Mirabela

5 01 2014

Buna seara! Numele meu este Mirabela si caut un sprijin sau un sfat la problema mea. In urma cu un an, un baiat pe care il stiam doar in vedere s-a sinucis. Am fost mai marcata decat ma asteptam . Am plans in jur de 2 saptamani aproape non-stop . Doar pentru ca ma simteam vinovata ca nu am putut face nimic sa il salvez. De-as fi stiut ce e in sufletul lui .. Se apropie incet anul iar eu nu ma pot opri , nu pot sa nu ma gandesc la el . Mai ales in ultima perioada . Mi-e dor de un om pe care nu l-am cunoscut niciodata . E normal ?

Acțiuni

Information

4 responses

5 01 2014
Zorin Diaconescu

Da, compasiunea e ceva normal. Poate fi un îndreptar. Băiatul acela fără îndoială a avut o problemă pe care nu a ştiut să o gestioneze. E un avertisment, care ne spune să fim mai atenţi cu problemele celor din jur.

5 01 2014
Archanghel

Semnificatia reactiei tale vs cele povestite,denota o calitate empatica,poate ca mai mult in special catre acel baiat.Reactia ta emotionala,,poate veni si din faptul ca aveai ginduri catre el,in viziunile tale,si si sperante subconstiente,proiectind asupra lui,o valoare mai exagerata.Pari a fi o fiinta sensibila,in ambele cazuri.Sensibilitatea provine dintr-o lipsa de sentiment de implinire.In mod sigur,nu ai un prieten,in sensul larg acceptat de cei din jur.Ca urmare,si sensibilitatea dovedita.Bogatia ta emotionala,interioara,poate sa dispara sau pote sa infloreasca.Depinzind de alegerile tale asupra oportunitatilor oferite in viata.Mentine-te si cresti,Cred ca esti tinara de tot.Si fi atenta caci modelul tau de a fi,este exploatat de catre multi dintre cei din jur,considerind-o slabiciune.Cind ea,de fapt,este o calitate de un inalt nivel spiritual.Cu prietenie.

5 01 2014
Mirabela

Va multumesc enorm de mult pentru cuvintele spuse . Mi-ati ridicat cu mult moralul . Asa e, sunt tanara, am doar 17 ani, iar sensibilitatea mea a aparut ca urmare a multor experiente traite .

5 01 2014
Alin

Nu trebue sa te simti vinovata, in mare parte nu stiai ce se petrece in interiorul lui, intradevar sunt multe lupte in interiorul persoanelor din jur, dar daca nu doreste sa vorbeasca si sa ceara ajutorul este greu sa il intrebi ce se petrece in el. sunt unii care vorbesc iar altii care pur si simplu ignora ajutorul oferit.

Lasă un răspuns

