Igiveup

16 03 2014

Am inceput anul tipand in gura mare ca viata e frumoasa si chiar credeam asta cu toata fiinta mea….Am zis ca acesta va fi anul meu…..De 2 ani ma tarai prin viata asta, ma mint ca imi este bine, zambesc asa de frumos si rad cu atata pofta, dar inainte sa adorm realizez ca a mai trecut o zi si nimic nu s-a schimbat. Am 26 de ani, sunt desteapta, arat bine, am prieteni , am o famile frumoasa care a trecut prin multe greutati si totusi suntem tot impreuna , am un loc de munca destul de ok….dar…la sfarsitul zilei, toti isi vad de vietile lor iar eu, sunt tot singura, in dormitor…ma simt singura, simt ca nu contez pentru nimeni, ca sunt cantitate neglijabila in vietile oamenilor care sunt prioritari pentru mine, simt ca trebuie sa fac ceva, sa plec de aici insa oricat m-as gandi nu pot gasi o solutie sa ies din starea asta…..au trecut 2 ani iar eu gandesc acelasi lucru…..vreau sa renunt, nu vreau sa continui sa ma tarai.

Acțiuni

Information

13 responses

16 03 2014
Adrian

Draga Igiveup,

Bine ai venit aici! Esti intre prieteni!

Daca citesti acest mesaj, probabil ca ai vazut deja ca ti-am facut o „casuta”, pe care o poti gasi oricand, usor, in coloana din dreapta, cu pseudonimul pe care ti l-ai ales. Aici vei gasi, cat de curand, comentariile membrilor grupului de suport!

Don’t give up! Nu stiu daca putem spune despre viata ca este frumoasa sau trista, insa cu siguranta ea isi are momentele sale frumoase si momentele sale triste. Sa nu judecam viata in ansamblul ei doar in functie de anumite momente… Fiind momente, sunt trecatoare, pasagere…

Cu prietenie,
Adrian

16 03 2014
Stef

Buna,
Ai inceput prin insiruirea tuturor lucrurilor bune din viata ta. Apoi …un singur lucru te darama: starea! Ok, haide sa descoperim de unde vine aceasta stare.
Spui ca esti neglijabila pt oamenii care sunt prioritari pt tine. In afara faptului ca oamenii nu au absolut nici o obligatie fata de tine(doar parintii tai au un gen de responsabilitate, desi tu esti o femeie in toata firea, caci ai 26 de ani), doar tu ai ales ordinea acestor…prioritati. Te referi la un sigur om (prioritar)? Te intreb deoarece vorbesti despre singuratate.
Evident ca oamenii au vietile lor asa cum este normal, asa cum si tu iti zidesti viata ta. Tu nu ai job pentru altii si nici salariul nu il imparti parte in parte cu ceilalti. Nu ai familie pt ei si nu te vei casatori pentru ceilalti, ci pt tine. Cum ti se pare? Ti se pare normal ca ceilalti sa aiba vietile si prioritatile lor? Numai si numai tu alegi daca investesti si cat investeti in ceilalti, dar mai ales CE ASTEPTARI ai de la ceilalti. Daca tu daruiesti nu inseamna ca aceeasi oameni trebuie sa iti daruiasca!
Ce anume te framanta? Singuratatea? Faptul ca nu ai un partener?
Te asteptam cu mai multe detalii pt a gasi impreuna o varianta.
Iti doresc numai bine! Nu esti singura, oamenii reactioneaza daca stii cum sa ii abordezi !

16 03 2014
BunatateVegheaza

Buna, cauta persoana potrivita ,si chiar daca nu o sa-o gasesti repede mai cauta ca vei gasi ceea ce tie iti place si chiar daca nu iti place de acea presoana in totalitate spunei ce face gresit, se va schimba in bine dar nu se stie cat de mult .Atunci lasal cauta pe alcineva nu are rost sa te distrugi pe tine pentru ca lui sa ii fie bine,Numai bine,nu uita sunt alti si mai necajiti si nu recurg la ceva RAU.

19 03 2014
andrei 27

sicer in ceas situatie sunt si eu,kiar nu stiu ce sa mai fak.

dak vrei sa vb sa ne descarcam da-mi un sms ceva seara […moderat…].
sper ca ne putem ajuta vb

22 03 2014
Claudiu

Pe oameni poti sa-i ajuti cat vrei,ca tot rai sunt,nu ofera nimic,decat cat au ei nevoie.Nu-mi pare rau pentru nimic cat am facut,sau cat am dat.Imi pare rau ca vad atata cruzime si instrainare.Pana la urma in realitate te cladesti si in realitate iti revi.Nu se merita sa te distrugi pentru dorintele altora,ca aleg sa fie cu tine sau nu,totul e temporal.Mult noroc.

23 03 2014
eruga

Eu tocmai am vrut sa ma sinucid, dar vazand motivele tale, m-am razgandit.

    Pai, pentru atat? Eu am motive serioase, draga, iar tu, pentru ce sa-ti iei viata? nu vad?!!! Hai sa stam de vorba, sa vedem care sufera mai mult? Pai, daca ai fi fost in locul meu, nici nu ti-ai fi dorit sa te nasti, dar sa mai te si sinucizi! Eu unul, nu m-as sinucide pt atat, nu merita…Chiar ma enervezi, eu , care am motive serioase, vii tu sa mi=o iei inainte! Fii si tu cu putin caracter, nu se poate doar pt atat. ce zici, facem schimb de experienta?
2 04 2014
Dan

eruga tu ce motiv ai?:P

3 04 2014
Stef

Eruga,
Atitudinea pe care o adoptati nu da dovada nici de flexibilitate in gandire, nici de acceptiune, nici de caracter.
Sa ne explicam clar lucrurile inainte de a jigni gratuit: fiecare om trece prin etape specifice de dezvoltare. Aceste etape de dezvoltare ofera posibilitatea persoanei de a invata, de a se integra, de a comunica, de a iubi, etc si pana la infinit. De asemenea, aceste etape de dezvoltare includ categorii de varsta in care regasim probleme specifice. De exemplu, in categoria de varsta 16-18-22 regasim probleme cu parintii, studiile, iubirea, relatiile, in mod mai frecvent. De aceea nu putem compara problemele unui adolescent sau ale unui tanar cu problemele unui matur…. (Ma refer la varsta si nu la maturitate/imaturitate).
De aceea, dna Eruga, fiecare om isi traieste dramele cu intensitate si poate chiar cu intensitate mai mare decat tine, nu se stie. Un adolescent poate suferi din dragoste, de exemplu, la fel de aprig si asemanator suferintei tale pentru casa pierduta prin neachitarea creditului. De ce am compara aceste pribleme? Cand ele sunt incomparabile. Tot ceea ce conteaza este nivelul suferintei. Daca suferinta pune in pericol viata respectivei persoane atunci este clar una noitabila.
Pentru dvs, Eruga, anumite probleme sunt importante si le dati valoare. Pentru mine insa, poate acelea sunt simple flinticuri si nimeni nu ma poate judeca pentru asta. Asa interpretam fiecare lumea si o investim cu valori. Noi, oamenii suntem cei ce investim respectivele probleme cu valoare.
Dvs va enervati singura, nu pot altii sa va enerveze. Dvs alegeti sa traiti aceasta stare de iritare in fata faptului ca nu puteti accepta ceea ce cititi si implicit starile altora. Empatia va lipseste.
Daca simtiti nevoia de a scrie aceasta experienta a dvs, faceti-o intr-un mod natural. Poate va este totusi mai usor daca vine dintr-o provocare…..da, poate… Este si asta o forma de a smulge ceea ce aveti pe suflet.
Noi va ascultam, dna Eruga.
Nu desconsideram nici un simtamant, fiecare simte ceea ce simte. A simti durere nu inseama a gandi prost, chiar daca simtamintele au legatura cu gandurile sau cu capacitatea de a gestiona prin rationare. Insa sunt diferite. Asadar, nu descosideram simtamintele celor mai tineri sau mai batrani, caci victime ale suicidului sunt in toate categoriile de varsta si toate categoriile intelectuale.
Va ascultam.

16 04 2014
Alin

Astea nu sunt motive, stai linistita. Esti inca tinara.

29 06 2014
mino

Buna,Igiveup,sunt Mino’,tot 26 de ani am,am t recut si eu prin momente foarte grele,si inca trec,ideea e sa incerci sa iesi cu o prietena 2 care sti ca-ti sunt cat de cat apropiate,si incearca sa iesiti prin orassa cunsti lume,dar sa nu-ti pui incredereea in ei,si poate o sa-ti gasesti o jumatate are sa tye iubbeasca ca pe el insuti,exista cu siguranta acea persoana,dar trebuie sa mai ai rabdare,iar cu ceilalti,lasa-i in pace,nu te ai stresa cu ei,stiu ca-i dureros,dar tu fa-ti viata ta,incearca sa-ti faci prieteni putini,dar care sa-ti fie liali cu adevarat,si nu accepta orice prietenie,oamenii vor profita de faptu ca ai nevoie de cineva,asa ca ai grija cu cine umli,mai bine singura pt moment decat cu prieteni falsi,crede-ma,e ai bine,mult succes, sa ma rog pti tine,roaga-te si tu,Domnu Isus o sa te asculte ,in rest,fii tare si fa ce0ti pllace,ocupate de cariera,nu fi posomorata si cum spune romanu,bosuflata,a trecut de multe ori pe unde treci tu,dar mereu Domnu Isus i-a fost alaturi cand nimeni nu a avut o solutie pt mine,si El -a invatat sa fiu tare,El a trecut pe unde treci tu,spune-i Lui tot e simti si gandesti,si o sa te asculte,cu siguranta o sa te ascullte,crede-ma,iar cand o sa gasesti persooana potrivita,totu o sa fie ok,n-o sa mai simti singuratatea asta,eu am trecut prin multe,dar trebuie sa sti cand sa te stresezi pt oameni si cand nu,.sper ca te-a ajutat,ult succes si Domnu Isus sa fie cu noi.

2 02 2015
I. Adrian

Prin toate incercarile ne formam un caracter. Lucreaza cu rabdare la modelarea lui fara sa disperi. Momentul in care toata munca ta va iesi la iveala este foarte aproape. Rabda putin pentru ce va veni merita orice suferinta.

Cu consideratie,

A

1 07 2015
IN MEMORIAM

M-as/ne-am BUCURA SA STIM CA ESTI BINE sau mai bine…………..

19 08 2015
IN MEMORIAM

Spuneai ca ai un loc de munca destul de ok…………deci nu e ok……..de ce nu iei in considerare o schimbare …..???!!!

Lasă un răspuns

