Ares

10 02 2014

Sincer sa fiu, nu stiu de ce scriu aici. Povestea mea e lunga, gandurile s-au format si totul a prins o radacina adanca! Nu cred ca ce imi veti spune voi, v-a schimba ceva sau rezultatul!
Am citit postarile de pe site si ma regasesc in unele situatii, dar nu asa cum trebuie. Poate am facut abuz uneori de aceasta metoda, inconstient de urmarile ei, poate sotia mea a simtit uneori ca asa vreau sa o tin langa mine, poate nu mi-am dat seama ca unele ganduri trebuie combatute de cand apar. Dar ce rost au detaliile, cand gandul, sufletul si liberal arbitru nu te mai pot ajuta? Nu incerc sa gasesc vinovati, nu dau vina pe nimeni, aici am ajuns si simt ca numai pot schimba absolut nimic…
Nu cer nici opinii, nici sfaturi, sunt gandurile mele neintelese de persoana importanta din viata mea, de a lungul anilor m-am izolat in creier, am renunta la a mai crede in oameni, am crezut in ea si asta imi era de ajuns, dar acum cand totul a luat o directie gresita si stiu ca nimic nu se mai poate schimba! Detaliile chiar nu au rost, consider ca stiu ce spun si mai ales stiu de ce am ajuns aici. Poate teribilismul, poate mintea de copil, adica ma intelegeti, nimeni nu s-a nascut invatat, nici nu stiu uneori cum sa ma exprim pe intelesul tuturor, idea e ca eu trebuie sa plec, pentru ca in momentul in care a plecat ea din sufletul meu, a luat cu ea toate bandajele de pe ranile cumulate in ani de zile, dar mai rau a luat si speranta. Nu ma pot desprinde de gandul asta, chiar daca stiu ca nu e correct, ma lovesc de el din ce in ce mai des. Va spun ca nu as vrea sa fiu aici, nu ma simt bine cand gandurile imi sunt aici.
Am stat in fata trenului cu gandul de a pleca de aici, era asa de aproape incat am reusit sa vad si sa disting clar persoana din interiorul locomotivei, speranta ca mai poate fi ceva intre noi in schimb m-a ferit din fata mortii pe mine ca om, dar ea, speranta a murit acolo! Acum cand stiu pana unde am putut merge, in momentele de luciditate, ma tem si mai mult! Cum v-a spus daca uneori am folosit metoda asta ca o arma in relatie, acum in schimb e altceva, ceva cu care creierul meu nu poate duce aceasta lupta. Sunt ok ore, zile, dar o clipa de slabiciune poate schimba totul.
Uneori totul a fost o gluma, dar acum totul s-a schimbat! Cum nu pot intelege oamenii, ca daca cineva e dispus sa renunte la viata lui din cauzele si efectele unei relatii, atunci sigur tu esti viata lui si ar renunta la el pentru a-ti da tie zilele lui, aici am ajuns cu gandurile mele sincere, pacat ca am ajuns prea tarziu… In viata e mai bine sa combati, decat sa repari! Ar fi mai multe de zis, concluzia: nu faceti ca mine, luptati cand trebuie pentru idealurile si dragostea voastra! As vrea sa ma inteleaga si ea, as vrea sa inteleaga ca nu e la fel, “lupul la oi” probabil, as vrea sa inteleaga ca unde am ajuns cu gandul stau pe o muchie de cutit, am inteles ce sunt dispus sa fac pentru a ne fi bine…oricare ar fi metoda. Si ar mai fi concluzii…

Acțiuni

Information

12 responses

11 02 2014
Un... nehotarat convins...

Fratele meu, habar n-am daca eu pot schimba ceva in ce te priveste, pentru mine ar fi important daca tu, cu experienta ta, m-ai putea ajuta sa ma hotarasc cumva… Daca imi raspunzi am sa-ti dau detalii despre dezastrul si nebuloasa mea… Nu pot cauta raspunsuri decat la cei ce pot intelege! Astept!

12 02 2014
Ares

spune, uite daca ma lasa l adminul iti las adresa de email […moderat…]. scrie mi aici si vedem daca ne putem ajuta, sper sa fii bine.

12 02 2014
Ares

[…moderat…] o sa ti spun ce inseamna si expresia asta „un nehotarat convins”

11 02 2014
Adrian

Draga „nehotaratule convins”,

Pana ne raspunde Ares, iti raspund eu. Daca vrei sa vorbesti, suntem aici sa ascultam si sa incercam sa gasim o rezolvare, impreuna cu tine. Tot ce trebuie sa faci este sa scrii. Apoi, eu iti voi crea propria „casuta”, pentru ca oricine sa poata citi ceea ce scriu toti si sa se poata purta discutiile punctual, acolo.

Cu speranta ca vei raspunde,
Adrian

12 02 2014
Ares

Adrian, buna seara, te as ruga daca se poate sa ne lasi sa facem schimb de adresa de email cu ” un nehotarat convins” si minodor, in continuare sunt slabit si eu , dar sunt sigur ca pe ei iii pot ajuta, asa am fost dintotdeauna ca om. Bine Minodor s-a oferit sa ma ajute ea pe mine, in schimb sa stii ca, comunicarea face bine, oricat de tare deviem si fabulam.

12 02 2014
Ares

Apropo Adrian, mersi pentru raspunsul care mi l-ai acordat :))

11 02 2014
Un... nehotarat convins...

Uh… chingile stramte ale regulilor si canoanelor ma omoara inainte de orice altceva. Daca am putea fi putintel mai liberi cat de respirabil ar deveni aerul…

11 02 2014
Minodor

Ares,am trecut si eu pe-aici,nu stiu deocamdata tot ce simti,daca vrei sa vb cu cineva,da-mi un apel pe nr asta […moderat…],si te sun eu,o seara binecuvantata,si nu uita,desi ti se pare imposibil,Dumnezeu poate rezolva orice,daca te rogi cu credinta si te apropii de El,eu iti spun ca am incercat si m-a ajutat.O seara frumoasa.

12 02 2014
Ares

Minodor problema ca eu nu am nimic cu credinta, dar religia e 0 pt mine! Dumnezeul vostru nu are treaba cu credinta mea, eu zic ca noi toti oamenii functionam dupa regulile soarelui. Oricum mersi si sper ca moderatorul Adrian sa ne lase sa schimba si vorbe personale, ca daca tot spune sa comunicam ne face bine, nu vad ce ar face rau daca cineva simte ca vrea sa ajute pe altcineva. […moderat…]

12 02 2014
Adrian

Dragii mei,

Stiti deja ca nu pot permite schimburile de date personale aici. Dar sunteti mai mult decat bineveniti sa conversati aici! Dupa cum ati vazut deja, singurele chestiuni supuse moderarii sunt doar cele care tin de politica sitului.

Draga Ares, primesc zilnic peste 100 de mailuri. Raspund in ordinea prioritatilor, in limita timpului pe care il am. Pentru ca, pe langa toate aceste comentarii pe care trebuie sa le parcurg si sa le aprob inainte de a fi vizibile tuturor, mai sunt multe altele, personale. Imi cunosc limitele si ma feresc sa fac promisiuni pe care nu le pot onora; acesta este motivul pentru care nu am promis vreodata ca voi raspunde fiecarui comentariu in parte.

Avantajul acestui site este ca exista MULTI alti membri ai grupului de suport, care citesc si, atunci cand pot sau cand rezoneaza cu o anumita relatare, intervin in discutie. Asa cum, dealtfel, s-a intamplat si in ceea ce te priveste.

Cu prietenie,
Adrian

20 02 2014
Un... nehotarat convins...

Ares, se pare ca nu se poate. Adminul (Adrian) se teme ca daca discutam in privat isi pierde traficul. „Politica” site-ului e doar o gaselnita ca sa poata cenzura si controla pe oricine intra aici. Asta este micul lui fetis si nu va renunta in ruptul capului la jucaria lui. De fapt cred ca se inseala pentru ca oamenii renunta daca se simt incorsetati in reguli stramte si stupide.

20 02 2014
Adrian

Draga „Nehotaratule convins”,

Ti-am explicat limpede si deschis motivele pentru care NU iti vei putea vedea datele de contact aici. Sunt legate de siguranta celor care scriu aici, nu de trafic. Daca accepti sau nu lucrul acesta, este strict problema TA.

Odata cu acest comentariu considera ca ai primit si un avertisment. Este ultima oara cand iti permit sa ataci site-ul si pe mine, ca admin. Accepti politica site-ului si te incadrezi in limitele impuse de acesta, ok. Nu, repet, este strict problema TA.

Pentru mine este cat se poate de limpede ca scopul tau aici nu este acela de a solicita sau de a oferi ajutor, ci de a crea te miri ce diversiuni.

Nu voi permite in nici un caz vreunuia dintre prietenii mei de aici sa intre in legatura cu tine in privat. In caz ca nu ai observat, te afli intr-o situatie de labilitate emotionala. Este problema ta ce faci cu viata ta, insa este problema NOASTRA daca ai intentii necurate cu privire la alte persoane.

Acesta a fost ultimul comentariu pe care ti l-am permis aici. Daca vrei sa mai scrii, esti binevenit, insa in urmatoarele conditii:

1. Iti prezinti scuzele, PUBLIC, aici pe site, pentru obrazniciile si acuzele aduse.
2. Accepti politicile site-ului.

Pana atunci, la revedere!

Cu regret,

Adrian

Lasă un răspuns

