Ioan Du

20 04 2014

Salut dragii mei.Ma numesc Ioan Du si de o halba de vreme sunt foarte depresiv.Nu stiu cum sa scap de aceast chin.psihologic.Fratele meu geaman nu ma inteleg de la 17 ani.Cu prietena probleme ca parintii nu o vor.Si am ajuns ca mii sila de zilele mele, dar in acelasi Timp vreau multe de la viata si nu pot sa realizez nimic.Acum am 27 de Ani si cind vad colegii mei de scoala ca au copii mari deja si Eu nimic.Si cel mai greu este Ca toti imi zic ca Esti un baiat de milioane, dar nimeni nu stie ce e in sufletul meu.Am fost liderul clasei si toti ma invidiau, iar acum sunt Eu ca ii invidiez.plus sunt in UK si incerc sa schimb aceasta idee de a parasi lumea asta, dar nu ma lasa.Si surorile mele incearca sa ma sustina.Ca Ele sunt De astea Pocaiti si imi spun ca este Dumnezeu si chestii de astea.Dar Eu nu mai cred si pe zi ce trece tot mai adinc se infunda gindul sa plec.Nu am vb cu nimeni de problemele mele interioare pina acum.Ca imi era frica.Daca voi ma puteti ajuta.va rog sa o face-ti.Ca Eu nu mai stiu ce sa fac.Cu respect pentru Voi Ioan Du

Acțiuni

Information

2 responses

20 04 2014
Stef

Ioan,
Iti propun sa discutam pe pasi ce anume iti doresti ti sa realizezi pt ca ai spus ca iti doresti multe de la viata. Care ar fi cele cateva lucruri care tie ti-ar imbunatati viata?
Numai bine!

6 05 2014
Adrian

––––––––––––––––––-
La 06.05.2014, Doru a scris:
––––––––––––––––––-
Cassa Loco are o piesa interesanta…..”Mergi Blat”. Ascultati-o dragii mei, si indiferent ce probleme sufletesti aveti sa nu va lasati coplesiti. Fiecare fiinta umana trebuie sa lupte pentru viata. Deja avem politicienii care ne omoara cu zile, vreti sa le facem pe plac ? Mai asteptam, sa crape ei primii.
Nu te iubesc si nu te inteleg parintii,,,nu-i nimic, nici nu te merita, iubeste-te pe tine insuti, esti prea sensibila, sau sensibil, simti rautatea acestei lumi prin toti porii, stiu, e greu sa suporti, ei nu te vor intelege niciodata, nu-ti mai bate capul, astepti sa primesti ceea ce nu au sa-ti ofere. Ei sunt pierduti, nu tu.
Protejeaja-ti sufletului, nu-l mai risipii fara rost, pastreaza-l pentru cine o sa merite. Pana atunci …treci pe pilot automat..Traieste si pretuieste-te, pentru ca suntem unici si irepetabili.
Cu prietenie, pentru, Izabela, Larisa, Ale, Corina, XXX, Didi, Ioan Du… si toti ceilalti… numai ganduri bune !!!

Lasă un răspuns

