnezeu sa ne binecuvinteze .

25 08 2014
Ana

Buna Claudia,
Ai fost astazi la medic, i-ai povestit cum ai luat medicamentele? Ti-a schimbat ceva in schema de tratament?
Te ajuta foarte mult in acest moment, pe urma o sa ai puterea sa vezi in alta lumina problemele pe care le ai.
Toti le avem, intr-un fel sau altul.
Dar abuzul pe care il faci tu, este riscant.
Uiti pe moment, dar nu este o solutie pe termen lung.
Ce ai facut azi?

Cu bine,
Ana

Lasă un răspuns

