Rares

22 03 2014

Buna, ma numesc rares si am 16 ani. Nu am intentii suicidale prea mari, dar intr-o fractiune de secunda m-am gandit la acest lucru. Uitati cum sta treaba, eu am chiulit de la scoala 2 saptamani pentru ca am avut niste teste, isr eu nu mi-am invatat. Dupa un timp, a avut loc o sedinta cu parintii, iar mama mea a aflat. Eu pana acum am fost un fiu, si cred ca si un elev, oarecum model, iar mama mea nu se astepta la asa ceva. Mama nu e o persoana rea, dar consider ca e un parinte de moda veche, care considera totul ce tine de scoala foarte serios, iar uneori ma si bate pt note. Nu doresc sa imi pun mama sa treaca prin asa ceva, dar simt ca nu mai am scapare. Inclusiv m-a amenintat ca ma duce in fata directoarei si ma va face de ras in fata intregii scoli. PS : ironia este ca mama e psiholog PPS : sunt in clasa a 9-a

Acțiuni

Information

2 responses

22 03 2014
minobudur

Spune-i asa mamei tale,ca ai invatat lectia si nu se va mai repeta,trebuie sa intelegi ca daca ai inteles ca ai gresit si vrei sa te indrepti numai are rost sa te uiti la ce a fost in trecut,si roaga-te bunului Domn Isus sa o faca pe mama ta sa inteleaga,ma rog si eu p[t tine,ai grija de tine,si chiar daca o sa mai gresesti daca vrei sa te indrepti intotdeauna mai exista o sansa,nu te da batut,o seara placuta.

22 03 2014
victoria-schogetten

Bună Rareș! (Cât îmi place numele asta :), poate și pentru simplul fapt că uneori mi-e greu să-l pronunț 😀 ). Recunosc, inițial m-am gândit – ia uită-te la el, ar pune capăt vieții pentru atâta lucru! Dar nu, m-am pus în locul tău pentru un moment și am început să-ți înțeleg sentimentele. E un fel, ooh cât aș vrea să scap de situația creată, cât aș vrea să dispar și astfel să fie totul gata 🙂 Dar știi Rareș… nu prea merge așa… Te rog încearcă să te gândești că au trecut 5 ani de la evenimentul acesta (și încă trăiești, bineînțeles!) cum ai privi asta? OO da… eu aș privi ca un moment din viață în care m-am simțit puțin cam depășit de situație, cam stângaci și cam fără scăpare, dar totuși sunt 5 ani mai târziu de la eveniment și se pare că am supraviețuit! 🙂 Soluția mea este… puțin cam peste mână pentru tine! Și e ca și cum mi-ar fi așa simplu să o scriu și gata, pentru că ție Rareș îți revine sarcina cea mai grea! Întotdeauna comunicarea ne rezolvă mare parte din probleme, ești de acord? Apoi din ce ai scris îmi pare că regreți situația creată! Astfel că te rog să elimini orice gând negru din viața ta chiar acum și să încerci să vorbești cu mama ta! Nu trebuie să-i spui neapărat ca ți-a trecut sinuciderea prin cap (dar cred că spunându-i și asta, dumneaei fiind psiholog, te-ar putea vindeca și de orice alt gând ulterior de genul acesta și pentru altfel de situații). Dar spune-i că îți pare rău, explică-i poate ce te-a făcut să chiulești, ce te-a făcut să nu înveți, spune-i că nu ți-ai dorit niciun moment să o faci să treacă printr-o situație ca asta, doar că s-a întâmplat – n-ai reușit să prevezi situația asta neplăcută… Spune-i că nu se va mai întâmpla (propuneți să nu mai fii un om leneș 🙂 ), că vei încerca să repari situația (nu e capăt de țară, o să te asculte profesorii pentru că nu ai fost la examene, o să îți dea altele,..întotdeauna există soluții). E foarte posibil să nu te mai ducă în fața directoarei dacă o să îi comunici măcar aproape tot ce ne-ai spus nouă aici. Nu va fi așa greu, prinde curaj… ai spus-o o dată, o mai poți face încă o dată Rareș :). Aș mai putea scrie multe… Dar ești un băiat inteligent se pare și sunt sigură că ideea a ajuns perfect la tine 😉 Iți sunt alături, și pentru alte nelămuriri cu privire la situația asta, pentru altele poate, cât mai ales sunt dornică să aflu că ai trecut peste!! (Stii tu sa lasi aici un comentariu de gen – ,,OOh am reusit” si fiind entuziasmat până peste cap!) SUCCES! 🙂

Lasă un răspuns

