Crrrinnn

9 03 2014

Buna ziua.
Asa am procedat si eu mereu.Mi-am imbratisat copilul si i-am spus mereu ca orice problema ar avea, s-o discute cu mine mai intai si sigur ii vom gasi o rezolvare.Comunicam zilnic.Dar, un singur parinte nu poate afla tot ce este in sufletul copilului sau.Daca esti mama de baiat,acesta va avea totdeauna ceva pe care-l va pastra numai pentru el (cazul meu).Si eu am crezut cu toata fiinta ca suntem cei mai buni prieteni si m-am amagit ca stiu tot ce se petrece cu el. Faptul ca a plecat fara sa lase un singur cuvant ma chinuie extrem de tare si ma face sa ma invinovatesc chiar daca,poate eu, personal nu am avut nici o vina in luarea acestei hotarari extreme.Toata viata mea m-am temut sa nu i se intample ceva.Iar acum,dupa aproape 6 luni de cand l-am pierdut pentru totdeauna nu mai gasesc nici un rost pentru propria mea viata.Am ajuns la psihiatru.Iau tratament puternic,crizele de plans s-au diminuat,am inceput sa dorm putin noaptea,dar gandul la inutilitatea mea pe acest pamant nu m-a parasit.Poate parea din ceea ce am scris aici, ca am acceptat pierderea.Ei,bine, NU.Nu am sa pot accepta niciodata pierderea aceasta.Este cumplit sa fii obligat sa zambesti,sa canti si sansezi cand ti-e sufletul o rana deschisa.Iar lucrul cu copiii ma obliga sa fac asta.Ei nu au nici o vina si ma iubesc foarte tare si as fi nedreapta sa le ofer o imagine traumatizanta.Incerc sa le ofer toata dragostea mea pentru copilul meu,lor,fara vre-un fel de discriminare.Dar printre ei imi caut neincetat copilasul,iar atunci cand imi dau seama ca nu este ma apuca disperarea.Pe biroul meu se afla o poza inramata cu el de cand era mititel,in bratele lui Mos Craciun,cu bratul plin de jucarii.Este atat de fericit in acea poza…Cum sa pot accepta ca nu mai este?

Acțiuni

Information

3 responses

9 03 2014
arcforc

Buna Crin!Fereasca dumnezeu ,in momentul asta are nevoie de toata rugaciunea ta de toata mila lui dumnezeu,fereasca dumnezeu!!!!,probabil asa este, baietii in general nu spun parintilor niciodata tot ce au pe suflet,poate a avut ceva pe suflet poate nu a avut,(de am ajuns aici sa va spun o vorba vorbesc in stiinta de cauza),daca nu a avut nimic, a fost ispitit,o data ce iti pui in minte asta nu iti mai poti scoate din gand,este incredibil sa nu iti poti scoate ceva din minte este o tortura,nici in gluma nu trebuie sa gandim asa ceva pentru ca cel rau vede asta si insista unde e punctul slab ,numai rugaciunea si numai bunul dumnezeu ne scoate din aceste ispite si curata credinta in dumnezeu,cu siguranta are nevoie de tine in viata ,cat traiesti roaga-te pentru el pentru ca a comis un pacat foarte mare se spune ca noi nu putem gresi cat poate dumnezeu ierta,sa nu faci aceiasi greseala pt ca e chinul si focul vesnic,sa ne fereasca dumnezeu de asemenea ganduri,sa ne fereasca dumnezeu de incercari mari, sa ne fereasca dumnezeu de ispite,daca vrei sa il ajuti mergi la manastiri biserici si cere sfaturile lor. Doamne ajuta!

12 03 2014
Marian

Vei trece peste asta , chiar daca in sufletul dumitale va ramane mereu o rana deschisa . Am cunoscut in urma cu vreo zece ani o familie { sot si sotie } care-si pierdusera patru copii intr-un incendiu ce le cuprinsese locuinta ….in timp ce ei , parintii , erau la serviciu . Atunci cand i-am cunoscut , deja trecusera cativa ani de la cumplita incercare si….o acceptasera ca atare . Traiau doar in amintirea si cu amintirea copiilor disparuti mult prea devreme si mult prea tragic . Tot asa vei traii si dumneata si probabil , ca vei reusii sa dobandesti alt copil care, chiar daca nu-l va putea niciodata inlocui pe cel pierdut….iti va reda forta de a traii ! Pentru cel pierdut si pentru un viitor copil chiar merita sa lupti : n-ai voie sa-i permiti sortii sa te invinga !

19 07 2015
IN MEMORIAM

SPER ca in timp ati mai gasit raspunsuri………..RASPUNSUL E POSIBIL DIN PACATE SA NU IL AFLATI NICIODATA………..ACEASTA SITUATIE INTRETINE DISPERAREA……ZBUCIUMUL SUFLETESC SFASIETOR…………DUREREA VIE……
CE VARSTA AVEA? …….SINGURA MANGAIERE POATE FI CA TOTUSI IN CIUDA MODULUI IN CARE A PLECAT…….ESTE INTR-O LUME MAI BUNA…..UNDE NU IL MAI POT RANI RAUTATILE…AROGANTELE…IRONIILE ….NESIMTIRILE……SI MULTELE SUPERFICIALITATI ALE CELOR DIN JUR…….UNII AU GHINIONUL SA AIBA IN JUR DOAR FEL DE FEL DE SPECIMENE………
PARINTII DIN ZIUA DE AZI NU REALIZEAZA IMPACTUL PE CARE IL ARE ASUPRA UNUI COPIL…SENSIBIL,COMPLEX,PROFUND…..NEMERNICIA,,,,,,,,,MESCHINA RIA,,,,,,,SUPERFICIALITATEA ……….INDIFERENTA………LIPSA DE EMPATIE…..A CELOR DIN JUR………
PREOCUPARILE….STRICT MATERIALE…AGRESIVITATEA VERBALA SI FIZICA….INVERSAREA SCARILOR DE VA;LORI…SI DERIDEREA CELOR INTELECTUALI….PROFUNZI…..BOGATI SPIRITUALI………FAC TOT MAI MULTE VICTIME…IN RANDUL COPIILOR……..
DUMNEZEU SA VA DEA PUTERE SA MERGETI MAI DEPARTE,,,,IAR PE INGERASUL DUMNEAVOASTRA SA IL IERTE SI SA IL ODIHNEASCA !!!

Lasă un răspuns

