W 42

29 05 2014

Buna ziua, ma numesc w si am 42 de ani, dgn cu sterilitate primara. Sunt casatorita de 2 ani, 4 medici am consultat dar nici unul nu m-a ajutat cu nimic, nu au stabilit nici macar o cauza. Mai am max 2 ani si intru la menopauza. Am decis sa ma sinucid, am facut testamentul in favoarea sotului meu, urmand sa il autentific si sa numesc un executor testamentar. Am incercat sa merg la o clinica de fertilizare la szeged, dar nu am progresat mai deloc, abia am facut niste analize sumare. Nu mai am nici un sistem de valori moral-religioare, nu cred ca exista divinitate, nu mai cred in puterea sfintilor, posturi etc. Mie nu mi-au folosit. Daca m-ar fi ajutat intr-adevar nu m-as fi casatorit la 40, cand sunt stearpa, sau cel putin m-ar fi ajutat cu ceva in acesti 2 ani de casnicie. Sotul meu nu merita sa isi iroseasca viata alaturi de mine, ii las tot ce am eu pt a-i fi mai usor material ulterior. Singura persoana care are beneficii din casatoria mea este mama mea, folosindu-se de ginere pe post de sofer si hamal prin spitale. Sotul meu nu merita o astfel de viata, sluga la o soacra si irosirea tineretii langa o sotie stearpa. Nu imi fac probleme pt o eventuala suferinta a parintilor. Tatal meu este un asa zis preot cu amanta de vreo 5 ani. Nu tinem legatura decat formal, fapte care imi dovedesc inca o data despre relativitatea lui dumnezeu si a sfintilor. Mama , o femeie pe care daca nu o mai slugareste sotul, pt ca are amanta, tocmai si-a gasit solutia salvatoare la ginere. Fratele meu nu tine legatura cu parinti, nici nu mai are motive, doar cu mine, nu imi fac probleme in privinta lui pt ca are propria lui viata. Daca as fi ales varianta divortului, pt ca sotul sa isi recapete libertatea, mie imi ramane slugarnicia pt o mama macinata de mandrie lumeasca si egoista, iar la finalul vietii mele as ajunge intr-un azil de batrani. Nu mai am ambitii sociale, materiale sau profesionale si nu mai consider sinucidea un pacat, atata timp cat nici dumnezeu si sfintii nu au considerat pacat sa ma casatoresc la 40 de ani, cand s-a dovedit a fi prea tarziu. Consider imoral sa imi bat joc de viata unui om si sa-l tin legat-fortat de mine printr-o casatorie care nu duce la nimic- asa va putea sa-si gaseasca pe cineva si sa isi refaca viata. Iubirea mea pt el nu este una egoista, dar nu pot sa ii ofer nimic. Nu am munstrari de constiinta ca as fi gresit undeva, medical, nu am facut nici un avort. Atat. W 42.

Acțiuni

Information

10 responses

29 05 2014
olivia252014

Buna ziua !
Eu tot ce pot sa va spun este ca va inselati amarnic in legatura cu divinitatea.Dumnezeu exista,sfintii exista.Raiul este paradisul pe care noi oamenii de pe pamant,nu putem sa il realizam cu minte omeneasca.Dumnezeu exista draga doamna W.
Faptul ca la dvs.nu au dat roade posturile,a fost din cauza faptului ca nu ati crezut in totalitate in Dumnezeu.Ci presupun ca ati tinut post mai mult ca sa il testati pe Dumnezeu-sa vedeti daca intr-adevar EL chiar exista.
Nu judec,dar este clar faptul ca dvs.sunteti indusa in eroare de catre cel rau,care v-a intunecat gandirea,si acum va ganditi doar la sinucedere.
Va spun cu mana pe inima,ca cel rau rade in hohote si este uimit pt.ca atat de usor v-a cucerit.El abia asteapta sa va puneti capat zilelor,ca sufletul dvs.sa fiu luat de el,si sa ardeti vesnic in focul iadului.
Nu stiu daca realizati ce inseamna ‘VESNIC SA ARZI IN IAD’.
Nu stiu daca realizati ca suferintele din iad,nu se compara cu cele pamantesti,si odata ajunsa acolo,nu mai este cale de intoarcere.
Acolo nu veti mai avea sansa sa va mantuiti.Va pun o ontrebare: ce credeti ca va asteapta pe lumea de dincolo?– a doua intrebare:cititi Biblia zilnic(ca sa va deie forta sa luptati mai departe,si sa nu cadeti asa usor in capcanele celui rau)?
Viata pe pamant este o suferinta,este o pregatire continua pt.viata de dincolo.Ganditi-va putin cine a suferit cel mai mult pe acest pamant pt dvs?
Oare cine- Bunul Isus si-a dat viata pt noi toti,si prin ce chinuri a trecut,prin ce umilinte,suferinte de nedescris,nu va puteti imagina chinurile si suferintele LUI,si-a dat viata pt ca noi sa ne putem mantui.Si toate astea pt.noi,pt mine,pt dvs,pt noi toti de pe acest pamant
Sa castigam viata vesnica. Noi toti suferim pe acest pamant pt propriile noatre pacate,platim pt pacatele noastre,ca sa putem castiga viata vesnica.
Si noi IL crucificam zi de zi,II inmultim ranile care sangereaza nespus de mult.
Dvs.habar nu aveti,cat de mult IL doare pe EL acum,vazandu-va suferind,dar mai ales ca IL parasiti,si va oferiti sufletul pe tava atat de usor-celui rau.
Dumnezeu plange pt dvs,striga chemandu-va si implorandu-va sa va intoarceti la EL. De ce L-ati parasit ? De ce considerati ca EL nu exista ?
Doar pt.ca nu ati primit nici un raspuns la problemele dvs,asa cum ati fo dorit sa primiti? Sa stiti ca Dumnezeu cand nu va da ceea ce cereti,este pt ca din acel NU,va asteapta un mare DA !!!
Si trebuie sa stiti de asemenea,ca daca nu cereti din suflet ceva de la EL,si daca nu va rugati la EL,nu veti primi raspuns pt.ca nu ati cerut acel ceva din suflet,nu v-ati rugat din inima.
Nu va judec,sa nu ma intelegeti gresit.Dar se vede din spusele dvs.ca nu cititi Biblia,si ca nu stiti ce timpuri traim.
Incercati sa cititi Biblia,sa va spovediti,sa va impartasiti.
Sa traiti dupa cele 10 porunci.Sa II cereti ajutorul Domnului,si EL o sa va ajute. EL asteapta nespus de mult sa II cereti ajutorul.EL va iubeste atat de mult,incat dvs.si noi toti de pe pamant nu putem realiza Iubirea LUI fata de noi.Si nu sunt vorbe in vant,sunt chiar Vobele lui Dumnezeu.
Daca nu ma credeti,cititi mesajele lui Isus.
Sunt scrise de Vassula Ryden,iar volumele se numesc Adevarata viata in Dumnezeu.
Daca veti incepe sa cititi aceste mesaje de la Isus,vi se va schimba viata in bine,daca chiar credeti cu adevarat in Dumnezeu.
Va rog sa va rugati mult,sa mergeti la biserica,sa ii cereti ajutorul lui Dumnezeu,si veti vedea ca luminita va straluci si in viata dvs.
Dumnezeu sa va binecuvanteze!!

29 05 2014
Adrian

Draga W 42,

In primul rand permite-mi sa iti spun bun venit aici! Regret enorm suferinta ta, INSA in acelasi timp trebuie sa te gandesti la cateva lucruri:

1. Oare viata nu inseamna mai mult decat a avea copii? Chiar daca ai avea un copil, sa zicem, il ai pentru o perioada limitata de timp… 18-20 de ani… dupa care isi ia zborul, iar tu ramai tot langa sotul tau…

2. De ce te-ai casatorit cu sotul tau? Doar pentru a avea copii? Sau (si) pentru ca il iubesti? E o intrebare retorica, evident, altminteri nu te-ai fi gandit sa ii lasi tot ceea ce ai… daca nu l-ai fi iubit…

3. Apropo de casatorie, de ce ar fi vinovat Dumnezeu pentru ca te-ai casatorit la 40 de ani? Sau pentru ca esti sterila? Spui ca nu crezi in Dumnezeu, dar in acelasi timp Il invinovatesti pentru ceea ce ti se intampla… De ce nu ar fi de vina, de exemplu, apa pe care o bem, cu nitrati si alte porcarii, mancarurile pe care le ingurgitam zilnic, cu toate E-urile sau aerul pe care il respiram?

4. Daca vrei un copil chiar atat de mult incat ai ajuns sa consideri ca viata nu merita sa mai fie traita in absenta acestuia, nu crezi ca este paradoxal sa abandonezi tocmai acum, facand exact acel SINGUR lucru care te poate impiedica 100% sa il ai? Adica, daca mori, logic, 100% nu mai poti avea copil sau, cel putin, nu te mai poti bucura de el, nu-i asa?

Ai luat in calcul si o alta varianta in afara de Szeged? De exemplu Bucuresti? Timisoara? Targu Mures? Viena?

Varsta nu cred ca este neaparat un impediment… sa nu uitam ca Adriana Iliescu, de exemplu, a ajuns mama la 67 de ani…

Apoi, mai exista varianta adoptiei… de ce ar trebui neaparat sa ajungi la batranete intr-un azil? Eu am prieteni, multi, care au adoptat si care nu regreta nici o secunda lucrul acesta… Dureaza un timp sa te acomodezi cu ideea, insa apoi nu mai poti sesiza diferente intre relatiile celor care au copii naturali si celor cu copii adoptati…

Sau chiar daca nu adopti, dar iubesti copiii… De ce nu ai face voluntariat intr-un centru care lucreaza cu copiii? Sunt oameni care au ajuns sa gaseasca in asta implinirea vietii lor…

Viata inseamna mult mai mult decat un insucces, draga noastra W, indiferent de cat de mare sau de dureros ar fi acel insucces…

Te rog sa te gandesti BINE la aceste lucruri… si te asteptam sa revii aici!

Cu prietenie,
Adrian

18 06 2014
W 42

Buna ziua dl doctor si mii de multumiri pt raspunsul punctat. Am traversat cu bine si am depasit acest moment critit. Ce m-a ajutat ? Raspunsurile obiective primite, analiza problemei mele si din alte unghiuri si nu in ultimul rand dragostea pt sotul meu, am incercat doar sa imi imaginez cum ar fi ulterior pt el totul. Si dragostea invinge ! Ieri am fost la szeged pt a continua procedurile de fertilizare in vitro. In plus, citind aici tot felul de povesti de viata extrem de grave, am concis ca sunt multumita de viata mea, de ceea ce am, de ceea ce am realizat pana acum si infertilitatea mea nu este sfarsitul lumii. Foarte mult m-a ajutat site-ul, le multumesc tuturor celor care mi-au scris, am citit toate raspunsurile, le-am asteptat, le-am analizat si am concis ca sunt o luptatoare, ca viata mea asa cum este are multe aspecte pozitive si merita traita. Si mai presus de orice nu am putut sa-i fac sotului meu asa ceva. Va multumesc inca o data pt suport si ca m-ati acceptat in acest grup. Cu respect, w 42

18 06 2014
Adrian

Draga W42,

Ne bucuram mult sa aflam ca esti ok! Intr-adevar, daca nu putem face nimic in privinta trecutului nostru, putem face multe lucruri in ce priveste viitorul! Da, esti o luptatoare! Si Trebuie sa fii asa, pentru ca este singura optiune reala pe care o ai!

Iti multumesc din suflet pentru cuvintele tale frumoase! Iar daca, vreodata, vrei sa te revansezi cumva, nu uita ca singura modalitate in care o poti face este ca, la randul tau, sa adresezi cateva cuvinte calde, frumoase, incurajatoare, cuiva care trece prin momente grele!

Te imbratisam cu drag!

Cu prietenie,
Adrian

29 05 2014
"Totul e prin Dumnezeu si nimic fara el nu este"

Buna W 42,vreau sa va spun ca ceia ce v-ati pus in gand este un mare pacat,este cel mai mare pacat pe care omul il poate face pe pamant si nu se iarta in veci,iar in veci insemna niciodata,pentru ca oricare alt pacat cat de zguduitor sau strigator la cer ar fi, Dumnezeu il iarta pentru ca acea persoana este inca pe pamant si are sansa sa se pocaiasca sincer,in cazul sinuciderii pierdeti sansa de curatare a pacatelor si pe lumea asta si pe celalta,si acel om care savarseste acest pacat nu are odihna niciodata,si nu are pauza si arde incontinuu si memoria este cu el isi aduce aminte de toate sansele pe care le-a avut pentru a se mantui.
Cand pleaca cineva in excursie nu se intereseaza oare de locul unde ajunge??nu se intereseaza in ce zona este ?unde este?asa trebuie sa faceti si dumnevoastra sa va interesati de locul in care ajungeti dupa moarte si interesati-va bine, Dumnzeu nu ne-a lasat asa la intamplare fara nici o dovada, avem biblia,atatea persoane care vorbesc de case bantuite,de moarte clinica cum ca a vazut iadul sau o particica din rai,acei oameni incearca acum sa convinga de grozaviile iadului alti oameni care fac pacate si care cred ca nu exista iad,sau ca toata lumea merge in rai,(cautati pe internet si englez si roman: „exista viata dupa moarte”)daca in acest moment o sa spuneti despre acei oameni ca is nebuni sau ca au avut vise,vreau sa va spun ca sunt multi oameni in aceste cazuri si nu cred ca ii puteti face pe toti nebuni,sau daca ganditi ca au fost vise,e imposibil ca un om ,un ateu sa viseze ceva si apoi sa se intoarca la Isus, la Dumnezeu ,acel om nu a visat acel om a fost dus in realitate in iad si a vazut grozaviile iadului si cand s-a intors a inceput sa creada mai tare ca un parine a inceput sa predice Evanghelia,va intreb acum oare este posibil ca un vis imaginat de mintea omenesaca sa aduca la credinta un ateu inrait??oare dimineata cand ne trezim nu ne dam seama ca a fost un vis,oricat de real ni s-ar parea in moment ce visam??insa acei oameni din moarte clinica,sau care au fost dclarati morti 3 zile spun cu foarte mare tarie ca Dumnezeu exista si ca chinurile iadului exista,deci va rog din suflet sa nu treceti peste ce am zis vreau sa cercetati biblia,sa cautati adevarul,eu nu vorbesc in vant eu am vazut am fost martor la fenomene paranormale se miscau obiecte prin casa,toate astea nu dovedesc decat existenta lui Dumnezeu,pentru ca Dumnezeu lasa sa inetelegem ca exista lumea sufletelor,lumea de dincolo.
Si eu am fost si m-am gandit la asa ceva dar am fost salvat,va spun ca acest gand al sinuciderii acet gand nu dispare cand vrem noi, ceea ce este inca un semn al existentei lui Dumnezeu,voiam sa uit acest gand dar nu puteam ma gandeam incontinuu la el,deci atentie va rog ,ma gandeam la el chiar si cand nu mai voiam sa ma sinucid,oare cum se poate explica asta ???de dimineata pana seara ma gandeam si nu puteam sa uit acest gand,va spun este o tortura,in mintea mea nu mai exista vointa de moarte dar gandul era permanent,asa ca va rog sa nu mai spuneti ca Dumnezeu nu exista pentru ca noi cate o data suntem orbi la semnele existentei lui Dumnezeu,acest gand vine de la satana si el ne vrea in iad,si face orice absolut orice( face orice ii permite Dumnezeu ) sa ne ia in iad sa ne chinuiasca totdeauna si totdeauna nu are sfarsit si chinurile iadului nu sunt usoare cititi in biblie si nu sunt usoare deloc,eu am fost salvat prin rugaciune,asa va sfatuiesc sa faceti si dvs. pentru ca in moment ce ne rugam Dumnezeu ne trimite putere impotriva celui rau si pentru asta cel rau se lupta impotriva rugaciunii si se impotriveste din toata putererea.
Dumnezeu nu v-a dat un copil pentru ca asa a fost voia lui cea sfanta, putem noi, creatiile lui, sa cugetam impotriva vointei cratorului,impotriva Tatalui nostru ceresc??sa punem sub semnul intrebarii alegerile tatalui pentru noi,noi putem sa slavim pe Dansul, sa il laudat si sa spunem si la altii de El,sa spunem despre evanghelie,sa spunem despre acea fiinta pentru care toata faptura se cutremura,si toata faptura lauda pe Dansul,pentru aceasta minune ca existam,eu va rog din suflet sa nu faceti asa ceva sa nu comiteti asa ceva,nu vreau sa va convingeti de asta dupa ce muriti pentru ca nu mai exista scapare este Chinul vesnic in vecii vecilor.
Absolut toate problemele dumneavoastra vor trece pentru ca „totul e prin Dumnezeu si nimic fara el nu este”daca asta a fost voia lui sa nu aveti copii nu va ramane sa adoptati unul,ganditi-va la planul Lui,acela de a va face sa adoptati un copil care isi cauta o mama iubitoare si veti primi rasplata in imparatia lui,va rog inca o data sa nu va convingeti de ce am spus dupa ce treceti in nefiinta pentru ca scapare nu mai exista.
Pentru ca sunteti un om al dovezilor o sa va spun de cateva lucruri care dovedesc de existenta Lui si alta explicatie nu va fi.
Acele case bantuite de care v-am spus mai sus, acele lucruri care se misca fara sa le atinga nimeni si numai daca citeste preotul din cartea sfanta adica din biblie toate se opresc si se linistesc(daca asta nu credeti va rog sa cercetati sa vorbiti cu oameni care au patit asta ,puteti sa imi raspundeti ca sa va spun ce am patit eu,puteti sa cautati case bantuite locuri….asta numai pentru a va convinge singura ca Dumnezeu exista si sa ajungeti la lumina),
Apa sfintita se bea tot timpul anului si nu se strica, deci nu se strica, aceasta vorbeste despre Dumnezeu,si va rog sa faceti acest test daca nu creedeti.
Acesti oameni care au fost morti pentru cateva zile si proslavesc evanghelia,Dumnezeu le-a aratat iadul celor ce nu au crezut,si pana la moarte asta vor sa faca,pentru ca ei cred in rai asa cum cred ca exista casa lor pe pamant.
Noi insine pamantul si universul,noi nu am evoluat din bacterie asa cum spune stiinta si pamantul nu s-a format din nimic tot stiinta afirma si asta,nimic inseamna nimic si din numic nu iese nimic,credeti ca universul cu o asa ordine si cu o asa precizie sa se fi creat singur???”priveste cerul si pamantul totul este frumos,cine a facut asta?ca una nu lipseste”
Sfintii,Sfanta Parascheva ,cum va putesti explica ca un cadavru nu putrezeste,si asta nu este tot el este foarte usor si miroase foarte frumos si face minuni,asta cum va mai explicati??sa trecem peste partea cu minunile daca poate nu credeti,dar cum de miroase frumos si cum de emana un mir frumos mirositor,cand un corp ar trebui sa fie mancat de viermi?
Doamna „W” mi-am dat toata silinta ca sa va conving sa va salvati viata nu numai aceasta viata ci cealalta pentru ca este mai importanta pentru ca este vesnica ,pentru ca noi toti oamenii suntem frati si tinem unul la altul v-am adus la cunostinta adevarul,acu nu mai puteti spune ca nu ati stiut, cititi cu atentie sunt dovezi reale pentru cel care cauta dovezi si pentru cel care nu cauta,am scris din inima si am stat cu placere sa scriu ca sa va ajut pe dvs.cu un sfat,multa lume nu crede dar va crede in primele secunde dupa moarte.
Raspunsul meu pentru dvs este Rugaciunea si intoarcerea catre Dumnezeu daca il urati pentru ca el a voit sa existam si el nu vrea ca noi sa pierim ci ne-a dat sansa sa alegem binele de rau si cititi si biblia,de aici inainte alegerea si hotararea va apartine numai dumneavoastra.
Dumnezeu sa ne binecuvinteze pe toti.

30 05 2014
Stef

W 42,
Tu ce i-ai scrie unei femei cu o asemenea poveste?
Inainte de a renunta la aceasta viata poate te gandesti sa ne spui si ce simti. Nu gandurile tale despre Dumnezeu si viata, ci ceea ce simti conteaza pentru a ne face pe noi sa intelegem prin ce treci. Ce simte un om care considera ca nu mai are nimic de pierdut?….
As primi cu atentie o descriere a simtamintelor tale si a trairilor.
Toate intamplarile poarta scrisa o lectie in nucleul lor. Si nu intamplator ai scris aici.
Pe curand!

3 06 2014
Oana85

As putea sa iti spun ca stiu prin ce suferinta treci, incercam de 4 ani sa avem un copil si am ramas insarcinata acum un an cu gemeni dar amandoi s-au oprit din evolutie. Numai eu stiu prin cate am trecut in astia 4 ani, cati doctori m-au mancat efectiv de bani fara sa ma ajute cu nimic dar Dumnezeu nu m-a lasat si acum sunt insarcinata, din nou au fost gemeni si unul s-a oprit din evolutie. Iti spun asta ca sa vezi ca se poate, nu trebuie sa disperi si daca tatal tau este un astfel de om nu inseamna ca Dumnezeu nu exista. Si eu am avut ganduri de suicid, incepusem sa nu ma mai inteleg cu sotul meu si sa ne certam doar pentru ca mie mi se parea ca il tin legat de mine si ca nu ii pot oferi ceea ce el isi doreste. Deja ma gandisem ca daca nici anul asta nu raman insarcinata ma duc la un spital unde o gramada de mame isi abandoneaza copii si vorbesc cu una din ele sa mi-l dea spre adoptie, asa sunt sigura ca m-as fi simtit implinita. Te rog sa te gandesti bine ce vrei sa faci, chiar nu este cazul sa te sinucizi pentru asta cand exista atatea posibilitati sa avem copii, un copil crescut de tine de la cateva zile este clar copilul tau.

Legat de mama ta nu inteleg de ce trebuie sa o slugariti atat, daca este sanatoasa si se poate descurca singura atunci sa se descurce. Fratele tau a putut sa se rupa de ei si asta ar trebui sa faci si tu, nu merita sa iti sacrifici viata pentru cineva care nu te cauta decat la nevoie.

29 07 2014
Adrian

–––––––––––––––
La 29.07.2014, ivladi a scris:
–––––––––––––––
Tu esti indecisa. Lasa-ti sotul sa decida pentru el. Daca decide sa te paraseasca, lasa-l; a ales pentru sine- nu-l poti condamna; daca decide sa ramana- pretuieste-l- te iubeste si asta nu poti gasi asa usor. Daca-i refuzi iubirea pentru tine- te urasti pe tine insati- si asta va fi de neiertat inaintea lui Dumnezeu.

31 12 2014
Adrian

–––––––––––––––––––––
La 31.12.2014, Mihai 113 a scris:
–––––––––––––––––––––

Nu stiu daca conteaza pt tine parerile de aici (sau daca conteaza doar alea care iti intaresc credinta in relatarile tale) dar eu cred ca pui prea mult accent pe copilul ala. De mica Disney ti-a bagat in cap asta, si cam toate filmele ti-au impus asta ca standard de fericire, dar chiar doar asta te poate face fericita? Mi se pare ca ai un sot intelegator care iti e alaturi si pare ca te iubeste (nu cred ca sta de placere cu soacra-sa prin spitale, oricat ai insista sa crezi ca o face din obligatie). Daca vrei un copil, si crezi ca scopul vietii e asta, cred ca ai putea lua in calcul a infia unul, sunt o gramada abandonati de mici. Pari destul de inteligenta din postare asa ca te intreb, chiar conteaza atat de mult ca nu sunt genele tale alea pe care le „lasi zestre” dupa tine?

2 02 2015
I. Adrian

Buna,
am probleme asemanatoare cu cele care zdruncina sufletul tau. Dar cred si astept viata vesnica promisa de Dumnezeu. Am nevoie de sanse noi dar pe care in nici un caz nu le pot obtine de la oameni. Asa ca astept, citesc, si incerc sa ajut. Asteapta si tu.

Cu consideratie,
A

Lasă un răspuns

