Irinna

16 02 2014

Buna, Ma numesc Irina si am 17 ani, nu stiu cum sa incep, povestea mea e lunga….totul a inceput cand avea 2 ani si jumatate iar parintii mei s-au despartit, tata a plecat inafara, iar mama a a ramas cu mine, amandoua am suferit mult…. La implinirea varstei de 7 ani, a hotarat si mama sa plece inafara….iar atunci am ramas doar eu….. Ma cresc bunicii, dar bunica mea in fiecare zi imi spune ca aici unde stau nu e casa mea si ca nu ma mai suporta….Am avut un prieten timp de 3 ani de zile dar dupa atata timp a hotarat sa plece….Mi-a luat mai mult de un an sa il uit, si nu mai puteam investii sentimente in orice relatie….dar acum 9 luni in viata mea a aparut o persoana foarte speciala, pe care am ajuns sa o iubesc foarte mult, si fara care nu m-as vedea vreodata, singurul care ma mai poate face sa zambesc….care m-a renascut. A fost primul baiat in care am avut incredere sa ma pot culca cu el, pana atunci nu mai facusem asta, desi multi au vrut acest lucru de la mine, insa nu mi-am dorit. Acum cand in sfarsit eram fericita, a aparut matusa mea si a dat totul peste cap…..prietenul meu are 23 de ani, dar pentru mine niciodata nu a contat varsta atata timp cat dragostea exista……Acum problema este ca matusa mea i-a zis bunicii mele ca eu m-am culcat cu prietenul meu, a inceput sa il ameninte….ca se va duce la politie….in toata povestea asta doar mama imi este alaturi….Ma simt de parca nimeni nu ma vrea, in fiecare seara ma gandesc, ca tata a plecat, mama a plecat, baiatul cu care am stat 3 ani de zile a plecat, majoritatea persoanelor importante din viata mea au plecat…..Pentru ce as mai trai cand toti fug de mine? Nu am facut decat sa iert…..a fost asta o greseala? As vrea sa ma puteti ajuta si sa nu ma luati in ras…

Acțiuni

Information

3 responses

16 02 2014
Anca

Salut Irina. Imi pare rau ca o trebuit sa cresti fara un tata, stiu ca face mult lipsa unui parinte dar mama ta traieste si ii alaturi de tine, ea nu te-a parasit. Cred ca ii greu sa sti ca ea ii tot plecata dar eu cred si cred ca si tu stii ca a facut asta pentru tine, ca sa iti poata oferi un trai decent. Cat despre matusa ta si bunicii tai..nu ii cunosc, tu stii exact cum sunt, doar ca uneorii oamenii cand sunt stresati, suparati sau coplesiti de alte sentimente mai spun vorbe care ranesc persoana respectiva dar asta nu insemna neaparat ca nu tin la tine si nu te iubesc. Iar eu cred ca matusa ta incearca sa te ajute. Irina in lumea asta baietii au tot felu de interese si in primul rand ce vor sa obtina de la o fata ii sexul, iar din pacate unii doar asta urmaresc. Tu avand 17 ani, nu zic asta pentru ca esti mica , imediat o sa fi majora dar asta nu insemna neaparat ca esti destul de matura inca ca sa realizezi unele lucruri..iar atunci trebuie sa fie cineva mai matur care sa te protejeze iar in cazul tau cred ca ii matusa ta. Eu zic sa nu gandesti asa, ca daca ea nu ii de acord cu relatia, nu ii pasa de tine si numa se „baga” in relatia asta doar pentru ca asa are ea chef. Uneori neamurile, persoanele din viata noastra fac unele lucruri care noua nu ne convin, doar ca acele lucruri pot fi din dragoste si pentru ca ne vor binele. Eu nu-s o persoana de 30 si ceva de ani sau 40 care vine sa iti zica asculta de bunici si matusi. Am doar 21, is tanara si nici eu nu-s destul de matura, pana murim ne tot maturizam. Eu zic ca nu esti singura si nici nu fuge nimeni de tine..trebuie sa stai umpic si sa gandesti si sa vezi si cealalta parte a lucrurilor. Esti tanara Irina, capul sus ca in viata nu dam doar de lucruri roz si bune. In viata gasim si iubire, iertare, tristete, denzadejde..etc..dar asta nu insemna ca trebuie sa gandim ca lumea nu mai ii de partea mea si nimeni nu ii alaturi de noi ci doar noi gandim asa. Vezi si partea buna a lucrurilor nu doar partea negativa.
Eu sunt o persoana crestina si eu vad diferit lucrurile cand vine vorba de baieti si relatiile intime dar asta nu inseamna ca vin sa te critic dar ca un sfat, daca vrei sa vezi daca baiatul tine la tine spune’i ca fara sex sa vezi daca o sa ramana langa tine sau nu. Poate dupaia te gandesti oh dar mie imi place sexul si nu vreau sa renunt la asta, plus ca dupaia el nu o sa ma mai vrea. As putea vorbi multe cu tine despre asta dar tot nu stiu daca m-ai putea intelege sau ai vrea sa ma intelegi. Ideea ii ca noi o sa primim atata respect dupa cum ti-l impui.
Poate nu ai auzit de la mine ceea ce ai vrut sa auzi, dar am vrut sa te fac sa vezi si o alta parte a lucrurilor. Iti doresc numa bine Irina.

18 02 2014
Claudiu

Draga irina,si eu am trecut prin ce treci tu,si stiu ca nu e usor.Era mai rau daca stateati in acelasi cartier,tu iubind si el prefacandu-se….asa cu timpul trec,iti raman momente in care te simti altfel,te simti cumva,ori blocat,ori iubind,fel si fel de momente de care nu stiti unul de altul,si daca stai sa te gandesti,ar fi fost mai rau sa stiti unul de altul si sa nu va puteti avea.Uneori viata scoate din tine ce are nevoie,pana la urma traim tot asa,iubirile mari tot pica din faptul ca,poate nu trebuie traite decat din perspectiva,le traim doar in suflet.Realitatea nu le accepta sunt foarte rare sansele.Din fericire pentru tine,tot ce poti face,e sa umpli ceva cu iubirea asta,poate ca si lucrul asta nu mai prea tine,depinde de persoana.Si nu e bai,ca ramanem pe dinafara,e mai bai sa ramanem inauntru si sa nu iubim.

18 02 2014
Olivia

Buna Irina,nu vreau sa zic ca te inteleg,poate te inteleg,poate nu.Ce vreau sa iti spun este faptul ca trebuie sa stii,ca in aceasta viata suferim,vrem sau nu vrem.Este foarte dezamagitor si in acelasi timp este foarte greu sa lupti mai departe,atunci cand vezi ca toate lucrurile rele apar una dupa cealalta.Cand parca vrei sa crezi….cand parca chiar iti doresti sa te ridici si sa lupti mai departe….atunci apare Urmatorul Rau.Dar viata ne daruieste si ce e dulce…si ce e amar.Din pacate experientele vietii ne fac mai solizi…ne fac mai puternici…ne fac mai increzatori in noi insine….ne ajuta ca pe parcursul vietii sa nu cadem prada oricarui necaz.Invatam sa ne luptam…noi insine…cu propriile noastre forte.Invata Irina…aceasta este o lectie foarte dura pt.tine…dar nu uita ca toti trebuie sa ne ducem crucea.Toti suferim pe acest pamant…Cand simti ca chiar nu mai poti…cand simti..ca rostul vietii nu il mai vezi…cand simti singuratatea apasatoare…Atunci draga Irina….roaga-te…Roaga-te la Bunul Dumnezeu…Crede-ma,doar El te poate ajuta in toate necazurile tale.Nu stiu daca esti o persoana credincioasa.Esti sau nu esti,nu asta conteaza.Conteaza doar faptul ca trebuie sa ii ceri ajutorul.Doar El te poate salva.Cand simti ca singuratatea te apasa,pune-te in genunchi,vorbeste cu El,plangi…plangi si descarca-te,pt.ca doar El te intelege si doar El te poate salva.Nu te gandi la sinucidere….te rog mult…nu te gandi la lucrurile astea negre…pt.ca daca o faci..nimic bun nu te asteapta,nici o fericire nu te asteapta cu bratele deschise.Roaga-te si cere-i ajutorul lui Dumnezeu.Ai sa il cunosti cu adevarat….si ai sa cunosti adevarata fericire…Fericirea si bucuria pe care ti Le daruieste,sunt de nedescris.Vorbesc din propria experienta.Am trecut si eu prin multe.Dar crede-ma…doar Rugaciunea m-a salvat…si stiu ca te va salva si pe tine.Roaga-te….Dumnezeu te va ajuta…si iti doresc numai bine…Ai grija de gandurile tale Irina !!!

Lasă un răspuns

