Cristina L.

3 02 2014

buna ziua, sunt o femeie care s-a saturat de viata am fost casatorita de 2 ori.primul sot stunci cand am nascut o fetita si-a cautat alta femeie,si apoi a plecat in Austria.al doilea cat am fost plecata in strainatate iar sotul meu mi-a cheltuit toti banii trimisi in tara fara sa-mi de-a nicio explicatie lasandu-mi baietii fara mancare .acum in2009 m-am indragostit de un barbat care este si tatal celui de al 4 lea copil.nu inteleg cu ce am gresit nu am pe nimeni,spal gatesc am grija de copii .tot ce fac nu e bine,trebui sa-i dau bonurile de cumparaturi pt ca nu mai retin tot ce cumpar,nu -mi cumpare din proprie initiativa nimic,am nascut si nu mi-a luat o floare dar el are grija sa-si ia tigari si fetei ceva.nu se culca cu mine pe motiv ca sunt geloasa ca-l acuz ca are pe cineva.oare nu am motive daca se culca cu mine odata la 21 zile? ca nu poate daca se cearta cu mine.nu sunt casatorita cu el dar stam impreuna.Va rog sa-mi spuneti ce sa fac canu mai ot avem datorii si zice ca nu plec pana nu-i platesc jumatate.ma ameninta ca pierd fata daca plec.Ce sa fac mai bine ma omor si cred ca scap de toate.

Acțiuni

Information

5 responses

3 02 2014
Israelitul

Un studiu aprofundat al Bibliei v-ar ajuta mult. Dumnezeu este alături de cei cu inima frîntă. Fericirea copiilor dumneavoastră sunt palmele care iau crescut. Cînd moare cineva, mor și sperantele altora. Fiți puternică, vă rog din suflet.

3 02 2014
Anca

Buna Cristina! Iti scriu acest mesaj nu pentru ca sa te critic pentru ca stiu ca tu acuma ai nevoie de cineva care sa te asculte si sa te ajute dar nu pot sa nu zic ca esti o femeie matura care are copii. Copiii aceia au nevoie de o mama, te’ai gandit ce se vor intampla cu acei copii dupa ce iti iei tu viata? Iar tu ai mai scris ca nu ai pe nimeni, ca ce ai facut sa meriti asta. La partea cu barbatii din viata ta sa sti ca ai o parte de vina, nimeni in viata nu ne obliga sa facem ce nu vrem ci doar ce vrem dupaia platim consecintele si noi dupaia ne intrebam „da ce am facut eu?”. Am observat ca simti nevoia de a avea un barbat langa tine. Cristina eu cred ca esti o femeie puternica care poate sa scoata la cap lucrurile si fara sa ai neaparat langa tine un barbat, iar cand ai sa realizezei asta vei deveni mai puternica ca niciodata. Eu zic sa te descoperi pe tine o perioda, sa vezi fericirea in copii tai, sa lupti si sa scoti lucrurile la capat si atunci iti vei cauta un barbat care sa te merite. Poti sa fi fericita si vei fi fericita daca iti iei in frau fricile si te lupti cu ele. Nu te da batuta cu ce au facut fostii soti sau ce face cel actual. Si repet, pe tine nu te defineste nici un barbat, te definesti tu singura. Capul sus Cristina, am incredere in tine! Am sa ma rog pentru tine si am zis asta ca sa sti ca nu esti singura.

3 02 2014
Patrick A.

Da. Lucruri de genul acesta fac ca problemele mele sa para mult mai usoare.
O sa zic pas cu pas ce am de zis si am speranta ca poate te va ajuta sa vezi lucrurile dintr un alt unghi, sau sa observi ceva ce poate ai omis pana acum.
O sa ma concentrez pe ultimul barbat din viata ta.
Desi poate parea greu, si te rog nu ma condamna, dar lucrurile ar putea fi mult mai urate. Din cate am inteles macar se gandeste la copil. Uite de exemplu maicamea a stat cu taicameu 24 de ani. Numai tata nu il pot numi. Nici macar data lui de nastere nu o stiu o astfel de relatie am avut cu el. A distrus o pe maicamea. A lasat-o fara bani, fara casa, fara sanatete, de mine nu se interesa iar ea cum punea totul la suflet a ajuns intr-un final sa moara de inima din cauza stresului provocat de el. In tot acel timp o floare nu a luat. De cate ori era ziua ei de nastere se facea ca uita. Dar nu iti fa griji, de a lui lui nu uita.
A doua parte. Te-ai gandit vreodata ca problema nu este la tine? Tu biata de tine incerci sa corectezi ceva ce nu este gresit. Daca tu ai vreo vina atunci singura este ca nu ai avut norocul de a nimeri un om cu o inima curata langa tine.
Nu pot sa zic decat sa te gandesti la copii. Ce se va alege cu ei daca isi pierd mama? Daca renunti este ca si cum le-ai spune acestor indivizi din viata ta ca ei au castigat iar tu ai pierdut in gura mare. Doar faptul ca ai facut fata la tot prin ce ai trecut pana acum demonstreaza ca esti o persoana uimitoare si o luptatoare. O sa iti zic ce mi-a zis si mie iubita mea cand eu am vrut sa ma sinucid. Daca o faci nu o sa gasesti linistea si eliberarea pe care o cauti. Vei fi intr-un chin fara final de regrete, disperare si ratacire. Vei da fix de opusul a cea ce cauti.
Nu renunta, nu da acea satisfactie altora, si nu te abandona pe tine insuti si pe copii tai.

3 02 2014
Minodor

Roagat-e bunului Isus cu credinta,si o sa te indrume,

11 02 2014
Un... nehotarat convins...

Aveti datorii mari? Daca asta s-ar rezolva restul ar fi ok?

Lasă un răspuns

