Katniss

6 07 2014

Buna.. Nu prea vorbesc despre problemele mele cu oamenii, asa ca, ma eliberez de tot prin tumblr-ul meu, sau mai simplu, plangand. plang mereu.
E ataaaat de simplu, si am ajuns ca lumea nici macar sa nu observe vreo diferenta, intre mine, cea fericita, si cea care plange mereu.. Joc destul de bine teatru, motiv pt care m-am inscris in trupa de teatru a scolii.
Nu prea am reusit sa ma integrez, cu toate ca din aceasta trupa face parte si colega mea de banca, a carei mama s-a sinucis in luna aprilie. si ea o duce greu, dar nu ne impartasim aceste ”chestii”. e pre dificil,pt mine cel putin. am incercat sa ma sinucid de doua ori. nu am reusit. am vrut si azi, dar era mama acasa. imi urasc mama. total. saptamana trecuta, s-au certat, parintii mei. m-am panicat. erau fix in fata mea. imi amintesc doar ca m-am retras intr-un colt, uitandu-ma la ei cu lacrimi in ochi. nici macar nu m-au observat. erau prea ocupati, probabil. chiar si dupa cearta, s-au linistit. eu am ramas in coltul camerei, uitandu-ma in gol. au plecat. nici macar nu m-au observat.. macar atat. voiam doar o imbratisare tampita din partea lor spunandu-mi ” ne pare rau”. ar m-au lasat acolo. cum au putut nici macar sa nu ma observe?poate eram doar o pata neagra, distrusa total intr-un colt alb. probabil asta m-a durut cel mai tare..
e stupid. sa vrei sa te sinucizi. nici macar nu prea stiu de ce vreau asta, dr efectiv vreau. si o sa o fac la un moment dat, sper.
vreau sa ii fac sa sufere mult mai mult, nu asa cum m-au facut ei pe mine, in ziua aia, ci mult mai tare. mai dureros.
e o excursie la bacau, saptamana viitoare.. poate acolo voi lua o supra-doza de pastile, sau voi ajunge in coma alcoolica..
am multi colegi care fumeaza, nu i-am vazut rostul, la inceput. acum parca a prins sens…

Acțiuni

Information

4 responses

6 07 2014
carmen

va trebui sa inveti sa fi mai putin egoista ..de ce vrei ca ei sa se certe si din cauza ta ..sa se acuze unul pe altul ca au gresit in viata ta . ei continua sa traiasca si nu impreuna ..sigur nu vor fi impreuna daca ti se intampla ceva , dar tu nu vei mai fi ..ce rost are sa te sinucizi pentru niste parinti sau pentru cineva …e aiuirea …gandeste-te la lucrurile frumoase din viata ta ..ele vor continua sa existe dar tu nu te vei mai bucura de ele ..iar lucrurile urate sunt facute tocmai ca sa vezi acele lucruri frumoase …eu am doi copiii care cresc fara tata pentru ca tatal a fugit ..eu sunt nevoita s aplec sa muncesc sa fac bani ca sa le cresc ..el face tot felul d erautati ca sa nu le pot lua cu mine ..ele se chinuie eu sunt plecata , dar sunt convinsa ca ele nu vor face asa ceva .ia aminte ca nu numai treci prin greutati.

6 07 2014
"Totul e prin Dumnezeu si nimic fara el nu este"

Buna,Katniss,e atat de trist sa te aud ca gandesti asta,dar ma bucur ca nu ti-a reusit primele doua incercari pentru ca Dumnezeu iti mai da o sansa sa te salvezi ,in primul rand vreau sa iti spun ca daca tu gandesti la asemenea lucruri tu inca nu stii ce este dupa moarte si as vrea sa te interesezi,si in al doilea rand aceste ganduri nu vin de la tine aceste ganduri de sinucidere vin de la satana care te vrea in focul iadului,tine minte asta,ai spus ca nu stii de ce vrei sa te mai sinucizi dar vrei,si eu am patit asemenea tie ,si uite ca sa nu ma crezi nebun,acest gand al sinuciderii nu este un oarecare gand ci este un gand ce nu il mai poti uita o data ce te-ai gandit in serios la sinucidere,crede pe mine care am patit,dar acum poti face acelasi lucru si tu,incearca sa uiti acest gand sa vezi ca nu ai sa poti penbtru ca satana ini aminteste incontinuu ca ai o treaba de terminat si iti vrea sufletul sa il chinuiasaca,toate astea le stiu din biblie si iti recomand si tie sa citesti pentru ca asa tu o sa te intorci cu fata catre Dumnezeu si catre Fiul sau IIsus Hristos,vreau ca tu sa te rogi cu ale tale cuvinte dar inainte sa spui o rugaciune,sa il rogi pe Dumnezeu sa te ierte si sa ta ajute sa treci peste aceasta ispita care este de fapt o povara mintala si de care nu poti scapa singura,eu am scapat prin rugaciune,dar te rog din tot sufletul sa te rogi sa nu te lasi prinsa in aceste ganduri,diavolul ne spune ca nu mai exista nimic pentru noi,dar biblia ne spune ca exista din belsug,si ca in rai ne vom petrece vesnicia daca mergem drept in fata lui Dumnezeu.

CRezi tu ca dupa ce mori ce te asteapta???ceva mai bine ,ceva mai rau,sau dor ca nu mai existi???dar sa te gandesti bine.pentru ca dupa cum am vazut ,tu vrei sa te arunci in necunoscut,nu stii ce e dupa moarte dar vrei sa mori.
Eu as vrea ca tu sa traiesti sa fii fericita sa te bucuri de viata sa treci usor peste probleme,dupa moarte te asteapta judecata lui Dumnezeu care nu este deloc usoara,pretul platit pentru aceasta fapta este chinul incontinuu in iad si ce inseamna asta,inseamna ca arzi pana cand canea ajunge la oase si ti se inegreste oasele si apoi iar iti creste carnea si procesul de ardere se repeta asta inseamna ca in iad nu exista liniste nici odihna nu exista apa nici miros frumos ,nici mila lui Dumnezeu ,nici intelepciune ,ci numai chin incontinuu,sper ca nu vrei sa mori si sa iti dovedesti tie ca ce spun eu acum este adevarat ,te rog sa nu faci asta ,fac asta mai ales pentru a nu te chinui in iad care este pentru totdeauna,raspunsul meu pentru tine este Rugaciunea si increderea in Dumnezeu cum ca intr-o zi toate astea se vor sfarsi pentru totdeauna s tu o sa fii fericita nu uita ca Domnu a zis:“nicidecum n-am sa te las , cu nici un chip nu te voi parasi ” El poate intarzia cu ajutorul pentru a ne pune la incercare credinta noastra pentru EL este scris: “Domnul insusi va merge inaintea ta, el insusi va fi cu tine , nu te va parasi si nu te va lasa ; nu te teme si nu te spaimanta” (Deuteronom 31:8).Domnul IIsus Hristos a spus „eu sunt cu voi si nimeni impotriva voastra” si Domnul mai spune:“Nu vă temeţi de cei care ucid trupul, dar nu pot ucide sufletul. Temeţi-vă mai degrabă de cel care poate să piardă şi trupul şi sufletul în Gheenă.”deci sa nu faci asta niciodata te rog si te implor pentru binele tau,sa nu faci acest lucru rau nici daca ai fi taiata in o mie de bucati nici daca va trebui sa mori de 1000 de ori sa nu faci asta pentru ca cei ce fac asta sunt blestemati in fata celui Prea Inalt si este scris””Trupul lui să nu rămână peste noapte spânzurat de copac, ci să-l îngropi tot în ziua aceea, căci blestemat este înaintea Domnului tot cel spânzurat pe lemn şi să nu spurci pământul tău pe care Domnul Dumnezeul tău ţi-l dă moştenire”sa te temi de ce iti poate da Dumnezeu nu de ce iti poate da omul.sa citesti biblia ,citind biblia te rogi.

Pentru ca Biserica ortodoxa nu este o adunatura de oameni care se inchina la “ceva” ,se inchina la Dumnezeu cel pentru care toata faptura se cutremuara si lauda pe Domnul, se inchina si la Fiul celui prea inalt adica IIsus Hristos,Dumnezeu nu este `ceva`. Dumnezeu este Unul,Dumnezeu fiind atotputernic, necreat, suprem , este Tatal a tot si toate,el este stapanul celor morti si celor vii,Insasi existenta creatiei dovedeste existenta unui Creator care a creat-o. Iar Creatorul trebuie sa fie neinceput,Cel ce nu are nici inceput nici sfarsit, Acela este Dumnezeu.,Domnul zice :”Eu sunt ALfa si Omega, inceputul si sfarsitul a tot si a toate”,Cel care este, Cel care era si Cel care vine, adica Atottiitorul.. dovezile pe care ti le voi spune sunt cele pe care le stiti deja dar poate nu le dati importanta pentru ca ne este acoperita aceste ganduri de cel rau pentru ca ne biruie daca nu ne rugam,daca ne rugam Dumnezu trimite putere prin ingeri si izgoneste tot raul de la noi, satana stie asta si se impotriveste rugaciunii noastre din toata puterea

Sunt sigur ca ati auzit de oamenii care au fost in moarte clinica care si-au schimbat drumul religios din atei au devenit crestini si lucratori ai Domnului si nimic,dar nimic nu ii mai poate convinge ca nu exista Dumnezeu,si acu sa va intrebati cum oare un om care viseaza sau creerul isi face o imaginatie in momentul cand este in moarte clinica,cum oare un vis sau o imaginatie sa ii schimbe directia in viata cand noi stim dimineata cand ne trezim ca a fost un vis si unul destul de cetos,dar asta nu este totul ,moartea clinica inseamna momentul cand corpul nu mai respira si au trecut 10 minute, pana la 10 minute se fac resuscitari dar daca au trecut 10 minute se instaleaza moartea permanenta adica este nevoie de o minune ca sa se mai ridice si sa traiasca acel om, dar sun oameni care nu numai ca au depasit cele 10 minute dar au depasit 3 zile la morga ,dupa 10 minute celulele cele mai sensibile ale creerului mor si este imposibil de trezit ,sa te gandesi ca nu mai respira deloc omul aceasta este o minune si cand se trezeste el mai vorbeste si de Dumnezeu si Isus,multi nici aceasta nu cred.(cauta pe google :exista raiul iadul ,viata dupa moarte o sa gasesti clip si in engleza si in romana)

Apa sfintita ,stim despre ea ca se bea tot timpul anlui,deci rezista tot anul intr-o sticla si nu se strica si nu se bahleste,si asta doar cu puterea cuvantului pentru ca preotul doar o slujba face acelei ape,fa acest test cu apa normala si apa sfintita pentru ca sa iti dovedesti tie mai intai ca este adevarat.

Sfintii,Sfanta Parascheva de exemplu este un corp sfant stim toti povestea,Ea nu se stica si nu miroase urat din contra corpul ei lasa un mir frumos mirositor este usoar ca o pana si ea face minuni,cum un corp sa nu se strice de atatea ani?

Casele bantuie,sunt o realitate absolut toti oamenii stiu asta pentru sigur au patit sau au auzit de la altii,mai ales casele in care s-au sinucis oameni,se petrec lucruri ciudate,se aprinde lumina si aud zgomote si altelee mai ciudate si nu se poate locui si preotul sfinteste si toate se linistesc si familia aceea are din nou liniste ,daca nu crezi cauta tu un loc asemanator ca sa nu mai spui ca nu este adevarat.

Toate acestea dar si prin multe altele ,si te las pe tine sa le afli,toate acestea vorbesc despre Domnul,sau Domnul vorbeste prin ele,si te rog sa te rogi si sa ai incredere in Dumnezeu ca nu te va lasa niciodata el este omniprezent ,intoarce fata ta catre Isus care a murit pentru pacatele noastre si ne-a salvat din iad pentru ca inainte de El toti mergeam intr-un fel de inchisoare in Iad.
Exista o marturisire pe internet o femeie spun ca a vazut iadul cu ajutorul lui Isus si a tradus in toate limbile pamantului se numeste “A Divine Revelation of Hell”(afla si tu de ce o femeie a tradus in toate limbile pamantului a sa experienta si mai ales afla cum este in iad)

Iti dorec sa treci peste problemele cat mai usor.
Dumnezeu sa ne binecuvinteze pe toti.

6 07 2014
Stef

Katniss,
Trist! Foarte trist. Doresti o sinuciere in semn de razbunare? Cui crezi ca ai sa ii faci rau? Ei sunt ruinati oricum in acest moment. Tu ai sansa de a fi fericita. Daca nu acum…candva! Nu asta ar fi cu adevarat o reusita? Sinuciderea crezi tu ca este reusita ta de a te face prezenta, sau reusita ta de a le demonstra ceva? Poti avea sa nu dreptate. Diferenta nu va fi prea mare. Parintii tai nu se vor intelege mai bine, vei lasa doar praf in sufletele lor, le vei lasa golite. Acum mai exista ceva in ei, ceva ce clocoteste si ii face sa se certe, ceva ce ii face sa doara. Daca dispari care va fi diferenta. Nu va mai conta si gata, nu vor mai avea nimic de pierdut.
Insa lupta ta cu viata iti poate aduce cu adevarat reusita. Cum? Nu te gandi ca va trebui sa realizezi ceva „grande”, sa iei premiul Nobel, ci doar sa rezisti, doar sa gasesti o cale de supravietuire. Asta chiar ca presupune strategie si inteligenta! Da, asa invizibila cum esti, daca te vei incapatana sa rzisti vei deveni vizibila inclusiv pentru tine. Un exemplu pentru altii.
De ce spui tu ca iti urasti…total…mama? Spui doar daca doresti, poate nici nu este foarte important. Important este ca spui asta. Oare asta simti sau se da o lupta acolo?
Daca vei rezista vei primi cu siguranta imbratisarile oamenilor, poate nu a parintilor, adevarat, insa iubirea ar fi de dorit sa fie inteleasa prin schimbul de afectiune. Acest schimb se produce oricum intre oameni fie ca sunt rude sau nu.
Katniss, spune-ne povestea ta si gandeste-te de ce ai avea tu nevoie acum pentru a rezista?
Uite, spre exemplu, scriind aici ne determini sa te vedem. Evident facem asta in imaginatia noastra. Existi. Nu renunta la asta, ai cu siguranta un scop!
Numai bine!

12 07 2014
alle

Te inteleg perfect, in mare parte stiu prin ceea ce treci. Eu de cand ma stiu mi-am vazut mama batuta, umilita si tarata in fiecare saptamana la neamul lui pentru ca omul are nepoti si surori de intretinut… mama nu a vrut ca eu sa cresc fara tata pentru ca ea si-a cunoscut mama la 14 ani si de atunci a inceput chinul ei… pot sa zic ca eu am fost un trofeu de care sa folosit de-a lungul timpului si nici macar cand trebuia sa ma duca mama la doctor nu la interesat asta acum 8 ani… anul trecut cand am aflat ca sunt insarcinata ( abea atunci am simtit fericirea cu adevarat) la nici 2 saptamani am pierdut sarcina ( 8 saptamani )… atunci sa umplut paharul, a trecut un an si patru luni si eu inca imi plang copilul pierdut nici macar inimioara nu i-am auzit si ca sa fie totul perfect de curand am aflat ca nu pot sa am copii singura mea sansa fiind adoptia… am pierdut ce era mai important pentru mine si asta numai din cauza nenorocitului care trebuia sa imi fie tata… saraca mama abea acum dupa ce m-am mutat a inceput sa ii puna piciorul in prag si stau cu frica sa nu o bata… Asta e povestea mea pe scurt si o sa vina vremea sa plateasca… gandestete ca esti tanara, lasa gandurile astea ca nu rezolvi nimic… incearca sa discuti cu mama ta sau cu oricine vrei tu spunei ce ai pe suflet, ce te doare chiar daca e mai greu la inceput dupa o sa iti fie mult mai usor… asa eram si eu inainte si acum nu trece o zi fara sa vorbim la telefon, chiar daca nu trece o noapte fara sa nu plang stiu ca cineva imi va asculta toate aberatiile, va incerca sa ma linisteasca cand sunt nervoasa si imi va sterge lacrimile de durere… esti inca la inceput de drum si mai sunt multe lucruri pentru care sa traiesti, incearca sa fi tu si sa gusti viata din plin si ai sa vezi ca o sa te bucuri de chestii pe care inainte nici nu le observai… sper sa renunti la gandurile astea si cu timpul sa vezi ca poti sa ai o viata frumoasa cu atatea lucruri minunate de vazut si asta numai daca vrei cu adevarat… in 22 ani am trecut prin multe dar mereu am sperat la mai bine asta trebuie sa faci si tu, esti tanara, puternica, capul sus indiferent de probleme si o sa fie bine… te pup si te rog ai grija de tine, tu poti sa ai ceea ce altii doar viseaza

Lasă un răspuns

