Alyn Pa.

12 02 2014

Trist,deznadajduit,umilit,fara speranta,fara forta si vointa,fara gandire sanatoasa si pozitiva,fara ambitie si indemanare,fara incredere in mine,cu mintea afectata de ganduri urate,de tulburarea mea obsesiv compulsiva(tulburare psihica caracterizata prin ganduri urate,negre,false obsesive si stari de depresie,fobie sociala),de depresie si ganduri de deznadejde ,neputandu-ma concentra la scoala,neputandu-ma simti bine si fara tensiune si emotii maxime,frici,lentoare,timiditate,inchidere in mine,minte mecanizata,fara orientare,directie,memorie pe deplin functionala ,simtind mintea ca intr-un vid,fixata pe anumite ganduri,stari,directii,obsesii,simt ca pentru mine viata incepe sa se sfarseasca.Tocmai si credinta in Dumnezeu mi-a fost slabita puternic devenind un pacatos si certandu-ma si comportandu-ma foarte urat cu parintii .N-am luptat deloc pentru sanatatea mea,n-am stiut ce sa fac si cum sa ma descurc in aceasta privinta dar si in viata in general.Mama,tata,bunicii sunt cu un moral si o inima la pamant iar Dumnezeu probabil este foarte suparat si departat de mine.Eu prin toate starile prin care am trecut neluptand nicio clipa caci debusolat fiind habar nu aveam cum,mi-am agravat starea si mai mult.Sunt zdrobit ,tulburat,trist,nemotivat pentru nimic,dezamagit de mine,de viata mea,de neimplinirile mele..
Candva mai speram la binele meu dar acum nu mai sper..
La scoala o sa am cele mai proaste rezultate pentru ca gandirea e afectata ,nu mai sunt motivat si starile mele de acolo la scoala(avand si fobie sociala)..Sunt tipul tacut..prostanac..neindemanatic..supraponderal,fara perspective,teluri,rosturi..Toate s-au pierdut:(.O viata de 19 ani risipita ,distrusa si fara vlaga.Cine a mai auzit de viata fara vlaga?Ei bine asta am eu.Traiesc doar prin faptul ca mananc ,dorm,beau apa,respir,imi bate inima,ma trezesc,ma culc dar de viata nu ma bucur deloc.Rudele mele inafara de bunici nici nu-i intereseaza deloc daca mai clipesc,sunt imatur si prea copilaros,nu am deloc scoala vietii si desi am invatat bine in scoala generala si in clasa a IX-a si a X-a nu imi foloseste la nimic asta daca acum ma chinuie tulburarea asta pe care cu tratamente in nr de 6,7 schimbate cand unul cand altul nu si-au facut efectul sau si-au facut efectul momentan,timp de 2 luni si apoi iar am devenit iritabil psihic si mai ales emotional..Ma simt inutil si parca mi-e rusine mie de rusinea mamei ca ma are pe mine si nu pe altcineva,ma doare ca sufera si sufar.
Am scris aceste randuri doar ca sa ma descarc si sa-mi ocup timpul dar stiu ca raul a fost facut.Trist.
Iarta-ma Doamne.Iertati-ma.Sunt intre a-mi trai viata asta trista si banala si apatica in continuare si a ma sinucide.Dar cu siguranta sunt prea fricos pentru ultima varianta.Asa ca ramane totul in dodii.Si asta ,si viata mea…asa cum e ea..trista..:(
Poate voi puteti sa ma ajutati doar rugandu-va pentru mine lui Dumnezeu ,poate poate,o sa se mai schimbe macar 1%-5 % viata mea..Multumesc

Acțiuni

Information

6 responses

12 02 2014
Anca

Alin imi pare foarte rau ca trebuie sa treci prin asta..sa ai astfel de sentimente si ganduri. Si eu am avut o perioada neagra in viata mea..dar postul si rugaciunea face mai mult decat oricate alte incurajari si vorbe. Oricum eu te incurajez sa fi tare si cere-i Domnului sa iti vina in ajutor, sa intre inima ta si s-o vindece si cu siguranta va veni. Te rog nu te indoi de asta..si nu te gandi ca El este foarte suparat pe tine si nu te va ajuta. Te inseli, El te iubeste si vrea ca tu sa-I ceri ajutorul. Ne vom ruga pentru tine. Domnul sa te binecuvinteze cu dragostea si pacea Lui.

13 02 2014
Adrian

––––––––––––––––––
Mmm a scris (12.02.2014):
––––––––––––––––––
Draga Alin ,si eu sunt o tanara cu acelasi diagnostic ca si tine.Imi dau seama chiar si dupa enumerarile , repetitiile in scris a starilor tale sufletesti ,ca suferi de TOC….Eu am fost diagnosticata anul trecut ,la varsta de 22 de ani ,asta dupa niste stari de disperare groaznice ,ganduri la suicid,apatie,fobii sociale,toate fiind de natura obsesiva,cu compulsiile aferente..Atat doamna psiholog cat si doamna psihiatru m-au sfatuit sa nu mai lamentez atat si sa afirm despre mine insami ca sunt o bolnva psihic ,pentru ca nu e asa..Din moment ce avem discernamant sa stam printre oameni si nu ne-a inchis nimeni in vreun ospiciu inseamna ca e de bine..Adica avem o problema de personalitate ,mai degraba ,decat o problema psihica.. Cu rationalitatea pe care o ai poti sa faci o o schimbare drastica..Esti constient ca gandurile tale sunt nelalocul lor ,ca ii distrugi pe ceilalti ,pe tine ceea ce inseamna ca esti rational si ff lucid.Poti sa fii managerul propriilor ganduri..Cand acestea iti apar ,asa cum esti constient ca iti fac rau si esti constient ca nu sunt ok,poti sa le contracarezi cu un gand bun,sau mai bine cu o fapta buna.Mai exact: “Vai,sunt super tampit,am fobie sociala,mi-e frica de oameni,sigur ma vad toti ca sunt un ciudat,vai,sunt super tampit,am fobie sociala,mi-e frica de oameni,sigur ma vad toti ca sunt un ciudat” CAND ITI APARE UN ASTFEL DE GAND CONTRACAREAZA-L CU O FAPTA: uita-te in ochii celor de care te temi,zambeste-le ,saluta-i ,vorbeste-le …MAI EXACT, AI CURAJ! Cand iti apar ganduri :”sunt un ratat,nu pot invata,sunt un ratat,nu pot invata,sunt un nebun,n-am niciun tel,n-am niciun tel,,n-am niciun tel:APUCA-TE DE INVATAT ,DE FACUT TREABA SI PROPUNE-TI GANDURI MARI: ;sa inveti bine,sa citesti o carte pe saptamana,sa slabesti (FA SPORT,CRESTE NIVELUL DE SEROTONINA CONSIDERABIL)..Cand simti ca iti dezamagesti fam vb cu parintii tai,DAR IN NICIUN CAZ DE TOC,ci zi-le si tu o gluma,curata un cartof,spala un vas..Satisfactia e mare si pt tine si pt ei..Omul gandeste non-stop,chiar si in somn gandeste subconstientul sau prin vise…Daca tu te limitezi la gandurile tale obsesive total neproductive,in loc sa te gandesti la ceva bun si productiv,atunci normal ca esti ca o leguma..Eu am primit tratament cu Prozac ,dar m-am hotarat sa-l opresc si sa folosesc pe post de tratament gandurile mele BUNE(nudoar ganduri pozitive,cum tot vezi prin filmele motivationale,ci MAI ALES ganduri realiste ,obiective) ..Dupa ce am oprit tratamentul brusc,au aparut efecte de tip rebound,adica agravarea starii mele,dar stiam ca asta se va intampla si am luptat in continuare,,,Cand imi apareau ganduri,,invatam,ma uitam la un film,vb cu un prieten,mergeam la teatru,desenam portrete,invatam sa cantla chitara…mereu incercam sa fac ceva.Normal ca nu mi-au disparut gandurile,ca ele si acum mai sunt,dar acum le iau ca pe un stimulent de a fi mai BUNA PE ZI CE TRECE,Imi apar,ma framanta rau,imediat ma apuc de treaba.intelegi? lumea tot ma vede ca pe o ciudata,dar nu-mi pasa asa cum imi pasa…asta este ,am o problema care se exterorizeaza social…e ca un simptom de boala ,care se vede si doar incerc sa-l ameliorez..E ca la un canceros ,care are dureri pe care le “vad” si ceilalti,nu doar le simte bolnavul,doar ca in loc de morfina ,eu dau ganduri mai bune…Ma prefac ca sunt bine,ca sunt un om normal,mai ales ca asa ar trebui sa fiu avand in vedere ca o sa termin fac de farmacie…Sincer,gandul asta de a fi un farmacist bun ,care da sfaturi rationale,care are un comportament dragut cu pacientii ,m-a ajutat mult,,Sunt printre primii pe fac si toti care stiu de problema mea sunt uimiti si ma considera un om puternic ,din moment ce am reusit acest lucru…Am si un simt al umorului si mai rad de prostia mea,din cand in cand,…Mama mea a avut multe necazuri la viata ei si mereu e cu zambetul pe buze..Am intrebat-o daca a avut depresii.A spus ca nu, PT CA N-A AVUT TIMP…mereu face treaba,fizica sau intelectuala..mereu vrea sa fie pe placul tuturor ,,sa se adapteze,sa ajute ,sa-si termine obiectivele stabilite dimineata.Normal,are si zile proaste,dar nu face ani din ele ca noi ,fiind fff dinamica ,spontana,cu dorinta de viata.Incearca sa fii PUTERNIC,asta sa-ti fie scopul vietii,pentru ca poti!Citeste rugaciuni cand iti apar ganduri…Iti dau si un sfat de viitoare farmacista:nu lua medicamente aiurea si astepta sa fie de ajuns asta pt problema ta…In orice problema de sanatate,conduita mintala este o alternativa de succes pt tratamentul medicamentos.Gandeste-te numai la efectul placebo,….A,si nici nu intrerupe un tratament de ani de zile brusc pt ca apar efecte rebound GRAVE(eu am intrerupt dupa o luna si a fost destul de naspa)Continua tratamentul medicamentos si mai ales pe cel cu pilule de “ganduri bune”.Si un citat bun:Anthony Hopkins > Quotes > Quotable Quote
“My philosophy is: It’s none of my business what people say of me and think of me. I am what I am and I do what I do. I expect nothing and accept everything. And it makes life so much easier.”

15 02 2014
Minodor

Alin.Fi tare,indiferent de ce se intampla,pentruca cel rau asta vrea,sa deznadajduiesti,chiar daca nu crezi in atacurile celui rau,el asta vrea,sa te duca in despresie si dznadejde.Am trecut exact prin ce treci tu,am avut TOC,dar numai singuru Dumnezeu Isus m-a scapat.Daca vrei sa vb cu cineva despre asta […moderat…] Iti stau la dispozitie la orice ora,si nu uita,singuratatea e periculoasa,indiferent ce se intapmla ,vb cu cineva,nu te refugia.Ma rog pentru tine frate,nu uita,e doar o incercare din care DUmnezeu te va scoate,si te va inecuvanta cum nici nu te astepti,asa ziceam si eu,ca numai am nici-o scapare,dar Isus poate orice,daca crezi ca a inviat,crezi ca te va putea scoate si din asta,pentru El e doar un fleac,dar pt tine e un necaz mare,de aceea ai nevoie sa-L cauti cu toata inima ta,si sa stai langa oameni ai Lui.

30 09 2015
IN MEMORIAM

Reciteste si aplica sfaturile lui Mmm….sunt f f bune….
Cum te simti…?

17 10 2015
IN MEMORIAM

CUM esti ??? Sper ca mai bine………….

3 01 2016
IN MEMORIAM

SPER CA ESTI MAI BINEEEE………………Iti port/purtam de grija……….Poti lasa un infim semn sa ne …confirmi /linistim….?!

Lasă un răspuns

