Tina

14 06 2014

Nu m-am tăiat niciodată, am vrut de câteva ori să o fac…poate din curiozitate, însă de câte ori am vrut, a fost pentru că simțeam că nu mai pot. Iubitul meu a plecat de o săptămână în afară… de când a plecat, e alt om, simt că nu mai vrea să vorbim aşa cum o făceam înainte. Când era în țară, era nerăbdător să îmi spună ce a făcut. Acum nu. Îmi spune că e foarte obosit, dar se duce cu nişte prieteni la biliard… Probabil că am făcut o greşeală prin faptul că mi-am lăsat viața să depindă de el, dar nu regret. Nu încă. Nici nu ştiu dacă o să regret vreodată, prefer să sufăr eu şi să fie el fericit. În ultimele 2 luni am avut foarte des gânduri de sinucidere. Mă gândeam uneori şi la şcoală cum aş putea face să mor fără dureri. Dar mi-a fost frică, mi-a fost frică de faptul că nu o să reuşesc să mor..şi de ce o să las în urmă.
De curând mi-a venit ideea cu tăiatul. Am ajuns aici căutând pe google cum aş putea să dezinfectez rănile după… vreau să o fac dar îmi e frică. Îmi e frică de durere..şi de faptul că iubitul meu s-ar putea speria de mine după.
Îmi e frică să mor, dar vreau să o fac, sau măcar să ştiu că mă apropii de moarte..
Am nevoie de ajutor, nu vreau să merg la psiholog, nu aş putea să mă deschid, nici nu vreau.
Singura persoană căreia puteam să-i spun ce mă apasă, devine neinteresată.

Acțiuni

Information

12 responses

14 06 2014
Adrian

Draga Tina,

Bine ai venit aici! Dupa cum ai putut vedea deja, nu esti singura care trece prin asa ceva! Nu conteaza daca si care a fost greseala ta, cum spui, ci, din punctul meu de vedere, conteaza mai mult ce vei face de acum inainte!

Trebuie sa iti marturisesc ca m-a ingrijorat putin noua ta preocupare, legata de a te taia, insa in acelasi timp consider ca teama ta reprezinta un lucru BUN! Esti preocupata sa afli cum sa te dezinfectezi dupa, esti preocupata de felul in care te va privi iubitul tau dupa… sunt lucruri bune! Si mai bine insa ar fi daca ai merge sa discuti cu un terapeut, fata in fata. Desi ai spus deja ca nu vrei asta, este bine sa stii ca, daca te vei hotari la un moment dat, poti face un prim pas sunand la 116123. Iti vor raspunde voluntari specializati in acest domeniu si, daca doresti, ei vor incerca sa te indrume si catre un terapeut. Doar sa ai informatia aceasta, pentru orice eventualitate.

Revenind la preocuparea ta… Da, este posibil sa te infectezi urat si da, este foarte posibil sa ramai cu cicatrice urate, dezgustatoare, pentru tot restul vietii tale. Deci instinctele tale functioneaza bine, de aceea iti scriam ca este un lucru bun ca gandesti astfel…

Inteleg ca simti nevoia sa iti faci rau… si ca acesta este motivul pentru care tot cauti informatii despre cum sa te tai… Ce ar fi insa daca, in loc sa te tai, ai alege sa practici un sport pana la epuizare? Sa mergi la sala si sa tragi de aparate pana cand simti ca nu mai poti? Sunt multi cei care au astfel de tendinte, cum e si a ta, care au ales varianta aceasta, si care spun ca e o alternativa buna… Mintea ta simte ca, intr-un fel sau altul, dorinta ta interioara este satisfacuta INSA, in acelasi timp, nu iti lasi urme pe trup, pe care sa le regreti tot restul vietii tale… In plus, da-mi voie sa iti spun si un mic secret: sportul practicat, chiar si cel pana la epuizare, permite organismului nostru sa secrete endorfine, ba chiar il stimuleaza in sensul acesta… Si, intr-un fel ciudat, ajungi sa impaci si capra, si varza… dorinta ta de a te auto-pedepsi este satisfacuta, pentru ca vei fi epuizata dupa ce vei trage de toate aparatele de acolo si, in plus, te vei simti si mai bine…

Incearca, nu ai ce pierde! Si nici nu vei regreta ulterior ca ti-au ramas semne, niste semne care sa te transforme intr-o ciudata, intr-o paria, in ochii tuturor, nu doar in cei ai iubitului tau…

Cu prietenie,
Adrian

14 06 2014
mihaela

Stiu ca postez intr-un loc gresit, dar ce mai conteaza? Sunt medic chirurg intr-un oras de provincie, la 200 km de casa. Doar aici am gasit post dupa 2 ani de somaj. Am 40 ani, necasatorita, fara copii, 2 parinti peste 70 ani, ramasi in orasul de bastina, unul bolnav de cancer, celalalt de abia se mai deplaseaza prin casa in baston. Am un frate care locuieste la 20 minute de ei, nu-l intereseaza nimic, eu fac naveta de 2 ori pe saptamana si am grija de parinti. Am o munca extenuanta, cu 8 garzi pe luna, sunt nevoita sa fac atatea pentru a-mi ajunge banii pentru naveta,ingrijirea medicala a celor 2 parinti si acoperirea chiriei.. Toata viata mi-am dedicat-o invataturii, sunt un om linistit din fire, nu am reusit sa gasesc un barbat asemanator mie si sa ma casatoresc. Pur si simplu, nu mi-a iesit in cale. Nu am nici copii, sunt credincioasa, am considerat ca este un pacat sa aduc pe lume un copil in afara familiei. Imi respect semenii, respect familiile altor femei.
Sunt singura intr-un oras strain, de aprox 5 ani. Nu am reusit sa ma imprietenesc cu alte colege, cele casatorite se feresc de mine, am ghinionul de a fi destul de frumusica si de a arata mult mai tanara decat in realitate. Pacientii ma cauta, sunt un medic corect, imi fac treaba cum se poate mai bine, nu conditionez, de cele mai multe ori operez gratis, chiar daca mi s-a terminat programul de lucru. Nu pot sa-i las de izbeliste, nu pot sa-mi bat joc de pacienti! Aspect care mi-a atras animozitatea colegilor, toti barbati. Acum, ei ma hartuiesc. Din toate punctele de vedere! De cel putin 2 ani suport mizerii, magarii venite din partea unor barbati medici, casatoriti , cu familii! Mi s-au facut avansuri, i-am refuzat. Au inceput apoi sicanele profesionale. Ma duc la spital, imi vad de treaba mea, serioasa si sobra, se leaga de mine din senin! I-am mai pus la punct, cateva zile s-au potolit, apoi atacul a devenit mai furibund. Nu am cui ma plange, directorul de spital face parte din acelasi colectiv de barbati. da, sunt discriminata la locul de munca fiindca sunt femeie, fiindca operez si nu ma culc cu ei precum cele mai multe asistente! Am fost incadrata la limita inferioara a grilei de salarizare, in timp cei sunt toti la limita superioara! Legal, nu pot face nimic! Se respecta legea! Nu pot depune nici o plangere pentru hartuire sexuala si discriminare, asta-i sistemul, asa este in toate spitalele romanesti., nu am unde sa ma duc! Sunt extenuata, nu mai suport, m-am saturat de mizerii, de singuratate, de zadarnicie, ma bantuie zilnic ideea sinuciderii. Pot oricand sa o fac, stiu perfect ce sa-mi administrez ca sa crap repede, ma mai tine in loc doar gandul ca parintii mei vor ramane complet neajutorati fara mine! M-am imbolnavit, acum un an m-am dus si m-am operat intr-un spital privat, ca sa nu ma afle colegii! Problema de sanatate nu s-a rezolvat complet, va trebui sa ma operez din nou, tot pe ascuns,tot in timpul concediului de odihna. M-am saturat, nu mai vad nici o solutie, nici una, nici una! Daca ma duc la psihiatru, ma afla tot spitalul, nici macar un tratament antidepresiv nu pot sa urmez!

15 06 2014
"Totul e prin Dumnezeu si nimic fara el nu este"

Buna Mihaela sunt mai mic decat tine si oricum nu ti-as fi dat sfaturi doar o vorba buna.
Trebuie sa stii ca tu faci lucrurile si lucrarea Domnului pentru ca timpul tau il oferi lui Isus ca sa ii faci voia lui ajutand saracii si mai ales fara bani,Isus a zis ca pentru a dobandi miparatia cerurilor oamenii trebuie sa lucreze mult in via lui,nu uita faci lucrarea Domnului si El te va binecuvanta si te va rasplati pentru ceea ce faci,tu raspunzi cu blandete la agresiunile colegilor tai cu adevarat esti fiica lui Dumnezeu caci cu blandete vin fii lui Dumnezeu in numele Lui,caci bine este cuvantat de toti oamenii cel ce vine in numele Domnului,toate acestea tu le-ai facut in numele Lui cel sfant ,deci trebuie sa spui celor pe care ii ajuti ca faci toate acestea in numele lui Dumnezeu,pentru ca asa se glorifica numele Domnului,noi nu trebuie sa primim gloria si multumirea faptelor noastre Ci Domnul ,ca El ne-a facut si ne-a pregatit sa facem ce facem,”caci eu vreau sa fac voia ta Tata si nu a mea”

Cat despre gandul de sinucidere sa ai foarte mare grija sa nu il mai ai in minte căci zice Domnul: ” nu vă temeţi de cei ce omoară trupul, iar sufletul nu pot să-l omoare, ci mai vîrtos să vă fie frică de Dumnezeu care poate şi sufletul şi trupul să-l chinuiască în gheena focului”colegii tai nu iti pot face nimic in comparatie cu Domul daca te sinucizi ,pedeapsa pentru asa ceva este cea mai mare,cel ce face asta arde in vecii vecilor adica totdeauna,poate sa te omoare de 1000 de ori cineva sa te taie in o 1000 de bucati dar sa te sinucizi niciodata ,pentru ca este crima impotriva Duhului Sfant,daca nu a fost voia Domnului ca tu sa mori este foarte foarte mare pacat si noi nu stim cum este in iad,in iad ne pastram toate simturile ca si pe pamant si ardem incontinuu pana la oase si apoi ne creste carnea iar si iar ardem si nu avem liniste niciodata si nici pauza si incontinuu suferim si tipam si plangem asa este in iad ,asta spune biblia si asta spun si oamenii din moarte clinica ,poti pune sub semnul intrebarii atatea mii de oameni care vorbesc de fenomene stranii si iad ca au vazut iadul?(este o marturisire pe internet :”A Divine Revelation of Hell” aceasta femeie a tradus experienta ei in toate limbile pamantului,a vazut iadul si chinurile lui cu ajutorul lui Isus si vrea ca aceasta marturisire sa o citeasca cei ce nu au crezut si nu cred, ,varianta in romana (cauta pe google) este: „o revelatie divina despre iad”)

Maria cine vine cu blandete in numele Domnului cu adevarat fiu al lui este,sa nu le intri in joc in legatura cu avansurile pentru ca acest pacat este preacurvia si nemarturisit atrage si el pedeapsa in iad,pastraza-te curata in fata lui Dumnezeu pentru ca vei dobandi viata vesnica.

Iti doresc sa treci usor peste toate problemele si o sa treci caci domnul este cu tine,nu uita sa te rogi caci Domnul ne da doar daca cerem ,
Dumnezeu sa ne binecuvinteze pe toti

14 06 2014
maria2216

Mulțumesc mult !
Mai întâi, vreau să încerc să-mi scot singură din cap aceste idei, vreau să îmi dovedesc că sunt puternică. Dacă nu voi reuşi, voi apela la ajutorul pe care mi l-ați sugerat. Faptul că am devenit conştientă că am o problemă mă face să cred că nu e atât de grav, dar am nevoie să ştiu cum mă vedeți şi dumneavoastră din afară, e o problemă gravă?
Totul ține de iubitul meu,el îmi poate schimba starea imediat. Acum sunt bine, am discutat şi i-am explicat că mă deranjează faptul că el devine distant şi că încerc să-l înțeleg, dar şi el trebuie să mă înțeleagă pe mine. I-am reamintit că a plecat pentru viitorul nostru mai bun şi că dacă nu luptăm cot la cot, în final va realiza că plecarea lui nu va duce la un viitor mai bun. El mi-a spus că îi e greu şi că uneori nu îşi dă seama că mă răneşte. Şi-a cerut iertare şi mi-a spus că va lupta mai mult pentru noi, eu nu pot să o fac singură.
Nu am probleme la fel de grave ca alți oameni care se afla printre noi, însă fiecare are o limită, iar când problemele se adună, apar gândurile negre.
Eu vă mulțumesc din suflet că m-ați acceptat în această comunitate, ştiu că aici pot să-mi spun problemele fără să-mi fie teamă că voi fi judecată.

15 06 2014
maria2216

Doamna Mihaela, dumneavoastră sunteți cu adevărat deosebită ! Vă respect.
Câți medici nu cer bani pentru operații ?
Ştiți, eu cred că oamenilor cu un suflet ca al dumneavoastră le va fi răsplătit efortul, atunci când Dumnezeu consideră că e timpul.
Vă înțeleg că e greu, ați ajuns sus din punct de vedere profesional, dar asta nu vă ajută cu nimic.
Pentru noi toți o să fie bine, chiar dacă avem impresia că nu. Şi tot ne ducem problemele pe umeri. De cât timp spuneți că nu mai puteți ? Uitați-vă încă aici, luptând !
Încercați să nu îi luați în seamă pe colegi. E greu, dar dumneavoastră ați ajuns singură unde sunteți, deci tot singură trebuie să răzbiți.
Gândiți-vă la succesele dumneavoastră, oamenii pe care i-ați operat sunt bine datorită dumneavoastră. Încercați să nu vă mai uitați în jur şi să vă pese doar de dumneavoastră. Sunteți invidiată de colegi pentru că şi-ar dori să fie în locul dumneavoastră. Ei nu vă agreează pentru că nu sunteți ca restul, nu pot obține ce doresc de la dumneavoastră. Pentru asta ar trebui să vă simțiți deasupra lor, chiar sunteți deasupra lor.
Părinții dumneavoastră vă sunt recunoscători, sunt sigură pentru eforturile făcute.
Trebuie să aveți încredere în dumneavoastră, lucrul de care ne privează Dumnezeu, ne este oferit tot de El, înzecit. Amintiți-vă de pilda lui Iov, a continuat să creadă, iar Dumnezeu l-a răsplătit.
Aveți încredere, o să fie bine !

15 06 2014
carmen

Cunosc sentimentul de sec si sterp pe care ti.l lasa o iubire neimplinita. Cunoscacel gen de barbat care iti face capul mare si.ti spune ce vrei sa auzi iar fupa ce ai devenit a lui si te.ai culcat cu el iti spune ca are flash.uri cu fosta…acel individ care ar spune ca rastoarna si muntii doar ca sa fie cu tinee..
Iar apoi intoarce spatele si pleaca..se face ca nu te mai cunoaste ca e ocupat cu munca …sunt rahaturi mari cat casa..minciuni baliverne..facute de indivizi care vor sa inscrie la deruta..lasi nenorociti..si ptr astia e normal sa suferi? Nu ..nu e drept. Ai gresit ca depinzi de el…lasa.l. gaseste pe altul sau vezi.ti de scoala. Ia.ti un servici devin.o independenta. Nu te.ai nascut datorita lui. Sunteti persoane separate. Incearca sa.l alungi din mintea ta si nu mai te ploconii dupa explicatii..in definitiv si tu te.ai bucurat cu el. Ai avut ceva beneficii si ti.e greu sa renunti la ele gandind ca alta o sa se bucure de ele si ca ce bine ar fi fost sa le ai in continuare…nu mai sunt.gata. cand iti afuci tu beneficii alea iti apartin. Ti le vei aduce tot timpul ptr ca tu le gestionezi. Daca astepti de la altii fericirea fi sigura ca iti vor da exact cat vor ei. Putina ..ptr ca barbatii sunt in genere sadici si le place suferinta ta. Lasa taiatul..nu.ti mai pierde vremea cu asta gandindu.te ca.ti va plange de mila..va rade de tine..nu va veni niciodata sa te aline. Dar va veni daca esti incununata cu succes. Daca ai o cale a ta. Barbatilor le plac femeile puternice trag ca mustele la miere…dc esti slaba fug macand pamantul. Priveste.te in oglinda si spune dc iti place femeia care o vezi acolo…plansa slaba dependenta…si ce crezi lui i.ar placea fata asta? Cref ca nu..si nici altora. Fa o schimbare. Nu te gandi la el cat iti faci o tema sau citesti doua pagini sau iesi in parc. Ia.ti un servici de vara dc esti eleva. Fi puternica.

15 06 2014
maria2216

Vă mulțumesc că încercați să ma ajutați, dar eu nu sunt pregătită să renunț. El a plecat în afară ca să adune bani, să ne facem un viitor împreună.
Nu vreau să renunț pentru că sunt doar pase proaste şi ştiu asta. Eu am avut şi mai multe ca el, iar el m-a susținut de fiecare dată. Am trecut prin multe împreună şi ştiu că o să mai trecem prin multe. Am încredere în relația asta, doar că mai sunt momente în care simt că nu mai pot. Am probleme şi cu părinții, la şcoală… iar pentru toate astea, eu îl învinovățesc pe el. Dumneavoastră probabil veți spune din nou că îi caut scuze. Probabil o fac, dar pentru mine nu contează. E tot ce am. Şi ştiu că şi el mă iubeşte, mi-a dovedit-o de n ori. Şi să ştiți că încă o face.
Eu cred că am o problemă, de multe ori am momente ca astea.. după ce văd o lume neagră şi mă descarc, totul revine la normal. Am căutat ce înseamnă „tulburare bipolară” şi e foarte asemănător cu momentele mele. Nu ştiu dacă e bine, nu trebuie să-mi pun eu un diagnostic.

15 06 2014
"Totul e prin Dumnezeu si nimic fara el nu este"

Buna Tina,sa te temi nu de durere sa te temi de moarte si sa te temi ca ai sa mori necuratita de pacate,fara sa marturisesti pacatele tale, pentru ca necuratirea de pacate duce in iad,dar in cazul sinuciderii nimic nu mai conteaza pentru ca omul isi pune capat mantuirii sufletului sau pe lumea asta si pe cealalta si acest pacat nu este iertat niciodata,prin curiozitate diavolul ne introduce aceste ganduri si ele cu timpul devin serioase si necontrolate de noi,vorbesc despre asta pentru ca am patit exact la fel.
Am avut un vecin care s-a spanzurat si ma gandeam oare ce simte el in momentul ala ,bineinteles ca nu am incercat dar din momentul in care ma intrebam acestea si intr-un fel ma puneam in locul lui, din acel moment nu imi mai puteam scoate din minte asta,asta, inseamna nu moartea omului aluia ci moartea prin sinucidere in general ,nu puteam sa uit,si apoi si mie mi s-a impregnat in minte ca ce ar fi sa mor si eu ,toti sunt rai cu mine nu sunt sociabil nu sunt pe placul la multi ce este cu mine ,nimeni nu ma iubeste,toate acestea le-am avut in minte,nu trebuie sa ne gandim nici in gluma nici in serios nu trebuie sa lasam loc diavolului sa ne ispiteasca ,cei care ati patit sunt sigur ca ma credeti ,acest gand nu vine de la noi, vine de la satan pentru ca ne vrea,vrea sa chinuim in vecii vecilor ,cine nu ma crede sa isi explice de ce are gandul sinuciderii sau a avut in momentul cand el nu mai voia sa moara????acest gand,inca o data, devine incontrolabil si este o tortura,noi nu stim ca este incontrolabil noi gandim ca el este gandit de noi intru totul,(exista o marturisire pe internet o femeie vorbeste despre iad ,pretinde ca a vazut iadul cu ajutorul lui Isus se numeste: „o revelatie divina”) dar daca ne rugam la Dumnezeu sa ne ia aceata ispita,trimite putere prin ingeri si izgoneste tot raul de la noi,iadul este real,in iad omul isi pastraza toate simturile si el este ars incontinuuu si supa ce este ars iar ii creste carnea ,neavand liniste in vecii vecilor,cautati acea carte.
Un om cand pleaca in vacanta el se intereseaza unde pleaca daca este cald in zona aia,daca locuinta este frumoasa daca este scumpa….noi la fel trebuie sa facem sa ne interesam unde ajungem,intreb pe toti care nu au crezut si nu creed in existenta vietii de dupa moarte…sunteti voi siguri ca dupa moarte dispareti ???si nu mai existati??? daca da cat de sigur?
Dumnezeu nu ne-a lasat la intamplare,a lasat biblia pentru a ne ghida ,citind biblia ne rugam pentru mantuirea noastra nu numai pentru marturie,cine nu crede biblia sa explice urmatoarele:

Sfintii,se spune despre sfinti ca nu putrezesc,Sfanta Parascheva spre exemplu ea nu putrezeste ,corpul emana un mir frumos mirositor, este usoara ca o pana,si face minuni.

Sigur ati auzit de oameni sinucisi in care este chemat preotul si in care nu se poate locui,pentru ca omul in acel moment si-a vandut sufletul diavolului si el locuieste in acea casa in momentul ala,trebuie sfintita pentru ca sunt lucruri inexplicabile se aprinde lumina se trantesc usi, sa nu vina cineva acu sa explice stiintific acestea,daca nu ati auzit de la altii sau daca nu ati vazut cautati si vorbiti cu oameni care au patit sau cautati sa vedeti cu ochii vostri,nu numai in case de sinucisi, se intampla si in altele.

Apa sfintita nu se strica tot timpul anului,sa faca cel ce nu a crezut si inca nu crede acest test ca doua mostre de apa identice una sa o sfinteasca preotul si alta sa nu o sfinteasca si sa vada ca intr-un an de zile apa sfintita nu se strica iar cealalta de mult este stricata.

Acei oameni din moarte clinica care pretind ca au vazut iadul,acei atei care au avut accidente sau s-au imbolnavit grav si au fost pe moarte si au vazut iadul si acum cred si vorbesc despre Isus si Dumnezeu, acei oameni nu sunt nebuni si nci vise nu au avut,cum poate un vis sa ne schimbe inclinarea religioasa cand noi dimineata stim cu siguranta ca a fost un vis si ca a fost destul de confuz ,insa acei oameni spun ca ce au trait a fost mai real ca viata de zi cu zi,daca nu credem v-om fi acuzati ca nu am crezut adevrul,daca inviaza un om din morti tot nu il va crede nimeni asa cum scrie in scripturi.

Vreau sa va ajut din toata inima sa va intoarceti catre Isus si sa il acceptati pe El ca fiind Domn si salvator al dumneavoastra prin el este salvare ,iertare de pacate,trecerea problemelor de zi cu zi, pentru ca el a murit pentru noi si ne-a eliberat din iad,pentru ca inainte de el toti oamenii mergeau intr-un fel de inchisoare in iad unde nu era nici bine nici rau.
Dumnezeu sa ne binecuvinteze pe toti.

15 06 2014
maria2216

Mulțumesc. Ştiți, eu nu am putut niciodată să fiu credincioasă pentru mult, mult timp. De vreo 3 ani, am început să fiu altfel. Adică.. am început să cred mai mult. Şi să îmi fie frică. Eu am o altfel de viziune despre religie, consider că Dumnezeu îmi e ca un prieten, mai mult. Uneori, seara, îi povestesc despre ce am făcut în timpul zilei, chiar dacă sunt conştientă că El ştie deja. Consider că nu trebuie să îmi fie frică de El. Nu ştiu de ce.. mai degrabă îmi e frică de ce se ascunde în întuneric, dar ştiu că Domnul este aliatul meu şi o să-mi fie bine.
Nu ştiu dacă e bine, dar nu-mi place să merg la Biserică, preoții nu îl mai slujesc pe Dumnezeu şi îmi e scârbă de parşivitatea lor. Îmi port credința în suflet. Nu ştiu dacă e bine. Mă rog aproape în fiecare seară. La mine, rugăciunile, de cele mai multe ori, înseamnă să-i mulțumesc pentru ce mi-a dat, fie bine, fie rău.
Iubitul meu e adventist, ai mei, cum au auzit, au făcut scandal, că eu să nu îmi schimb religia şi chestii de genul, când de fapt eu nici nu pusesem problema de asta. Am vorbit cu iubitul meu şi am hotărât că fiecare am fost crescuți cu religia noastră, aşa că el nu-mi poate cere mie să o fac şi nici eu lui. Eu oricum cred că e un singur Dumnezeu şi nu contează modul în care crezi în el, important e să crezi.
Acum nu mai vreau ce voiam cu ceva timp în urmă, sunt bine. Mulțumesc.

15 06 2014
"Totul e prin Dumnezeu si nimic fara el nu este"

Buna Maria2216 ,in primul rand Maria este de datoria ta sa incerci sa vorbesti cu prietenul tau despre religia ta ,cum ai spus exista un singur Dumnezeu nu conteaza religia dar exista Fiul lui Dumnezeu care a murit pentru noi si cine nu crede este pierdut ,pierdut inseamna iadul in vecii vecilor , sa ii vorbesti despre asta ,adventistii nu stiu daca cred in Isus,nu uita acea casa in care nu exista rugaciune si nu exista credinta si nu exista post acea casa este sparta si devine un iad.
Este foarte bine ca vorbesti cu El, cu Dumnezeu ,sa ii dai lui toate problemele toate toate si el te va scapa de ele cand crede El de cuviinta,si Maria sa iti fie frica de El pentru ca noi suntem pacatosi si daca nu stam drepti in fata lui ne poate pedepsi ,sa iti fie frica de El pentru ca iti poate da un test mare,dar sa ai o frica iubitoare in acelasi timp,Dumnezeu a zis: „nu vă temeţi de cei ce omoară trupul, iar sufletul nu pot să-l omoare, ci mai vîrtos să vă fie frică de Dumnezeu care poate şi sufletul şi trupul să-l chinuiască în gheena focului” ghena este mai jos de iad adica mai rau ca in iad si acolo ajung vrajitorii inchinatorii la idoli si la satana blasfemeitorii,si sinucigasii ,din iad este scapare dar nu trebuie sa ne bizuim pe asta pentru ca si in iad chinul e mare poate dura 100 de ani o mie de ani sau o mie de mii de ani (un milion) sau mai mult,dar din ghena nu mai iesi, sa te temi de Dumnezeu pentru ca ar putea sa te ia in orice moment in care tu nu esti pregatita ,nu ai fost dreapta in fata Lui poate, adica nu esti curatita de pacate ,de Diavol sa nu te temi caci Isus a zis: „Eu sunt cu voi si nimeni in potriva voastra” crede asta si ai sa vezi ca,,, cuvantul lui Dumnezeu nu minte,Maria din aceata cauza sa te temi de Dumnezeu dar sa ai o frica iubitoare caci el a mai zis:”Cel ce iubeşte pe Tatăl său şi pe mama sa mai mult decît pe Mine, nu este vrednic de Mine, şi cine nu ia crucea sa şi să vie după Mine nu este Mie vrednic”

Maria cand incepi sa crezi mai mult atunci Duhul lui Dumnezeu coboara peste tine ,sa nu il mai respingi,mi-am dat seama cand ai spus „eu nu am putut niciodată să fiu credincioasă pentru mult, mult timp”El vine la tine si are un plan cu tine nu il respinge si in acelasi timp sa nu uiti ca ai o responsabilitate acum ca l-ai cunosut pe Isus Este mai bine pentru cel care nu l-a cunoscut decat pentru cel care l-a cunoscut dar l-a respins.

Unii preoti sunt cum ai spus,o sa gasesti o biserica in care sunt slujitorii Domului cu adevarat,nu uita este casa Domnului si acolo iti plangi pacatele,trebuie sa intri si acolo.

Sa ii multumesti in fiecare seara pentru ce ti-a dat pentru ca esti sanatoasa si nu stai in scaun cu rotile pentru ca vezi si asa mai departe, pentru ca ai o casa poate,dar nu uita ca el ne-a dat sa avem din belsug si sa intelegem ca din ce ne-a dat trebuie sa dam si la altii ,acestea ce ne-a dat se numesc „binecuvantari”si nu trebuie sa ne rasfatam in binecuvantarile Domnului.
Este foarte mare pacat sa ne rasfatam in lux cand in jurul nostru saracii se tavalsc pe jos si cer paine si haine curate sau un cuvant linistitor.

Iti doresc sa treci peste toate problemele tale mai usor si sa ajungi sa cunosti iubirea lui Dumnezeu.
Dumnezeu sa ne binecuvinteze pe toti.

16 06 2014
maria2216

Mulțumesc pentru răspuns.
Religia adventistă e foarte asemănătoare cu ortodoxismul,şi ei cred în Sfânta Treime, doar că se numeşte Trinitatea. Cele două religii au în comun multe, adventiştii cred în a doua venire a lui Iisus. Ei țin sâmbăta ca ziua a şaptea şi nu mănâncă anumite cărnuri,ca noim
Astea sunt cele mai mari diferențe între adventişti şi ortodocşi, pe care le-am putut găsi şi eu pe internet, mai mult nu am cum să aflu despre această religie pentru că iubitul meu crede şi el, la fel ca mine, nu aşa cum îi cere religia lui. Tatăl săuceste foarte credincios, însă nu am avut ocazia să vorbesc despre asta cu el.
O să încerc mai mult. Vă mulțumesc !

15 06 2014
Robert

Draga Mihaela,

In primul rand esti o femeie puternica pentru n-ai acceptat avansurile colegilor casatoriti cu “familii”. Foarte urate aceste magarii, avand in vedere profesia de medic…dar pana la urma tot “animale” suntem indiferent de pregatirea profesionala. E fain sentimenul ca operezi gratis pacienti in timpul liber si ajuti acei oameni in situatii disperate, faci un lucru util pentru societate avand in vedere miile de joburi inutile si remunerate superior. Stiu ca e obositor dar cumva ii salvezi.Eu cred ca esti puternica si vei rezista mizerilor colegilor. Ar fi o reala pierdere si colegii vor triumfa pentru ca tu ai cedat, si eu trec printr-o stare de singuratate, neputinta si depresie, am avut un accident urmat de 3 operatii care momentan mi-au schimbat neimaginabil cursul firesc al vietii, insa povestea ta chiar mi-a starnit atentia, stiu ca e greu prin ce treci…sper sa rezisti, esti puternica. Avem nevoie de rabdare si speranta. Se va ivi cumva o “portita” si in viata noastra.Cu ceva timp inainte chiar nu inteleageam astfel de oameni cu tendinte de suicid, dar usor-usor am inceput sa realizez ca uneori durererea sufleteasca e cea mai rea dintre toate si trece extrem de greu.

Lasă un răspuns

