Xxxxxxx

4 05 2014

eu am avut mai multi incercari dar nici una reusita dar tot mai des ma conving ca vreu sa mor

uite eu de 2 ori am incercat sa ma sinucid odata sa-mi […moderat…] dar am avut ghinionu ca mo gasit mama si adoua oara cu partile ….sint intro depresie totala simt daca voi muri nimeni nu va suferi de la asta oe sa le fie mai bine ..nustiu intodeuna m-am temut de moarte dar credca asta ar fii rezolvarea tuturor problemelor …unica de ce ma tem ca tata si mama no sa reziste una ca asta pur si simplu a sa-i destrug

Acțiuni

Information

5 responses

4 05 2014
Lidialidia

Deși situația mea seamănă cumva cu a ta , îți pot spune ca nu le vei face un bine oamenilor daca te sinucizi , sunt destui oameni cărora le pasa . Si mai ales nu trebuie sa le faci asta părinților tai , după cum vorbești simt ca ei te iubesc . Mie imi pasa de tine si de toți ceilalți care vor sa se sinucida . Este atât de trist sa vad ca suntem atât de mulți aici care dorim sa murim . Simt ca meritam mai mult . Trebuie sa încercăm sa rezistam . Poate curând vom primi ceea ce ne face fericiti. Te rog , fii tare cât mai poți !!

6 05 2014
Adrian

––––––––––––––––––-
La 06.05.2014, Doru a scris:
––––––––––––––––––-
Cassa Loco are o piesa interesanta…..”Mergi Blat”. Ascultati-o dragii mei, si indiferent ce probleme sufletesti aveti sa nu va lasati coplesiti. Fiecare fiinta umana trebuie sa lupte pentru viata. Deja avem politicienii care ne omoara cu zile, vreti sa le facem pe plac ? Mai asteptam, sa crape ei primii.
Nu te iubesc si nu te inteleg parintii,,,nu-i nimic, nici nu te merita, iubeste-te pe tine insuti, esti prea sensibila, sau sensibil, simti rautatea acestei lumi prin toti porii, stiu, e greu sa suporti, ei nu te vor intelege niciodata, nu-ti mai bate capul, astepti sa primesti ceea ce nu au sa-ti ofere. Ei sunt pierduti, nu tu.
Protejeaja-ti sufletului, nu-l mai risipii fara rost, pastreaza-l pentru cine o sa merite. Pana atunci …treci pe pilot automat..Traieste si pretuieste-te, pentru ca suntem unici si irepetabili.
Cu prietenie, pentru, Izabela, Larisa, Ale, Corina, XXX, Didi, Ioan Du… si toti ceilalti… numai ganduri bune !!!

8 05 2014
andrei

Buna ziua,as vrea sa te ajut urmatorul text ,pentru ca eu cred ca tot ce asteptam noi este Dumnezeu.
Am fost in situatia ta.a tuturor celor de pe site,am avut ganduri negre si mari probleme vreau sa te eliberezi cum m-am eliberat eu,vreau sa simti acea usurare cand nu mai ai nimic in gand decat bucuria de a continua viata si dragostea lui Dumnezeu
,noi ne luptam pentru sufletul nostru atat timp cat suntem in acest corp si trebuie sa avem grija sa nu fim amagiti sa nu cadem in pacat,suntem amagiti exact cand ne este cel mai greu
,cand simtiti ca sunteti singuri,nu sunteti il aveti pe Dumnezeu unii cred unii nu,dar pentru cei care nu cred,Dumnezeu spera ca macar in ultmul moment sa se rasgandeasca,atat de mare este mila lui incat isi iarta creatia,
sa nu duceti la bun sfarsit ce ati gandit pentru ca e pacatul suprem din care nu esxista scapare e chinul vesnic cine isi curma viata singur pune capat mantuirii sale pe lumea asta si
pe cealalta(cine nu crede in mantuire sa cerceteze case bantuite si sa isi explice singur cum are loc aceste lucruri si sa afle de la cercertatori raspunsurile lor stiintifice de tot rasul,o sa aflati ca exista suflete exista si Dumnezeu ,exista demoni exista si Dumnezeu)cei care mor nu ajung intr-un loc mai bun, sau nu dispar asa pur si simplu,iadul si raiul nu sunt povesti,legende pentru copii,inainte de a zice “nu este Dumnezeu”sa privim dovezile,cum poate exista ceva din nimic?
atatea idei ce auzim de la savanti incat iti dai seama ca sunt depasiti si trebuie neaparat sa zica ceva,un raspuns,dar nu au raspuns pentru apa sfintita care nu se strica timp de un an, cuvantul influenteaza materia (un exemplu simplu cu doua pahare de apa
:cu unul “vorbiti vrumos” iar cu celalant sa il “injurati si sa il blestemati”apoi le inghetati pe amblele,cel ce l-ati injurat o sa fie inghetat schimonosit celalalt o sa aibe chiar flori de gheata si o sa fie o gheata frumoasa)
“La început era Cuvântul si Cuvântul era la Dumnezeu si Dumnezeu era Cuvântul,acesta era întru început la Dumnezeu,toate prin El s-au facut si fara El nimic nu s-a facut din ce s-a facut” sunt cazuri cand omul vrea sa uite acest gandal sinuciderii pentru ca nu vrea sa se sinucida,dar totusi nu poate,de ce nu isi poate scoate acest gand?pentru ca s-a gandit cel putin o data mai in serios
si din aceasta cauza nu mai uita,pentru ca noi nu vedem nu ne dam seama dar cel rau e asupra noastra,oare de ce nu ne amintim in continuu o secventa de exemplu… o secventa dintr-o zi cand am
fost la cumparaturi, de ce oare nu ne-o amintim la infinit ??poate pentru ca ni se pare normal sa nu putem uita acest gand, mie de ex. nu mi s-a parut normal sa incerc sa uit cu disperare asta si sa nu pot,voiam sa stau de vorba
cu cat mai multi oameni sa uit acest gand,dar dupa imi aminteam iar,dar nu imi mai doream sa mor, cautati-l pe Dumnezeu faceti rugaciuni seara si matanii(asa am facut indrumat de parinte,tot ce am scris stiu de la parinte) cititi biblia,citind biblia va rugati cuvantul lui Dumnezeu sa fie
pentru mantuirea noastra.Biblia este Cuvantul lui Dumnezeu insuflat prin Duhul Sfant si Dumnezeu a trimis acest cuvant credinciosilor.
Sa luam aminte ce a spus Sfantul Arhanghel Mihail: “Sa stam bine,sa stam cu frica înaintea Celui ce ne-a facut pe noi si sa nu cugetam cele potrivnice lui Dumnezeu”,
Dumnezeu nu este `ceva`. Dumnezeu este Unul.Dumnezeu este Necreat,Cel ce nu are nici inceput nici sfarsit, acela este Dumnezeu,Dumnezeu a spus:”eu sunt inceputul si sfarsitul a tot si a toate”asa ca si inceputul problemelor noastre problemelelor noastre pamantesti si sfarsitul,nu pot fi probleme mari cand il iubesti pe dumnezeu,ci ele pot fi teste mari,
sa nu cadeti in pacat si nu va indoiti,Dumnezeu va va ajuta cand crede el de cuviinta,mintea noastra nu poate cuprinde lucrurile ceresti,unele sunt mai presus de fire Decat sa cadem in pacat mai bine sa ne vedem de ceea ce poate intelege firea noastra,
iar cele mai presus de fire sa le lasam Celui mai presus de fire,dumnezeirea este necuprinsa de minte,nu trebuie sa cautam si sa ne interesam de cele ce nu ni s-au predat de sfintii profeti, apostoli si evanghelisti,“Pe Dumnezeu nimeni nu L-a vazut vreodata,
Fiul, Unul-Nascut,care este in sanurile Tatalui, acela L-a facut cunoscut”( Ioan I, 18.) Dumnezeu, insa, nu ne-a lasat in completa nestiinta,deoarece cunostinta existentei lui Dumnezeu este insamantata de El in chip firesc in toti oamenii.
Vreau sa atasez cateva link-uri de pe youtube cu povestiri ale oamenilor care au murit si au povestit ce au vazut,e alegerea dvs.cum interpretati acete clipuri,nu uitati ca nu am scris asta decat cu scopul de a va ajuta pe voi sau unii din voi,nu am alt scop,inainte sa judecam sa ne intrebam oare cum unii oameni atei isi schimba parerea si cred in bunul Dumnezu mai tare decat sfintii preoti,oare cat de mare sa fie imaginatia omeneasca incat un ateu convins sa creada in Dumnezeu? (asta in cazul in care credeti ca a fost un vis sau o iluzie)
Raspunsul este “Dumnezeu”.el a permis sa vada cei ce nu cred iadul sau raiul,
nu uitati”totul e prin Dumnezeu si nimic fara el nu e” clipurile sunt mai jos: […moderat…]

13 05 2014
Praetor

Salutare, deruleaza in jos si o sa gasesti in dreapta, la categorii, „Praetor – Lupta cu tine”. Sunt convins ca o sa te ajute ceea ce am scris pe acolo :).

30 06 2015
IN MEMORIAM

A trecut un an de cand erai prea coplesit……….sper ca ai reusit sa depasesti starea…………

Lasă un răspuns

