Rebeca

9 04 2014

Consider ca viata mea nu a inceput nici acum…Incepand cu varsta de 12 ani , am intalnit in viata multe hopuri de care nici acum nu am trecut…Cand am intrat in clasa a 5-a eram foarte entuziasmata ca intru in ”lumea celor mari” dar acum urasc asta…Am probleme la scoala , cu prietenii , cu haterii , in familie, si nu le pot face fata. Sunt criticata zi de zi la scoala sau pentru cea mai mica greseala. Multi se fac ca le pasa , dar pe la spate rad de mine in ultimul hal..Nu sunt placuta de profesori , nu sunt placuta de anumiti colegi de la scoala , pe scurt, toata lumea ma uraste, bunici mei se cearta mereu comenteaza de mine mereu , ma mai injura , dau vina pe mine pentru ceea ce nu le-as face niciodata , cu parintii mei…Abia stau cu mama care si ea are niste momente in care se simte super bine dar se trezeste sa ma faca proasta si nesimtita doar pentru simplul fapt ca nu am facut curat in camera sau chestii de acest gen, cu tata nici sa nu mai zic , il vad foarte rar si de cate ori ii zic sa ma lase sau ”o sa fac ordine mai tarziu acum lasa-ma” , da in mine , imi da o palma de imi ramane urma 5 zile…. Ei muncesc mereu din greu sa-mi fie mie bine dar degeaba..Nu-mi voi reveni niciodata. M-am saturat sa aud mereu tipete…Intr-o zi am realizat tot ce mi s-a intamplat si mi se intampla, am realizat ca sunt niste chestii traumatizante…Colegii carora le pasa , ma cred cea mai ok tipa din grupul nostru , dar nu este asa, niciodata nu am vrut sa le arat durerea mea pentru ca nu vreau mila…Dupa ce am fost judecata de toti si batjocorita de toti, am intrat intr-o lume doar a mea. Am inceput sa devin mai izolata si am inceput sa ma tai…De cate ori faceam asta si fac asta ma gandeam si ma gandesc la tot sangele pe care il vars, si uit intr-un fel de problemele mele, pe care nimeni nu le-ar putea intelege , la scurt timp , am tras un fum din tigarea unei prietene , la inceput nu mi-a placut dar apoi am inceput sa fumez din ce in ce mai mult si acum fac asta , dar nu mereu. In timpul saptamanii rar , dar in weekend , fumez pentru toata saptamana…Mama mi-a vazut incheieturile mainilor si picioarele dar nu mi-a zis nimic , s-a uitat la mine de parca as fi fost scapata de la nebuni , nu fiica ei..As vrea sa ma inchid singura intr-o camera unde sa pot face ce vreau , pentru ca de aproximativ 2 luni ma consider o jigodie…Ma autocaracterizez , si imi zic aceleasi lucruri pe care le aud zilnic din gura haterilor…Am ajuns ca in fiecare seara dupa ce vin de la scoala sa ma inchid cu cheia in camera si sa plang ore in sir , sa nu pot sa adorm noaptea…Sunt bipolara(imi schimb in 2 secunde starea de spirtit. De exeplu acum o secunda eram fericita si acum sunt trista) , ceea ce ma afecteaza grav , pentru ca starile de bipolaritate se petrec si in viata de zi cu zi , viata sociala pe care , nu as vrea sa o m ai folosesc.. Si din cauza asta multi ma cred ciudata…La un an de la toate chestiile astea , au fost multe si rele , insuportabile pentru mine , m-am gandit la sinucidere. Prietenii mei au aflat treptat despre asta de la cea mai buna prietena , nu m-a deranjat chestia asta pentru ca nu ar mai fi contat daca urmatoarea zi aveam sa nu mai exist pe acest pamant , nu?! Am ajuns de foarte multe ori la spital din cauza prostiilor facute de mine, mereu cu speranta sa fiu internata pentru ceva grav ca apoi sa ma pot omori mai usor…Si acum dupa 3 luni de ganduri sinucigase , inca mai incerc asta […moderat…]. M-ati ajuta mult daca mi-ati spune cum sa mor mai usor…
Un singur lucru : Eu sunt Rebeca , am 13 ani si sufar de depresie din cauza haterilor…

Acțiuni

Information

6 responses

9 04 2014
minobudur

Rebeca,nu prea stiu ce sa-ti spun,au fost si in viata mea momente in care oamenii a criticau si nimeni nu ma intelegea,si te inteleg perfect,dar,iti spun ceva si te rog sa ma asculti cu atentie,stai departe de cei care te critica si nu-i mai baga in seama,incearca sa-ti faci cateva prietene,e de-ajuns si una pentru inceput,dar care sa vezi ca e modesta si te-ntelegi cu ea,cineva care sa nu te fi cunoscut pana acum,si nu-i spune de la inceput problemele tale,si petrece timmp cu persoana aceea,faceti lucruri impreuna,faceti-va planuri impreuna si puneti-le in aplicare,mergeti la film,unde va place.si cu timpu iti vei mai face prietene si cand vei avea suficienta incredere in ele,spune-le cea ce simti,pana atunci,stai linistita,stai cu oamenii care sunt mai ok,si incearca sa-ti faci linistita si bine lucrurile care trebuie sa le faci,axeaza-te pe asta,si in timpull liber fa cea ce-ti place,iesi in aer lier,mergi la biserica duminica,acoo vei gasi prietene care te vor intelege,si cu timpu parintii vor vedea schimbarea ta,,si te vor aprecia asa cum sunt ei,si cand esti criticata,numai fi afectata,oamenii spun asta din rautate,tu esti o fata foarte desteapta din cate ai scris,si poti sa faci multe,nu te mai lasa influentata de cei din juru tau,asculta melodia asta,Pocaitii – Singurul ajutor ,roaga-te Domnului Isus,chiar daca nu crezi in El sau nu-L cunosti,cheama-L in inima ta asa cum sti tu,El te va ajuta,crede-ma,oridecate ori am avut probleme El a fost langa mine si m-a ajutat,El ii va schimba si pe parintii tai,iti va da prieteni care sa te-nteleaga,si te rog spune-mi cum iti mai merge,si capu sus,tu esti o fata puternica,frumoasa,si impreuna cu Domnu Isus care te iubeste vei reusi.

9 04 2014
C.M.

Ma numesc C.M si simt ca viata mea nu mai are nici un sens..Imi doresc din suflet sa nu mai exist,nu cred ca fericirea s-a inventat pentru mine.Am trecut de mica prin suferintele dragostei,am stiut de la o varsta mult prea frageda ce inseamna sa fi mintita,inselata.Trec prin cea mai grea perioada din viata mea desi sunt inconjurata de persoane care ma iubesc,trebuie aproape intotdeauna sa port o masca pentru a nu isi dea seama de ceea ce imi doresc,sa mor.Parintii mei sunt disperati,imi ofera absolut tot ce vreau doar sa fiu fericita si sa nu mai am ganduri negre.Si toate aceste ganduri negre din cauza Lui…a persoanei pe care o iubesc cel mai mult.Am avut o relatie de 7 ani de zile,era universul meu desi au existat multe certuri si neintelegeri.Il iubesc atat de mult inca am iertat fapte care poate nu ar fi trebuit iertate.De exemplu,s-a mutat la alta acasa,ziua lui de nastere a petrecut-o cu altcineva spunandu-mi ca se odihneste si ca doarme.Pentru mine era mereu obosit si nu putea sa isi ia liber de la serviciu.Sunt atat de deprimata,uneori nu ma pot controla,plang zi si noapte,ma gandesc tot mai des care ar fi cea mai sigura metoda de a muri,urlu ca imi doresc sa mor.Parintii mei plang in rand cu mine iar saptamana trecuta mama mea mi-a spus ca daca eu o sa mor,o sa faca si ea acelasi lucru pt ca nu mai are pentru ce trai deoarece eu sunt viata ei.Tatal meu,desi incearca sa fie tare e…distrus.Nu am mentionat faptul ca sunt singura la parinti si poate de aceea ma ocrotesc atat de mult.Cred ca am luat-o razna rau de tot deoarece in mintea mea am si ales un termene limita defapt critic: 25 august,ziua in care urma sa mai implinim un an…..desi el nu ma crede,e sigur ca inventez..Am fost acuzata ca eu am distrus relatia doar pt ca am vb cu altcineva pe fb pt ca el nu imi mai acorda timp.Nu mi-am dorit niciodata sa am pe altcineva doar am vrut sa ii arat ca ma poate pierde daca nu se schimba.Si ce am obtinut??Abia astepta sa gaseasca cel mai mic motiv pentru a se desparti de mine.Am crezut in dragostea lui si ca va lupta pentru mine.Suntem despartiti din decembrie iar din 15 ianuarie a inceput o relatie cu altcineva.Am inceput sa ies si eu tot mai des cu baiatul cu care am vb pe care il numeste”baiatul care ne-a despartit,fi fericita cu el “ desi nu simt nimic.Ceea ce m-a facut sa imi doresc tot mai mult sa nu mai exist a fost poza din 2 martie pe care am vazut-o cu ei.Imi promitea zi de zi ca va sterge poza si doar isi batea joc.Spunea ca ea nu vrea sa stearga,nici macar nu sre curaj sa ii spuna ca ina vorbim la telefon.Ii este frica de familia ei !Cand incercam sa nu ii raspund la telefon,imi trimitea mesaj ca ma iubeste,ca sunt viata lui.Ma deruta complet,se joaca cu mintea si viata mea.Ma termina psihic si imi doresc tot mai mult sa nu mai exist.Nu mai pot sa lupt.De cand am vazut poza,am inceput sa am si eu o noua relatie care pt mine e un chin..sunt atat de iubita dar nu pot impartasi aceleasi sentimente.Oriunde merg il vad pe el,orice lucru,loc imi declanseaza memoria afectiva si imi aminteste de el.Iubesc atat de mult dar nu sunt iubita de el !Parintii mei au ajuns sa il urasca,au spus ca nu mai exista pt ei,ca e persoana care ne-a distrus familia si viata…M-am mai intalnit de cateva ori cu el si am sperat tot timpul ca imi va spune sa ne impacam..niciodata nu a spus.M-am implorat de el si eu si mama mea.I-am demonstrat ca il iubesc enorm..i-am propus sa ne mutam impreuna(desi ai mei au spus ca daca ma impac sa consider ca nu mai am parinti) sa ne casatorim..Dar,e doar in imaginatia mea..el nu isi doreste sa se impace cu mine,Ma suna doar pt ca i-am spus ca vreau sa mor…Nici la facultati nu ma mai pot concetra.Anul acesta le termin pe amandoua si parca nici nu imi mai pasa.Uneori,parca gandesc lucid si incerc sa ma ambitionez sa lupt,sa trec peste,sa merg mai departe.Luni,in 14 am un interviu pentru a studia masterul in strainatate…in acest timp el va fi cu ea.E ziua ei iar el i-a pregatit surpriza o excursie.Parca viata mea se termina la el !Ai mei vor sa plec cat mai departe,considera ca asa o sa il uit si uit de aceste ganduri !Sufar foarte mult de aceea am hotarat sa pun capat acestei suferinte! Cum pot sa trec peste??..daca nu mor,imi doresc sa imi pierd cunostinta,sa nu mai stiu de existenta lui !

12 04 2014
Elena

Draga mea Rebeca, micuta noastra de numa 13 ani! Ce spui de azi vrei sa fii prietena noastra? vrei sa trecem impreuna prin problemele tale? O sa vezi ca se vor rezolva. Ai o varsta atat de frageda. Ma gandesc cu tristete ca la varsta ta inca credeam in lumea roz inca credeam…si ma uit la tine „un ghiocel” ranit. Tot ce pot sa iti spun este ca esti mai puternica decat simti si vezi acum. Asta simt din tot ce ai scris. Chiar daca te simti o victima, poate si esti o victima, eu te vad o invingatoare. Deabea pasesti in VIATA. Chiar daca inceputul nu este asa cum iti doresti te asigur ca DUMNEZEU TI-A PREGATIT ATAT DE MULTE IN VIATA. MAI AI INCA ATATEA DE TRAIT. SI CAT DE MINUNATE SUNT. NICI NU ITI IMAGINEZI. Deci privirea sus cat mai sus micuta noastra! De ce vrei sa iti refuzi atatea lucruri frumoase pe care le ai de primit? Trebuie sa fie chinuit sufletul tau de copil ca sa gandesti asa. Of Doamne si cat de chinuit este! Ma cuprinde o mare duiosie cand ma gandesc la tine. Cate mai ai de invatat. Cate nu stii si vrei sa renunti. E vremea sa „urci” nu sa „cobori”. Cat a-si vrea sa pot sa te motivez sa pot sa te fac sa intelegi CAT DE MINUNATA EST VIATA. Poate o sa razi in sinea ta si o sa spui ” ce nebuna este, parca zici ca iubeste viata”. Da Rebeca IUBESC VIATA pentru ca am trecut pe langa moarte si oricat de anormal ti se pare ce spun, cand am fost acolo „jos” ma agatam de orice sa ies. M-am agatat de cel mai puternic fier pe care l-am gasit, dar am invatat ca fierul rugineste si am ramas jos. Stii ce m-a facut sa ma ridic? Ai sa razi (iar:D). Un ghiocel, un lucru atat de firav. Pentru mine ghiocelul a fost reprezentat de iubire. DIN PARTEA LUI DUMNEZEU. DIN PARTEA OAMENILOR DE AICI. Dar nu vreau sa vorbim despre mine. Aici tu esti importanta. Acum problemele tale sunt importante. Imi trece prin minte o melodie cand iti scriu. O sa iti scriu versurile aici. Sper sa iti placa. :

Puiule de om, tu când visezi
Lumea ne-o rearanjezi
Stârneşti, de vrei, păsări de foc şi zmei
Şi zâmbetul tău, curat şi el
Are paradis în el
Şi mi-aminteşti că eram şi eu la fel
Şi mi-aminteşti că eram şi eu la fel
Mă-ntreb când am uitat să cânt la la la…
Şi când am încetat s-aud la la la…
De ce privesc în jos
Şi iau în serios
O lume şuie, întoarsă pe dos
Puiule de om, tu cum iubeşti
Fără ca să te fereşti
Chiar de eşti mic, ştii să nu ceri nimic
Şi oamenii perete îţi vor spune mereu
Că iubirea-i un clişeu
Dar tu să n-o pierzi cum am pierdut-o eu
Tu să n-o pierzi cum am pierdut-o eu
Mă-ntreb cum am uitat să cânt la la la…
Şi când am încetat s-aud la la la…
De ce privesc în jos
Şi iau în serios
O lume tristă, întoarsă pe dos
Puiule de om, să nu pierzi magia
Nu urmări scopul, ci călătoria
Nu te speria de cununa de spini
Că după furtună se face senin
Oo Da, da…
Şi îngerii îţi vor spune la la la…
Iubitei tale cântă-i la la la…
Să nu priveşti în jos,
Nu lua în serios
O lume tristă, întoarsă pe dos
Puiule de om, tu când visezi
Puiule de om, tu când visezi
Puiule de om, tu când visezi
Puiule de om, tu când visezï
Poate nu ma pricep atat de bine sa iti spun prin cuvinte tot ce a-si vrea sa stii, tot ce ar trebui ca sa te ajut sa :). Dar te-as ruga frumos sa zambesti pentru noi. Si sa ne vezi ca pe niste prieteni dispusi oricand sa te asculte si sa te ajute. Nu ezita niciodata sa ne spui tot ce simti tot ce gandesti. Noi o sa te ascultam mereu. Cred din tot sufletul ca melodia ti se potriveste. Sper sa o asculti si tu. Si sper ca nu am suparat pe cineva ca am postat aici versurile acestea. Si daca ca imi pare rau si imi cer scuze. Ce era cel mai important. am si o mica rugaciune pe care am invatat-o aici de la o prietena draga. Sper sa te ajute asa cum m-a ajutat si pe mine:
ROAGA-TE SI SPERA
NU TE AGITA
DUMNEZEU ESTE MILOSTIV
SI VA ASCULTA RUGA TA!
BUNUL DUMNEZEU SA ITI DEA PUTERA SA TRECI PESTE TOATE. Sper sa ne lasi sa fim prietenii tai, sa imi raspunzi, si mai sper din tot sufletul sa fii bine, te rog. Nu uita, nici un fir de iarna nu se misca pe Pamant fara voia DOMNULUI. Cu mult drag Lucia!

12 04 2014
Elena

Nici un fir de iarba am vrut sa scriu. Imi cer mii de scuze pentu greselile gramaticale pe care le-am facut

12 04 2014
Claudiu

:*

15 04 2014
olivia252014

Salut!!!
Te rog sa citesti aceste mesaje lasate de Dumnezeu din urmatorul link:
[…moderat…]
Incepe citind Ingerul Daniel,apoi ia pe rand fiecare volum.
Din pacate volumul 6 lipseste.
Dar te rog mult nu ignora acest mesaj care iti va salva viata.

Da te rog link-ul mai departe la cat mai multe persoane.

Lasă un răspuns

