Larisa 24

4 05 2014

Buna, In acest moment pot spune ca trec prin asa ceva. Am doar 24 de ani, am realizat multe din cate pot zice eu pana la aceasta varsta, poate nici nu visam sa ajung aici cu 2 lucruri diferite pe care le profesez. Insa in ultima luna am avut parte de evenimente repetate, de suparari ce nu se mai opresc. Prima oara a aparut problema cu tatal meu ce a fost operat de curand si acum se recupereaza, banii sunt o problema doar pe viitor, dar sa speram ca daca eu sunt bine ii voi putea ajuta din acest punct de vedere. Apoi, la cateva zile diferenta am aflat ca prietenul meu cu care sunt de 6 ani a avut o relatie in afara relatiei noastre, ca este schim,bat, ca nu mai este cel ce era odata lucru spus chiar de el. Imi repeta ca ma iubeste si ca nu vrea sa ma piarda, ca nu vrea sa dispar din viata lui, ca vrea sa fie cu mine, nu cu ea. Ea isi tot posteaza lucruri pe facebook reiesind ca inca este cu el, el neaga. Practic el este fratele iubitului surorii mele, am citit ca totul este legal, am gasit si un preot care ne poate casatori daca totul merge bine. Insa acest dezechilibru in care sunt de o luna ma indeamna sa fac un gest necugetat. In tot acest timp am inceput sa scad in performante la munca si la doctorat, nu mai pot face nimic, simt ca sunt atat de schimbata incat nu mai ma recunosc nici macar eu. Prietenii mei ma sustin si se intreaba ce sa mai faca pentru ca si ei au treburile lor, e si normal. Nu stiu cum sa ma reculeg, sa ma adun practic pentru ca ma simt imprastiata pe 1000 de continente, cuvintele si intrebarile imi tot vin in minte. Sunt haotica si nu stiu cum sa imi revin. De cam 2 saptamani ma gandesc la sinucidere in adevaratul sens al cuvantului. Simt ca nu mai am un rost pe acest pamant si ca asa imi gasesc linistea de care am nevoie. Nu mai dorm noaptea, nu mai mananc, am ajuns sa am 36 de kg, plang si parintii mei nu se intreaba ce au pentru ca nu stiu situatia. Ma ingrozesc pe mine si totusi nu stiu cum sa reactionez. Cum sa scap din acest cerc vicios si sa revin la acel stadiu de dinainte de evenimente. Sa redevin acea iubita a lui pe care o iubea pentru ca si el a realizat ca sunt foarte schimbata. Nu vreau sa fac un gest necugetat insa acum il vad ca pe o singura solutie.

Acțiuni

Information

4 responses

6 05 2014
betivan_ratat

Buna Larisa.Nu sunt eu in masura sa-ti dau sfaturi,dar nici nu vreau sa crezi ca ai postat aici si nu te baga nimeni in seama.Parerea mea este ca in momentul de fata trebuie sa te reculegi si sa faci tot posibilul sa-ti ajuti familia.S-ar putea ca tu sa fii ultima speranta pentru ai tai.Dupa ce o sa le oferi alor tai o stare de echilibru,poti sa te gandesti in liniste daca vrei sa te sinucizi sau nu.Fii tare!

6 05 2014
Adrian

––––––––––––––––––-
La 06.05.2014, Doru a scris:
––––––––––––––––––-
Cassa Loco are o piesa interesanta…..”Mergi Blat”. Ascultati-o dragii mei, si indiferent ce probleme sufletesti aveti sa nu va lasati coplesiti. Fiecare fiinta umana trebuie sa lupte pentru viata. Deja avem politicienii care ne omoara cu zile, vreti sa le facem pe plac ? Mai asteptam, sa crape ei primii.
Nu te iubesc si nu te inteleg parintii,,,nu-i nimic, nici nu te merita, iubeste-te pe tine insuti, esti prea sensibila, sau sensibil, simti rautatea acestei lumi prin toti porii, stiu, e greu sa suporti, ei nu te vor intelege niciodata, nu-ti mai bate capul, astepti sa primesti ceea ce nu au sa-ti ofere. Ei sunt pierduti, nu tu.
Protejeaja-ti sufletului, nu-l mai risipii fara rost, pastreaza-l pentru cine o sa merite. Pana atunci …treci pe pilot automat..Traieste si pretuieste-te, pentru ca suntem unici si irepetabili.
Cu prietenie, pentru, Izabela, Larisa, Ale, Corina, XXX, Didi, Ioan Du… si toti ceilalti… numai ganduri bune !!!

6 05 2014
Stef

Larisa,
Spui ca ai 36 kg. Ce inaltime ai? Cate kg aveai inainte?
La 36 kg…..imi imaginez ca un om normal ar trebui sa aiba sub 1,50 m….
Larisa draga, te scatuiesc sa apelezi la medicul de familie pt prescriereea unor vitamine si un sedativ usor astfel incat sa poti dormi bine. Esti cu adevarat prinsa intr-un cerc vicios. Oboseala, stres, conditie fizica dezastruoasa si apoi iarasi stres….ceea ce duce la o cadere psihica…inevitabil. Daca dorsti cu adevarat sa te ajuti, ajutat-ti organismul sa reziste fizic. Legatura corpului cu psihicul este evidenta. Cu cat starea ta fizica se va imbunatati, cu atat se va imbunatati si psihicul.
Centreaza un pic mai mult atentia pe fizic, ceea ce este greu,madevata…deoarece pe tine te framanta problema din cuplu. TU ai nevoie sa fii bine si apoi el. Tu, familia ta si apoi tu in relatia cu el. Chiar daca si tu cunosti prioritatile, probabil ca nu mai poti controla situatia.
Incearca sa faci un plan (pe hartie chiar) si sa scrii prioritatile. Sanatatea, doctoratul, familia, relatia (tu alegi ordinea). Apoi….inceraca sa le rezolvi pe rand. Nu se vor rezolva toate in aceeasi zi sau saptamana.
Crezi ca poti merge la medicul de familie? Explica-i prin ce stres terci si el te va directiona.
De asemenea, daca iti permiti, apeleaza la un psiholog. (De preferat unul verificat si inainte de asta informeaza-te care sunt obligatiile unui psiholog – sa ju dai peste unul care iti da sfaturi).
Fa lucrurile in ritmul tau, nu te grabeste nimeni. Acordat-ti timp, Larisa!
Crezi ca poti face asta?
Numai bine!

15 05 2014
"Totul e prin Dumnezeu si nimic fara el nu este"

Larisa nu iti pot da un raspuns cu privire la relatia ta sau ce sa faci,nu suntem psihologi,iti pot spune doar sa indepartezi pe cei ce iti fac rau,pentru ca sufletul uman asta cauta pace, liniste si bucurie,pentru a fi inapoi cum ai fost pentru a pune in viata ta ordine trbuie sa il cauti pe Dumnezeu eu cred in asta pentru ca m-a ajutat,il cauti citind biblia,citind biblia ne rugam pentru mantuirea noastra nu numai de marturie,inceraca lucrul acesta primeste-l pe El in sufletul si inima ta si prin asta inteleg a=l accepa pe Isusu Hristos ca Domn si salvator al tau (nu stiu care este relatia ta cu Dumnezeu spun in caz ca nu e una buna asa cum a afost la mine si nu te judec,inca o data sa stii ca nu te judec)ai sa umpli acel gol din inima ta din sufletul tau ai sa vezi ca ce iti zic este adevarat,trebuie doar sa te rogi,asta cere de la noi Dumnezeu,credinta in El,si pocainta pentru pacatele noastre,Larisa sa nu mai ganderti asa de rau pentru ca este un pacat capital si acele suflete care fac acest pacat ard totdeauna in iad si „totdeauna” nu are sfarsit (cauta pe internet pe cei care au vazut iadul nu are cum sa isi fi imaginat cineva asa ceva),spre exemplu noi cand merge in vacanta la munte sau la mare ne ocupam de locul de sedere ,frumos, urat ,mare ,mic ,scump ,ieftin,asa trebuie sa faci si tu intereseaza-te unde ajungi dupa ce mori,esti atat de convinsa ca dispari in neant?sufletul nostru este nemuritor asemenea lui Dumnezeu,cat exista Dumnezeu exista si sufletul nostru,ca drept dovada pentru a crede sunt casele bantuite de care nu poti sa nu fi auzit daca nu crezi te invit sa cercetezi astea,apa sfintita nu se strica tot timpul anului,te invit sa cercetezi mai departe sa vezi ce ai putea castiga daca nu ai apela la acest pacat capital si ce ai pierde daca ai apela la acest pacat,nu stii in ce te bagi in ce te arunci singura ,esti ispitita la un moment dat ai sa vezi ca nu mai poti sa uiti acest gand al sinuciderii si nu ai sa ai explicati, pur si simplu ai vrea sa il uiti si nu poti singura,dar poti prin Dumnezeu prin rugaciune crede-ma,eu asa am patit si am aflat ca trebuie sa ma rog si m-a ajutat, asa ca te implor sa nu faci asta sa nu te arunci in necunoscut, majoritatea oamenilor nu le pasa ca esti trista dar lui Dumnezeu ii pasa de tine te iubeste „atat de mult a iubit Dumnezeu lumea incat a dat pe Fiul sau sa moara” intelege semnificatia nu privi cu superficialitate ,dar iti spun ca intesnitate acestor cuvinte o intelegi dupa ce citesti de mai multe ori aceasta fraza Dumnezeu chiar ne-a iubit mult de tot pentru ca in momentul de fata ne iubeste pe toti criminali violatori asteapta doar sa ne pocaim in fata lui si sa ne cerem sincer iertare.
Raspunsul meu pentru tine este Du,mnezeu el poate pune capat acestei dureri el te poate aduna,dar trebuie sa focusezi asupra lui,stiu ca poate nu iti vine sa crezi ce spun ca tu ai facultate ai invatat multe si nu crezi,dar crezi in stiinta,dar oare toate acestea nu sunt posibile cu ajutorul lui Dumnezeu??,si stiinta ce spune ca pamantul si universul s-au creeat din nimic,biblia spune ca pamantul si univesrul sunt create de Dumnezeu,care e mai usor de crezut??? cu o asa complexitate si o asa ordine si cu o asa precizie sa se fi creat universul singur???asta o poti gandi singura pentru ca ai studii.
Al 2-lea raspuns al meu este sa te rogi sa iti fie mai usor astept raspuns de la tine larisa,o zi buna.(am avut aceleasi ganduri si am scapat cum ti-am zis )
Dumnezeu sa ne binecuvinteze pe toti.

Lasă un răspuns

