Didi

20 04 2014

Deci sa incepem, eu ma lupt cu acest sentiment sumbru de cam 1 an, dar acum am ajuns la capatul puterilor. Mai ales ca le-am zis si parintilor problema mea dar nu m-a ajutat cu nimic. Bn problema este ca D-zeu m-a lasat cu un corp alb (ALB) si cu o fata rosie focu + se inroseste si mai rau la caldura, frig, emotii, plictiseala, nervi, la muuuulte, ce sa zic ma si deranjeaza la nebunie, am 16 ani si sunt torturat aproape la fiecare minut din zi nu mai pot, daca nici parintii nu ma inteleg atunci cine ? Tot imi vine in gand ca D-zeu ii nedrept si tind sa cred asta pe altii care-l injura i-o facut “perfecti” eu care stiu eu cum sunt (nu dau detalii, dar e de bn) m-a batjocorit in halu asta…Nu vreau raspunsuri gen altii sun orbi sau alte chestii nu ma ajuta, mai bn asa macar as sti ca nu mai am sperante in viata, (Doamne feri sa ma mai loveasca si cu vreo boala), sau cu ce ma asteapta dupa moarte mai exact stiu tot tot si nu-i placut dar nu prea ma intereseaza.. Voi cum va-ti simti ca mereu sa va zica oamenii ca esti rosu, sau ca “porodica” sau sa spuna ca esti alb si rosu si alte chestii, simnt ca sunt respins de cei din jur…+ ca nici fetele nu se uita la tine cand arati asa varza cel putin asta am observat ( si am incercat asa din curiozitate sa vad daca as avea o sansa cu o fata si normal ca m-a refuzat pe ocolite.. ,in fine nu ma deranjeaza chestia asta, a fost intr-un fel ca un experiment).
Deci ajutati-ma va rog cumva dar nu cu raspunsuri cum am mentionat mai sus ca nu ma ajutati… Oricum nu mai rezist mult mi-am si pregatit ata….
SI NORMAL CA NU SUNT MULTUMIT CUM M-A LASAT PUNETI-VA VOI IN SITATIA MEA ADICA SA AUZITI MEREU OFENSE DIN PARTEA CELORLALTI, SA EVITI MEREU OGLINDA CA MAI RAU MA ENERVEAZA CAND MA VAD, SI SA MA CHINUEASCA IN CONTINUU GANDUL SINUCIDERII….

Acțiuni

Information

6 responses

20 04 2014
bibilena

Buna Didi, la varsta ta deseori se intampla sa nu putem comunica cu parintii, avem alte interese si prioritati fata de cele pe care si le-ar dori parintii nostri, ei niciodata nu inteleg complexele fizice pe care noi copiii le avem, ti-o spun din proprie experienta dar si in general din ce am observat, pur si simplu nu inteleg cum putem suferi din cauza unei trasaturi fizice, nu neaparat defect, care credem noi ne impiedica sa fim acceptati. Eu nu cred ca fata respectiva te-a refuzat din cauza problemei tale, cred ca daca tu nu acordai atata importanta si eventual radeai la glume in final nimeni nu mai avea nicio grija, dar s-au prins ca te deranjeaza si ii distreaza asta mai mult decat „problema” in sine. Sunt cazuri in care ceea ce ai tu se trateaza, nu stiu exact ce ai dar din ceea ce imi descrii ai putea merge la un dermatolog sa verifici. Crede-ma ca asta nu conteaza la un baiat, roseata din obraji, cat timp tu nu vei renunta in a face din asta un obstacol de netrecut nici ceilalti nu te vor lasa in pace, ti-au prins punctul slab, Ignora-le rautatile, pur si simplu, au zis cam tot ce se putea ma gandesc referitor la asta, de acum ce poate fi mai rau? Fii doar o persoana placuta si nicio fata nu va gasi roseata din obraji defect…Spre deosebire de baieti, fetele in majoritate ma refer nu se uita la aspect, sau vad aspectul fizic prin suflet, poate la varsta ta e mai dificil ca sunt usor influentabile dar situatia asta se va remedia, crede-ma. Am cunoscut baieti care erau asa de frumosi de la departare si dupa ce i-am cunoscut mi-au parut dezgustatori si baieti care nu ii vedeam prea frumosi dar cunoscandu-i am ajuns intr-adevar sa ii vad foarte atragatori. Cel mai bun exemplu sunt actorii care deseori nu sunt tocmai niste frumuseti dar interpreteaza un anumit rol si de aceea fetele se indragostesc. Nu lasa rautatile sa te atinga si sa te schimbe, fii un om bun in continuare si lasa-i pe ignorantii care fac acum misto sa se bucure de moment, caci incet si sigur se duc la fund, nimeni nu vrea un asemenea om in preajma, eu personal niciodata nu m-as uita la un asemenea om, asa ca…stai linistit, ei sunt intr-o situatie mai proasta decat a ta, indiferent cat este a ta caci nu am de unde sa stiu decat din spusele tale. Roseata din obraji sa fie cea mai mare problema a ta 🙂

20 04 2014
Stef

Didi,
Personal, cunosc o persona cu aceeasi problema. Da, prima data cand l-am vazut….m-am gandit ca are sa isi gaseasca greu o pereche. A doua oara nu mi s-a mai parut nimic in neregula cu el. Oamenii oricum te vad asa cum vor sa te vada. De exemplu: imbraca-te frumos si mergi la o nunta oarecare. Intra in sala si ciocneste un pahar cu mireasa (separat de mire) si apoi cu mirele. Daca esti intrebat din partea cui vii, spui mereu ca esti din partea celuilalt :)). Nimeni nu va gandi ca nu ai ce cauta acolo.
Vezi? Totul tine de atitudine. Daca doresti te integrezi, daca nu, nu! Este alegerea ta!
Persoana de care iti vorbesc (ci aceeasi problema) are deja familie, copii. Este un om implinit si integru.
Depinde numai de tine daca doresti sa treci peste jigniri (si daca alegi sa le percepi ca pe jigniri sau sa te aperi printr-un simplu: „nu ti-e rusine?”), sau daca alegi sa te izolezi sau sa renunti la bucuriile vietii pentru o adunatura de prosti. Da, cei de varsta ta vor face multe glume pe tema asta. Si? Tu esti asa si gata. Fiecare isi are perechea pe aceasta lume. Tu te-ai casatori cu o fata cu aceasta problema daca ai fi „normal”? Intreb….. Si daca depinde….depinde de ce? Vezi? Caracterul si atitudinea fac multe minuni!
Este ca si cum ai marginalizq un om pentru ca are burta, sau nu are o mana, sau, sau, sau… Tu ai afce asta? Probabil ca ai face asta daca nu ai fi asa. Si stii de ce? Pentru ca nu ai stii cum este sa fii asa! Cei din jurul tau vor creste o data cu tine si se vor maturiza. Dupa o varsta, glumele acestea vor inceta. Nici macar compatimit nu vei fi deoarece exista boli mai grave, exact asa cum spuneai; oamenii vad asta. Asadar, vor considera ca fata ta rosie este un dezavantaj mic!
Si daca esti asa, ce? Nu iti poti schimba pielea! O accepti si te bucuri de viata daca doresti, iar cei din jurul tau se vor bucura impreuna cu tine.
Iti recomand o terapie, o dezvoltare personala daca parintii tai ar fi de acord sa te sustina financiar cu asta. La dezvoltare personala nu numai ca iti „tratezi” acesta nemultumire, dar inveti multe despre tine, te descoperi si te formezi astfel incat sa fructifici ceea ce tu ai valoros.
Numai bine iti doresc!

29 04 2014
"Totul e prin Dumnezeu si nimic fara el nu este"

Didi,tocmai de raspunsurile de care te feresti tocmai pe alea ti le dau ,alea iti sunt folositoare doar ca tu nu stii cum e sa fii in acele corpuri,te-ai gandit o secunda macar cum e sa fii in scaun cu rotile toata viata sa nu mai poti merge??sa depinzi de altii sa te duca la baie,sa iti faca de mancare, sa le stai pe cap Didi sa ii inadusi cu prezenta ta, cu alte cuvinte sa ii chinui si pe ei si pe tine te-ai gandit la asta??te-ai gandit cum e sa nu mai vezi dintr-o data te-ai gandit la posibilitatile pe care ti le ofera lumina ochilor,punete legat la ochi o zi adica 12 ore si umbla prin casa sa vezi cum este,sa nu stii cu cine vb sa nu stii pe unde mergi si sa depinzi de altii,sau acei oameni care au boli incurabile,domnul ti-a daruit multe pe lumea asta,poate ca ai un acoperis deasupra capului poate ca ai ce manca cu ce te imbtraca,oamenii stazii nu au ei de ce nu se sinucid? pentru ca ei asta mai au pe lumea asta, pe Domnul,asa ca Didi cand ai sa reusesti sa te pui in locul acestor persoane atunci ai sa apreciezi ce ti-a dat Domnul ,pana atunci roaga pe Domnul sa te scape de asa gand este un pacat mare,este cel mai mare pacat pe care omul il poate face isi pune capat mantuirii sale pe lumea asta si pe cealalta, acei oameni care au acete boli sau defecte acei oameni nu urasc pe Domnul insa si tu iubesti pe Domnul dar acum te-ai intors inpotriva lui pentru ca esti diferit si pentru ca te-ai saturat,asta e voia Domnului sa fie toata lumea diferita asta e dorinta lui nu potiem sa nu cugetăm ce a facut domnul ce a dorit Domnul,pentru a dovedi ca tu esti un lucrator al Domnului trebuie sa ai rabdare trebuie sa treci prin multe atat de multe cate Dumnezeu vrea tu nu poti decat sa traiesti si sa te rogi ca testele tale si greutatile sa fie mai usoare pe zi ce trece,nici decum sa iti iei viata noi doar alegem ce facem cu zilele noastre ,zici ca stii de viata de dincolo,de iad asculta oamenii care au vazut iadul si ai sa iti faci o impresie cam cat de rau e iadul, pune picioaele in apa fiarta sa vezi cum e iadul nu te avanta in necunoscut ca e chinul vesnic in vecii vecilor,Dumnezeu ti-a dat gandul asta al sinuciderii sa dovedesti ca rezisti si sa te inchini numai lui daca nu faci voia lui faci voia satanei Dumnezu a zis „Nu te poti inchina la 2 stapani o data”(iti zic ca el ti-a dat gandul pentru ca „totul e prin Dumnezeu si nimic fara El nu este”)asa ca Didi dovedeste ca esti un lucrator al Domnului,sa nu te intereseza ce zic altii despre tine ca in final nu asta conteaza in final conteaza ca l-ai iubit pe Domnul cu totate greutatile care ti le-a dat si ca te-ai mantuit de toate pacatele si de toate gandurile tale rele in final o sa ai parte de imparaia Domnului dar mai este pana atunci,eu iti zic sa te rogi si sa mergi la biserica s te impartasesti si sa vorbesti cu parintele sunt sigur ca o sa fie mult mai clar decat mine,spune-i lui ce te roade.
Dumnezeu sa ne binecuvinteze.

29 04 2014
Didi

Multumesc pentru raspuns dar sincer stiu foarte bn tot ce imi zici si inteleg la ce te referi, dar chiar nu ma ajuta cu nimic raspunsul tau;… Mai exact cand imi zici ca sunt altii mult mai rau ca mine este ca si cum mi-ai zice atunci cand zambesc, sa nu mai zambesc caci sunt altii care sunt mai fericiti ca mine…In fine gandu asta ma macina de foarte mult timp si daca D-zeu lasa gandurile astea, tot ce pot sa zic iii ca va veni o zi cand chiar o sa intru intr-o depresie si cine stie poate o sa-mi duc la-ndeplinire planul; uneori spun; ca D-zeu ii nedrept ca ma lasa sa ma chinuiesc cu gandurile astea, si m-a facut diferit in felul asta iar pe altii care-L injura si blestema numele ii lasa sa traiasca linistiti poate chiar fara probleme; Poate acum o sa-mi spui ca pe aceia ii astepta iadul, bn asa este, dar la gandurile pe care le am eu (iar am observat ca tu spui ca sunt incercari) si eu o sa ajung tot acolo, pt ca fața asta ma face sa pacatuiesc si cand ma uit in oglinda, sincer ma cam feresc de oglinzi :)). Deci cam acelas sf. l-am avea numai atata ca eu ma chinuesc si aici si o sa ma chinuesc si acolo. Si daca as fi orb sau schiop macar as sti o treaba, adica n-am nici un rost in viata si nu-mi ramane nimic altcv decat D-zeu…
In fine nu ma feresc de raspunsurile tale de mai sus dar chiar nu ma incalzesc si nici nu ma ajuta, daca ai alte raspunsuri care crezi ca m-ar ajuta sunt bn primite… 🙂

6 05 2014
Adrian

––––––––––––––––––-
La 06.05.2014, Doru a scris:
––––––––––––––––––-
Cassa Loco are o piesa interesanta…..”Mergi Blat”. Ascultati-o dragii mei, si indiferent ce probleme sufletesti aveti sa nu va lasati coplesiti. Fiecare fiinta umana trebuie sa lupte pentru viata. Deja avem politicienii care ne omoara cu zile, vreti sa le facem pe plac ? Mai asteptam, sa crape ei primii.
Nu te iubesc si nu te inteleg parintii,,,nu-i nimic, nici nu te merita, iubeste-te pe tine insuti, esti prea sensibila, sau sensibil, simti rautatea acestei lumi prin toti porii, stiu, e greu sa suporti, ei nu te vor intelege niciodata, nu-ti mai bate capul, astepti sa primesti ceea ce nu au sa-ti ofere. Ei sunt pierduti, nu tu.
Protejeaja-ti sufletului, nu-l mai risipii fara rost, pastreaza-l pentru cine o sa merite. Pana atunci …treci pe pilot automat..Traieste si pretuieste-te, pentru ca suntem unici si irepetabili.
Cu prietenie, pentru, Izabela, Larisa, Ale, Corina, XXX, Didi, Ioan Du… si toti ceilalti… numai ganduri bune !!!

8 05 2014
andrei

Didi am sa iti las sa vezi cateva clipuri si o carte cam de 10 pagini sa asculti marturisirile lor,Didi,nu fi necredincos nu pune sub semnul intrebarii voia Domnului si nu iti imagina ca iadul este ca in gandurile si imaginatiile tale”ceea ce la mintea omului nu s-a urcat nici urechea nu a auzit si nici ochiul nu a vazut „asta a pregatit Dumnezeu pentru cei ce il iubesc asa este raiul dar si iadul este de neimaginat, sa nu iti imaginezi Didi ca ai putea sa rezisti in iad sa nu faci asta sa nu te joci cu asta nu te arunca in necunoscut ca ai sa regreti in vsnicie,Isus a zis „este mai bine pentru pacatosul ce nu a stiut de cuvantul meu decat pentru pacatosul care a stiut cuvantul meu”deci a sti cuvantul Domnului este o responsabilitate si acea responsabilitate este de a da cuvantul lui Dumnezeu tuturor celor care au nevoie de el,si cand iti zic ca altii sunt in situatii mai rele decat tine nu zic ca ar trebui sa fii trist ci ca ar trebui sa zambesti si sa te bucuri si sa ii multumesti lui Dumnezeu in fiecare zi pentru ce ai,toata viata noatra lui Isus Dumnezeu sa o dam, stiu ca iti este greu sa crezi si mie imi este dar viata noastra lui Isus sa o dam ca sa poata lucra prin noi sa salveze alte suflete pentru ca noi suntem in pacat ,pe pamant pacatul se sfarseste o data cu viata, viata adevarata vine duma moarte, marea bucurie si marea, fericire atunci vine Didi crede nu pe mine ci biblia care e cuvantul lui Dumnezeu si care nu minte Crede in acea fiinta pentru care toata fiinta se cutreura si acea fiinta este Dumnezeu,Didi ai fost avertizat acu nu poti spune ca nu ai stiut la ce mare pacat ai gandit ,prin oameni vine isus la tine sa iti reaminteasca ca te iubeste si sa te indrepti,sunt sigur ca au venit alti oameni la tine sa iti vb despre Dumnezeu sunt sigur de asta asa ca sa nu crezi ca o sa traiesti o vesnicie sau nu iti imagina ca la varsta de 70 80 ani mai mult sau mai putin ai sa mori ci si in acet momenu poti muri dar daca nu esti curatat de pacate sincer si cu inima curata nu mai ai scapare din iad eu te rog sa cercetezi si sa intelegi semnificatiile cuvinteleor din biblie nu uita devii intelept prin Dumnezeu viata e un test si mare capacane are satan pentru noi avere frumusete faima relatii ,imposibil de renuntat,Didi Dumnezeu sa ne binecuvinteze pe toti ,mare este puterea lui in vecii vecilor si acu sa iti pun clipurile de care ti-am zis.
[…moderat…]
nu ti-am raspuns mai devreme pt ca am uitat sa bifez jos
Dumnezeu sa ne binecuvinteze.

Lasă un răspuns

