Mihai 11

28 04 2014

buna ma numesc mihai si de 1 an jumate ma tot gandesc sa ma siucid ,sunt o persoana mai inchis in mine nu prea sociabil si problema e ca nu am decat 4 prieteni pe care pot sai sun sa iesim ,problema e ca trec prim multe greutati parinti suntdivortati de 15 ani {eu am 17 ani} nu prea ma inteleg bine cu uni colegi si mama sa inbolnavit de jumaate de an de cancer mamar {la san} sa operat si deja a inceput tratamentu si deja ia cazut parul chiar daca ea vrea sa para vesela in fata mea stiu ca sufera si in acelasi timp sufar de 1 luna ma gandesc aproape in fiecare zi la siucidere va rog ajutati-ma va rog

Acțiuni

Information

8 responses

28 04 2014
Gloria

Eu am 29 de ani, ma gandesc sa ma sinucid de la varsta de 5-6 ani. Zilele aceste tot mai acut, cred ca din acest motiv tot bantui pe aici .
Aveam 16 ani cand fratele meu s-a sinucis…, el avea 18 ani si il chema Mihai. Au fost momente in care m-am invinovatit, am crezut ca Dumnezeu ma pedepseste pentru gandurile pe care le-am avut. Da, posibil, dar nu mai cred asta. Au existat momente cand eram atat de de revoltata pe el pentru ca a facut ce eu nu am putut…

Incerc sa invat sa nu ma invinovatesc pentru viata celor apropiati. Dar sa stii ca am invatat ca mama este alaturi de tine indiferent ce, atat cat este in viata este suportul tau si tu al ei. Trebuie sa invat sa ma iert, sa iert, sa am incredere si sa ma iubesc. Evolutia este un drum continuu, nu are sfarsit si nu sunt foarte convinsa ca are inceput…

Esti tanar, esti inteligent. Ai 4 prieteni, cati dintre noi putem zice ca avem 4 prieteni? Crede-ma putini foarte putini. Poate lumea nu te intelege, poate tu nu intelegi de ce ei nu te inteleg? Nu vreau sa iti dau motive pentru care sa traiesti, nu te judec pentru gandurile pe care le ai, suntem in aceeasi oala.

E ok, totul e ok, simte ce trebuie sa simti si ia fiecare zi ca un nou inceput. Prezentul este important. Acorda-ti sansa de reusita, portita sinuciderii ramane intotdeauna deschisa… Dar gandeste-te la infitutul de posibilitati pe care le ai in fata, fa ceea ce iti doresti sa faci, fara compromisuri! Vei reusi fara doar sau poate!

Vorbeste cu oameni care te pot asculta, vorbeste cu mama ta, sau cu cine simti ca poti. E greu e foarte greu stiu, crede-ma ca stiu foarte bine. Nu doresc sa iti dau sfaturi sau sa zic ce sa faci, dar poate niste flori chiar poate culese de tine si un te iubesc pentru mama ta, (careia ii doresc multa putere si sanatate pentru a trece de aceasta boala) poate face minuni, o va ajuta. Cere ajutor in continuare si ajutorul va sosi necontenit, CREDE asta! Iti doresc multa putere si toata fericirea pe care o meriti sa iasa la suprafata fiindca este in tine doar trebuie sa o gasesti!

18 05 2014
"Totul e prin Dumnezeu si nimic fara el nu este"

Salut! Gloria citeste Biblia cauta pe Dumnezeu pentru a scapa de aceste ganduri asta m-a ajutat,nu sunt povesti,nu iti vorbesc de zei,de dumnezei imaginati de idoli ,iti vorbesc de Dumnezeu care nu este „ceva”. Dumnezeu este Unul,Cel ce nu are nici inceput nici sfarsit. Acela este Dumnezeu si el a spus:”Eu sunt inceputul si sfarsitul a tot si a toate”iti vorbesc de acel Dumnezeu care s-a aratat prin minuni,si prin scrierea Bibliei,ADu-ti aminte „sa nu deznadajduim” Prin acele case bantuite pentru care necesita sfintirea lor, si prin acei ameni care au marturisit iadul cand au fost in afara din trup pentru cateva minute dar si pentru cateva zile(cauta pe internet) ,dar si prin apa sfintita care nu se strica Tot timpul anului,prin toate acestea Dumnezeu exista prin toate acestea Dumnezeu vorbeste si toate acestea vorbesc despre El,acea fiinta pentru care toata faptura se cutremura si toata faptura lauda pe Dumnezeu, sa va intrebati cine a facut toaate acestea de care avem parte (noi credinciosii suntem inapoiati care credem ca Dumnezeu a facut totul sau acesti cercetatori care spun ca totul din nimic a aparut???:)?cat de minunate le-a facut oare au fost la intamplare,”priveste cerul priveste pamantul totul este frumos,cine a facut toate astea ca una nu lipseste?”daca esti in dubii ca exista ,sau daca nu esti,daca vrei dovezi sau daca nu vrei ,afla ca doar cei mantuti ajung in imparatia lui Dumnezeu si El nu cere decat sa te curatesti de pacatele tale sincer,pentru a iti dovedi toate acestea studiaza despre ce ti-am zis sau raspunde si iti voi mai spune despre Dumnezeu,nu uita ca sinuciderea este un pacat capital ,Dumnezeu candamnta la chin vesnic pe cei care au omorat corpul lor,pentru ca a omorat ce el a creat, pentru ca au deznadajduit,nu au crezut adevarul.
Si acu va rog pe fiecare sa se intoarca la Dumnezeu (spun asta pentru cei care sunt starini lui Dumnezeu asa cum eram eu ,eu nu am intentia de a judeca) si de a simti pacea sufleteasca si linistiea pe care am simtito si eu.
Dumnezeu sa ne binecuvinteze pe toti.

18 05 2014
Gloria

Salut, ”Totul e prin Dumnezeu si nimic fara el nu este”,

Multumesc pentru cuvintele scrise, dar credinta mea este putin diferita…
Nu imi doresc si niciodata nu mi-am dorit sa conving pe altii de credinta mea…, dar azi o voi scrie, nu din dorinta de a convinge pe cineva de ceva… ci doar asa…

In Biblie (pe care eu personal nu am citit-o si nici macar nu imi doresc acest lucru, am incercat, dar mi-se pare ca scartaie in cateva locuri si am preferat sa Cred in felul meu) scrie sa nu iti fie frica, punct, si totusi multi credinciosi vorbesc de frica lui D-zeu… Sa imi explice cineva cum functioneaza acest lucru? Pentru ca eu cred in felul urmator, D-zeu, care cum prea bine ai scris este inceputul si sfarsitul a tot si toate, care este totul si nimic, putem pertinent sa presupunem ca este si Binele si Raul la un loc, nu? El ne-a dat liberul arbitru, tu in ce crezi? In bine sau in rau, ce alegi zi de zi? Aici e buba, cred eu. Evident putem vorbi de Satana care bla bla bla, tu pe cine asculti? Liberul arbitru, esti tu.

D-zeu, este Iubirea absoluta. De ce oare ar vrea ca eu sa sufar, de ce oare ar vrea El sa ma pedepseasca pentru ceea ce sunt eu adica creatia Lui, cu bine cu rau?
Aici voi face o mica paranteza, am fost diagnosticata cu tulburare de personalitate borderline. Cine cunoaste stie despre ce vorbesc. In acele momente pe care le numesc eu crize sau gargauni , (tot mai dese in ultimul timp) nu imi doresc decat sa scap de suferinta din suflet, care doare atat de tare incat am ajuns cateodata si la automutilare pentru a scapa de durerea din inima si binenteles dorinta acuta de a muri. Am incercat si medicamente si psihoterapie si rugaciune, tot, nimic nu functioneaza, nu prea exista tratament cu rezultate pertinente in acest caz. Singurul lucru care eu si cei care se lupta cu aceasta tulburare am ajuns la concluzia ca incerc si incep sa invat sa traiesc cu asta, si in primul rand incerc sa incep sa ma iubesc, sa ma accept asa cum sunt eu, cu bune si rele. Toti suntem unici si de toti este nevoie. Incerc si incep sa fiu tot mai atenta la Iubirea, Lumina din mine, pentru simplificare poti sa-l numesti D-zeul meu care locuieste in sufletul meu si cred ca este in fiecare din noi ca si Umbra (Satana), totusi prefer sa-l numesc Ego, pe care incerc sa nu il mai bag in seama sa nu ii acord nici o importanta.

Unde este D-zeu atunci cand eu nici sa plang nu mai pot si sa fac nimic si imi doresc ca totul sa se termine odata? Este acolo, dar nu face nimic pentru ca el ne-a dat liberul arbitru si eu nu l-am ascultat. Tu ce alegi sa vezi? Pe cine asculti? Eu de multe ori de prea multe ori am ales Umbra, datorita bolii mele – care nu stiu daca a fost alegerea mea. Dar incerc sa invat. Intotdeauna ziceam ca nu primim mai mult decat putem duce… deci totul trebuie sa faca sens candva undeva…

Ei bine, ca sa revenim, atunci D-zeu ce de sa ma pedepseasca pe mine? Eu sunt o fiinta creata de El, el este in mine. Nu are cum sa isi doreasca ca eu sa sufar. Iadul eu il aleg nu El ma condamna. Nu cred ca exista iertare din partea Lui, El este Iertarea, pentru ca eu sunt copilul lui, de ce m-ar pedepsi? O mama, indiferent daca copilul ei ar fi un criminal in serie, il va iubi indiferent ce, asa cred ca este si D-zeu. El nu vrea ca noi sa suferim, noi alegem sa suferim noi alegem Iadul, noi ne pedepsim nu El.

As putea sa scriu mult, prea mult, dar nu vreau sa ma lungesc ci pur si simplu asta este pe scurt credinta mea. Alege in fiecare zi in fiecare moment Iubirea, Lumina! – asta incerc sa imi spun, pentru ca nu El ma pedepseste ci eu. Poate eu trebuie sa lucrez pe treaba asta de mii de ori mai mult decat altii, oameni sanatosi, imi este foarte greu, dar nu are importanta, odata sper ca ma voi vindeca si voi putea sa ajut si pe altii sa o faca, pentru ca sunt prea multi care sufera si pur si simplu nu se regasesc in toata treaba asta numita viata. Asta ma tine pe mine in viata zi de zi.

Nu exista timp, nu exista inceput si sfarsit, si, da El este peste tot…

28 04 2014
Iese

Mihai,ai o varsta mica si ai o imaginatie mare,e normal in ziua de azi,dar trebuie sa pui frana acestor imaginatii,si cand nu mai poti scapa de aceste imaginatii acestea sunt ispite de la cel inselator,este foarte bine ca vrei sa te ajute cineva ,poate nu ma crezi dar scaparea ta este Dumnezeu incepe sa te rogi si scapa de aceste ganduri,daca ti-as spune ca exista cineva care te iubeste mai mult decat oricine pe pamant?,acel cineva este Isus Hristor,si daca tu ai sti sgur asta tu ce ai face in continuare ?el te vegheaza si cand zic te vegheaza chiar te vegheaza, in anumite momente el poate parea ascuns poate lasa impresia ca ne-a parasit dar iti garntez ca nu e asa,Mihai poate nu stii nu esti informat ,nu ai studiat cuvantul domnului,dar ai gandit atat de departe,faci un mare pacat prin simplu fapt ca te gandesti la asta,nu te judec vreau sa iti arat care e scaparea ta,scaparea ta este Dumnezeu,cuvantul lui Dumnezeu te scapa ai sa vezi Mihai,cerceteaza biblia sa vezi ce fac si unde ajung acei oameni care au deznadaduit nu fi necredincios cercetaza cunoaste adevarul nu te lasa amagit de altii de documentare,totul nu a aparut din nimic totul a fost facut de dumnezeu totul este permis de dumnezeu sau nu,chiar si acest gand al tau,daca il ai inseamna ca Dumnezeu a permis asta,ca sa scapi de el trebuie doar sa rogi pe Dumnezeu,nu uita ca totul e prin Dumnezeu si nimic fara el nu e,stiu cum e sa ai asemenea ganduri si sa nu poti scapa de ele , incepe din momentul asta sa te rogi sa scapi de aceste ganduri incepe cu rugaciunea „Tatal nostru”roaga pe Domnul sa te scape si ai sa vezi ca te scapa,nu uita ca Dumnezeu este inceputul a tuturor suferintelor pe lumea asta si tot el este si sfarsitul,asa ca orice problema o sa dispara,Mihai 1 an jumate este ceva timp stiu ca poate nu ma crezi dar duhul ce rau te ispiteste sa comiti cea mai mare greseala din viata ta sa comiti pacatul suprem,mergi si vorbeste cu un preot si o sa te indrume,sa nu iti fie rusine sa te duci,o sa fie fericit ca ai venit la el,domnul ne-a lasat sa alegem,alegerea e de partea nostra dar avem vointa cu care ne-a inzestrat,acea vointa se impune in fata alegerilor rele si gresite trebuie doar sa vrei asta, nimic nu e imposibil,daca te-ai gandit la sinucidere probabil nu ai stiut de iad sau ai stiut dar totusi nu ai putat sa uiti asta (asa am patit si eu)ti se pare normal sa vrei sa uiti asta si sa nu poti??nu iti da de gandit asta ??ca vrei sa uiti si ca nu poti,si eu ca si altii am gandit ca eu controlez aceste ganduri ca eu hotarasc cand ele se opresc,dar cand am vrut sa se opeasca ele nu s-au mai oprit,nu mi se parea normal si acum ca ti-am zis probabil nici tie nu ti se pare normal,nu e ceva curat,cel rau se lupta cu noi pentru ca vrea sa ne castige vrea sa suferim,nu e vointa Domnului asta,e alegerea noastra,si daca alegerea noastra nu e indreptata noi singuri alegem iadul alegem chinurile iadului si muncile sale de nedescris si de neimaginat,viata noastra lui Hristos sa o dam ,desi multi stim asta,multi nu stim ce inseamna cu adevarat,eu am aflat si iti spun si tie,ca viata noatra trebuie sa o dam lui Hristos din toata inima prin viata noasta el face lucrari in bine ajutand alte persoane care sunt in cautarea adevarului,cu alte cuvinte toata viata noastra trebuie sa ajutam oamenii ajutand oamenii ajutam fatii si surorile noastre sa ii ajutam sa se curete de pacat sa se salveze,sa cunoasca pe Dumnezeu mai bine nu doar asa ca o poveste,sa cunoasca pe Isus Hristos fiul lui Dumnezeu, care a murit pentru noi sa ne mantuiasca,(multi nu stim nici despre Isus Hristos ce a facut in totalitate pentru noi,el a murit si a fost in iad si a eliberat pe cei drepti din iad”a spart lacatele si portile iadului”pentru ca inainte de Isus oamenii si drepti si rai se duceau in iad,dar nu era iadul propriu zis ci un fel de inchisoare nici bine nici rau,asa a oranduit Dumnezeu ca acum 2000 de ani sa inceapa lumea sa aibe sansa sa se mantuiasca prin fiul lui cel iubit,lumea dreapta si lumea rea mergeu in iad,asa a fost voia lui pentru ca ne-am nascut in pacat de la Adam si Eva,daca Dumnezeu s-ar arara acum in zilele noastre noi care am vedea am crede dar cei care nu au vazut dar au auzit de la noi nu or sa creada cu atata tarie cum am crede noi care am vazut,cu alte cuvinte daca ar trece 2000 de ani la fel s-ar crede ca in ziua de azi despre Dumnezeu ,indoiala a fi in sufletul nostru,asa ca sa nu fim necredinciosi si sa nu punem la indoiala cuvantul Domnului si pe trimisii lui catre noi,am scris asta nu numai pentru tine dar si pentru cei care iti vor scrie tie tot ce am scris stiu din biblie si de la bisesica nu doresc sa te insel ci doresc sa te ajut,doar fa cateva rugaciuni si ai sa simti ajutorul lui) cand iti vorbesc de iad sa nu crezi ca vb despre povesti de copii sau legende,stiu ca unii ar vrea sa iti dau motive mai realistice de impacare cu tine mai pamantesti dar eu nu iti dau aceste cuvinte iti dau cuvintele lui Dumnezeu care sunt mai reale decat cuvintele pamantesti,stiu asta din biblie si nu numai,Dumnezeu nu ne-a lasat in nestiinta ne-a dat biblia si nu numai,a intors oameni la viata ,oamenii au vazut multe si au povestit,domnul inca lucreaza sa aduca dovezi ca el exista si ca iadul si chinul exista,sunt multi ce spun ca cei care s-au intors la viata au avut un vis sau poate au inebunit,daca nici cand invie un om din morti nu il putem crede atunci cand o sa credem ?ca suntem iubiti si ca domnul ne vegheaza??daca nu ai auzit toate astea inseamna ca ti-a fost ascunse,si daca vrei sa cunosti toate astea incepe sa studiezi,ai sa simti o pace pe care nu ai simtit-o de mult si nu lua in seama colegii tai cu care nu ii intelegi nu lasa asta sa te afecteze nu ii lua in seaama pur si simplu fii nepasator, Mihai daca vrei sa cunosti mai mult raspunde si iti voi raspunde si eu.

28 04 2014
Stef

Gloria,
Cred ca ai un nume predestinat. Imi place comment-ul tau. Ar fi indicat sa faci o terapie(o dezvoltare personala), mai ales ca ai trecut printr-un asemenea moment….. Imi pare rau pentru fratele tau. Tu stii ce inseamna sa ramai in urma cuiva.
Numai bine iti doresc, Gloria! Totul este sa gasesti in tine credinta si motivatia, sa iti esplici ce anume inseamna existenta ta.

Mihai,
Ai de ales intre: – a fi un las si a renunta la viata fara sa conteze ca in fata ta ai o mama luptatoare si …intre a trece printr-o experienta grea dar care sa faca din tine un barbat! Viata nu este intotdeauna asa cum ne-o dorim, iar tu treci printr-o perioada foarte grea. Cu cat tu vei fi mai bine, cu atat mama ta vi fi mai bine. Gandeste-te ce inseamna pentru o mama sa isi vada baiatul luptator, chiar daca el nu este pregatit pentru grutatile vietii. Incurajeaz-o si doreste-ti sa lupti in viata orice ar fi. Poate si tu iti doresti ca la un moment dat in viata sa ai copii…
Asadar, Mihai, nu este greu ci este foarte greu pentru tine, sunt de acord, insa imagineaza-ti cum va fi viata ta daca nu vei ceda. Ai toate sansele sa iti faci un viitor. Ia exemplu de la mama, ea nu renunta orice ar fi! Ii doresc sanatate si sa dea Dumnezeu sa-ti ramana alaturi cat mai mult timp.
Patru prieteni sunt de ajuns pentru a rezista greutatilor vietii. La un moment dat iti vei face si o prietena care te va sustine si iti va da incredere in viata.
Nu esti singur. Aici gasesti oricand oameni care sa te sustina si sa iti dea curaj sa mergi mai departe! Nu ceda! Nu zic ca va fi bine, caci nu avem cum sa stim asta, insa viata merita traita, meriti sa te bucuri de iubire, de fericire, etc.
Numai bine!

29 04 2014
Lucia

Buna Mihai! Nu stiu ce sa iti spun exact mai bine din pacate:(. Dar sunt si eu langa tine, atat cat pot si eu. Incearca macar incearca. SI ITI DORESC DIN TOT SUFLETUL SA FII BINE, MAMA SA FIE BINE SI SA TRECET PESTE MOMENTELE GRELE. DUMNEZEU O SA FACA POSIBIL LUCRUL ACESTA. CREDE IN EL SI IN TINE. Ai grija de tine te rog. O mare mare mare imbratisare din partea mea! Tot ce au spus „prietenii” nostri este cat se poate de adevarat. 4 prieteni in viata!!! Doamne unii nu pot spune ca au nici macar 1 din pacate. Esti norocos ca ii ai si sunt sigura ca DUMNEZU TI I-A TRIMIS CU UN MOTIV. Suntem toti aici langa tine. Nu te lasa. Nu esti singur. BUNUL DUMNEZEU SA TE AJUTE!

12 05 2014
Oana85

Dragul meu Mihai, te citesc ca ai 4 prieteni asta inseamna ca esti bogat, eu nu mai am niciunul sa stii dar nu ma plang caci viata e frumoasa asa cum este ea si trebuie traita la maxim. La varsta ta esti un tanar care inca nu si-a gasit rostul in viata dar nici nu aveai cum, esti mult prea tanar.

Cum ai putea sa te sinucizi lasamdu-ti mama sa lupte singura? Ea lupta pentru tine sa stii, tu esti mandria ei si tot ce are mai scump pe pamantul asta. Incearca sa ii fii alaturi si vorbeste cu ea despre orice, asta va va ajuta enorm pe amandoi. Te imbratisez cu drag si imi doresc enorm sa ne scrii peste cativa ani si sa ne spui cat de sanatos si realizat esti.

23 08 2014
Pop

Te rog să te ții tare, treci printr-o perioadă tare grea, dar vei reuși în viață.
Te admir deja foarte mult pentru faptul că ai reuși să-i fii alături mamei în această grea încercare.

Lasă un răspuns

