Sophie

7 05 2014

De o perioada ma gandesc intens sa ma sinucid. Am mai avut ganduri, dar treceau rapid, insa de aceasta data nu mai e asa. Ma gandesc mereu cum ma sinucid. Imi doresc uneori sa dea o masina peste mine si alte asemenea.

Toate aceste ganduri au inceput de un an. Povestea ar fi cam asa in mare. Acum 3 ani am cunoscut un barbat mult mai mare ca mine, 17 ani diferenta. A fost totul o prietenie, pana m-am indragostit. La vremea aceea eram o copila, minora inca. Eu ma intalneam cu acest barbat, doar ne sarutam si atat. Nu a vrut niciodata mai mult. Mi-a spus ca ma place deoarece am ceva ce il atrage. Si asa am tinut-o 2 ani fara nimic. Insa problema acum vine. El disparea cu lunile fara sa dea vre-un semn. El statea la 40 km de orasul meu si imi era greu sa stiu ce face. M-a facut sa plang enorm. Sufeream. Nu mai mancam. Slabisem atat de mult incat devenisem anorexica. Mi-am stricag sanatatea. Iar el..doar aparea brusc cateva zile.. Isi cerea iertare si ca regreta, iar eu ii cadeam in plasa. Dupa 2 ani s-a mutat in orasul meu caci isi deschisese firma lui. Eu deja eram majora. Si a inceput sa ma caute. Ne-am intalnit si am reluat..sa zic asa..relatia. S-au intamplat multe lucruri. Il iubeam si m-am oferit total lui. Dupa cateva luni, in urma unei scrisori de la mine, mi-a spus ca exista cineva in viata lui. Nu tine la ea din ce zice pt ca s-au intamplat multe intre ei, dar are nevoie pt ca are probleme si tatal ei e avocat foarte bun, De atunci s-au intamplat multe. A disparut 2 saptamani si s-a reintors. In aceasta perioada o prietena incerca sa ma cupleze cu un tip. Am zis „de ce nu” si poate asa il voi uita. Am stat cu tipul acesta aproape 2 luni, in timp ce cu celalalt, dupa ce s-a reintors am tinut-o doar in cearta o luna de zile. Eu ma tot certam cu el, nu il mai suportam, nu il mai voiam. Imi era frica sa stau in preajma lui caci aveam impresia ca ma va lovi. O facuse o data dar nu a dat tare.
el a inghitit si a trecut peste si ne-am impacat cand i-am cerut iertare .ma lasase sa ma calmez. De o perioada mi-a spus ca e singur..ca nu mai e cu aia, dar sunt atatea lucruri care imi demonstreaza contrariul. El spune ca nu e asa. Am decis sa ma despart de el. Am rezistat cateva zile si l-am recautat daca el nu a facut-o si iar ne-am certat.
Pe langa faptul ca ma distruge psihic si sufleteste, i-am luat apararea in fata unei fste bune prietene si noi doua nu ne mai vorbim. Nu mai am prieteni. Nu mai vorbesc cu nimeni. M-am inchis desi ma prefac ca sunt bine. Nu mai suport oameni in jurul meu. Nu mai gasesc motive de a trai. Nu pot renunta la acest barbat. Ma simt legata de el si imi vine sa m dau cu capul de pereti cand stiu ca sunt slab in preajma lui. Ma gandeam safug de acasa in alt oras, dar nu pot. Ma tine aici familia. Desi m-am inteles cu ei bine jumatate de an, de acum doar scandaluri. Sunt un copil cu rezultate extraordinare la scoala, dar nici asta nu ma mai multumeste. Nu gasesc motive.

Vreau sa mor.
Vreau sa scap de aceasta durere ce mi-o provoaca toti.
Era o vorba ” cei care se sinucid nu o fac pentru ca nu vor sa mai traiasca, ci pentru ca vor sa scape de durere.” Acelasi lucru il simt si eu.

VREAU SA MOR!!!

Acțiuni

Information

18 responses

7 05 2014
Stef

Shopie,
Durerea nu ti-o provoaca ceilalti, ci TU. Tu alegi, tu iei decizii, tu ramai in aceasta situatie.
Este de apreciat ca ai incercat sa iesi, sa te eliberezi, sa ai pe altcineva. Mai incearca! De ce renunti la incercari atat de usor? Intamplarea a fost ca tu sa nu intalnesti un baiat de care sa te indragostesti.
Succes! Poti! Si tu stii ca poti!

8 05 2014
Sophie

Nu pot sa ma rup de acest barbat. Am tot incercat sa fiu cu altcineva, dar nu pot. Reusesc cu greu sa o tin o perioada, iar dupa, tot la acesta ma reintorc. E prezent peste tot. Ma simt murdara cand incerc sa fiu cu altcineva, ca il insel, ca il tradez.
Nu mai am deloc putere sa continui asa. Viata imi e data peste cap.
Nu mai accept pe nimeni langa mine. Tot ce simt e ca vreau sa scap de aceasta durere.
Consider ca moartea mi-o ofera.

8 05 2014
"Totul e prin Dumnezeu si nimic fara el nu este"

Daga Sophie,nu sunt piholog asa ca nu iti pot da multe sfaturi,pot sa iti zic ca daca suferi in relatia asta trebuie doar sa te desparti si sa iti impu lucrul asta, ca esti mai tare decat o simpla slabiciune,in schimb pot sa iti spun despre sinucidere ca ar fi cel mai mare pacat pe care ai putea sa il faci in lumea asta si pentru care nu ai scapare,te rog sa ma crezi, sa iti dau un simplu exemplu pentru care eu am crezut si as vrea sa crezi si tu,am avut aceleasi ganduri si am scapat de ele prin rugaciune,dar chestia cea mai impresionanta a fost ca la un moment dat nu mai puteam sa uit acest gand al sinuciderii desi eu nu mai voiam sa fac acest lucru ,nu imi puteam da seama ce se intampla…sa nu pot sa uit pur si simplu un gand,de ce nu puteam sa uit alt gand de exemplu ca am fost la cumparaturi sau in alta parte????deci este o experienta pe care vreau sa o zic tuturor de pe acest site si vreau sa ma creada,acest gand nu provine de la noi ci de la satan el de invrajbeste sa punem capat sa ne vindem sufletul,Sophie ai ajuns prea departe ca sa nu crezi asta ,sau sa crezi ca e o poveste de copii,tot ce spun este adevarat,daca ai dubii explica-ti cum de nu poti uita asta?si oare tu crezi ca ajungi unde???? daca te sinucizi????dispari asa pur si simplu??demonii exista fantomele exista nu mai ignora asta ,deci toate dovedesc existenta lui Dumnezeu,singurul care te iubeste este Tatal atotputernic increde-te in el,sa ii dai lui toate problemele si toate gandurile si sa il lasi sa iti intri in suflet si in inima,sa nu deznadajduim niciodata pentru ca intodeauna exista speranta,Dumnezeu nu te-a lasat nu te-a abandonat doar te-a pus la un test tu trebuie sa il treci ,de ce te-a pus la test???nu stiu, aici intervine taina lui Dumnezeu de nepatruns,incepe sa studiezi biblia si alte marturisiri ale oamenilor morti si care au inviat de pe internet,nu uita ca cine se sinucide ajunge in iad si arde in veci ,nu te arunca in necunoscut,cauta cuvantul lui Dumnezeu si ai sa vezi ca am dreptate.

9 05 2014
Lucia

Buna, eu sunt Lucia ( stiu ca este ultimul lucru care te intereseaza:( ). Am citit cu tistete povstoara ta.
Pari o persoana atat de buna si fragila, incat lasi persoanele din jrul tau sa influeteze parerea ta despre tine. Nu ca eu a-si fi oputeica si nu asi face asta. Dar nu este bine:(. Oricine pe lume, merta sa fie iubit, respectat, ingrijit. Iar tu nu esti exceptia de la regula, draga mea. Din contra, ai nevoie mai mult ca oricine de toate acestea si mai mult. Pentru ca le meriti. Nu o sa iti spun ca inteleg prn ce treci, pentru ca sincer nu stiu. Dar atat de jos am fost si eu o data..simteam ca familia nu ma intelege, ma certam cu ei, cu prietenii, pentru ca ei pur si simplu nu intelegeau ce simt eu. Iti este cunoscut nu? Aceea stare in care simti ca doar tu sti prin ce treci si ca orice ti-ar spune altcineva despre ” o sa treaca”, „o sa fie bine”, sau din contra „reprosuri” ( pentru ca asa le vedeam atunci ) ca ” trezeste-te nu este bun pentru tine” „ai o viata inainte, de ce iti faci rau tie si noua ( ma refer la familie ), ti se par doar „povesti” si nu iti vine sa crezi ca sunt egoisti, pentru ca nu iti vad durerea? Aceea stare cred ca o stii:(. Crede-ma e doar o stare. Mai tarziu, o sa vezi ca nimeni nu este vinovat de „nenorocirea” ta, nimeni, in afara de tine. Sa nu te supei, te rog din tot sufletul meu ca iti spun asta. Da, noi suntem vinovati, pentru ca permitem prea multe, pentru ca uneori credem ca iubirea poate orice. Nimic mai AEVARAT, de altfel, dar conteaza si persoanele.
Capul sus, da-ti joc ochelarii de cal, ridicate putin, nu e capat de lume. Toti iubim, toti am fost dezamagiti, macar o data. Fiecare om pe care il vezi pe strada are povestea lui. Da stiu, ca te intrebi, de ce unii au si altii nu? Pentru ca asa este soarta fiecaruia. Pentru ca DUMNEZEU NE DA FIECARUIA DUPA PUTERI, EL STIE MAI BINE CE SA FACA CU NOI. STIU ITI ESTE GREU SA IL INTELEGI, MAI ALES ACUM CAND TE SIMTI ASA SINGURA. DAR EL DRAGA MEA E TOT TIMPUL CU TINE, TREBUIE DOAR SA IL PRIMESTI IN VIATA TA. Stiu ca poate simti ( sa ma ierti daca gresesc ), ca poate ai facut tu ceva rau si meriti asta. Nu este adevarat, ai iubit, iubesti, iar iubirea nu este un lucru rau. Dar nimeni pe Pamant nu este fara de pacat si totusi, chiar si asa stiai ca DRAGOSTEA LUI DUMNEZEU PENTRU CEL MAI MARE PACATOS ESTE MAI MARE DECAT DRAGOSTEA CELUI MAI MAR SFANT PENTRU DUMNEZEU?. Incearca, doar incearca sa mergi la Biserica, sa citsti putin din Biblie, macar un rand si ITI PROMIT ca te vei simti mai bine. De acum nu are cum sa mearga decat spre bine. Stiu ca esti cu, capul plecat acum si nu vei sa vezi nimic din ce iti spun eu, sau prietenii nostrii de aici, pentru ca ai dreptate, doar tu simti, nu noi:(. Dar nu uita ca si noi am fost ca tine. Sau cel putin eu. Durerea se simte la fel, disperarea se simte la fel. Ca si neputiinta. Nu iti promit ca maine o sa fie bine, maine o sa fie doar maine. Dar cand vei inceta sa plangi, vei ridica capul si vei vedea cate nenorociri se intampla in lume, o sa vezi ca de norocoasa esti. Stiu ca este greu, acum, dar mai tarziu o sa prinzi putere. Crede-ma, nu e cu putiinta sa nu treci peste asta. Toti suntem datori sa traim pe Pamant atat cat doreste Bunul Dumnezeu si sa acceptam Voia Lui. Nu dispera, prietena noastra, nu te lasa, nici o clipa, pana si aceasta va trece. Daca ai stii cat de mult imi doresc ca ce am scris eu aici, prost sau nu, sa te aline putin, macar putin. Te rog, fii tare. Roaga-te la Dumnezeu asa cum poti tu, cat poti. am citit intr-o carticica ca Dumnezeu ne stie gandurile noastre ale tuturor, si ca asteapta sa le spunem, sa ne caim, sa cerem ajutor. Asteapta sa il invitam in viata noastra. Uite o mica Rugaciune :
ROAGA-TE SI SPERA
NU TE AGITA
DUMNEZEU ESTE MILOSTIV
SI VA ASCULTA RUGA TA
Sper sa te ajute, incearca macar. Gandeste-te la viata ta, oricat e jos esti, intotdeauna se poate mai rau. Nu lasa sa se ajunga mai rau. SI ma bucur enorm ca ne-ai scris. Te rog din tot sufletul meu sscrie-ne orice iti trece prin suflet, descarca-te la noi, promitem ca te vom asculta de fiecare data si nu o sa judecam nimic. Poate cand esti putin mai linistita, incearca sa citesti povestea Bellei ( o gasesti in dreapta, jos la categoria „Lupt sa traiesc” )
O mare imbratisare pentru tine

10 05 2014
Sophie

Iti multumesc de cuvinte. Am plans. Stiu ca nu sunt singura cu probleme, ca altii se chinuie multmai mult, ca ei au nevoie de ajutor mai mare, dar cand itipierzi speranta si iti doresti finalul…simti nevoia de a te descarca.

Poate ca Dumnezeu da mai mult laaltii, dar dacaei nu pot duce? De ce Ii supune la ceva greu?

Chiar as simti nevoia sa fiu imbratisata si sa mi se spune ” nu e bine, dar va fi”. Din pacate… Resping asta. Doar oameni falsi, lacomi si barfitori m-au imbratisat. Fiecare m-a lovit si injunghiat. Nu mai rezist la altele.

10 05 2014
Adrian

——————————————————————-
La 08.05.2014, Angela Insula Ekklesia a scris:
——————————————————————-
Draga mea Sophie esti tanara si nu s-a sfarsit lumea inca 🙂 Ai un viitor stralucit in fata la care nici nu visezi…Lasa-l pe tip sa nu ii zic altfel…Trebuie sa il lasi cu toata inima si foarte hotarata sa nu mai privesti inapoi, ORICE AR FI …Un mincinos ramane tot un mincinos, crede-ma…
Citeste mult, plimbate-te, schimba anturajul, apropiete de parinti, iubeste.i si arata-le ca vrei sa te schimbi…
Te pup…

10 05 2014
Sophie

Va multumesc pentru mesaje. Nu ma asteptam ca cineva sa imo scrie, cu atat mai putin, atat de mult. Desi, sunt inca la pamant, mi-ati dat sa vad lumina de la sfarsitul tunelului. Am disparut zilele astea, tocmai pentru ca simteam nevoia sa fiu cu mine insami si sa ma gandesc.
Am fost chinuita in vise de demoni si m-am rugat. M-a ajutat. Mi-a oferit si linistea de care aveam nevoie. Inca incerc sa rezist din a nu il mai cauta pe acest om. Astazi s-a comportat si mama mea bine cu mine si mi-a vorbit mai frumos. Cu toate acestea, inca mi-e sufletul intunecat si pustiu. Inca deznadejdea e acolo in interior, inca ma chinuie durerea. Doar..poate..intr-o zi…va disparea.
Incerc sa imi alung gandurile negative. Dar cat de greu e cand un om te-a distrus din orice punct de vedere si te-a facut sa te simti un nimeni.
Nu o pot considera marea iubire, dar e prima. Si e dureroasa. Complicata.
Poate daca as fi fost mai „rea” era altfel. Doar ca..fiecare om e bun in interior caci e facut dupa ” chipul si asemanarea Lui Dumnezeu”. Cred cu tarie asta. Dar de ce unora le place sa se joace cu celalalt? De ce il fac sa se simta un gunoi? De ce ii distrug sufletul si il chinuie pana nu mai ramane nimic din el, decat un trup gol si rece? De ce ajungem..fiecare..dintre cei ce le-au trecut prin viata… Sa isi doreasca moartea?
Eu asta mi-am dorit..acum…parca ma indoiesc ca mi-o mai doresc. Poate voi fi salvata.

14 05 2014
"Totul e prin Dumnezeu si nimic fara el nu este"

Sophie cu siguranta vei fi salvata continua sa te rogi asta iti va umple golul din tine,va veni la tine o pace foarte mare o vei simti,daca ai sa povestesti la altii nu vor crede,dar tu crezi, ca ai simtit si ai sa mai simti,Dumnezeu te ajuta trebuie doar sa ceri asta,atunci cand omul se roaga Dumnezeu trimite putere de sus prin ingeri si izgoneste tot raul prezent,atunci invinge binele,totul depinde de noi pentru ca ne-a lasat dreptul sa alegem intre bine si rau intre a ne ruga si a nu ne ruga intre a alege pe Dumnezeu si a alege pe satan,Sophie spune rugaciunea Sfintei Cruci :

„Sa se scoale Dumnezeu, si sa se risipeasca vrajmasii Lui, si sa fuga de la fata Lui cei ce-L urasc pe Dansul. Sa piara cum piere fumul, cum se topeste ceara de fata focului, asa sa piara demonii de la fata celor ce-L iubesc pe Dumnezeu si se insemneaza cu semnul Crucii, zicand:

Bucura-te, preacinstita si de viata facatoare Crucea Domnului, care gonesti demonii cu puterea Celui ce S-a rastignit pe tine, a Domnului si Mantuitorului nostru Iisus Hristos, Care S-a pogorat la iad, si a calcat puterea diavolului, si te-a daruit noua pe tine, cinstita Crucea Sa, spre izgonirea a tot vrajmasul.”

O, preacinstita si de viata facatoare Crucea Domnului, ajuta-mi mie cu Sfanta Fecioara Nascatoare de Dumnezeu si cu toti Sfintii, in veci. Amin.

Ma bucur tare mult,ca ai mai scapat din ganduri si ca ai simtit pacea sufleteasca,sa te rogi in continuare si daca ai timp sa te duci si la biserica,ne bucuram noi care am citit si se bucura si ingerii pentru ca de acu esti salvata de acum inaite sa stii ca Dumnezeu este cu tine si te ajuta sa treci peste tot.
Dumnezeu sa ne binecuvinteze pe toti

13 05 2014
Lucia

Draga mea, prima iubire si prima suferinta. Asa este, mai mereu. Stiu cum este, ziua este zi, da noaptea este noapte.:(. Sa iti spun de ce? Cred ca nimeni nu poate. Dar o sa iti spun un lucru. Dumnezeu EXISTA asa cum ai simtit si tu cand te-ai rugat, ai simtit un ajutor si ma bucur din tot sufletul, nici nu ai idee cat pentru ca L-AI PRIMIT PE DOMNUL NOSTRU IN VIATA TA. Mintea ne spune ca niciodata nu o sa putem sa-L intelegem. Dar inima ne spune ca nici nu trebuie s-o facem.
Ceea ce l-a facut pe Hristos sa vina ca sa salveze fiinta omeneasca este Iubirea sa. Din Iubire toti suntem facuti. Iubirea este parte din viata noastra.
Si trebuie sa multumim de trei ori pe zi lui Dumnezeu pentru Binele care ne-a insuflat in mintile inimile si sufletele tuturor.
Or sa mai fie zile grele, nu te mint:(. O sa mai cazi iar, nu vreau sa te descurajez. O sa mai simti neputiinta, din nou, DAR NU ESTI SINGURA PE LUME. DUMNEZEU, NOI, suntem aici. Cu tine.
Dar incearca sa nu privesti niciodata in urma! Dacă Cenusareasa s-ar fi intors inapoi după pantoful pierdut, nu ar fi ajuns niciodata printesa.
Nu este usor, dar nici imposibil. Ai dreptate, in ceea ce spuneai. Asa gandesc si eu. In fiecare rau, exista un bine. Nu are cum sa nu fie. M-am gandit eu asa, singura, ca poate persoanele care ne fac rau, intentionat sau nu, nu simt cat ne-ar durea. Pentru ca daca ar putea sa simta, daca ne-ar citi gandurile, nu ar rezista atateai dureri. Si din motivul acesta, desi nu este singurul si desigur, nici cel mai important, trebuie sa iertam. Din tot sufletul trebuie sa iertam. Pentru ca vine o zi, cand toate se vor sfarsi. Sia tunci o sa ne dam seama cu totii unde am gresit, unde trebuie sa nu gresim. Omu’ cat traieste invata. Cred ca acum, invatam ca trebuie sa stim cand nu mai apartinem unui loc si sa o luam pe alt drum. O sa iti spun un adevar, dureros. Nu o sa uiti niciodata!:(. Dar va ramane doar atat, o amintire. Cand vei avea puterea sa ramana doar o amintire? Doar tu stii. Tu stii cand trebuie sa „pleci” de langa suferinta si sa te bucuri de Viata. Numai tu. Indiferent ce ai alege, noi suntem aici, langa tine. Pentru ca poti, pentru ca suferi, pentru ca ne pasa. Oricat de rau doare, va trece, oricat de trist este, va trece. Pentru ca si uitarea e scrisa in legile omului. Oricum va fi ziua ta, va trece. Asta este vestea buna si veatea rea, totul trece si are un sfarsit. Chiar tot.
Hai sa respiram aer curat, hai sa spunem, „asta e”. ” Asa a fost sa fie”.
Sa trecm mai departe, asa cat si cum putem. Azi „schiopatand”, maine „alergand”, poimaine ” poate ” plangand”.
Indiferent cum ar fi, Soarele rasare in fiecare zi, pentru toti.
Si trebuie sa fin recunoscatori pentru acest lucru.
Stiu, nu este usor, uneori, nici nu crezi ca poate sa mai fie ceva, macar usor sau greu, dar sa fie. Dar nu te oprii. Viata are surprizele ei. Nu stii niciodata ce te asteapta. Uneori poate privim prea mult la „usa” care s-a inchis pentru noi si nu vedem ca in spatele nostru, se deschide „alta” mai luminoasa. Uneori nu vrem sa vedem. Uneori ne incapatanam prea mult. Si vedem, dar prea tarziu. Nu astepta sa fie prea tarziu. Da, stiu, in interior sangerezi, dar nu lasa pe nimeni sa vada. doar tu trebuie sa stii, si poate noi, daca vrei si ne dai onoarea de a-ti cunoaste sufletul si durerile. In rest, fii tare, ca o piatra.
Nu iti arata problemele. Si Zambeste, stii cum este vorba aceea care umbla prin popor, de atatia ani ( si poate nu degeaba, o fii adevarat ) : „zambeste, niciodata nu stii cine se poate indragosti dezambetul tau”.
Cu spereanta in suflet ca noi, am reusit sa iti aducem macar putin, un licar te speranta, te imbratisam cu drag si iti dorim sa treci cu bine peste tot.
Uita-te la „curcubeul” din viata ta. Se afla, undeva pe acolo, printre atatea „tunete si fulgere”.

13 05 2014
Praetor

Sophie cum sa te simti murdara? Astea sunt chestii religioase intelese prost. Te-ai simtit bine cu cineva, atata tot, ce crezi ca ai facut special fata de noi? 😀 Ca tot ziceai de oameni, uneori cred ca avem un singur lucru in comun, acela ca facem partea din aceeasi specie, deci ia lectii de supravietuire si nu te mai gandi tu ca toti oamenii sunt buni, cand tot ei au omorat, chinuit si distrus totul in cale fara nici o remuscare, doar pt. anumite idealuri. Daca tu crezi ca esti singura persoana in situatia asta, te inseli pt. aproape toti am avut deceptii in dragoste, deci nu esti nici pe departe singura persoana care trece prin asta, ci esti inconjurata de multe altele care la fel ca tine, trec print-un impas, insa gasesc puterea de a merge mai departe pt. ca nu vreau sa fiu rau, insa „problema” ta e un pistol cu apa. Ideea este urmatoarea, nu ai ales sa-l intalnesti, asa s-a intamplat, te-ai legat in timp pt. ca acesta este cel mai comun comportament atunci cand stai cu cineva si dupa ce ai inceput sa tii la el, ai inceput sa fii slaba, sa faci totul pt. el, sa lasi de la tine ca sa fie bine si tot asa, insa tocmai aici e problema pt. ca nu mai exista acel echilibru, tu tii la el si lasi mult de la tine, lui i se falfaie si face ce vrea. Cand nu alegi nimic, de fapt ai ales sa nu alegi nimic, iar cand ii lasi pe altii sa aleaga pt. tine, de fapt ai ales ca ceilalti sa aleaga pt. tine, deci e tot alegerea ta! Sunt doua posibilitati: alegi sa fii in continuare o victima, sa fii la pamant, sa te plangi ca nu iti merge bine, ca nimeni nu te intelege, ca nu mai ai pt. ce sa traiesti, etc. sau alegi sa lupti, sa iti iei viata in piept si sa traiesti asumat. Ofera-ti momente de liniste si gandeste-te la viata ta, la ce vrei sa faci si cum ai putea sa realizezi lucrurile acelea si treci la actiune. Scoate-ti chestia asta din cap, s-a dus, tine de trecut, iar in prezent tu decizi cum vrei sa traiesti pt. ca numai tu ai puterea de dicizie asupra vietii tale, asa ca nu-i mai lasa pe altii sa decida ceea ce e bine pt. tine, tu decizi, tu deti controlul, el e doar o persoana cu care te-ai intersectat la un moment dat, nimic mai mult. Fii multumita ca n-ai avut un obstacol mai greu si il ai pe acesta din care poti sa inveti si acum stii ca trebuie sa te intaresti ca sa fii pregatita pt. adevaratele provocari din viata, nu pt. un fleac ca acesta. Crede-ma ca o sa razi cand o sa iti amintesti cum ai lasat tu o nimica toata sa te puna la pamant, o sa vezi ;). Impaca-te cu tine insuti si realizeaza ca aceasta intamplare face parte din experienta ta de viata si faptul ca ai trecut peste te va ajuta sa cresti in ochii tai si ai celorlalti, sa devi mai puternica si sa fii tu insuti, sa renasti din cenusa ca pasarea Phoenix. Ce vina o sa aiba urmatorul iubit ca tu o sa suferi dupa o himera? Nici una! Asa ca trebuie sa faci ceea ce trebuie pt. tine si pt. ceilalti, mai ales ca nu esti singura, ai o familie care ti-a oferit tot ce au putut ca sa ajungi aici si cativa prieteni care au fost langa tine in momentele dificile :). Intareste-te pshic si incepe sa faci ceea ce trebuie, ca si cand viata ta ar depinde de asta! Fie vorba intre noi, chiar depinde ;). Bafta si nu uita ca toti avem probleme, insa unii se plang ca au probleme si nu fac nimic in sensul acesta, iar ceilalti accepta ca le au si fac tot posibilul ca sa le rezolve :). Totul depinde de tine, numai tu poti sa te ajuti sa ai viata mai buna, deci ce mai astepti, treci la treaba! 🙂

16 05 2014
Sophie

Chiar va multumesc tuturor. Mi-ati spus lucrurile verde-n fata si asta mi-a placut. M-a facut sa realizez mult mai mult decat daca mi s-ar fi vorbit frumos. O palma uneori e mai buna decat 1000 de cuvinte. Aveti dreptate in tot si undeva insinea mea stiam asta,dar nu voiam sa stiu. Cred ca a fost un moment de prea multa slabiciune si vulnerabil. Acum imi e putin mai bine. Deja a trecut o saptamana si ma concentrez pe a termina liceul. Am cu ce sa imi ocup timpul si ma tine departe din a ma gandi la el sau din a-l cauta. Am inceput sa vorbesc cu persoane noi, m-am rupt de cei vechi si vreau sa continui cu schimbarile. M-am decis si legat de facultate si ce vreau sa fac mai departe. Inca ma doare, nu neg deloc, dar vreau ca fiecare zi sa fie speciala de acum si ca intai sunt Eu pe urma restul. Desi poate o sa par egoista si narcisista, dar consider ca merit. Timpul va linisti apele si va cicatriza ranile, iar clipele le va transforma in amintiri. Totul va ramane in trecut. „Sa dam cezarului ce e a cezarului.”.

Va multumesc ca mi-ati fost alaturi si ca m-ati adus in aceasta stare. Va raman datoare. Iar d-l Praetor, ati spus ca oamenii sunt cum sunt, dar nu buni. Va contrazic, pentru ca si d-voastra sunteti un om bun caci v-ati rapit din timp pt a imi scrie fara a ma cunoaste. E un timp pierdut si irecuperabil. Nu orisicine si-ar rapi din timp pentru o necunoscuta. De aceea va multumesc si totusi, sa credeti,oamenii sunt buni. Poate sunt naiva, dar e bine.

Va urez tuturor ca Dumnezeu sa va aiba in paza! Multumesc din suflet pentru ca va rapiti din timp pentru a imi scrie. Sunteti persoane deosebite.

17 05 2014
Praetor

Pt. putin Sophie :). Ma bucur ca te-a ajutat discutia si acum chiar stiu sigur ca vei face tot ce iti va sta in putinta ca sa iti schimbi viata, am vazut ca arde in tine dorinta de a te schimba, de a te pune iar pe picioare si am simtit asta chiar si atunci cand erai la pamant (tocmai de asta ti-am si scris), aveai nevoie doar de un impuls, iar acum se vede clar ca esti extrem de determinata sa reusesti si nu doar ca sa iti revi, ci sa iti construiesti o noua viata, sa faci ceea ce iti doresti cu adevarat si asta nu poate decat sa ma bucure :). Toti oamenii sunt asa cum aleg ei sa fie si fata de fiecare din noi, majoritatea sunt indiferenti pt. ca nu avem tangenta, iar o minoritate sunt buni si rai, asta pt. ca traim intr-o lume mare, insa avem tangenta cu un nr. relativ restrans de persoane si toti ne comportam diferit in functie de interesele personale (oricare ar fi acelea!). Ceilalti nu pot sa iti faca rau decat pe masura slabiciunilor tale, deci cu cat devi mai puternic, cu atat raul facut de ceilalti o sa tinda spre zero, pt. ca nu te mai poate atinge, nu iti mai pasa de frustrarile lor (stii ca ei se hranesc cu dramele altora si ca le place sa te vada ca suferi, e ca un fel de drog cu care isi hranesc propriul ego), ci doar de viata ta si de cum poti face sa ti-o faci mai frumoasa :). Trebuie sa inveti sa fii fericit la orice nivel te-ai afla, pt. ca fericirea vine din interior, noi doar o asociem lucrurilor exterioare, insa ea nu depinde de niciunul din ele si spun asta din propria experienta :). Oricum, decat 10000 de prieteni fictivi pe Facebook sau cateva sute de prieteni falsi din viata reala, prefer sa am cativa prieteni buni pe care ma pot baza cu adevarat si ei , la randul lor, se pot baza pe mine :). Pana la urma, cum ai putea sa nu ti la cineva care iti vrea binele si este langa tine neconditionat!? :). Bafta pe mai departe, stiu ca o reusesti si nu o spun ca sa te incurajez, ci pt. ca eu chiar cred asta, chiar cred in sansa ta :).

21 05 2014
Sophie

Oh, Doamne. Va multumesc de cuvinte. M-ati facut sa plang. Nimeni nu a avut atata incredere in mine, fiind o necunoscuta. Mi-ati aratat calea spre puterea interioara. Va multumesc enorm de mult. Cuvintele nu sunt de prisos sa exprim ceea ce simt.

Trebuie sa recunosc ca inca nu am reusit sa ma rup total, dar schimbarile vin treptat si trebuie sa accept golurile din mine pentru ca sper(desi,undev in adanc eu cred cu tarie) ca se vor umple cu lucruri atat de speciale. Incetul cu incetul, pas cu pas, vreau sa schimb,sa ma schimb, sa devin mai buna.

Dumnezeu sa va aiba in paza! Sunteti niste ingeri. Va multumesc!

22 05 2014
Praetor

Sophie toti cei de aici suntem indirect langa tine :). Ai grija de tine si fii fericita pt. ca meriti 😉 :).

23 05 2014
Sophie

D-le Praetor, cum as putea lua legatura cu d-voastra? Doar daca ati dori,cateodata,sa ascultati aberatii (nesiguranta, etc etc).
Va multumesc!

23 05 2014
Adrian

Draga Sophie,

Ii poti scrie aici, iar el – si alti membri ai grupului – iti pot raspunde, fara nici un fel de problema. Noi nu credem ca acele lucruri pe care cu totii le avem pe suflet uneori sunt aberatii!

In acelasi timp, din motive lesne de inteles, nu putem incuraja contactul direct intre membrii grupului de suport. Daca insa vrei sa vorbesti la telefon cu cineva, poti suna la 116123. Iti va raspunde un voluntar care te va asculta oricand vei vrea sa discuti cu cineva…

Cu prietenie,
Adrian

5 06 2014
Praetor

Sophie din pacate timpul nu imi permite sa te ajut mai mult decat am facut-o, insa ai deja tot ceea ce iti trebuie ca sa te descurci singura :). Important e sa te asculti si sa te intelegi pentru a te putea bucura de tot ceea ce reprezinti si esti capabila sa realizezi :). Bafta ;).

26 06 2014
Sophie

Timpul a trecut. Am reusit sa trec de o parte din examenele bacalaureatului cu bine, dar…ceva a intervenit in viata mea.

Pe la inceputul lunii am cunoscut un baiat. Totul a inceput cu un simplu zambet ce l-a determinat sa vorbeasca cu mine si de aici totul a decurs. Am inceput sa iesim si sa petrecem foarte mult timp. Eram tot timpul cu el. M-a facut sa rad, sa am pofta de viata, sa ma bucur de moment. M-a dus in locuri in care nu mai ajunsesem de cand eram mica. Am inceput sa ma indragostesc. M-am implicat trup si suflet. Au fost aproape 3 saptamani formidabile, dar lucrurile s-au schimbat in ultimele 3 zile inainte de a pleca din tara la munca. M-am rugat de el ca sa il vad pana se va intoarce. I-am scris o scrisoare si i-am dat-o.
Totul a fost ok..pana intr-un punct. A inceput sa se schimbe. Ne-am certat si am aflat de la el ca noi ne-am vazut doar de distractie..ca nu vrea o relatie si ca vrea sa fim ceva gen „friends with benefits”. Cand am citit ce a scris, aproape ca ma bufnea plansul. Am simtit cum ma izbesc de prapastie..

Zilele au trecut.. Nu ne mai vorbim. Simt un dor … Si sunt nervoasa pe mine ca nu pot fi nervoasa pe el, ca imi e dor de el si zambesc cand ma gandesc la ce am facut iar apoi ma cuprinde tristetea si plang, ca a ales sa fie cu alta..

Vreau sa scap de durerea asta..si totusi..am o speranta ca vom fi impreuna. Ceva nu ma lasa sa il uit.

Ce sa fac? Cum sa trec peste asta? Sau ar trebui sa las timpul?

Ma ingrijorez pentru ca simt ca voi claca si voi rata bacalaureatul!

Lasă un răspuns

